Autor Wątek:  Swiatła do EU07 - skąd je wziąć  (Przeczytany 10533 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bjorn

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Swiatła do EU07 - skąd je wziąć
« dnia: 07 Stycznia 2009, 19:48:04 »
Su jeździ i fajnie:) Bardzo mi się spodobał efekt włączania świateł (widać że świecą). Czy da się coś takiego zrobić z innymi lokami, a w szczególności w EU07. Szukałem na forum odpowiedzi na to pytanie, ale nic na moim poziomie intelektualnym nie znalazłem (za mądry w komputerach to ja nie jestem).
Pozdrawiam

P.S.

Do Admina
Przepraszam. Nie wiem też, czy teraz jest dobrze???

P. S. Secundum

No i jak w ogóle zrobić noc? Ale za to pewnie zostanę zbanowany? To przecież, drugi wątek, choć tyczy się EU07 w nocy:)
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2009, 00:29:33 wysłana przez REWIZOR »

Offline Dozer

  • Wiadomości: 209
  • TEM2-277
    • Zobacz profil
    • Kolejowa Galeria Dozera
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Stycznia 2009, 19:51:41 »
ad1.
Jeśli chcesz mieć lampy widoczne w ciemności, wejdź w model loka, który chcesz edytować i znajdź plik t3d. Znajdź tam linijki HeadLamp koniecznie z dopiskiem on, będzie ich kilka. Pod nimi znajdź linijkę Selfillum: false, zamiast false wpisz true i gotowe.

ad.2
Co do nocy, poczytaj ten wątek:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7996.0.html
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2009, 19:53:54 wysłana przez d0z3r »
Galeria kolejowa mojego autorstwa:
http://www.dozer.kolej.org.pl/

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Stycznia 2009, 20:01:50 »
ad1.
Jeśli chcesz mieć lampy widoczne w ciemności, wejdź w model loka, który chcesz edytować i znajdź plik t3d. Znajdź tam linijki HeadLamp koniecznie z dopiskiem on, będzie ich kilka. Pod nimi znajdź linijkę Selfillum: false, zamiast false wpisz true i gotowe.

To co piszesz, to sprawi jedynie, że tekstura lampy będzie się świeciła, jednakże nie będzie dawała blasku (szukam w magicznej szukajce odpowiedzi).

Offline Dozer

  • Wiadomości: 209
  • TEM2-277
    • Zobacz profil
    • Kolejowa Galeria Dozera
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Stycznia 2009, 20:05:08 »
To co piszesz, to sprawi jedynie, że tekstura lampy będzie się świeciła, jednakże nie będzie dawała blasku (szukam w magicznej szukajce odpowiedzi).

No to ja wiem, myślałem tylko, że autorowi chodzi o światła widoczne w nocy, nie wiedziałem natomiast, że ma na myśli smugi. Jeśli chcesz je mieć ściagnij kabinę EU07 z tego wątku:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7086.30.html
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2009, 20:07:01 wysłana przez d0z3r »
Galeria kolejowa mojego autorstwa:
http://www.dozer.kolej.org.pl/

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #4 dnia: 07 Stycznia 2009, 20:09:02 »
No to ja wiem, myślałem tylko, że autorowi chodzi o światła widoczne w nocy, nie wiedziałem natomiast, że ma na myśli smugi. Jeśli chcesz je mieć ściagnij kabinę EU07 z tego wątku:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7086.30.html

W sumie jeżeli chodzi mu tylko o teksturkę, to najlepiej ściągnąć machinerię Mariusza i ona Ci zrobi wszystko sama:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,9581.0.html

Proszę ciąć cytaty.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2009, 20:18:33 wysłana przez Akvin »

Offline Ajusto

  • Wiadomości: 150
  • Notatnik;] A nawet ostatnio trasy tworze;]
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #5 dnia: 07 Stycznia 2009, 20:21:27 »
...nie wiedziałem natomiast, że ma na myśli smugi. Jeśli chcesz je mieć ściagnij kabinę EU07 z tego wątku:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7086.30.html
A jak pobierzesz *.exe z DIZELPACKA (*.exe Yb) to przy odpowiednim wpisie light smugi załączają się automatycznie gdy zapalimy wszystkie reflektory (w każdym loku)

Offline bjorn

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #6 dnia: 07 Stycznia 2009, 20:50:31 »
No dobra, a gdzie w dieselpacku się to light ustawia?
Co do wcześniejszych postów, to bardziej łopatologicznie proszę:)
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2009, 20:53:46 wysłana przez bjorn »

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #7 dnia: 07 Stycznia 2009, 20:52:06 »
No dobra, a gdzie w dieselpacku się to light ustawia?

Kolega napisał, że załączają się automatycznie, ale muszą być zdefinowane w modelu.

Offline Dozer

  • Wiadomości: 209
  • TEM2-277
    • Zobacz profil
    • Kolejowa Galeria Dozera
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #8 dnia: 07 Stycznia 2009, 21:12:17 »
Łopatopogicznie... no dobra.
Chcesz mieć światła w siódemce. Otwórz folder z maszyną następnie dynamic/pkp/eu07 (jeśli tak się nazywa Twój folder z siódemką). Następnie otwórz notatnikiem plik 303e.t3d(jeśli takiego modelu siódemki używasz). Znajdź następujące fragmenty:
Parent: MAIN
Type: Mesh
Name: HeadLamp11_on
Anim: false
Ambient: 253.0 255.0 255.0
Diffuse: 253.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false [b]true[/b]
itd
następny:
Parent: MAIN
Type: Mesh
Name: HeadLamp21_on
Anim: false
Ambient: 253.0 255.0 255.0
Diffuse: 253.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false [b]true[/b]
kolejny:
Parent: MAIN
Type: Mesh
Name: HeadLamp23_on
Anim: false
Ambient: 253.0 255.0 255.0
Diffuse: 253.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false [b]true[/b]
kolejny:
Name: HeadLamp22_on
Anim: false
Ambient: 253.0 255.0 255.0
Diffuse: 253.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false [b]true[/b]
następny do kolekcji:
Parent: MAIN
Type: Mesh
Name: HeadLamp13_on
Anim: false
Ambient: 253.0 255.0 255.0
Diffuse: 253.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false [b]true[/b]
kolejny:
Parent: MAIN
Type: Mesh
Name: HeadLamp12_on
Anim: false
Ambient: 253.0 255.0 255.0
Diffuse: 253.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false [b]true[/b]
Wszędzie tam gdzie jest: SelfIllum: false true zmień false na true.
- - - - - -
Jeśli chcesz mieć smugi wklej na koniec swojego pliku to:
//------------------------------------
Parent: HeadLamp11_on
Type: Mesh
Name: HeadLamp11smuga
Anim: false
Ambient: 255 255 255
Diffuse: 255 255 255
Specular: 0.0 0.0 0.0
SelfIllum: true
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: light.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 9
1
0.00 65.00 0.400 0.5 0.875
-10.00 60.00 0.400 0.0 0.875
-1.00 15.00 0.400 0.1 0.0

2
0.00 65.00 0.400 0.5 0.875
-1.00 15.00 0.400 0.1 0.0
1.00 15.00 0.400 0.9 0.0

4
0.00 65.00 0.400 0.5 0.875
1.00 15.00 0.400 0.9 0.0
10.00 60.00 0.400 1.0 0.875

//------------------------------------
Parent: HeadLamp13_on
Type: Mesh
Name: HeadLamp13smuga
Anim: false
Ambient: 255 255 255
Diffuse: 255 255 255
Specular: 0.0 0.0 0.0
SelfIllum: true
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: light.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 9
1
1.00 -1.500 50.00 0.5 0.875
11.00 -1.500 45.00 0.0 0.875
2.00 -1.500 5.00 0.1 0.0

2
1.00 -1.500 50.00 0.5 0.875
2.00 -1.500 5.00 0.1 0.0
0.00 -1.500 5.00 0.9 0.0

4
1.00 -1.500 50.00 0.5 0.875
0.00 -1.500 5.00 0.9 0.0
-9.00 -1.500 45.00 1.0 0.875


//------------------------------------
Parent: HeadLamp12_on
Type: Mesh
Name: HeadLamp12smuga
Anim: false
Ambient: 255 255 255
Diffuse: 255 255 255
Specular: 0.0 0.0 0.0
SelfIllum: true
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: light.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 9
1
-1.00  -1.400 50.00 0.5 0.875
9.00  -1.400 45.00 0.0 0.875
0.00  -1.400 5.00 0.1 0.0

2
-1.00  -1.400 50.00 0.5 0.875
0.00  -1.400 5.00 0.1 0.0
-2.00  -1.400 5.00 0.9 0.0

4
-1.00  -1.400 50.00 0.5 0.875
-2.00  -1.400 5.00 0.9 0.0
-11.00  -1.400 45.00 1.0 0.875


//------------------------------------
Parent: HeadLamp21_on
Type: Mesh
Name: HeadLamp21smuga
Anim: false
Ambient: 255 255 255
Diffuse: 255 255 255
Specular: 0.0 0.0 0.0
SelfIllum: true
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: light.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 9
1
0.00 65.00 0.400 0.5 0.875
-10.00 60.00 0.400 0.0 0.875
-1.00 15.00 0.400 0.1 0.0

2
0.00 65.00 0.400 0.5 0.875
-1.00 15.00 0.400 0.1 0.0
1.00 15.00 0.400 0.9 0.0

4
0.00 65.00 0.400 0.5 0.875
1.00 15.00 0.400 0.9 0.0
10.00 60.00 0.400 1.0 0.875

//------------------------------------
Parent: HeadLamp23_on
Type: Mesh
Name: HeadLamp23smuga
Anim: false
Ambient: 255 255 255
Diffuse: 255 255 255
Specular: 0.0 0.0 0.0
SelfIllum: true
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: light.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 9
1
-1.00 -1.400 -50.00 0.5 0.875
-11.00 -1.400 -45.00 0.0 0.875
-2.00 -1.400 -5.00 0.1 0.0

2
-1.00 -1.400 -50.00 0.5 0.875
-2.00 -1.400 -5.00 0.1 0.0
0.00 -1.400 -5.00 0.9 0.0

4
-1.00 -1.400 -50.00 0.5 0.875
0.00 -1.400 -5.00 0.9 0.0
9.00 -1.400 -45.00 1.0 0.875


//------------------------------------
Parent: HeadLamp22_on
Type: Mesh
Name: HeadLamp22smuga
Anim: false
Ambient: 255 255 255
Diffuse: 255 255 255
Specular: 0.0 0.0 0.0
SelfIllum: true
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: light.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 9
1
1.00  -1.500 -50.00 0.5 0.875
-9.00  -1.500 -45.00 0.0 0.875
0.00  -1.500 -5.00 0.1 0.0

2
1.00  -1.500 -50.00 0.5 0.875
0.00  -1.500 -5.00 0.1 0.0
2.00  -1.500 -5.00 0.9 0.0

4
1.00  -1.500 -50.00 0.5 0.875
2.00  -1.500 -5.00 0.9 0.0
11.00  -1.500 -45.00 1.0 0.875

Smugi pasują do modelu 303e.
- - - - -
Bardziej łopatologicznie chyba się nie dało :)
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2009, 21:23:09 wysłana przez d0z3r »
Galeria kolejowa mojego autorstwa:
http://www.dozer.kolej.org.pl/

Offline bjorn

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #9 dnia: 07 Stycznia 2009, 23:31:40 »
Dzięki za poświęcenie, ale zrobiłem jak pisałeś i nic:(

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Światła do EU07 - skąd je wziąć?
« Odpowiedź #10 dnia: 08 Stycznia 2009, 05:23:43 »
Bo pewnie odpaliłeś siódemkę 303E-M lub jeszcze inną...

Monczan_SP32

  • Gość
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #11 dnia: 08 Stycznia 2009, 13:39:17 »
Tak więc, żeby mieć pewność, że dobrze trafiłeś w model, którego używasz, to weź wyszukaj w folderze z modelami takie hasło: 303e*.t3d oraz takie: 4e*.t3d. Znajdzie Ci wszystkie pliki do siódemki, jakie tylko mogą być. I każdy zmodyfikuj tak, jak polecił Ci d0z3r.

Offline bjorn

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #12 dnia: 08 Stycznia 2009, 16:50:17 »
Tylko ja nie mam takich plików.

Offline Dozer

  • Wiadomości: 209
  • TEM2-277
    • Zobacz profil
    • Kolejowa Galeria Dozera
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #13 dnia: 08 Stycznia 2009, 17:50:28 »
Tylko ja nie mam takich plików.

Nie chce mi się wierzyć, że ich nie masz. Podaj lepiej wpis do scenerii z siódemką, którą jeździsz. Zobaczymy wtedy jaki model masz.
Galeria kolejowa mojego autorstwa:
http://www.dozer.kolej.org.pl/

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Światła do EU07 - skąd je wziąć?
« Odpowiedź #14 dnia: 08 Stycznia 2009, 17:53:38 »
Ekhm... Kolega pewnie nie wie o co chodziło z * i szukał w folderze konkretnych plików z gwiazdką w nazwie.

Otóż ta gwiazdka oznacza jakiś ciąg znaków. Jeśli w wyszukiwarkę plików Windowsa wpiszemy 303e*.t3d, to Windows wyszuka nam wszystkie pliki mające nazwę 303e(ciąg znaków).t3d

Czyli np:

303e.t3d
303e-m.t3d
303e-n.t3d
etc.

A, i nie ma takiego słowa jak 'wziąść' - jest 'wziąć'.
« Ostatnia zmiana: 08 Stycznia 2009, 18:12:44 wysłana przez ZiomalCl »

Offline bjorn

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #15 dnia: 08 Stycznia 2009, 18:05:32 »
Wpis do scenerii??? Co to jest??? Gdzie tego szukać???

Offline Dozer

  • Wiadomości: 209
  • TEM2-277
    • Zobacz profil
    • Kolejowa Galeria Dozera
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #16 dnia: 08 Stycznia 2009, 18:09:38 »
Wpis do scenerii??? Co to jest??? Gdzie tego szukać???

Oj napewno wiesz co to jest. jesteś dużym chłopcem, wszyscy wierzymy w Ciebie. No otwórz folder z Maszyną. Otworzyłeś? No dobrze. Następnie scenery i np. linia546_eu07.scn. Zrobiłeś? No napewno. Pokaż teraz panu co tam jest napisane, no pokaż nie wstydź się. No no... No brawo literki! I będzisz miał tam kilka linijek node -1 0 itd itd. Widzisz? Brawo. Pierwsza od góry to lokomotywa. To takie coś co jest duże i ciagnie wagony. Skopiuj i wklej tę linijkę i nam pokaż. Widzisz jakim mądrym chłopcem jesteś.
« Ostatnia zmiana: 08 Stycznia 2009, 18:11:39 wysłana przez d0z3r »
Galeria kolejowa mojego autorstwa:
http://www.dozer.kolej.org.pl/

Offline bjorn

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #17 dnia: 08 Stycznia 2009, 18:15:46 »
node -1 0 EU07-503 dynamic PKP\Eu07 eu07-503 303E-M 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

Czy to to? Pojęcia nie miałem, że to się tak nazywa.

Offline Dozer

  • Wiadomości: 209
  • TEM2-277
    • Zobacz profil
    • Kolejowa Galeria Dozera
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #18 dnia: 08 Stycznia 2009, 18:20:06 »
303E-M

Kolego. Używasz modelu Barta. Niestety jego kabina jest dla nas, szarych użytkowników Maszyny niedostępna i raczej nie zanosi się, że kiedykolwiek będzie. Ściagnij więc stąd: http://www.bart.eu07.pl/ model jego siódemki, następnie stąd http://www.eu07.pl/userfiles/EU%20pack.rar kabinę. Gdy ją wrzucisz do folderu, poszukaj na forum, bo gdzieś są szyby przystosowane do tego modelu i pogrzeb w plikach mmd aby ruszały Ci się elementy w kabinie np nastawnik oraz amperomierze. Użyj mocy szukajki mój padawanie a wszystko będzie prostsze.

- - - -
Btw ta tekstura to chyba nie na model Barta, prawda?
« Ostatnia zmiana: 08 Stycznia 2009, 18:21:56 wysłana przez d0z3r »
Galeria kolejowa mojego autorstwa:
http://www.dozer.kolej.org.pl/

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #19 dnia: 08 Stycznia 2009, 18:23:00 »
303E-M

Kolego. Używasz modelu Barta. Niestety jego kabina jest dla nas, szarych użytkowników Maszyny niedostępna i raczej nie zanosi się, że kiedykolwiek będzie. Ściagnij więc stąd: http://www.bart.eu07.pl/ model jego siódemki, następnie stąd http://www.eu07.pl/userfiles/EU%20pack.rar kabinę. Gdy ją wrzucisz do folderu, poszukaj na forum, bo gdzieś są szyby przystosowane do tego modelu i pogrzeb w plikach mmd aby ruszały Ci się elementy w kabinie np nastawnik oraz amperomierze. Użyj mocy szukajki mój padawanie a wszystko będzie prostsze.

Rotfl... Mówisz, że ma siódemkę Barta i... Każesz mu ściągnąć siódemkę Barta? :D No i dajesz wykład o kabinie, chociaż o niej nie było mowy.

Offline Dozer

  • Wiadomości: 209
  • TEM2-277
    • Zobacz profil
    • Kolejowa Galeria Dozera
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #20 dnia: 08 Stycznia 2009, 18:24:58 »
303E-M

Rotfl... Mówisz, że ma siódemkę Barta i... Każesz mu ściągnąć siódemkę Barta? :D No i dajesz wykład o kabinie, chociaż o niej nie było mowy.

Z przyzwyczajenie napisałem o ściaganiu modelu, bo dużo osób go używa i nie uruchamia się im sceneria :) Jeśli ma to wszystko to ok, ale mimo to wydaje mi się że EU07-503 to nie na model Barta...

Więc jeśli wszystko Ci działa poprawnie, wklej te wpisy, które podałem kilka linków wyżej do 303e-m.t3d.
« Ostatnia zmiana: 08 Stycznia 2009, 18:28:04 wysłana przez d0z3r »
Galeria kolejowa mojego autorstwa:
http://www.dozer.kolej.org.pl/

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #21 dnia: 08 Stycznia 2009, 18:27:37 »
Z przyzwyczajenie napisałem o ściaganiu modelu, bo dużo osób go używa i nie uruchamia się im sceneria :) Jeśli ma to wszystko to ok, ale mimo to wydaje mi się że EU07-503 to nie na model Barta...

Zamiast pisać głupoty, sprawdź w swoim folderze EU07 jaką masz teksturę 'EU07-503.bmp'. A powiem Ci, że na model Barta tekstury miały inne nazewnictwo, że o rozszerzeniu nie wspomnę.

Offline bjorn

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #22 dnia: 08 Stycznia 2009, 18:30:06 »
Czyli co ja mam właściwie zrobić??

Ściągnałem i nadpisałem powyższe pliki. Kabina Eu zrobiła się dziko zielona. Zniknęły wszystkie amperomierze i woltomierze (zostały tylko ruchone wskazówki na zielonym tle). Na szczęście mam kopię stanu wyjsciowego mojej MaSzyny:)
Pojawiły mi się za to wycieraczki (po dwie na szybie, zbytek łaski) i ogrzewacze szyb - fajne:)
Może zadam pytanie jeszcze raz:
1. jaka kabina EU07 jest najlepsza?
2. jak uzyskać efekt świateł i podświetlenia przyrządów jak w moim SU?
3. czy da się uruchomić wycieraczki?
4. jak zrobić na trasie noc, o ile to możliwe?
« Ostatnia zmiana: 08 Stycznia 2009, 19:27:07 wysłana przez bjorn »

Offline Dozer

  • Wiadomości: 209
  • TEM2-277
    • Zobacz profil
    • Kolejowa Galeria Dozera
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #23 dnia: 08 Stycznia 2009, 20:09:37 »
Zamiast pisać głupoty, sprawdź w swoim folderze EU07 jaką masz teksturę 'EU07-503.bmp'. A powiem Ci, że na model Barta tekstury miały inne nazewnictwo, że o rozszerzeniu nie wspomnę.

Ha mam problem z czytaniem ze zrozumieniem! Sam nawet wcześniej napisałem 303e-m.t3d. A ja cały czas myślałem o 303e-n.t3d xD Sorry za wprowadzenie w błąd. Mea maxima culpa
« Ostatnia zmiana: 08 Stycznia 2009, 20:46:05 wysłana przez d0z3r »
Galeria kolejowa mojego autorstwa:
http://www.dozer.kolej.org.pl/

Monczan_SP32

  • Gość
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #24 dnia: 08 Stycznia 2009, 20:29:28 »
1. jaka kabina EU07 jest najlepsza?
Odp. Każdy ma swoją ulubioną. Poczekaj, aż wyjdą cuda prezentowane w wątku Sakoriusa, Profety & Co. ;-) Obecnie i tak każda pozwala na komfortowe prowadzenie loka.
2. jak uzyskać efekt świateł i podświetlenia przyrządów jak w moim SU?
A jakie jest Twoje SU?
3. czy da się uruchomić wycieraczki?
Nie. Z resztą, nic Ci nie będzie padać, więc i wycieraczki się nie przydadzą. Ptaków też nie ma.
4. jak zrobić na trasie noc, o ile to możliwe?
Polecam starter Ra.
« Ostatnia zmiana: 08 Stycznia 2009, 20:31:09 wysłana przez Monczan_SP32 »

Offline Dozer

  • Wiadomości: 209
  • TEM2-277
    • Zobacz profil
    • Kolejowa Galeria Dozera
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #25 dnia: 08 Stycznia 2009, 20:31:17 »
vide questiomen ante

Już odpowiadam

ad.1. Jeśli nie odpowiada Ci kolor kabiny, ściągnij tę:  http://eu07.pl/download/2008/284d-kabina_eu07v3.rar
        skopiuj wszystkie pliki do swojego folderu i przeczytaj readme
ad2.  Jak ściągniesz tę kabinę, z tego co się orientuję, będziesz miał podświetlenie przyrządów i smugi
ad3.  Nie
ad4.  Odsyłam do wątku, który podałem Ci na początku Twojego tematu

- - - -
kolega Monczan mnie uprzedził
« Ostatnia zmiana: 08 Stycznia 2009, 20:33:01 wysłana przez d0z3r »
Galeria kolejowa mojego autorstwa:
http://www.dozer.kolej.org.pl/

Offline bjorn

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #26 dnia: 08 Stycznia 2009, 21:45:13 »
No i znów mam błąd jak odpalam Quark mce
cannot load dynamic object en07-007 from pkp/en07/4e error8@0

To chyba mój ulubiony błąd?


Zdanie zaczynamy od wielkiej litery. Nie pisz poematów tylko proszę pisać poziomo.

REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 08 Stycznia 2009, 22:00:31 wysłana przez REWIZOR »

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #27 dnia: 08 Stycznia 2009, 21:56:02 »
no i znów mam błąd jak odpalam Quark mce
cannot load dynamic object en07-007 from pkp/en07/4e error8@0

to chyba mój ulubiony błąd?

A masz lokomotywę EN07? Zastanów się. Masz złe wpisy.

Offline bjorn

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąść
« Odpowiedź #28 dnia: 08 Stycznia 2009, 22:08:11 »
Przepraszam Admina.

Udało mi się zrobić noc w trasie Quarka z SU. Nie mam loka EN07 tylko EU07, pewnie o to chodzi? Udało mi się też uruchomić Eu na tej samej trasie, z tą różnicą, że nie ma efektu świecących świateł i podświetlenia przyrządów. Jak ściągnąłem, wyżej wspomnianą kabinę, to wyskoczył mi błąd. Co z tym zrobić?


Ostatni raz edytowałem Twojego posta. Jeżeli nie wiesz jak pisać poziomo to powyżej masz wzór.
I proszę nie przepraszaj nas już tylko postaraj się. Sam pokombinuj, poczytaj forum, i zadaj konkretne pytanie opisując dokładnie Twój problem a szybciej uzyskasz pomoc.

REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 08 Stycznia 2009, 22:14:48 wysłana przez REWIZOR »

Offline bjorn

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Swiatła do EU07 - skąd je wziąć
« Odpowiedź #29 dnia: 09 Stycznia 2009, 23:45:53 »
Sam nie wiem jak, ale udało mi się zrobić coś takiego. Sciągnąłem i zainstalowałem 2786-maszyna.sierpien2007, 284d-kabina_eu07v3, 286j-eu_pack i sounds z 22v6.0_MK-80408. Zrobiłem noc w Quarku. Działa, widzę efekt świateł, ale nie jest taki ładny jak w SU. Mam  SU node -1 0 SU45-147 dynamic PKP\SU45 SU45-147 301D 0.0 headdriver 3 0 enddynamic, czy da się "skopiować" efekt z Su? Jest poprostu ładniejszy.
Mam nadzieję, że jest poziomo?:).