Autor Wątek:  Modernizacja ET22-200x  (Przeczytany 6235 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Modernizacja ET22-200x
« dnia: 02 Marca 2009, 21:30:52 »
Po lokomotywie 22-2000 mamy kolejny egzemplarz oznaczony numerem 2001.

http://rail.phototrans.eu/14,33391,0.html

W porównaniu do pierwowzoru widać drobne różnice np. światła. W niebieskim malowaniu Cargo prezentuje sie nawet ładnie.
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Sigman

  • Gość
Odp: Modernizacja ET22-200x
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Marca 2009, 21:54:09 »
Gdyby nie ten wlot powietrza.... Lepiej to wygląda niż ET22-2000, ale przez to "BMW" i tak dość paskudnie.

Ciekawy jestem, czy będzie się tak samo psuć jak 2000. Czy ten układ tyrystorowy jest jakiś lepszy. Bo 2000 stoi praktycznie cały czas w naprawie.
« Ostatnia zmiana: 02 Marca 2009, 22:13:20 wysłana przez Sigman »

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Modernizacja ET22-200x
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Marca 2009, 22:21:24 »
Łoboszzzzz... Z tymi nerkami i tym dizajnem zewnętrznym jeszcze gorzej jak 2000 wygląda. Ale nie mówię, że źle, tylko mogli by te wloty gdzie indziej wsadzić. To nie BMW...

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Modernizacja ET22-200x
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Marca 2009, 07:29:46 »
Sądze, że gdyby zostawili stary układ żaluzji i nie robili z byka adolfa, to byłaby to ogólnie udana modernizacja z zewnątrz. Pożyjemy, zobaczymy. Sigman, a prototypy z lat 70-tych, 80-tych się nie psuły? :>
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Ryszard-san

  • Wiadomości: 214
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Modernizacja ET22-200x
« Odpowiedź #4 dnia: 03 Marca 2009, 14:13:43 »

Ciekawy jestem, czy będzie się tak samo psuć jak 2000. Czy ten układ tyrystorowy jest jakiś lepszy. Bo 2000 stoi praktycznie cały czas w naprawie.

Jaki układ, przecież tam dalej jest rozruch oporowy, jedyna elektronika to sterowanie i kontener pneumatyczny, WS próżniowy i przetwornica statyczna.

Pozdrawiam

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Modernizacja ET22-200x
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Marca 2009, 17:09:05 »
« Ostatnia zmiana: 03 Marca 2009, 17:15:10 wysłana przez mechatronik »
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Monczan_SP32

  • Gość
Odp: Modernizacja ET22-200x
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Marca 2009, 17:39:59 »
Malowanie lepsze w 2000 moim zdaniem, bo bardziej jednolite... Na 2001 było by równie ok, ale te jasnoniebieskie plamy (na zdjęciu widać je nieopodal drzwi z tyłu) na granatowej reszcie wyglądają kiepsko. A co do tego grilla - dopiero przy poziomo skierowanych reflektorach przestaje pasować.

EU07-033

  • Gość
Odp: Modernizacja ET22-200x
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Marca 2009, 17:48:38 »
Według mnie to grill nie pasuje w ogóle, ładniej by było bez niego, do tego jeszcze dochodzą te zderzaki, mogłyby być w kolorze pudła, nie rzucały by się tak w oczy, ewentualnie czarne. Reszta jest ok, nowy byczek wygląda całkiem nie źle.

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Modernizacja ET22-200x
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Marca 2009, 17:52:46 »
A wiadomo coś komuś, czy będą więcej byczków modernizowali? I czy zrobią jakieś z Czechowic?

Offline lukasz92

  • Wiadomości: 231
  • Nowy Sącz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Modernizacja ET22-200x
« Odpowiedź #9 dnia: 03 Marca 2009, 18:07:18 »
Ponoć ma być zmodernizowanych 49 sztuk.

Sigman

  • Gość
Odp: Modernizacja ET22-200x
« Odpowiedź #10 dnia: 03 Marca 2009, 18:08:30 »
Sigman, a prototypy z lat 70-tych, 80-tych się nie psuły? :>

Zrobisz i napiszesz wszystko, byle tylko się ze mną nie zgodzić i pokazać, że nie mam racji.

Może się psuły, może nie, nie ma to związku z ET22-2000.

EU07-033

  • Gość
Odp: Modernizacja ET22-200x
« Odpowiedź #11 dnia: 03 Marca 2009, 18:17:49 »
A wiadomo coś komuś, czy będą więcej byczków modernizowali? I czy zrobią jakieś z Czechowic?

Znalazłem linka do artykułu, datowany jest na 29-10-2007, jest tam co nie co o modernizacji ET22.

http://www.wnp.pl/drukuj/34973_1.html

Offline mechanik88

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 172
  • TROLL
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Modernizacja ET22-200x
« Odpowiedź #12 dnia: 03 Marca 2009, 18:30:30 »
Według mnie mogli chociaz zrobic pionowe swiatla bo te poziomo + gril + logo firmy oraz  nazwa modelu obok siebie nie wyglada za ciekawie. To wszystko jest tak brzydko powciskane miedzy siebie, pozatym do tych swiatel bardziej pasuje inne malowanie z innym logo innej spolki:)

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Modernizacja ET22-200x
« Odpowiedź #13 dnia: 03 Marca 2009, 18:34:03 »
Zrobisz i napiszesz wszystko, byle tylko się ze mną nie zgodzić i pokazać, że nie mam racji.

Może się psuły, może nie, nie ma to związku z ET22-2000.
Mówię jak było. 22-2000 to też w pewnym sensie prototyp więc chyba ma się prawo psuć ;)
Kacu z Czechowic to poszły byki 427 i 569. Na pewno jeszcze coś dojdzie.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Modernizacja ET22-200x
« Odpowiedź #14 dnia: 03 Marca 2009, 18:55:09 »
Cytat: Rynek Kolejowy
Zmodernizowane lokomotywy pojawią się na torach w trzecim kwartale roku 2008.
No chyba nie bałdzo... Bo na razie tylko 2 loki mamy zmodernizowane w przeciągu... 5 lat. No chyba. że to termin pierwszych sztuk.