Jako autor modelu i układu tekstury zaznaczyłem rzeczy, które trzeba zmienić (według kolorów zaznaczenia):
- żółty - usunąć z tekstury, te elementy są oddzielnie wymodelowane.
- czerwony - przesunąć, aby lepiej dopasować. żebro w lewo o 1px, belka na czole w górę o 1px
- zielony - wyretuszować, wzorki są niepożądane.
- niebieski - przyciemnić i dodać cień na górze. To jest tekstura boku żebra. Na górze powinien być cień rzucany przez górne obramowanie.
Bok zderzaka powinien być odwrotnie, to znaczy ciemne na brzegach, a jasne na środku. Tak jakbyś patrzył na niego od góry, a zrobiłeś jakby od dołu.
Ogólnie teksturę trzeba trochę rozjaśnić i wyostrzyć czoło wagonu. Myślę, że wersja 512x256 jest niepotrzebna. Nie ma sensu wracać do 2003 roku...