Autor Wątek:  Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki  (Przeczytany 16999 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1902
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« dnia: 05 Lutego 2009, 22:11:47 »
Witajcie.
Od kilku dni przygotowuję z kolegą @J@n3K budynki, rozdzielnie, szafy, przystanki i inne pierdoły do naszego symka. Ja wykonuję model i go teksturuję, a J@n3K podsyła zdjęcia (muszę przyznać, że zdjęcia są super, dużej rozdzielczości). Do tej pory wykonaliśmy 17 obiektów. Modeluję je w LowPoly, choć myślę, że i tak nie wyglądają źle. Opiszę je:

1. Budka Asdek: 12 Poly
2. Nastawnia Białystok Fabryczny (na zdjęciu jest tylko przód, posiada też wymodelowaną tylnią część): 16 Poly
3. Buda Starosielce: 14 Poly
4. Przystanek Klepacze: 26 Poly
5. Rozdzielnia-1: 17 Poly
6. Rozdzielnia-2: 24 Poly
7. Rozdzielnia-3: 6 Poly
8. Rozdzielnia-4: 22 Poly
9. Przystanek Białystok Stadion: 23 Poly
10. Szafy (3 rodzaje): 12 Poly
11. Tablice (3 rodzaje): 15 Poly
12. Przystanek Wólka Ratowiecka: 12 Poly

Cytat: J@n3K na GG
- "Ja oczekuję konstruktywnej krytyki od ludzi".
- "W sumie to moja pierwsza pomoc".

Wkrótce paczkę z plikami .t3d damy do testu. Zdjęcia (w kolejności opisanej wyżej):


   « Dodano: 05 Lutego 2009, 22:42:10 »
Gdyby ktoś miał jakieś ciekawe zdjęcia budynków, szaf, bloków, może przesłać zdjęcia, to chętnie wykonam model, mapowanie i teksturowanie.
« Ostatnia zmiana: 05 Lutego 2009, 22:42:10 wysłana przez Rozi »

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Lutego 2009, 08:45:00 »
Może jak wam tak dobrze idzie razem a widzę screeny z okolic Białegostoku to może zrobicie razem trasę albo jakiś odcinek chociaż? A na screenie numer 2 musisz boczną ścianę podnieść do góry bo jak widać okno jest niżej i nawet gzyms jest niżej i wygląda to nienaturalnie.
« Ostatnia zmiana: 06 Lutego 2009, 10:51:25 wysłana przez REWIZOR »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5896
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 391
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Lutego 2009, 09:05:40 »
Rozi, jak Wam tak dobrze idzie, to może podeślę  trochę zdjęć z okolic Łodzi? Mam ich trochę na dysku, a jakby co zawsze można dorobić.

PS:
Bohun, Twój avatar jest z powrotu do przyszłości?

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Lutego 2009, 09:35:38 »
Bohun, Twój avatar jest z powrotu do przyszłości?

Chciałem być oryginalny.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1902
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #4 dnia: 06 Lutego 2009, 13:24:31 »
@BohunIc - pomyślimy nad traską. Teksturę poprawię. Aha, tylko jest jeden problem. Te budynki są zasypane ziemią do połowy. Za 3 h zrobię i pokaże do porównania.
@Krzysiek626 - pewnie, przyjmuję każde ilości. Najlepiej jak byłyby też wymiary budynków.

Pozdrawiam

Offline Sm 42 driver

  • Wiadomości: 312
  • Trasopisarz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #5 dnia: 06 Lutego 2009, 13:32:03 »
Witam :) No, no według mnie bardzo fajne :) Czy można zobaczyć Białystok Fabryczny "od tyłu"? Widzę, że szafeczka to jeden box, spróbuj zrobić daszek, wtedy cień będzie miał sens i będzie fajnie wyglądało. I jeszcze mógłbyś wymazać tą trawę z tekstury ;) A tak ogólnie według mnie bardzo ładnie, przydadzą nam się nowe obiekty.
Pozdrawiam

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2392
  • Kierownik napraw lokomotyw sekcja Zbąszynek
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 126
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #6 dnia: 06 Lutego 2009, 14:23:26 »
Ja w kwestii budki systemu ASDEK. Mianowice chyba nie warto wypuszczać budki jeśli nie zrobi się dodatkowo modelu czujników systemu:

EDIT
Z moich obserwacji wynika, że te systemy stosuje się na liniach świeżo zmodernizowanych liniach o Vmax>=100km/h. Do tej pory budki tego systemu widziałem przed stacjami węzłowymi.
Żeby Cię ewentualnie nie wprowadzić w błąd:
http://www.tens.pl/pl/oferta/kolej/detekcja/asdek.html
:)
« Ostatnia zmiana: 06 Lutego 2009, 17:01:37 wysłana przez mechatronik »
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1902
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #7 dnia: 06 Lutego 2009, 16:42:19 »
Ja w kwestii budki systemu ASDEK. Mianowice chyba nie warto wypuszczać budki jeśli nie zrobi się dodatkowo modelu czujników systemu:

Dostałem foty tych czujników, tylko jeszcze czekam na wymiary. A jak się to nazywa i gdzie się to stosuje? Widziałem to w połączeniu SHP.


   « Dodano: 06 Lutego 2009, 17:31:24 »
Pojawił mi się problem. Modelowałem w Editable Poly. Teraz chcąc wyeksportować model do .t3d, trzeba przekonwertować do Editable Mesh. Jednak gdy to robię, to Poly z 16 podskakuje do 44 i tak z każdym modelem. Czemu tak?

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: 06 Lutego 2009, 17:31:24 wysłana przez Rozi »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5780
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 286
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #8 dnia: 06 Lutego 2009, 17:45:22 »
Bo meshu jedyne poly to tri, a w EP poly to kazdy wielokąt :]
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline J@n3K

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
    • Kolejowe Podlasie
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #9 dnia: 06 Lutego 2009, 18:24:56 »
Z moich obserwacji wynika, że te systemy stosuje się na liniach świeżo zmodernizowanych liniach o Vmax>=100km/h. Do tej pory budki tego systemu widziałem przed stacjami węzłowymi.

ASDEK z modelu stoi przy linii Białystok - Sokółka (na wyjeździe z Białegostoku). Prędkość szlakowa wynosi tam dla towarów 70km/h, dla pośpiechów 80km/h, a dla szynobusów 100km/h.

Dostałem foty tych czujników, tylko jeszcze czekam na wymiary.

Część wymiarów zrobiłem wcześniej, ale jutro rano postaram się podskoczyć i zwymiarować to dokładnie.
Zawsze chętny do pomocy, w razie potrzeby prosze pisać na PW lub GG.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1902
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Poprawiony Białystok Fabryczny
« Odpowiedź #10 dnia: 07 Lutego 2009, 00:18:55 »
Czy można zobaczyć Białystok Fabryczny "od tyłu"?

Zdjęcie nr. 1

Widzę, że szafeczka to jeden box, spróbuj zrobić daszek, wtedy cień będzie miał sens i będzie fajnie wyglądało. I jeszcze mógłbyś wymazać tą trawę z tekstury ;)

Zastanawiałem się nad zrobieniem daszku, jednak uznałem, że jest on zbyteczny, szkoda tracić Poly. Poza tym, tekstura dość dobrze to ukazuje, widać, że jest daszek. Żeby nie było daję zdjęcie (nr 3).

A na screenie numer 2 musisz boczną ścianę podnieść do góry bo jak widać okno jest niżej i nawet gzyms jest niżej i wygląda to nienaturalnie.

Poprawiłem, zdjęcie nr. 2. Tam gdzie widać ziemię i kawałek drzwi, wstawi się jakieś krzaki :)


   « Dodano: 01 Stycznia 1970, 10:59:59 »
Witajcie. Ktoś wcześniej napisał, że do budki Asdek potrzeba dorobienia czujników. Wykonałem to zadanie. Chciałem to wykonać lepiej, jednak jestem początkującym modelarzem. Oto zdjęcia (wszystkie te czujniki posiadają 196 Poly):


   « Dodano: 08 Lutego 2009, 21:13:42 »
Dodam jeszcze, że skończyłem wszystkie modele od J@nKa. Więc jeśli macie jakieś fotki i wymiary budynków PKP lub mieszkalnych lub innych obiektów proszę o przesłanie :)
« Ostatnia zmiana: 08 Lutego 2009, 21:13:42 wysłana przez Rozi »

Offline Sm 42 driver

  • Wiadomości: 312
  • Trasopisarz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #11 dnia: 08 Lutego 2009, 21:24:09 »
Witam :) Ja jeszcze coś dorzucę ;) Mianowicie: w wiacie z przystanku Białystok Stadion po prawej mógłbyś zrobić wnękę bo widać drzewka za przystankiem ;] Nie myślałeś nad edycją nazwy tak jak na przykład jest w niektórych budynkach stacyjnych?

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1902
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #12 dnia: 08 Lutego 2009, 21:28:36 »
W wiacie z przystanku Białystok Stadion po prawej mógłbyś zrobić wnękę bo widać drzewka za przystankiem ;]
Zrobić wnękę to nie problem, sam chciałbym ją zrobić. Jednak to się wiąże z kolejnym FPS. Jeżeli teraz model ma 60 Poly to znowu dojdzie kolejne 20. A FPS trzeba oszczędzać :)

Nie myślałeś nad edycją nazwy tak jak na przykład jest w niektórych budynkach stacyjnych?
Jeżeli będzie to ktoś wstawiał do scenerii, to już sobie sam osobiście zmieni nazwę. Ja się póki co w to nie bawiłem :)

Offline Sm 42 driver

  • Wiadomości: 312
  • Trasopisarz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #13 dnia: 08 Lutego 2009, 21:38:29 »
Nie myślałeś nad edycją nazwy tak jak na przykład jest w niektórych budynkach stacyjnych?
Jeżeli będzie to ktoś wstawiał do scenerii, to już sobie sam osobiście zmieni nazwę. Ja się póki co w to nie bawiłem :)
Może trochę nieprecyzyjnie to ująłem ;] Chodzi mi o plane w miejscu nazwy, po wstawieniu obiektu we wpisie podajesz ścieżkę do pliku który ma być wstawiony jako tekstura tego plane'a ;]

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1902
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #14 dnia: 08 Lutego 2009, 21:41:28 »
Cytat: Sm 42 driver
Może trochę nieprecyzyjnie to ująłem ;] Chodzi mi o plane w miejscu nazwy, po wstawieniu obiektu we wpisie podajesz ścieżkę do pliku który ma być wstawiony jako tekstura tego plane'a ;]

Nie znam tej metody, więc jej nie stosuję.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #15 dnia: 08 Lutego 2009, 22:39:13 »
Witam. To działa na tej samej zasadzie, co zmienne tekstury dachów na budynkach. W modelu musisz nadać tym elemetom nazwę replacableroof i replacablecostam (zajrzyj do pliku t3d jakiejś nastawni, czy coś, na pewno to znajdziesz) i dodatkowo tworzysz plik inc dla tego modelu, gdzie określasz miejsce wpisania nazwy tekstury tablicy/dachu. Nic skomplikowanego. Powinieneś się połapać:)
Jeśli chodzi jeszcze o inne modele - nie myślałeś o jakichś prostych modelach pojazdów drogowych? Może jakieś ciągniki do wstawienia na bezkresne stepy Maszynowe, co by jezdzily po tych polach?:D
« Ostatnia zmiana: 09 Lutego 2009, 00:08:25 wysłana przez REWIZOR »
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Sakorius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 665
  • KB Serwis - Szczecin Dąbie
    • Zobacz profil
    • Sakorius Home Gallery
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #16 dnia: 09 Lutego 2009, 00:17:24 »
@Rozi, @J@n3K - pokażcie mapowania tych obiektów, jak wyglądają, bo może będę miał dla Was misje. Widzę, że bardzo ładnie wychodzą te obiekty ;)
Pozdrawiam, Sławek

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1902
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #17 dnia: 09 Lutego 2009, 00:46:36 »
Oto jest mapowanie. Nie znam się za dobrze na mapowaniu. Widać, że jest wykonane kiepsko. Ale po woli się uczę :)

Offline Sakorius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 665
  • KB Serwis - Szczecin Dąbie
    • Zobacz profil
    • Sakorius Home Gallery
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #18 dnia: 09 Lutego 2009, 01:06:06 »
No i elegancko :) Podejmiecie się zadaniu wymodelowania obiektów do Trasy Szczecin? Dostarczam materiał fotograficzny oraz niektóre wymiary (niestety nie dla wszystkich obiektów).
Pozdrawiam, Sławek

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1902
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #19 dnia: 09 Lutego 2009, 01:38:10 »
No i elegancko :) Podejmiecie się zadaniu wymodelowania obiektów do Trasy Szczecin? Dostarczam materiał fotograficzny oraz niektóre wymiary (niestety nie dla wszystkich obiektów).

Jak dostarczysz zdjęcia ja mogę wykonać modele i mapowanie. Nie wiem na czym miała by polegać praca Janusza, ale ja jestem gotów (mogę wykonać modele i mapowanie).

Pozdrawiam


   « Dodano: 09 Lutego 2009, 06:49:23 »
Jeszcze dodam, że te mapowania są wykonane generalnie w 2048x2048. Pomyślałem, że jak komuś karta uciągnie, to może mieć takie wielkie rozmiary, ale ja chyba nie widzę różnicy jak jest 1024x1024. Ale każdy może sobie przekonwertować.


   « Dodano: 09 Lutego 2009, 01:52:07 »
Jeśli chodzi jeszcze o inne modele - nie myślałeś o jakichś prostych modelach pojazdów drogowych? Może jakieś ciągniki do wstawienia na bezkresne stepy Maszynowe, co by jezdzily po tych polach?:D

Załatwiasz 5 zdjęć i wymiary i ja robię :) (jeśli będę umiał).
« Ostatnia zmiana: 09 Lutego 2009, 01:52:07 wysłana przez Rozi »

Offline Sakorius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 665
  • KB Serwis - Szczecin Dąbie
    • Zobacz profil
    • Sakorius Home Gallery
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #20 dnia: 09 Lutego 2009, 09:58:22 »
Jak dostarczysz zdjęcia ja mogę wykonać modele i mapowanie. Nie wiem na czym miała by polegać praca Janusza, ale ja jestem gotów (mogę wykonać modele i mapowanie).
No tak, zapomniałem że @J@n3K zajmuje się zdjęciami, a Ty modelami ;) Odezwę się wieczorem na PW.
Pozdrawiam, Sławek

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1902
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #21 dnia: 17 Lutego 2009, 02:50:27 »
Kolejny model. Na stację. Myślę, że ludzie potrzebują usiąść :) Model ma aż 394 poly, ale tego nie dało się uniknąć, nie chcąc mieć kwadratowych siedzeń :) Zdjęcia nadesłał @Krzysiek626, za co dziękuję.

Zdjęcie


   « Dodano: 18 Lutego 2009, 08:39:49 »
Kolejny stacyjny dodatek. Posiada 86 Poly. Zdjęcia nadesłał @Krzysiek626 za co dziękuję. Ups, dopiero teraz zauważyłem. Ta skrzynia co jest u góry, nie zgadza się przód z bokiem, ale to poprawię :) Screen:
« Ostatnia zmiana: 18 Lutego 2009, 03:01:22 wysłana przez Rozi »

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #22 dnia: 18 Lutego 2009, 09:11:58 »
To ostatnie wygląda jak okap kuchenny :) A tak serio to gdybyś mógł zrobić coś z okolic przytorza, te wszystkie szafki, bajery i może ktoś w końcu zrobi porządne sterowanie automatyczne zwrotek z grzałkami. Ładnie modelujesz więc zachęcam do podjęcia się tego.

Offline Paul

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 522
    • Zobacz profil
    • Beskidzka Strona Kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #23 dnia: 18 Lutego 2009, 12:24:20 »
Robiłem modele napędów (brakuje jeszcze paru, np. EEA4, skrzynek EOR, wersji dla wykolejnic, modeli latarń do wstawienia na posterunkach z przebiegami manewrowymi niezorganizowanymi), ale narazie nie mam do nich tekstur. I nie mam jeszcze konkretnego pomysłu jak je wstawiać - chyba najlepiej jako osobne ince, wstawiane do modelu rozjazdu jako parametr? Nie wiem jak z rozjazdami krzyżowymi. Chociaż i tak niektóre modele trzeba by było ręcznie wstawić (rygle, EOR). Albo jakoś skryptami. Modele rozjazdów też mam na warsztacie (o poprawionych wymiarach: http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/projektowanie/rozjazdy.png)
« Ostatnia zmiana: 18 Lutego 2009, 12:38:08 wysłana przez Paul »
automatyka sterowania ruchem kolejowym rox
www.isdr.pl | www.bsk.isdr.pl | pokrzesik.wytnij@gmail.com

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1902
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #24 dnia: 12 Sierpnia 2009, 03:42:53 »
Dwa nowe "budynki" :P
Dziękuję @Mechatronikowi za zdjęcia :) Jak widać, każde zdjęcie idzie wykorzystać :)


   « Dodano: 12 Sierpnia 2009, 03:43:32 »
Może pod 3D Maxem wyglądają drętwo, ale w akcji na scenerii dużo lepiej (już wkrótce).

Offline Edward666

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #25 dnia: 12 Sierpnia 2009, 14:26:04 »
Tekstura powinna być nałożona gęściej, teraz źdźbło ma grubość chrustu.

Offline pol102

  • Wiadomości: 957
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 31
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #26 dnia: 18 Sierpnia 2009, 03:08:01 »
Są 2 punkty widzenia.
Jeśli jedziesz w kabinie wygląda to całkiem normalnie.
Jeśli chcesz mieć HQ to warto przypomnieć metodę Barta - zagęszczenie samej tekstury metodą ręczną (np. kopiowanie + inwersja). Po mojemu jest ok, Rozi good job.

Offline Edward666

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #27 dnia: 29 Sierpnia 2009, 11:47:41 »
Wiem, że są dwa punkty widzenia. Realizm i "domki dla lalek". Drugi punkt widzenia chyba bardziej przystoi Trainz'owi niż Maszynie.

Miniatura już nie wygląda za realnie, więc z kabiny to też nie będzie wyglądać wiarygodnie.

Dobra robota, tylko trochę UV-kę rozciągnąć.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1902
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki
« Odpowiedź #28 dnia: 24 Października 2011, 02:02:51 »
Hejka.
Oznajmiam, że prace nie stanęły. Jako że w naszym symku bardzo brakuje infrastruktury, poprawiłem modele z pierwszego postu i dalej modeluję naszą kolej :)

Czujniki Asdek (tyle co skończone):