Autor Wątek:  Poszukuje tekstur...  (Przeczytany 4539 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Poszukuje tekstur...
« dnia: 15 Grudnia 2008, 19:41:48 »
W tym wątku będę sukcesywnie zwracał się z prośbą o podsył tekstur (tych, których wyszukiwarka plików nie ma). Jak ktoś chce, może się też do tego wątku podłączyć.
Na początek zapytam o:
rail_scr.bmp

Dzięki.
« Ostatnia zmiana: 15 Grudnia 2008, 19:50:27 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Poszukuje tekstur...
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Grudnia 2008, 20:06:44 »
Ja mam taki:

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Poszukuje tekstur...
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Grudnia 2008, 20:13:36 »
Dzięki, ale chyba nie o to chodzi.
Ta tekstura jest z trasy MZD i jest w siatce trójkątów:
node -1 0 none triangles material ambient: 200.0 200.0 200.0 diffuse: 200.0 200.0 200.0 specular: 229.0 229.0 229.0  endmaterial RAIL_SCR.BMP
Tych trójkątów jest dosyć dużo i są krótkie i leżą blisko torów. Jakoś mi by nie pasowała ta, którą podesłałeś w te miejsca. Sam już też nad tym się zastanawiałem, jak powinna wyglądać ta tekstura. Raczej wykluczyłem tego typu.
« Ostatnia zmiana: 15 Grudnia 2008, 20:19:34 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1466
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Poszukuje tekstur...
« Odpowiedź #3 dnia: 15 Grudnia 2008, 20:28:36 »
Kurczę, a w którym to miejscu trasy to powinno być? Nie kojarzę zbytnio... No może poza tym iż testowałem kilka modeli jakieś 500m przed Myślenicami po lewej stronie (patrząc w stronę stacji).

EDIT: Widzę że to część kozłów oporowych, ale nie pojmuję gdzie one tą teksturę wykorzystują...
Pozdrawiam,
Winger

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Poszukuje tekstur...
« Odpowiedź #4 dnia: 15 Grudnia 2008, 20:42:46 »
Jak ktoś ma Excela (szczególnie Ty Winger - i mam taką nadzieję:)), to proszę:
http://eu07.pl/userfiles/1278/priv-MZD_rail.rar
One powinny być narysowane kolorem różowym w scenerii. One są tak małe, iż tych kresek różowych nie widać.
Przejdź na arkusz Tabela_lasu, weź wybierz komórkę w jakimś wierszu i naciśnij przycisk zaznacz. Zaznaczy się jedna linia z tego trójkąta. To tak na szybko robione, aby widzieć, gdzie w ogóle to jest. Jakoś chyba też nie jest tak, aby to był kozioł oporowy, a miesjca są różne (widać po współrzędnych).
Edycja:
A może rzeczywiście, to przy kozłach..., sam już nie wiem.
« Ostatnia zmiana: 15 Grudnia 2008, 20:44:37 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1466
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Poszukuje tekstur...
« Odpowiedź #5 dnia: 15 Grudnia 2008, 21:41:34 »
Kozły oporowe. Zauważ, że zawsze wystepuje to przy końcówkach torów, a w MZD zawsze używałem niewidocznych przedłużeń torów w celu uniknięcia błędów w stylu NULL TRACK.
Pozdrawiam,
Winger

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Poszukuje tekstur...
« Odpowiedź #6 dnia: 15 Grudnia 2008, 23:22:48 »
Tak, też to zauważyłem. Jeśli nie będziesz miał tej tekstury, to wyrzuce z scn te trójkąty. W sumie nic wielkiego się nie stanie, jeśli je wyrzuce, ale dobrze byłoby, gdybyś ją miał :).
Dzięki z góry.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Poszukuje tekstur...
« Odpowiedź #7 dnia: 20 Grudnia 2008, 13:25:46 »
Następne, które poszukuje:
1)slimson\wiadukt1a.bmp
z pliku:
models\Slimson\wiadukt1.t3d

2)main.tga
z pliku:
dynamic\PKP\Ugpps\ugpps-206Se.t3d

3)replacable.bmp
z pliku:
models\PKP\SS3pkz.t3d

Nie jestem pewien, czy ich rzeczywiście brakuje, czy złe są w t3d nazwy tych tekstur.



Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Poszukuje tekstur...
« Odpowiedź #8 dnia: 20 Grudnia 2008, 17:55:30 »
Ostatnia wygląda na niewłaściwy wpis w t3d, ja bym poprawił i zobaczył jak to zagra.
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Poszukuje tekstur...
« Odpowiedź #9 dnia: 20 Grudnia 2008, 23:06:43 »
No skoro tak, to jaką byś nazwę wstawił?
Bo ja nie wiem.

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Poszukuje tekstur...
« Odpowiedź #10 dnia: 22 Grudnia 2008, 14:54:59 »
replacableskin

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Poszukuje tekstur...
« Odpowiedź #11 dnia: 22 Grudnia 2008, 20:31:42 »
W sumie fakt. Porównywałem z innymi semkami i w nich było replacableskin a w tym problematycznym nie ma, jak również ilość numverts się zgadza no i podobne nazwy.