Z ego co widze, to doswiadczenie w prowadzeniu pociagow towarowych o masie np.2200t nie jest w pelni opanowane przez kolegow. po pierwsze:
-na lok. ET 22 z w/w brutto, bocznikowanie nalezy wlaczac przy jezdzie bezoporowej, ktora uzyskamy (przyjmujac idealny profil szlaku) przy szybkosci v=ok.20km/h, gdzie dopiero przy ok. 65% oslabionym strumieniu wzbudzenia tj. 4 pozycje bocznikowania, szybkosc Ept. wzrosnie do V=30km/h,
-predkosc 30km/h umozliwia bezpieczne przelaczenie grupy silnikow trakcyjnych z polaczenia szeregowego na polaczenie szeregowo-rownolegle,
-za maksymalny czasowy prad rozruchu Ept. z pociagiem o masie 2200t I=600A, przy czym maszynista powinien stosowac rozruch do ok. I=550A,
-przy przelaczaniu silnikow z polaczenia szeregowo-rownoleglego w rownolegle z w/w poc. szybkosc powinna wynosic ok.50km/h tj. maksymalne oslabienie wzbudzenia silnikow na ukl. pol.szeregowo-rownoleglym.
PIASECZNICY UZYWAC DAWKOWO W ODSTEPACH ROWNYCH 2 ZADZIALANIA NA POZYCJE NASTAWNIKA, DOPUSZCZA SIE ZWIEKSZENIE DAWKOWANIA 3KROTNIE W WYPADKU WYSTĄPIENIA DALSZEGO ZANIKU SILY POCIĄGOWEJ...
[%sig%]