Autor Wątek:  Odmienności w budowie taboru.  (Przeczytany 4025 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odmienności w budowie taboru.
« dnia: 31 Maja 2009, 21:05:40 »
Ma ktoś może pomysł dlaczego zaznaczony element jest wypukły a nie płaski jak na większości lokomotyw?
« Ostatnia zmiana: 02 Czerwca 2009, 11:23:44 wysłana przez Akvin »

Offline Preki

  • Wiadomości: 309
  • My name's not Shane, kid!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 42
Odp: Odmienności w budowie lokomotyw
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Maja 2009, 22:46:19 »
Tak samo suwalski fiat #206 ma nieco inaczej zrobioną blachę pod kranami na czole.

Obrazki umieszczamy w załącznikach. Proszę poprawić.
ZiomalCl

Poprawione.
« Ostatnia zmiana: 01 Czerwca 2009, 00:47:24 wysłana przez Preki »
Życie to nie gra... to symulator.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2958
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 318
Odp: Odmienności w budowie lokomotyw
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Maja 2009, 22:58:44 »
EU07-001 ;)

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Odmienności w budowie lokomotyw
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Maja 2009, 22:59:09 »
Ma ktoś może pomysł dlaczego zaznaczony element jest wypukły a nie płaski jak na większości lokomotyw?
A wie ktoś może co jest w tej skrzyni?
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Odp: Odmienności w budowie lokomotyw
« Odpowiedź #4 dnia: 31 Maja 2009, 23:08:36 »
A wie ktoś może co jest w tej skrzyni?

Bocznik indukcyjny.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Odmienności w budowie lokomotyw
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Czerwca 2009, 11:03:14 »
Może zastosowano w lokach z tą wystającą klapką nieco inny typ bocznika, z jakimś wystającym "dzyndzlem", co wymusiło taką zmianę w konstrukcji skrzyni?
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Odmienności w budowie taboru
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Czerwca 2009, 11:21:57 »
Ja mam pytanie dotyczące EZT - różnic między EN57 i EN71. Czy ktoś wie, dlaczego człony sa i sb są cięższe od s o ok. 2,5 tony? Człony ra i rb ważą razem 71 ton, co sprawia, że w EN57 (124 t)człon silnikowy s waży 53 tony, a EN71 (182 t) człony silnikowe sa i sb po 55,5 tony. Nie wspominam już tutaj o masach hamujących, które to po przeliczeniu dają dosyć zaskakujące rezultaty.

Prosiłbym też moderatora o zmianę tematu (poszerzenie z lokomotyw na tabor) :)
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Odmienności w budowie lokomotyw
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Czerwca 2009, 22:37:57 »
Może zastosowano w lokach z tą wystającą klapką

To ja tylko dodam, że z wystającej części można wysunąć ku dołowi kawałak blachy (czyli coś się za tym kryje). Na samej obudowie jest naklejka, żeby otwierać przy opuszczonych pantografach (na zdjęciu nie widać dokładnie napisu).

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Odmienności w budowie taboru.
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Czerwca 2009, 22:43:44 »
Skoro można blachę zdemontować i jest ostrzeżenie, to mogą się za tym kryć przyłącza elektryczne. Ale dlaczego tak to urządzili to nie wiem. Może jakieś modyfikacje wewnątrz utrudniły dostęp do przyłączy i musieli tak to rozwiązać.
Czort wie... .
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76