Autor Wątek:  trasy koszalin  (Przeczytany 13456 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dj_awj

  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
    • http://www.kol.za.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
trasy koszalin
« dnia: 13 Marca 2004, 10:55:17 »
czy morzna by było zrobić trase szczecin, koszalin, gdynia główna osobowa, gdańsk???
mk_Gryf
Reaktywacja Koszalińskiej Wąskotorówki
www.waskotorowka.koszalin.pl
[you]

Offline Maciu

  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
    • http://www.maciu.net
  • Otrzymane polubienia: 1
trasy koszalin
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Marca 2004, 10:58:35 »
Witam na forum (widze ze to twoj pierwszy post) Gdybys troche poprzeglal to forum to sam bys znalazl odpowiedz na to pytanie - "Jak sam zrobisz to bedzie".... :)
Registered Linux user #414397

Offline OczeQ

  • Wiadomości: 172
  • Wariat Torowy
    • Zobacz profil
    • http://www.sgkw.eu
  • Otrzymane polubienia: 0
trasy koszalin
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Marca 2004, 11:01:00 »
ależ oczywiście że możesz ją zrobić, nikt Ci tego nie zabroni, a jeszcze podejrzewam, że kilku MK z forum w udzieli pomocy, co do budowy scenerii :)))))
_________________
OczeQ vel Puchacz


Offline Maciu

  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
    • http://www.maciu.net
  • Otrzymane polubienia: 1
trasy koszalin
« Odpowiedź #3 dnia: 13 Marca 2004, 12:23:14 »
Cytat: "OczeQ"
A jeszcze podejrzewam, że kilku MK z forum w udzieli pomocy, co do budowy scenerii :))

Hehehe... juz tylu "trasopisarzy" sie przewinelo przez to forum ze trudno ich by ich zliczyc. ALe za to skonczone trasy mozna policzyc na palcach jednej ręki :))))
Registered Linux user #414397

Offline Pit

  • Wiadomości: 372
    • Zobacz profil
    • http://www.pit.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: trasy koszalin
« Odpowiedź #4 dnia: 13 Marca 2004, 12:33:45 »
Cytat: "dj_awj"
czy morzna by było zrobić trase szczecin, koszalin, gdynia główna osobowa, gdańsk???


Widze że lubisz może i morskie klimaty ;)
Reaktywacja ?

Offline Nicolass

  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasy koszalin
« Odpowiedź #5 dnia: 15 Marca 2004, 19:50:17 »
Myśle że jak będzie dobry i w miare prosty edytor map 2D/3D to ja sobie usiądę z mapami, (trzeba opcji by móc jako tło trybu edycji 2D bmp lub jpg) i zacznę robić Szczecin i okolice. Myślę ze wtedy będzie również wysyp mniej lub bardziej amatorskich produkcji.

Właśnie jestem w trakcie zasysania tych wszystkich rzeczy co do uruchmienia edytora są koniecznie potrzebne (chociaż wątpię bym w nim coś sensownego zrobił) i mam pytanko, kiedy pojawi się wersja która będzie miała już wszystkie biblioteki i inne składniki w sobie tak żeby nie było trzeba tego całego "cyrku" ściągać?
Pozdrawiam, Nicolass

Offline Adammo

  • Wiadomości: 98
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasy koszalin
« Odpowiedź #6 dnia: 15 Marca 2004, 21:12:35 »
No cóż ja mogę powiedzieć :)! Cyrk jest potrzebny, bo dzięki temu istnieje różnorodność w świecie. Bez niej byłoby cholernie nudno, nieciekawie i życie byłoby do d..y.

Swoją drogą to nawet jedną trasę 10 kilometrową (na oko istniejącą w realu) przez weekend zrobiłem. Może coś z tego kiedyś powstanie. Niestety brakuje budynków, eventów, trawy - jej chyba najbardziej brakuje...

Pozdrawiam.

Offline Nicolass

  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasy koszalin
« Odpowiedź #7 dnia: 16 Marca 2004, 16:45:54 »
Chyba tutaj dwie osoby dwa konkurencyjne edytory robią, jak będzie możliwość położenia trawy to będzie super, a i jak będzie biblioteka gotowych obiektów i tylko "złap, przeciągnij i upuść" [i astępnie ładowanie do 3D by zobaczyć jak to chodzi. (bo chyba edytor na engine 3D byłby mniej wygodny niż 2D, no i trudno by się robiło realistyczne scenerie) to chyba przelece się z cyfrówką sfocić Szczecin Dąbie, Szcecin Główny i Szczecin Zdroje i zabieram się za robienie box'ów (ciekawe czy edytor będzie umiał wstawić obiekty z 3dmaxa?)
Pozdrawiam, Nicolass

Offline Pit

  • Wiadomości: 372
    • Zobacz profil
    • http://www.pit.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
trasy koszalin
« Odpowiedź #8 dnia: 16 Marca 2004, 20:13:28 »
Cytat: "Nicolass"
Chyba tutaj dwie osoby dwa konkurencyjne edytory robią, jak będzie możliwość położenia trawy to będzie super, a i jak będzie biblioteka gotowych obiektów i tylko "złap, przeciągnij i upuść" [i astępnie ładowanie do 3D by zobaczyć jak to chodzi. (bo chyba edytor na engine 3D byłby mniej wygodny niż 2D, no i trudno by się robiło realistyczne scenerie) to chyba przelece się z cyfrówką sfocić Szczecin Dąbie, Szcecin Główny i Szczecin Zdroje i zabieram się za robienie box'ów (ciekawe czy edytor będzie umiał wstawić obiekty z 3dmaxa?)


Ale jeden edytor powstaje do nebuli a drugi do obecnej wersji.
A modele z 3ds bedzie sie dało napewno wstawiać, ale po wcześniejszej konwersji skryptami z 3ds.
Reaktywacja ?

Offline bve2

  • Wiadomości: 195
    • Zobacz profil
    • http://www.admineu07.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 35
trasy koszalin
« Odpowiedź #9 dnia: 16 Marca 2004, 23:53:29 »
Pit - do obecnej wersji są tylko skrypty do 3dsmax-a,nie słyszałem żeby do tej wersji ktoś robił edytor - skąd takie informacje?

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
trasy koszalin
« Odpowiedź #10 dnia: 17 Marca 2004, 07:42:30 »

Offline yaro

  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasy koszalin
« Odpowiedź #11 dnia: 17 Marca 2004, 17:38:56 »
sam jestem z Koszalina i kocham trasę Szczecin- Gdańsk.
Z wielką chęcią bym ją zrobił, ale nie działa mi 3Dsmax :(

Offline dj_awj

  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
    • http://www.kol.za.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
odp
« Odpowiedź #12 dnia: 19 Marca 2004, 09:18:52 »
Cytat: "yaro"
sam jestem z Koszalina i kocham trasę Szczecin- Gdańsk.
Z wielką chęcią bym ją zrobił, ale nie działa mi 3Dsmax :(

u mnie nie odpala
mk_Gryf
Reaktywacja Koszalińskiej Wąskotorówki
www.waskotorowka.koszalin.pl
[you]

FTD

  • Gość
trasy koszalin
« Odpowiedź #13 dnia: 19 Marca 2004, 14:50:13 »
Widzę że ktoś chce się zająć moją ulubioną traską.
Posiadam układ stacji Koszalin, znam dobrze szlak i układy torowe Koszalin-Szczecin Główny, i mam nagraną kasetę VHS ze szlaku Świdwin-Runowo Pom., który chętnie bym sobie zrobił ale nie umiem i nie mam edytorów. Także mogę pomagać komuś kto by się podjął takiej roboty.
Pozdrawaiam, przyszły maszynista.

Offline midak

  • Wiadomości: 89
    • Zobacz profil
    • http://mojemiedzyzdroje.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
OKej
« Odpowiedź #14 dnia: 20 Marca 2004, 15:34:50 »
Właściwie to jak to będzie z tymi wersjami stara umrze a nowa się narodzi, czy tak kto woli jaką?

3dmax  i STV wystarcza do robienia tras. co prawda nie używałem teg jeta czy coś ale kto wie?

-------

Trasa szczecin - gdynia, a moze o wiele ciekawsza, łatwiejsza i krotsza goleniow - kołobrzeg, skoro jesetsmy przy tamtych okolicach.

Pozdrawiam
Midak One nie jeżdżą one szybują  EN-57

Offline Inter City

  • Wiadomości: 171
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasy koszalin
« Odpowiedź #15 dnia: 20 Marca 2004, 16:18:12 »
Ale Goleniów - Kołobrzeg jest trasą niezelektryfikowaną, a w symku jedynym pojazdem spalinowym jest nieuzywany i niejeżdżący już SN61. Od jakiegoś czasu jeździ tam Kolzłom SA109 001 więc gdyby powstał jakiś szynobus to wtedy można sobie szaleć przez Nowogard Gryfice Trzebiatów do Kołobrzegu :D
Inter City - Polskie Porządne Pociągi

Offline yaro

  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasy koszalin
« Odpowiedź #16 dnia: 26 Kwietnia 2004, 16:40:23 »
Jak załatwię 3dsmax to wezmę się od razu za trasę

bambus

  • Gość
trasy koszalin
« Odpowiedź #17 dnia: 01 Maja 2004, 13:44:15 »
Jeżdże tą traską (Kołobrzeg-Goleniów) co najmniej raz w tyg. i rzeczywiście jeździ tam sa109-001, ale częściej można spotkać skład SP-42 plus 2xBonanza. Jakby ktoś się brał za tą traskę, to z chęcią pomogę... Tak przy okazji, to raczej szybka ta trasa nie jest. miejscami (na odcinku Gryfice-Płoty) jest ograniczenie chyba do 30... choć nie powiem jest ciekawa :)