Panie Zielak, chce pan jedzic lokomotywami a tutaj widze ze nic nie wiesz co jest grane. Proponuje zapoznac sie z E1 przepisami. Tam jest wszystko wylozone jak kawa na lawe. Jak stoisz na torze przy peronie i czekasz na suke to czekasz do pouki sie odlaczy i pojedzie sobie do szopy (lokomotywowni). Potem wlacza sie tobie biale swiatlo. Biale swiatlo znaczy "zielone" dla manewrow. Wiec jedziesz do przodu do karzelka ktory ma niebieskie swiatlo "czerwony" dla manewrow, okolice wiaduktu. Krzelek jest to taki niski semaforek. Teraz zmieniasz kierunek jazdy i czekasz dopuki drugi karzelke w przeciwny kierunku wlaczy sie na bialy. Wtedy dajesz Rp1 i nie przekraczajac szybkosci manewrowej 25 km/h jedzies powoli do skladu. :) Dojezdzasz do niech powoli. Podlaczasz sie. NIe bede opisywal jak to sie robi bo prawde mowiac bylo to tlumaczone tutaj 1000 razy. Po podlaczeniu do sklady, odhamowywujesz go. Na semaforze wlacza sie tobie zielone z zoltym. TO znaczy ze masz 40 km/h a potem max szybkosc szlakowa. Jak sie podlaczasz do skaldu to uzywasz INSERT key dwa razy, pierwszy podlacza hak, a drugi PG. Jak tylko hak podlaczysz to nigdzie nie zajedziesz. :):)
Pozdrawiam,