« Odpowiedź #4 dnia: 29 Kwietnia 2009, 21:41:26 »
Ci ludzie obserwują i słuchają* czy przy przejeździe przez zwrotnice, miejsca niebezpieczne itd. wszystko idzie ok. Przykładowo gdyby doszło do wykolejenia na rozjeździe maszynista mógłby tego tak szybko nie zauważyć. A trochę osi takie wagony mają... . Dodatkowo informują maszynistę jak ma regulować siłę pociągową aby bezpiecznie przeprowadzić taki wagon. W Łodzi czasami zdarza się, że wiozą transformatory z ABB i również jest obstawa. Każdy rozjazd pokonują z V~2-5km/h**.
* - jak napisałem w innej formie to mi "wygwiazdkowało" ;)
EDIT
** - podana prędkość tyczy się jazdy "w bok".
« Ostatnia zmiana: 29 Kwietnia 2009, 22:35:07 wysłana przez mechatronik »
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76