« Odpowiedź #5 dnia: 02 Maja 2009, 23:59:37 »
Hehe, założyłem temat i zupełnie o nim zapomniałem... ;D.
Dzięki serdeczne za odpowiedzi. Korzystając z dobrodziejstwa jakim jest forum zapytam jeszcze o kilka rzeczy związanych z pomocnikiem maszynisty.
1.
12. Pomocnikowi maszynisty wolno uruchamiać i prowadzić pojazd trakcyjny pod nadzorem maszynisty.
Czy jest jakaś określona liczba godzin/kilometrów itd. ile pomocnik może/musi wyjeździć, czy zależy to jedynie od "widzimisię" mechanika ?
2.
18. Przy zbliżaniu się do semafora, pomocnik maszynisty obowiązany jest głośno wyraźnie poinformować maszynistę o sygnale wskazywany przez semafor.
Może trochę dziwnie to zabrzmi, ale załóżmy, że trafia się mechanik, który nie życzy sobie aby pomocnik mówił mu jaki sygnał jest wyświetlany na semaforze. Co wtedy ?
3. Jaka jest szansa na podjęcie pracy na PKP mając papier pomocnika maszynisty trakcji spalinowej ? Bo z tego co słyszałem na PKP praktycznie nie ma pomocników.
« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2009, 00:19:59 wysłana przez mechatronik »

Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76