Autor Wątek:  1xxa-noc.rar  (Przeczytany 4093 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
1xxa-noc.rar
« dnia: 02 Kwietnia 2009, 20:17:09 »
Minimalny czas testów do dnia 2009-04-09 20:17.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-04-16 20:17.

Plik o rozmiarze: 38051955 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc.rar

Lista plików w paczce ma ponad 7kB i została umieszczona w oddzielnym pliku:
http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc.rar.txt

Cytat: readme.txt
Paczka ta oto zawiera wagony ze świecącymi oknami, dzięki czemu idealnie nadają się do scenerii nocnych. Ja jestem autorem przeróbki.
Co do wpisów:

node -1 0 "AAA" dynamic PKP/1xxa-noc "BBB" "CCC" 0.0 nobody 3 0 enddynamic

"AAA" - numer/nazwa wagonu
"BBB" - tekstura w formacie BMP
"CCC" - plik MMD odpowiadający numerem danej tekstury

Dla tego dla każdej tekstury jest oddzielny MMD, żeby był odddzielny T3D, który jest różny dla każdego wagonu, bo w każdym inaczej się okna palą.
Chwilowo z powodu problemów z dyskiem udało mi się tylko tyle znaleść. Za niedługo reszta.

Wiadomość wygenerowana automatycznie


   « Dodano: 01 Stycznia 1970, 00:59:59 »
Jeśli będą jakieś braki plików to przepraszam, uzupełnię:)
« Ostatnia zmiana: 18 Kwietnia 2009, 20:05:58 wysłana przez Akvin »

Offline Dozer

  • Wiadomości: 209
  • TEM2-277
    • Zobacz profil
    • Kolejowa Galeria Dozera
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: 1xxa-noc.rar
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Kwietnia 2009, 20:44:17 »
Popraw w pliku Readme w przykładowym wpisie nazwę katalogu z 1xxa-noc na 111a-noc, bo taki folder widnieje po pobraniu.
Brakuje dźwięków:
Cannot find sound 1xxawheel1.wav
Cannot find sound 1xxawheel2.wav
Cannot find sound 1xxawheel3.wav
Cannot find sound 1xxawheel4.wav
Galeria kolejowa mojego autorstwa:
http://www.dozer.kolej.org.pl/

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
1xxa-noc_1.rar
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Kwietnia 2009, 21:14:39 »
Minimalny czas testów do dnia 2009-04-09 21:14.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-04-16 21:14.

Plik o rozmiarze: 38211943 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_1.rar

Lista plików w paczce ma ponad 7kB i została umieszczona w oddzielnym pliku:
http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_1.rar.txt

Cytat: readme.txt
Paczka ta oto zawiera wagony ze świecącymi oknami, dzięki czemu idealnie nadają się do scenerii nocnych. Ja jestem autorem przeróbki.
Co do wpisów:

node -1 0 "AAA" dynamic PKP/111a-noc "BBB" "CCC" 0.0 nobody 3 0 enddynamic

"AAA" - numer/nazwa wagonu
"BBB" - tekstura w formacie BMP
"CCC" - plik MMD odpowiadający numerem danej tekstury

Dla tego dla każdej tekstury jest oddzielny MMD, żeby był odddzielny T3D, który jest różny dla każdego wagonu, bo w każdym inaczej się okna palą.
Chwilowo z powodu problemów z dyskiem udało mi się tylko tyle znaleść. Za niedługo reszta.

Wiadomość wygenerowana automatycznie

Offline Driver24

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 258
  • inż. Maszynista PKP IC
    • Zobacz profil
    • http://www.beladeda.cba.pl/palac_kultury.m3u
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: 1xxa-noc.rar
« Odpowiedź #3 dnia: 04 Kwietnia 2009, 18:47:40 »
@Kacu, jeszcze tylko popraw hamulce w chk, bo hamuje jak towarowym ;)
Partia "Ruch poparcia Twarożka" ;) wcześniej Stowarzyszenie Wąchaczy Kota

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: 1xxa-noc.rar
« Odpowiedź #4 dnia: 04 Kwietnia 2009, 19:17:48 »
CHK wsadzę z najnowszej publikacji sprzed kilku dni.


   « Dodano: 04 Kwietnia 2009, 19:41:36 »
Minimalny czas testów do dnia 2009-04-11 19:41.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-04-18 19:41.

Plik o rozmiarze: 38212583 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_2.rar

Lista plików w paczce ma ponad 7kB i została umieszczona w oddzielnym pliku:
http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_2.rar.txt

Cytat: readme.txt
Witam!
1.Przedstawiam Wam ryflaka i eamosa w malowaniu PKP ENERGETYKI.
Zdjęcia: dolmio89

1.1.Do eamosa:
To zmieniłem/dodałem :
Ładunek: piasek (wcześniej był,ale fatalny)
Wpisy:
node -1 0 eamos_1 dynamic PKPEamos Eamos_energetyka.tga 401z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic//pusty
node -1 0 eamos_2 dynamic PKPEamos Eamos_energetyka.tga 401z1 0.0 nobody 3 41 coal enddynamic//pełny, węgiel
node -1 0 eamos_3 dynamic PKPEamos Eamos_energetyka.tga 401z1 0.0 nobody 3 52 gravel enddynamic//pełny, kamyczki
node -1 0 eamos_4 dynamic PKPEamos Eamos_energetyka.tga 401z1 0.0 nobody 3 43 ore enddynamic//pełny, to coś czerwone
node -1 0 eamos_5 dynamic PKPEamos Eamos_energetyka.tga 401z1 0.0 nobody 0 48 sand enddynamic//pełny, piasek
Screeny:
Ilośc kolorów:120161

1.2.Do ryflaka:
To zmieniłem/dodałem :
Niestety tylko linijki "Map:" w t3d.
Wpisy:
node -1 0 Bh_1 dynamic PKPBh Bh_energetyka.tga 101a 0.0 nobody 3 0 enddynamic//pusty
node -1 0 Bh_2 dynamic PKPBh Bh_energetyka.tga 101a 0.0 nobody 3 5 passengers enddynamic//pełny, pasażerowie
node -1 0 Bh_3 dynamic PKPBh Bh_energetyka2.tga 101a 0.0 nobody 3 0 enddynamic//pusty
node -1 0 Bh_4 dynamic PKPBh Bh_energetyka2.tga 101a 0.0 nobody 3 7 passengers enddynamic//pełny, pasażerowie
Screeny:
Ilośc kolorów 1:206732
Ilośc kolorów 2:139774


2.Przyjme zdjęcia na tekstury:
2.1.Wagonów towarowych:
Eaos,Eans,Eams,Eamos,Eas,Es---Gags,Gbs---Flls,Falns
2.2.Wagonów osobowych:
Adu,Bd,Bi/Ci/BCi,WRbd,WLABd,Bh 43A,Bh 101A,Bh 120A,Bipa/Bhp
2.3.Lokomotyw spalinowych:
SM03,SM31 (Na stary model),Ls40,Ls60,SU46
2.4.EZT:
EN57/71,EW58
2.5.SZT:
SN61,SN81,SA109,SA101/121,SA102/111


3.W jaki sposób będe pracował:
3.1.Informuję na forum że na warsztacie mam jakiś pojazd.
3.2.Wy wytykacie błędy ( ! dotyczące tekstur lub linijki "Map:" ! ), lub (i) nadsyłacie zdjęcia potrzebne do zrobienia projektu.
3.2.1. !!! Proszę nie pisac "Koleś zmień mapowanie" ,gdyż ja z mapowaniem nic wspólnego nie mam. !!!
3.3.Próbuję zrobic jak najwięcej z tych zdjęc.
3.4.Wypuszczam to na forum.


4.UWAGI
Podziękowania dla: dolmio89, GIMPa, Texture Makera, mnie.

Wiadomość wygenerowana automatycznie


   « Dodano: 04 Kwietnia 2009, 19:46:52 »
O kurde... nie to readme... Przepraszam...


   « Dodano: 04 Kwietnia 2009, 20:15:30 »
Minimalny czas testów do dnia 2009-04-11 20:15.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-04-18 20:15.

Plik o rozmiarze: 38212110 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_3.rar

Lista plików w paczce ma ponad 7kB i została umieszczona w oddzielnym pliku:
http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_3.rar.txt

Cytat: readme.txt
Paczka ta oto zawiera wagony ze świecącymi oknami, dzięki czemu idealnie nadają się do scenerii nocnych. Ja jestem autorem przeróbki.
Co do wpisów:

node -1 0 "AAA" dynamic PKP/111a-noc "BBB" "CCC" 0.0 nobody 3 0 enddynamic

"AAA" - numer/nazwa wagonu
"BBB" - tekstura w formacie BMP
"CCC" - plik MMD odpowiadający numerem danej tekstury

Dla tego dla każdej tekstury jest oddzielny MMD, żeby był odddzielny T3D, który jest różny dla każdego wagonu, bo w każdym inaczej się okna palą.
Chwilowo z powodu problemów z dyskiem udało mi się tylko tyle znaleść. Za niedługo reszta.

Wiadomość wygenerowana automatycznie


   « Dodano: 18 Kwietnia 2009, 09:06:12 »
Jeśli nie ma problemów dalszych, to wystawiam dla ogółu.
« Ostatnia zmiana: 18 Kwietnia 2009, 09:06:12 wysłana przez Kacu »

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: 1xxa-noc.rar
« Odpowiedź #5 dnia: 19 Kwietnia 2009, 14:48:59 »
Ważne pytanie:

Wszystkim wnętrze działa w tych wagonach?
Bo jedna osoba mnie na gg mówi, że ma biało, a tekstury wszystkie ma.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: 1xxa-noc.rar
« Odpowiedź #6 dnia: 19 Kwietnia 2009, 15:09:46 »
Zapytaj lepiej kto ma biało... Jakoś nie wyobrażam sobie, gdyby tu wszyscy teraz pisali 'mam, mam, mam, mam...' ;]

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3927
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 287
Odp: 1xxa-noc.rar
« Odpowiedź #7 dnia: 19 Kwietnia 2009, 17:25:43 »
Miałem na biało. Zassałem, uruchomiłem, ukazała się białość, wykasowałem. Później pomyślałem sobie, że mogłem sprawdzić rozdzielczość tekstur, ale sobie odpuściłem to, czyli nie wiem co było u mnie przyczyną.

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: 1xxa-noc.rar
« Odpowiedź #8 dnia: 19 Kwietnia 2009, 18:23:47 »
Pobrałem oryginalną paczkę, odpaliłem i faktycznie miałem białe wnętrze wagonu. Zauważyłem, że plik z teksturą wnętrza miał ponad 10 mb, po zmniejszeniu rozdzielczości wszystko jest OK.

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: 1xxa-noc.rar
« Odpowiedź #9 dnia: 19 Kwietnia 2009, 20:17:31 »
Hmm mi wnętrze bez niczego działa. Te same tekstury wystawiłem kiedyś w paczce z wnętrzem i grało.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3927
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 287
Odp: 1xxa-noc.rar
« Odpowiedź #10 dnia: 19 Kwietnia 2009, 20:27:24 »
No bo twoja karta graficzna obsłuży taką rozdzielczość, a innych niekonieczne. Ponadto powiedz mi, czy te 10 MB jest konieczne?
Nie tylko należy liczyć się z efektami artystycznymi, ale rówież trzeba brać pod uwagę względy nazwijmy to górnolotnie "inżynierskie", czyli to co ogranicza pewne rzeczy.