Autor Wątek:  Krzyżowa2 i wyrzut do windows  (Przeczytany 3311 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Monczan_SP32

  • Gość
Krzyżowa2 i wyrzut do windows
« dnia: 30 Stycznia 2009, 19:35:29 »
Przeczytałem całą literaturę dostępną na forum, czyli tematy i posty, gdzie był ten problem, ale nie znalazłem odpowiedzi. Usunąłem dodatkowe wagony z towarowego (tego z ET42), ale ciągle wyrzucał mnie przy nich do Windowsa. W końcu cały skład w pliku scenerii poprzedziłem "//" licząc, że jego usunięcie zlikwiduje problem. Gdzie tam. Plik log w załączniku, uruchamiałem scenerię na .exe z diesel packa, oraz na tym KURS'a 90.

Jeżeli ktoś mi w tym pomoże, to stawiam mu piwo (nie żartuję!).


Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Krzyżowa2 i wyrzut do windows
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Stycznia 2009, 19:37:40 »
Kup piwo i napisz do @Mati An-a on jest autorem ;)
Pozdrawiam

Offline MKaczy

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 485
  • ^Służbowe BMW^
    • Zobacz profil
    • http://zyciekolei.blox.pl/html
  • Otrzymane polubienia: 53
Odp: Krzyżowa2 i wyrzut do windows
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Stycznia 2009, 02:36:59 »
Witam.
Podejrzewam ze jest to spowodowane za wysokim zużyciem pamięci Ram'u, innego wytłumaczenia nie widzę, jeśli nie wyświetla się żaden błąd tylko po prostu "wywala" do wina. Dlaczego tak jest? Jakiś błąd w modelu, gdyż widzę w logu zakonczenie:

Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\c.t3d .

Czyli sekcja ładowania taboru. Niech ktoś odpali tą krzyzową2, (ja nie posiadam tej wersji trasy) i da loga, zobacz wówczas co ładuje się po tym elemencie i postaraj się go u siebie wymienić, lub dojść co jest z nim nie tak.

Pozdrawiam.
 Ps. Już 3 lata na forum ;)
« Ostatnia zmiana: 31 Stycznia 2009, 09:48:46 wysłana przez REWIZOR »
"Wsiąść do pociągu... towarowego..." :)
Maszynista - PKP Cargo CTOE-Szczecinek - ET22, 201El, 201EK, EU06, EU07, ET41, ET42, E6ACT, SM42, ST44-ko, SM42-6dg, ST48-Da

Monczan_SP32

  • Gość
Odp: Krzyżowa2 i wyrzut do windows
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Stycznia 2009, 10:58:44 »
Ten model występował jeszcze na paru sceneriach, i zazwyczaj się ładował bez problemu. Następnym byłby wagon od składu z ET42, który wyłączyłem ze scenerii w obawie, że to on powoduje problemy, bo na nim wcześniej wyrzucało mnie do Windy. Ten model sieciowca się ładował bez problemu, gdy tamten skład był włączony. Mogłem tak odłączać kolejne, i kolejne, ale chyba nie w tym rzecz, zauważyłem - więc napisałem tutaj. Możliwe, że to RAM, chociaż 1GB starczał mi na każdy jak dotąd model...
« Ostatnia zmiana: 31 Stycznia 2009, 11:00:22 wysłana przez Monczan_SP32 »

Offline Marcin1992

  • Wiadomości: 327
  • Nokia Modder
    • Zobacz profil
    • Modyfikacje telefonów Nokia - www.NokiaHacking.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Krzyżowa2 i wyrzut do windows
« Odpowiedź #4 dnia: 31 Stycznia 2009, 11:29:58 »
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\c.t3d .

Potem leci ładowanie modelu ET42. Zamień go na np. ET41.
Cytuj
Loading - text model: dynamic\pkp\et42\et42-a.t3d
Loading - texture: textures\tabor/zderzak_sm03.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et42\shp.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et42\wozeket42.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et42\kolo_sprychy.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et42\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et42\et42-042.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\et42\et42-b.t3d
Loading - text model: dynamic\pkp\gags\gags.t3d
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\common.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\uahs_el.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\wozek1xt.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\klocekham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\gags2.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ugpps\ugpps-206se.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\metal.tga
OK

Monczan_SP32

  • Gość
Odp: Krzyżowa2 i wyrzut do windows
« Odpowiedź #5 dnia: 31 Stycznia 2009, 11:53:00 »
ET42 faktycznie, zazwyczaj kierowałem, nigdy nie miałem jednak na trasie pod kontrolą AI. Spróbuję podmienić.

EDIT: No to zdurniałem. Coś faktycznie na rzeczy z tym sieciowcem... Zatrzymuje się na tym modelu c.t3d. Ale np. na Zwierzyńcu mam taki na scenerii, i wszystko hula pięknie... A może to jakiś inny model? Może przekleję sieciowca ze Zwierzyńca, albo zaremuję to w [cenzura] :P Ewentualnie z szukajki wyciągnę ten model, i wgram jeszcze raz do Maszyny.

EDIT2: Ja się poddaję. To już naprawdę ponad siły moje, i zapewne niejeden betatester też by zwątpił. Wyrzuciłem sieciowca ze scenerii, to teraz log przed wyrzutem do windows kończy mi się na:

Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en71-07rb.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\201e\201e-rn.t3d
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\woz_et22.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\kolo_et22.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\panto-a.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\light.tga
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\light10.tga
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\cien201e.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\201eh-rn-1059.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eaos\eaos.t3d
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xt.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/common.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\cieneaos.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eaos\coal.t3d
Loading - texture: textures\materials/coalfine1.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\412za.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\sgs-b1.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\slps.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/zderzaki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\cien412.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\#lumber1.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\lumber.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\#sgs-klonica.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\#lumber2.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\uahs\406ra.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\uahs\uahs_bok.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\uahs\uahs_el.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\uahs\cien406ra.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\413z.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\cien413.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\maersk.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\container40foot.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\gray.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos4.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos3.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sm42\sm42.t3d
Loading - texture: textures\tabor/kolo_sprychy.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\wozek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\ciensm42.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\sm42-174.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\412zas.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\sgs-z1.tga
OK
« Ostatnia zmiana: 31 Stycznia 2009, 12:56:59 wysłana przez Monczan_SP32 »

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Krzyżowa2 i wyrzut do windows
« Odpowiedź #6 dnia: 31 Stycznia 2009, 13:27:00 »
Stwierdzenie, że następny wagon po sieciowym powoduje wywalenie nie jest do końca prawdziwe. Wywalenie powoduje taki tabor po sieciowym, który przed sieciowym się nie wczytał (oczywiście przy poprawnych wpisach). Tzn, że wywala wagon, którego wpis jest tylko i wyłącznie za wpisem sieciowego.

Np. PKP\EAOS\eaos wczytuje się przed sieciowym i się nie zatrzymał symek na nim jakoś - znaczy działa. Bierzemy następny wagon we wpisach.

PKP\Uahs\406Ra wczytuje się przed sieciowym i się nie zatrzymał symek na nim jakoś - znaczy działa. Bierzemy następny wagon we wpisach.

PKP\Gags\gags-401K nie wczytywał się przed sieciowym = symek nie napotkał wpisu dla gags'a przed wpisami dla sieciowego. Ten wagon powinien się wczytywać zaraz po sieciowym (przy założeniu, że wywaliliśmy wpis loka ze składu stojącego na torze Krzyzowa_tor8end i nadal problem występuje), a w logu nie ma o nim wzmianki - sprawdzamy to podmieniając wpisy gags'ów.

Mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi ;P


« Ostatnia zmiana: 31 Stycznia 2009, 13:29:17 wysłana przez ZiomalCl »

Offline Marcin1992

  • Wiadomości: 327
  • Nokia Modder
    • Zobacz profil
    • Modyfikacje telefonów Nokia - www.NokiaHacking.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Krzyżowa2 i wyrzut do windows
« Odpowiedź #7 dnia: 31 Stycznia 2009, 13:28:33 »
Zamieszczam cały log (poza Player Train Init) (załącznik). Także porównaj sobie co się ładuje w kolejce. ;]