Autor Wątek:  Ilość wagonów towarowych w symku.  (Przeczytany 7829 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 320
Ilość wagonów towarowych w symku.
« dnia: 08 Kwietnia 2009, 19:46:11 »
Czyli dokładnie jak w temacie.
Wstawiając na Quarku_MCE (w paczce całościowej) 50 eamsów wywala mi ''Cannot open file" przy wyborze składu do prowadzenia, natomiast przy 49 wagonach wywala ''Player train init failed''. Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego można do scenerii wpakować tylko 45 wagonów (bo dopiero od tylu można uruchomić symka)? Trochę to wkurzające bo quark ma długie stacje towarowe na które zmieściło by się nawet 60 wagonów.

node -1 0 t1 dynamic PKP\401Zl EAMS 401Zl 0.0 nobody 3 50 coal enddynamic

t1 to numer/nazwa eamsa w symku. Dając nawet numery od 1 do 50 i to nie pomaga
Pozdro.

EDIT: Jednak nikt nic na ten temat nie wie :D
« Ostatnia zmiana: 09 Kwietnia 2009, 11:33:32 wysłana przez ST44-003 »

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Ilość wagonów towarowych w symku.
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Kwietnia 2009, 22:41:10 »
Bo post jest niezrozumiały i odechciewa sie czytac dalej.
Cytuj
natomiast przy 49 ośmiu
Poza tym taki problem nie wystepuje. Przed chwila uruchomilem symka z 200 wagonami na haku i nic szczegolnego sie nie stalo.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 320
Odp: Ilość wagonów towarowych w symku.
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Kwietnia 2009, 22:58:50 »
To dziwne bo start.exe nie pozwala na uruchomienie scenerii przy 50 wagonach :|
Zakładam że używasz startera @Ra, więc na nim może nie być takiego problemu. Dziwne :|

Oto log. Ilość wagonów eamos 49. Przy 50 nie pozwoliło mi w ogóle na uruchomienie scenerii:
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery camera definition
Loading - texture: textures\forest01.tga
OK
Loading - texture: textures\forest02-top.bmp
OK
Loading - texture: textures\plants/#lipa1.tga
OK

[...] CIACH [...]

InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - text model: dynamic\pkp\su45\301d.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\su45\szybaocz.tga
Failed
Loading - texture: textures\tabor/wozek-su45.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/kolo_sprychy.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\su45\#sprzeg.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\su45\su45-175.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\1xxa\1xxa.t3d
Loading - texture: textures\tabor/dol.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xx.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/none.bmp
Failed
Loading - texture: textures\tabor/pradnica.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/klocekham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\bdu_120.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\adnu_120.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\en57\6b-a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en57drzwi.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\6b-dodatki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\shp.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\sprez.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\wozek-r.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en57-800r.bmp
Failed
Loading - text model: dynamic\pkp\en57\przedsionki.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\podloga_rowkowana.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en57drzwip.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\sklejka_srodek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\sufit.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\grzejniki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\polka.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\en57\6b-s.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\x03e-podwozie.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/pantograf.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\wozek-s.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\inne.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\fotel.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en57-800s.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\en57\6b-b.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en57-634r.bmp
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en57-634s.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\203e-a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wozekeu.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/koloalst.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\x03e-podwozie.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\141_3.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\et41-133.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\203e-b.t3d
Loading - text model: dynamic\pkp\eaos\eaos.t3d
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xt.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/common.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos3.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\412za.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\sgs-b1.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\slps.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/zderzaki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\#lumber1.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\lumber.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\#sgs-klonica.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\#lumber2.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\uahs\406ra.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\uahs\uahs_bok.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\uahs\uahs_el.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\uahs\408r.t3d
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\413z.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\maersk.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\container40foot.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\gray.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos4.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\es\es.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\es\wozek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\es\kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\es\sprzeg.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\es\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\es\endt.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\es\hak.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\es\es02.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\es\coal.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\es\coal.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\et41-145.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\401zl\401zl.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\401zl\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\401zl\dol.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\401zl\1xt.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\401zl\kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\401zl\eams.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\401zl\coal.t3d
Loading - text model: dynamic\pkp\su46\303d.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\su46\303d-podwozie.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\su46\wentylatory_obudowa.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\su46\kratkacz.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\su46\went.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\su46\303d-022.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\su46\blacha_siatka.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\su46\zaluzja.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\su46\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\su46\su46-wozek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\su46\kolo_sprychy.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\111a28.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\111a27.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\111a26.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sn61\sn61.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sn61\sn61-silnikowy.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sn61\sn61-toczny.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sn61\sn61-183.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\bd\111a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\bd\bdu-0.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\st44_new\st44.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\endsignal.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\telezka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\klocekham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\st44-1079.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eaos\coal.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos2.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sm42\sm42.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\wozek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\sm42-174.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\syp4.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\syp3.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\adu_d2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\wrbd_140.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\azdnu_120.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\bddisu_120.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\es\es01.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07_new\303e-m.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07_new\wozekeu.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07_new\koloalst.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07_new\metal1.tga
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07_new\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07_new\uwagaw-n.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07_new\303e-m-424.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\el16\asf.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\el16\interior.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\el16\engineer.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\el16\top.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\el16\window_int.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\el16\window_ext.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\el16\front.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\el16\side.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\el16\throttle.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\el16\console.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\el16\bogey.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\st44-926.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\su46\303d-025.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\412zas.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\sgs-z1.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\a.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\wozek-r.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\swiatla.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\lampy.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\dach.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\izolator.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\krata_pomost.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\zdezaki.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\b.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\b.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\wozek-s.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\c.t3d
Loading - text model: dynamic\pkp\sm31-165\sm31.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\podloga.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\przud.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\zzz.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\lampa.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\koncowka.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\pomarancz.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\wenty.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\23.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\stal5.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\zz.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\stal.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\czar.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\stal4.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\stal2.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\sprezyna.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\bak.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\stal3.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\zdez3.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\zdez2.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\biel.tga
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\bokos.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\loko31.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\rurka.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\s.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\ziel.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\zzz2.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\tył.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\loko3.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\32.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\lamp_zal.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\koncowka-zal.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\zdez.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\sk3.bmp
OK
1
init
Ground init OK
Player train init: t1
« Ostatnia zmiana: 09 Kwietnia 2009, 11:33:04 wysłana przez ST44-003 »

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Ilość wagonów towarowych w symku.
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Kwietnia 2009, 23:18:48 »
Cytuj
Player train init: t1
Czy aby przypadkiem nie próbujesz prowadzić wagonu?
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline intel

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 42
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Ilość wagonów towarowych w symku.
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Kwietnia 2009, 08:12:12 »
Cytuj
Player train init: t1
Czy aby przypadkiem nie próbujesz prowadzić wagonu?
I tutaj popieram kolege Adsima, bo w Player train init powinna być nazwa zazwyczaj spalinowozu/elektrowozu tak jak na przykładzie: Player train init: et22-101, a Ty masz Player train init: t1 czyli znaczy że próbujesz prowadzić wagon...

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 320
Odp: Ilość wagonów towarowych w symku.
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Kwietnia 2009, 09:23:45 »
@adsim, ale dzieje się tak gdy przekroczę liczbę 45 wagonów, które chcę pociągnąć za pomocą ET41-145. Już przy ilości 46 wywala ten błąd, a u @uetam`a on się nie pojawia jakimś cudem.
@Intel, ale to t1 to jest przyjęta od momentu wydania przez @Rootek`a nazwa tego wagonu w symku.

Ten sam problem pojawia się gdy uruchamiam symka przez "bd_quarkMCE" jako jazda pasażerem. I mimo że w loku który prowadzi ten skład (SU45-197) jest wpisane 303Ddumb błąd się pojawia. Wtedy i tylko wtedy.
Albo ja coś rozwaliłem, albo coś nie tak z exe.

EDIT: Czy (nawiązując teraz do SU45) problem może być spowodowany tym, że przeniosłem pliki 303Ddumb.mmd i chk z folderu SP45spec (paczka AI) do folderu z SU45 (paczka z kabiną)?
Odpowiedź: Dalej jest to samo. Więc i to nie pomogło :|
« Ostatnia zmiana: 09 Kwietnia 2009, 09:46:13 wysłana przez ST44-003 »

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Ilość wagonów towarowych w symku.
« Odpowiedź #6 dnia: 09 Kwietnia 2009, 09:29:33 »
Ja tak samo mam. Próbowałeś na starterze Ra?
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 320
Odp: Ilość wagonów towarowych w symku.
« Odpowiedź #7 dnia: 09 Kwietnia 2009, 09:37:35 »
Nie, ponieważ co chwilę wychodzą poprawki, a wrzucanie go do paczki całościowej jest na razie zbędne.
Owszem, brałem pod uwagę taką możliwość, że może to też zależeć od starterów.

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Ilość wagonów towarowych w symku.
« Odpowiedź #8 dnia: 09 Kwietnia 2009, 10:38:57 »
Starter Ra sam się aktualizuje. Ściągnij raz, a jak będzie się chciał zaktualizować to daj ok i tyle. Do tego co potrzebujesz powinny wystarczyć ci 2 pierwsze zakładki.

To na prawdę świetny starter i co najważniejsze nie potrzebuje dynamic.dat :)

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Ilość wagonów towarowych w symku.
« Odpowiedź #9 dnia: 09 Kwietnia 2009, 10:51:35 »
Prawda jest taka, ze start.exe jest juz troche przestarzaly i uzywanie go jest meczarnia.
Cytuj
na_prawdę
« Ostatnia zmiana: 09 Kwietnia 2009, 12:10:24 wysłana przez uetam »

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 320
Odp: Ilość wagonów towarowych w symku.
« Odpowiedź #10 dnia: 09 Kwietnia 2009, 11:11:12 »
uzywanie go_to_meczarnia.


Przyzwyczajenie robi swoje ;) Ja wręcz uwielbiam sam pisać wpisy do scn :D
Ale dalej nie rozumiem skąd te problemy :|

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Ilość wagonów towarowych w symku.
« Odpowiedź #11 dnia: 09 Kwietnia 2009, 11:37:13 »
Jeśli chcesz uruchomić skład z tak dużą ilością wagonów bez startera Ra, możesz to zrobić przez wpisanie nazwy lokomotywy i trasy do eu07.ini i uruchomienie symka bezpośrednio z eu07.exe (bardzo stara metoda, ale sprawdzona:). Natomiast tak, jak już wyżej masz napisane, start.exe nie poradzi sobie z tym i tylko miesza.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 320
Odp: Ilość wagonów towarowych w symku.
« Odpowiedź #12 dnia: 09 Kwietnia 2009, 12:09:14 »
Czyli reasumując, powinienem do paczki dorzucić starter @Ra. :)
Ok sprawa z towarem się wyjaśniła, ale dalej nie wiem gdzie tkwi błąd z SU45 z jazdą jako pasażer.

"Stary" skład

//$o UWAGA! URUCHAMIAÆ Z PLIKU BD_QuarkMCE.BAT ! Jazda jako pasa¿er.
node -1 0 SU46-010 dynamic PKP\SU46 #SU46-010.tga 303Ddumb 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\Bd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-3 dynamic PKP\Bd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-1 dynamic PKP\Bd Bdu-0.tga 111a 0.0 passenger 0 5 Passengers enddynamic
endtrainset

"Nowy" skład

//$o UWAGA! URUCHAMIAÆ Z PLIKU BD_QuarkMCE.BAT ! Jazda jako pasa¿er.
node -1 0 SU45-197 dynamic PKP\SP45spec SU45-197 301Ddumb 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-5 dynamic PKP\1xxa 111A28 111a 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-3 dynamic PKP\1xxa 111A27 111a 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 5051-369424-1 dynamic PKP\1xxa 111A26 111a 0.0 passenger 0 5 Passengers enddynamic
endtrainset

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Ilość wagonów towarowych w symku.
« Odpowiedź #13 dnia: 09 Kwietnia 2009, 12:09:49 »
Jazde jako pasazer najlepiej uruchamiac bezposrednio przez eu07.exe edytujac eu07.ini.
uzywanie go_to_meczarnia.
Skad wiesz, co chcialem napisac?
Poza tym nie znam takiego słowa jak 'gotomeczarnia'

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 320
Odp: Ilość wagonów towarowych w symku.
« Odpowiedź #14 dnia: 09 Kwietnia 2009, 12:21:28 »
To miała być zaznaczona spacja pomiędzy słowem "to". Przypuszczenie ;)

Dobra, ale jakimś dziwnym cudem, teraz na tych wpisach nie działa, a wcześniej działało :| Wagony? SU45? Sam już nie wiem. Sprawdziłem wszystko i dalej nie działa :|

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Ilość wagonów towarowych w symku.
« Odpowiedź #15 dnia: 09 Kwietnia 2009, 12:39:07 »
Jaki błąd wyskakuje? W jaki sposób uruchamiasz? Czy wagon ma przypisane wnętrze w pliku mmd? Napisz coś więcej, a nie "...dalej nie działa...".
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 320
Odp: Ilość wagonów towarowych w symku.
« Odpowiedź #16 dnia: 09 Kwietnia 2009, 12:44:14 »
Było wyżej napisane ;)
Ale ok powtórzę. Przy uruchamianiu symka przez BATa, czyli do możliwości jazdy jako pasażer, wywala "Player train init failed". Wyżej są wpisy przed i po zamianie wagonów i loka. Nadmienie, że są problemy z Dumbem SU46 (nie ma możliwości zmiany modelu pudła w 303Ddumb.mmd bo od razu wywala "Raport").

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Ilość wagonów towarowych w symku.
« Odpowiedź #17 dnia: 09 Kwietnia 2009, 12:48:09 »
A w pliku BAT zmieniłeś nazwę wagonu z 505120-00256-1 na 5051-369424-1?
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Ilość wagonów towarowych w symku.
« Odpowiedź #18 dnia: 09 Kwietnia 2009, 12:51:32 »
Cytuj
node -1 0 5051-369424-1 dynamic PKP\1xxa 111A26 111a 0.0 passenger 0 5 Passengers enddynamic

Nazwa składu w eu07.ini/bacie musi być taka... O ile nie powtarza się ona gdzieś dalej w pliku.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 320
Odp: Ilość wagonów towarowych w symku.
« Odpowiedź #19 dnia: 09 Kwietnia 2009, 13:03:22 »
Owszem, zmieniłem nazwę, ponieważ "Player train init failed" sygnalizuje, że gdzieś jest w scn. ten sam lok/wagon którym chcemy jechać. Hmm... sprawdzę jeszcze raz to co napisaliście w takim razie. :)

Offline Marconi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 410
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 62
Odp: Ilość wagonów towarowych w symku.
« Odpowiedź #20 dnia: 09 Kwietnia 2009, 13:04:28 »
.....
"Nowy" skład

//$o UWAGA! URUCHAMIAÆ Z PLIKU BD_QuarkMCE.BAT ! Jazda jako pasa¿er.
node -1 0 SU45-197 dynamic PKP\SP45spec SU45-197 301Ddumb 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-5 dynamic PKP\1xxa 111A28 111a 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-3 dynamic PKP\1xxa 111A27 111a 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 5051-369424-1 dynamic PKP\1xxa 111A26 111a 0.0 passenger 0 5 Passengers enddynamic
endtrainset
Przed chwilą sprawdziłem powyższy skład. Działa bez zarzutu.
Moim zdaniem Twoje wagony 111a w katalogu 1xxa nie posiadają wnętrza.
Pozdrawiam.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 320
Odp: Ilość wagonów towarowych w symku.
« Odpowiedź #21 dnia: 09 Kwietnia 2009, 13:08:44 »
Sprawdzałem, mają ;) Wprowadziłem poprawki do wpisów wagonów czyli dałem te same numery co miały wagony wcześniejsze. Narazie symek się ładuje.

EDIT: I przestał się ładować wywalając raport błędu. Końcówka loga:
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\32.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\lamp_zal.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\koncowka-zal.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\zdez.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\sk3.bmp
OK
1
init
Ground init OK
Player train init: 505120-00256-1

Problem z dumbem SU46 i SU45 został rozwiązany. Pozostaje jedynie problem z tymi wagonami. Nie ma możliwości jazdy w nich jako pasażer. Normalny Quar_MCE się odpala :|
@ZiomalCl, "mega niedopatrzenie" było dopatrzone ;) Teraz źle popatrzyłem i mi się wydawało że nie ma plików z wnętrzem. Są i zgadzają się z MMD :)
« Ostatnia zmiana: 09 Kwietnia 2009, 13:20:49 wysłana przez ST44-003 »