Autor Wątek:  Nie ma sposobu na szybsze ladowanie gry?  (Przeczytany 5869 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline saper_unreal

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
    • http://www.adiwarez.tk
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie ma sposobu na szybsze ladowanie gry?
« dnia: 08 Kwietnia 2004, 17:11:20 »
dysponuej sprzetem rzedu celeron 1,2ghz, 128MB SDRAM, a jednak gra dalej dlugo sie wlacza w DOS'ie...czy bedzie kiedys przeprowadzona optymalizacja ladowania?

Offline Bartek

  • Wiadomości: 378
  • MaSzyna Team Member since 2003
    • Zobacz profil
    • http://republika.pl/gliniecki
  • Otrzymane polubienia: 5
Re: Nie ma sposobu na szybsze ladowanie gry?
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Kwietnia 2004, 18:00:16 »
Cytat: "saper_unreal"
dysponuej sprzetem rzedu celeron 1,2ghz, 128MB SDRAM, a jednak gra dalej dlugo sie wlacza w DOS'ie...


To nie DOS, tylko okienko konsoli. Normalnie nie odpalisz symka w czystym DOS-ei.

Cytat: "saper_unreal"
czy bedzie kiedys przeprowadzona optymalizacja ladowania?


Już została przeprowadzona, tylko nieoficjalnie. Oficjalnie prawdopodobnie "ładniejsze" ładowanie symka będzie dostępne w najnowszej aktualizacji.
Pozdrawiam z Gdyni Wielkiego Kacka,
Bartek

Offline RiZoNe

  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie ma sposobu na szybsze ladowanie gry?
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Kwietnia 2004, 19:41:19 »
Winger nawet niegłupio zrobił w wersji z działającymi pantografami :)

Offline McZapkie

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 675
    • Zobacz profil
    • http://www.mczapkie.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie ma sposobu na szybsze ladowanie gry?
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Kwietnia 2004, 19:48:24 »
Co wy wygadujecie - ja przez optymalizację rozumiem zmianę formatu na taki który się szybko wczytuje.
Moze to będzie w nebuli jak Marcin zrobi.

Mc

Offline Woropek

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie ma sposobu na szybsze ladowanie gry?
« Odpowiedź #4 dnia: 12 Kwietnia 2004, 17:45:53 »
Myśle, że znaczne przyspieszenie można osiagnąć przez wprowadzenie "kompilacji" pliku scenerii do jakiejś postaci binarnej -> spadek objetosci plikow oraz eliminacja porównań charów. Jest tak w wiekszości gier (w ich edytorach scenerii). BTW byłbym w stanie to zrobić do starej wersji jako osobny program. Nawet przy zmianie formatu pliku scn zmian byloby niewiele (dla Nebuli).

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1466
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 25
Nie ma sposobu na szybsze ladowanie gry?
« Odpowiedź #5 dnia: 12 Kwietnia 2004, 18:13:33 »
Zadnej optymalizacji nie ma teraz z ladowaniem, jest tylko pseudo-logo zeby ludzie po 15 sekundach nie wylaczali symka i nie pisali ze 'zawiesza im sie'.

Woropek, tak jak obiecalem, za pare dni podesle Ci zrodla, to powalczysz jesli bedziesz chcial.
Pozdrawiam,
Winger

Offline Woropek

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie ma sposobu na szybsze ladowanie gry?
« Odpowiedź #6 dnia: 12 Kwietnia 2004, 18:20:30 »
Ok, czekam cierpliwie :)