Autor Wątek:  Skompletowanie dodatków do symulatora.  (Przeczytany 32314 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #30 dnia: 05 Marca 2009, 20:20:59 »
@Brave, owszem :) Dałem już słowo @Shax`owi więc wycofać się nie mogę ;)

A`propo skatalogowania paczki. Na serwerze jest jeden poważny minus. Czteropak dostaje na początku nazwy cyfry 2671-eu07[1].part01 które przeszkadzają w rozpakowywaniu, bo WinRar pyta o woluminy, mimo iż one są. Problem ustępuje gdy usunie się te cefry, jednak przeciętny Ixiński raczej o tym nie wie, że trzeba je usunąć. @Ra, kieruje to do Ciebie, ponieważ ty się tym zajmujesz :)
« Ostatnia zmiana: 05 Marca 2009, 20:40:16 wysłana przez ST44-003 »

Offline Mytnik

  • Wiadomości: 576
  • Administrator
    • Zobacz profil
    • Mój kanał na YT
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #31 dnia: 05 Marca 2009, 20:31:24 »
A tak mniej więcej kiedy możemy się spodziewać tej paczki ???

Dozwolony rozmiar sygnatury to cztery linijki tekstu (domyślny rozmiar czcionki) z czego jedną można przeznaczyć na "userbar". Pod terminem "userbar" rozumie się grafikę o wymiarach nie przekraczających 350x19 pix i maksymalnym rozmiarze 16 kB.



 Naruszenie Regulaminu, niedozwolony userbar.

REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 23 Marca 2009, 21:38:15 wysłana przez REWIZOR »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #32 dnia: 05 Marca 2009, 20:36:46 »
Jeśli wydasz też tabor, to możesz zmienić wpisy. Na pewno można coś z taboru usunąć, co zmniejszy objętość paczki.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #33 dnia: 05 Marca 2009, 20:41:08 »
A tak mniej więcej kiedy możemy się spodziewać tej paczki ???
Min. 2-3 tygodnie (bo szkoła a 16.03 mam wywiadówke xD) lekko licząc :)

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1466
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #34 dnia: 05 Marca 2009, 20:59:04 »
A`propo skatalogowania paczki. Na serwerze jest jeden poważny minus. Czteropak dostaje na początku nazwy cyfry 2671-eu07[1].part01 które przeszkadzają w rozpakowywaniu, bo WinRar pyta o woluminy, mimo iż one są. Problem ustępuje gdy usunie się te cefry, jednak przeciętny Ixiński raczej o tym nie wie, że trzeba je usunąć. @Ra, kieruje to do Ciebie, ponieważ ty się tym zajmujesz :)

Tu ja mogę odpowiedzieć. Cyfry w nazwie pliku są koniecznością, eliminują problem gdy ktoś chce wystawić plik z nazwą która już na serwerze istnieje.
Pozdrawiam,
Winger

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #35 dnia: 05 Marca 2009, 22:29:20 »
Jest o tym napisane przy opisie paczki, ponadto podane są alternatywne linki, po pobraniu z których nazwy nie potrzeba zmieniać.

Jedyne, co mógłbym zrobić to zmienić cyfry początkowe na takie same, naginając nieco schemat rozpoznawania archiwów. Zastanowię się nad tym.

W planach mam odświeżenie tej paczki, tzn. poprawienie niektórych błędów, wyrzucenie niepotrzebnych plików i uzupełnienie brakujących. Wtedy problem się sam rozwiąże, bo będzie nowsza paczka.


Z nowych rzeczy to tylko EXE i pliki CHK.

« Ostatnia zmiana: 06 Marca 2009, 16:37:25 wysłana przez Ra »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #36 dnia: 06 Marca 2009, 14:58:52 »
@Ra, a`propo paczek: twój starter czy start.exe?
Oczywiście pomyślałem o wszystkim: będzie nowa trakcja, exe yB oraz zmieniacz pory roku :)
« Ostatnia zmiana: 06 Marca 2009, 15:10:47 wysłana przez ST44-003 »

Offline ShaXbee

  • Administrator
  • Wiadomości: 1984
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #37 dnia: 09 Marca 2009, 12:51:02 »
@Ra:

Nie można by użyć mod_rewrite i zrobić schemat w tym stylu:
http://eu07.pl/download/23641/eu07.part1.rar

Czyli ID pliku przed nazwa pod jaka zostal wyslany?

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1466
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #38 dnia: 09 Marca 2009, 12:57:15 »
OIDP byłby problem z wysyłaniem przez usera pliku o tej samej nazwie, ID bedące wstawiane w nazwę pliku jest niczym innym jak identyfikatorem usera z forum. W związku z czym ładnie widać co dokladnie zostało wystawione i przez kogo :)
Pozdrawiam,
Winger

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #39 dnia: 09 Marca 2009, 13:46:51 »
Czterocyfrowy kod przed nazwą pliku jest datą najmłodszego pliku w archiwum. Akurat dla paczek wieloczęściowych RAR da się zrobić listę plików dla każdej części oddzielnie, przez co wychodzą różne daty.

Idea jest taka, aby mając paczkę móc jednoznacznie ją rozpoznać, biorąc pod uwagę długość, CRC32 i datę najmłodszego pliku. W praktyce pierwsze dwa parametry wystarczają, a serwer internetowy rozpoznaje paczki w linkach wyłącznie po długości i 99% przypadków jest to wystarczające. Rozpoznanie pozostałych parametrów jest dużo bardziej złożone, a serwery HTTP niestety nie udostępniają CRC32. Na podstawie rozpoznania paczki można jednoznacznie pobrać skrypt instalacyjny do niej. Data najmłodszego pliku ma charakter głównie porządkujący paczki chronologicznie.

Numery użytkowników stosowane są przy wysyłaniu, w userfiles i jest to zupełnie oddzielna sprawa.

Postaram się do końca marca coś wymyślić. Najchętniej widziałbym to w ten sposób, że użytkownik pobiera z eu07.pl instalator, a następnie ten instalator pobiera paczki i je rozpakowuje.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #40 dnia: 20 Marca 2009, 17:07:00 »
Pytanie to kieruję do @Akvina:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,11290.0.html

Post poleciał na bocznicę bo zawierał link na rapidzie do SM40/41, jednak owy model udało mi się wcześniej pobrać. Czy mam to traktować jako unoffa? Czy mogę to legalnie wrzucić do paczki?

P.S. Nie myślcie że zaprzestałem prac ;) Parę detali trzeba poprawić i pozmieniać a to trochę trwa :D
Stan prac nad paczką: równe 50%. Waga 2,02 giga :( :( No właśnie co z tym fantem zrobić? Same dźwięki w 201E_packu sporo ważą :|

Doradzajcie jaki tabor wrzucać? Całość która ukazała się na forum czy podstawowy: EN57, ET22 i EU07? Pytanie ponawiam bo boje się o wagę paczki :|

Offline Akvin

  • Wiadomości: 1006
  • We Will Rock You
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #41 dnia: 20 Marca 2009, 18:03:53 »
Post poleciał z powodu ominięcia procedury testowej i uploadu na zewnętrznym serwerze (link z postu usunął Winger). Jak do tej pory autor nie zgłosił paczki do testu, więc być może ktoś powinien zrobić to za niego (nie widzę powodu dla którego mielibyśmy rezygnować z modelu, gdyby jego poziom okazał się zadowalający). Niech się wypowie jakiś Administrator.
Pozdrawiam
All you have to do is save the world...

Monczan_SP32

  • Gość
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #42 dnia: 20 Marca 2009, 21:27:58 »
Doradzajcie jaki tabor wrzucać? Całość która ukazała się na forum czy podstawowy: EN57, ET22 i EU07? Pytanie ponawiam bo boje się o wagę paczki :|
Może zrób jedną wersję, gdzie będzie taboru ile wlezie, i jak zakończysz prace, i uznasz, że jest wszystko cacy, zrób drugą paczkę, gdzie będzie tylko podstawowy tabor, to jest taki, żeby można było odpalić każdą misję z taką lokomotywą, jaką przewidział autor trasy. Była by to taka "MaSzyna Lite". Sciągali by ją Ci, którzy chcą podstawy bez bajerów ;-)
Jeżeli nie będzie Ci się chciało tego robić bo już będziesz zmęczony tematem po zrobieniu paczki "full opcja" (co jest wg. mnie zrozumiałe) - to mógłbym się podjąć okrojenia do "MaSzyny Lite".

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #43 dnia: 20 Marca 2009, 21:50:03 »
@Monczan, tabor podstawowy to będzie: Passpack, Dizelpak, 201E_pack, 303e(-n, -m z kabiną Ajusta plus mała poprawka :))pack Barta, 4E i 203E old version + mój pack kabin (paczka dla nowych userów bo mniej miejsca zajmuje), SM31-165 i ten tabor występuje na prawie wszystkich sceneriach. Nie bawiłem się we wrzucanie np. EU04, EU05 czy EW54 tylko zmieniałem ten tabor co jest w czteropaku Defilera i Mariusza1970.
Boję się że rozdzielając paczkę (po spakowaniu) może wyjść nie kilka a naście paczek.

Offline nortonex

  • Wiadomości: 173
  • MaSzynowy User
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #44 dnia: 21 Marca 2009, 00:31:22 »
Cytuj
Boję się że rozdzielając paczkę (po spakowaniu) może wyjść nie kilka a naście paczek.
Do pakowania można użyć algorytmu UHA, który bardzo wydajnie potrafi kompresować :) jest na tyle skuteczny, że przy kompresji maksymalnej spakował mi 430MB plików t3d do 15MB :)
« Ostatnia zmiana: 21 Marca 2009, 00:42:06 wysłana przez nortonex »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #45 dnia: 21 Marca 2009, 09:32:22 »
Tekst się zawsze ładnie pakował, spróbuj tak bitmapy skompresować :]
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline dj_organista

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #46 dnia: 23 Marca 2009, 09:26:15 »
Drodzy Hasacze,

Powiem Wam szczerze że chyba sobie nie zdajecie ile trzeba wysiłku żeby poinstalować paczki do np. Quarka2008. Mi to osobiście na czystym środowisku zajęło ponad 4h, a chyba matołem nie jestem. Nie wspomnę o konfliktach na linii sceneria->exe i tabor->exe. Takie problemy odstręczają użytkowników - nad rozwiązaniem pracuje Ra w jego instalatorze (paczki), ale zanim nie będziemy mieć sensownego rozwiązania sugeruje żeby zamiast walczenia ze wszystkimi i mówienia frazesów, które sprowadzają się do 'U mnie działa', jednak wysłać koledze wypaloną płytkę.

Rozumiem że chcecie być Elo i Pro, pokazać innym hasaczom jak to potraficie uziemić nowego użytkownika i developera podkurzyć, ale to nie jest najlepsza droga. Gwarantuje Wam że gdybyście zamiast duskutować z Wingerem i ze mną zrobili to co powiedzieliśmy było by znacznie łatwiej. Nie zdajecie ile wartościowych osób zraża się do MaSzyny przez taką bandę krytykantów jak Wy.

Jeżeli nie chcecie, w porządku - poproszę bardziej użytecznych użytkowników tego forum - skoro uważacie że to dla Was zbyt uwłaczające.

Edit:
@ST44-003:
Super, mam nadzieję że za słowami pójdą czyny

Dawno już się o tym przekonałem, że forum nowym nie jest pomocne. Próbowałem więc sam instalować wszystko od początku, ale jest tego tak ogromna ilość, że nie dam rady poskładać wszystkiego w jedną całość. Bawię się więc na paczkach EU-07 Part 1-4.
Pozdrawiam

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1466
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #47 dnia: 23 Marca 2009, 14:22:06 »
Dawno już się o tym przekonałem, że forum nowym nie jest pomocne.

Bzdura. Forum NIE jest pomocne dla ludzi którzy nie umieją, pomimo dostępności, znaleźć najprostszych rzeczy. Nie jest też pomocne osobom łamiącym w jakikolwiek sposób regulamin.
Zbyt wiele mamy na głowach żeby każdą osobę 'za rączkę' prowadzić, wszystko za kogoś robić i każdą pierdołkę tłumaczyć, bo komuś się nie chce n.p. spędzić 5 minut na przeszukiwaniu zawartości forum. To, że nie istnieje jedna paczka zawierająca wszystkie dodatki jest akurat problemem z którym nawet my nie możemy sobie poradzić (kilka osób coś próbuje z tym zrobić, ale wątpię czy się uda...) Cóź, w SPT podejście do tematu dodatków będzie radykalnie zmienione. Na razie wyjściem jest podchodzenie do problemów 'z głową' zamiast oczekiwania że ktoś na forum nas wyręczy.
Pozdrawiam,
Winger

Offline Quork QTar

  • Wiadomości: 201
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #48 dnia: 23 Marca 2009, 16:57:22 »
No coz, jesli to was jakos pocieszy, ani w LokSim3D, ani (afaik) w ZuSi to rowniez sie nie udaje. Chociaz widze po dyskusjach, ze jeszcze sie tu nie przeprowadzilo zmiany struktury ktora u nas juz dobiega konca. Nowe objekty wszystkie juz w tym systemie sa, stare sa albo aktualizowane przez autorow i przy tym przenoszone, lub po prostu nie sa stosowane, wiec za jakies piec lat mysle juz nie bedzie plikow w starym systemie. Najdluzej wlasnie sie zreszta trzymaja semafory, jako ze tu najmniej sie zmienilo softwareowo, sa to proste objekty, i tekstury za bardzo nie widac wiec niewiele to zmienia. Najstarsze stosowane semafory maja kolo osmiu lat chyba, semafory nieswietlne, to one wlasnie sa w nowych trasach zastepowane raczej nowymi autorstwa A.Z. Sadzac po dyskusji, jest konflikt nazw miedzy semaforami roznych uzytkownikow. U nas tego by nie bylo, bo byly by wsortowane zaleznie od uzytkownika
W MaSzynie mozna by te nowe semafory tak zapisac:

Cytuj
MaSzyna\Data\Objects\Semafory\Polskie\PKP\Swietlne\E1\Wysokie\Kudlacz\...
Pierwszy poziom: Tu sa katalogi Program, Manual i Data
Drugi poziom: N.p. Objects, Sounds, Cabins, Rails
Trzeci poziom: N.p. Domy, Semafory, Wegetacja
Czwarty poziom: N.p. Niemieckie, Polskie, Czeskie
Piaty poziom: N.p. PKP, MW
Szosty poziom: N.p. Ksztaltowe, Swietlne, Zwrotnicowe
Siodmy poziom: E1, nie wiem czy sa jakies rozne systemy w Polsce, poza E1? (Czy "R1"?) Tak jak u nas H/V, Hl, Ks?
Osmy poziom: Wysokie, Niskie
Dziewiaty poziom: Katalogi uzytkownikow
Dziesiaty poziom: Pliki semaforow, ktory sa uzywane przez budowniczych tras, katalogi Tekstury, Podelementy itp. Podelementy, znaczy sie, objekty, ktore sa wykorzystane w semaforze, ale ktore pojedynczo nie maja znaczenia dla uzytkownika, tekstury, itp.

Jak nizej zobaczycie, nie jest ta propozycja calkiem zgodna z nasza struktura, bo pozwolilem sobie skorzystac z tego, ze juz ten system znamy, a wiec i jego slabosci, ktore wyrownalem w propozycji.
Przykladowo wlasnie te nowe semafory A.Z.

Cytuj
Loksim3D\Signale\AndreasZ\Formsignale\Hauptsignal-2-gas-zs3_links.l3dgrp
Katalog glowny\Jak trzeci poziom\Uzytkownik\Typ semaforow (ksztaltowe)\[Plik semafora]/[ET, czyli podelementy]
Zostan, Neda/Spojrz na to miasto
Na wstrzesione fundamenty palacow/Na wysokosc platanow Teheranu
Zwa nas "kurzem", a jesli maja racje/Zanieczyscmy powietrze gnebicielom
Nie idz, Neda

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #49 dnia: 23 Marca 2009, 21:26:25 »
Siodmy poziom: E1, nie wiem czy sa jakies rozne systemy w Polsce, poza E1? (Czy "R1"?) Tak jak u nas H/V, Hl, Ks?
E1 (w zasadzie teraz juz Ie-1) sa to przepisy sygnalizacji obowiazujace na PKP (aktualnie na torach pod zarzadem PKP PLK).
Oprocz tego jest jeszcze WE1 (linie waskotorowe), E1 metro (warszawskie metro) oraz pewnie pare roznych instrukcji dla na przykład kolei piaskowych lub innych tego typu prywatnych torowisk.
A R1 (Ir-1) to instrukcja o prowadzeniu ruchu pociagow - chodzi glownie tutaj o technike prowadzenia ruchu pociagow.
Poza tym wydaje mi sie, ze do 'starego' symka nie ma juz sensu wprowadzac takich wielkich zmian.

Offline Quork QTar

  • Wiadomości: 201
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #50 dnia: 23 Marca 2009, 23:13:16 »
A, bo wy pracujecie nad nowa wersja od zera? No, to sie raczej nie oplaca; tym bardziej sie za to oplaca to wprowadzic dla nowego symulatora. Jesli chcecie bardziej zdyferencjowane komentarze na ten temat, to sie zwroccie do M-Gleisera, prosze, bo on bedzie wiedzial, kogo spytac, kto tymi zmianami kierowal wtedy; jest naszym oficjalnym "dyplomata".


   « Dodano: 23 Marca 2009, 23:26:29 »
Przepraszam, zupelnie zapomnialem podziekowac za odpowiedz.

To znaczy, ze w Polsce sa tylko te "choinki bozonarodzeniowe" jako semafory?

U nas sa nastepujace:

Ksztaltowe, oraz swietlne odpowiadajace nocnym ksztaltowych (wciaz najczestsze) H/V
http://www.stellwerke.de/signal/deutsch/hv.html

NRDowskie, o ile wiem pochodzace od tego samego standardu bloku wschodniego co polskie sygnaly, Hl
http://www.stellwerke.de/signal/deutsch/hl.html

Nowy, bezpieczniejszy system wspolny DB i DR, stosowany na prakt. wszystkich trasach z LZB (system elektronicznych, wirtualnych semaforow, na jazde >160km/h), ale tez na zmodernizowanych trasach regionalnych, Ks
http://www.stellwerke.de/signal/deutsch/ks.html

Pierwsze eksperymenty z semaforami swietlnymi, stosowany do dzis na niektorych odcinkach S-Bahn w Berlinie, Sv
http://www.stellwerke.de/signal/deutsch/sv.html

Pierwsze powojenne eksperymenty nowelizacji semaforow swietlnych, stosowany jeszcze dzis w okolicach Augsburga, Sk
http://www.stellwerke.de/signal/deutsch/sk.html



No i prywatne firmy moga miec swoje systemy, poki je zatwierdzi urzad (EBA), koleje kopalniane normalnorozstawowe, koleje innorozstawowe etc tez maja. Tramwaje tak samo.
« Ostatnia zmiana: 23 Marca 2009, 23:26:29 wysłana przez Quork QTar »
Zostan, Neda/Spojrz na to miasto
Na wstrzesione fundamenty palacow/Na wysokosc platanow Teheranu
Zwa nas "kurzem", a jesli maja racje/Zanieczyscmy powietrze gnebicielom
Nie idz, Neda

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #51 dnia: 24 Marca 2009, 00:06:13 »
Ksztaltowe, oraz swietlne odpowiadajace nocnym ksztaltowych (wciaz najczestsze) H/V
http://www.stellwerke.de/signal/deutsch/hv.html
To sie praktycznie pokrywa z naszymi.

Offline Mannerheim

  • Wiadomości: 106
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #52 dnia: 24 Marca 2009, 09:45:16 »
Ksztaltowe, oraz swietlne odpowiadajace nocnym ksztaltowych (wciaz najczestsze) H/V
http://www.stellwerke.de/signal/deutsch/hv.html
To sie praktycznie pokrywa z naszymi.
Nie, z naszymi pokrywa się w zasadzie w 100% system Hl, nie H/V (zarówno nasz, jak i Hl wywodzą się z radzieckiego systemu ОСЖД).
System podobny do H/V (Hp) występował u nas jeszcze w latach 50.

Offline Quork QTar

  • Wiadomości: 201
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #53 dnia: 24 Marca 2009, 14:16:53 »
System podobny do H/V (Hp) występował u nas jeszcze w latach 50.
Chyba to mial na mysli, ze sie pokrywa niemiecki ksztaltowy z polskim ksztaltowym
Zostan, Neda/Spojrz na to miasto
Na wstrzesione fundamenty palacow/Na wysokosc platanow Teheranu
Zwa nas "kurzem", a jesli maja racje/Zanieczyscmy powietrze gnebicielom
Nie idz, Neda

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #54 dnia: 24 Marca 2009, 16:52:26 »
Tak, chodzilo mi o ksztalty.
Tak btw - http://www.covalus.ovh.org/syg.html
pzdr

Offline Quork QTar

  • Wiadomości: 201
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #55 dnia: 24 Marca 2009, 17:30:34 »
????? A to co to? Czesciowo znane, czesciowo nie ^.-
« Ostatnia zmiana: 24 Marca 2009, 17:35:58 wysłana przez REWIZOR »
Zostan, Neda/Spojrz na to miasto
Na wstrzesione fundamenty palacow/Na wysokosc platanow Teheranu
Zwa nas "kurzem", a jesli maja racje/Zanieczyscmy powietrze gnebicielom
Nie idz, Neda

Offline Mannerheim

  • Wiadomości: 106
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #56 dnia: 24 Marca 2009, 17:35:28 »
Tu jest o tych semaforach i tarczach więcej (+zdjęcia):
http://www.kolej.one.pl/_fervojoj/BIBLIO/OGOLNE/E1/E1.HTM

To jakaś przedwojenna hybryda nocnych wskazań sygnałów kształtowych i późniejszego systemu Hp, na niespotykanych gdzie indziej głowicach. Nie był to jakiś ogólnoniemiecki system, raczej coś lokalnego, na obszarze Śląska.

Offline Quork QTar

  • Wiadomości: 201
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #57 dnia: 24 Marca 2009, 18:57:14 »
Ta, juz sie dowiedzialem, to sa sygnaly nocne semaforow sprzed reformy r. 1948 (wlasciwie logiczne...), pierwsze eksperymenty. Trasa Ruhbank-Waldenburg-Königszelt. Hp2 bylo wtedy nie zielone+zolty tylko 2*zolte, a Vr2 (wtedy Vz3) bylo jak Vr0 (wtedy Vo1 lub Vz1) z trzecim, zielonym swiatlem.

REWIZORa przepraszam.
Zostan, Neda/Spojrz na to miasto
Na wstrzesione fundamenty palacow/Na wysokosc platanow Teheranu
Zwa nas "kurzem", a jesli maja racje/Zanieczyscmy powietrze gnebicielom
Nie idz, Neda

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #58 dnia: 10 Kwietnia 2009, 12:08:50 »
Dobra wiadomość jest taka, że paczka jest prawie w całości skompletowana. Zła wiadomość jest taka, że waży (do tej pory) 2.1 giga.
Całość jak narazie obejmuje:
scenerie: Bałtyk, Bochnia, Drawinowo, Całkowo`95 i Całkowo podstawowe, Elektrownia Dobre, Eszelon, Krzyżowa 1 i 2 (bez misji z ST44), Linia546, Manewrowo 1-3, Moczniki, Quarki, SDR 18 i 19, Testowo1 i 2, ZL_SB, Zwierzyniec.
Tabor: 201E_pack, CCCP_Pack, Passpack1 i 2, Eamsy @Rooteka, ET21, 40 i 42, EP01, 02, 05, 08, 09, 40, Dizelpack, SU45_Mod_By_MKaczy, 303E Barta wraz z którąś z kabin z forum (plus poprawki).

Pozmieniane: tabor wagonów osobowych (z Eaosami byłoby ciężko dlatego są stare), generalnie stary tabor jest unicestwiony (miejscami występuje EU06 i stare EU074E), drobne poprawki w sceneriach.

Brakuje jeszcze: Zmieniacz pory roku, kilku tekstur nieba, startera @Ra.

Moje pytanie brzmi, co mam na chwilę obecną zrobić?

EDIT: Kilka mniejszych scenerii jak Nowy Świat czy Krewetkowo zostały usunięte decyzją, że są po prostu stare, małe i nieaktualne :)
Dodatkowo, na warsztacie u @SM31-113 jest Jelitkowo`09 które, jako że dostało Semafory, będzie umieszczone ;)
« Ostatnia zmiana: 10 Kwietnia 2009, 12:14:49 wysłana przez ST44-003 »

Offline fuji8

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1155
    • Zobacz profil
    • smk Jaworzyna Śląska
  • Otrzymane polubienia: 767
Odp: Skompletowanie dodatków do symulatora.
« Odpowiedź #59 dnia: 10 Kwietnia 2009, 14:55:08 »
Mimo że tyle waży, ja bym ją opublikował:)
"Rzeczy niemożliwe wykonujemy natychmiast, cuda zajmują nam nieco więcej czasu"