Autor Wątek:  test-Bdnu.zip  (Przeczytany 4194 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline FLOYD

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
test-Bdnu.zip
« dnia: 01 Grudnia 2008, 21:38:41 »
Minimalny czas testów do dnia 2008-12-08 21:38.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2008-12-15 21:38.

Plik http://eu07.pl/userfiles/138/test-Bdnu.zip

   Date      Time    Attr         Size   Compressed  Name
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
2008-12-01 21:17:20 ....A      6291512      4029045  1xxa/Bdnu.bmp
2008-12-01 21:23:08 ....A          266          211  1xxa/Info.txt
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
                               6291778      4029256  2 files, 1 folders

Cytat: 1xxa/Info.txt
Wagon osobowy Bdnu - 515120-71090-7 (Białystok)

Autor tekstury: FLOYD
Autor zdjęć:    |andy|

Teksturę należy umieścić w katalogu "dynamic/PKP/1xxa"

Wpis do scenerii:

node -1 0 515120-71090-7 dynamic PKP\1xxa bdnu.bmp 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic



Wiadomość wygenerowana automatycznie
« Ostatnia zmiana: 24 Grudnia 2008, 23:28:25 wysłana przez Akvin »
FLOYD

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: test-Bdnu.zip
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Grudnia 2008, 22:00:02 »
Moim zdaniem tekstura poprawnie wykonana.
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: test-Bdnu.zip
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Grudnia 2008, 22:14:05 »
Przyczepilbym sie do kolorkow wagonu - troche za duzo magnety i czerwonego.
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline FLOYD

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: test-Bdnu.zip
« Odpowiedź #3 dnia: 01 Grudnia 2008, 22:29:40 »
Zdjęcia były robione jak się domyślam o zachodzie słońca, dlatego taki czerwonawy lekko jest, nie bawiłem się w usuwanie tego, bo nie jest tak tragicznie moim zdaniem. Poza tym to zawsze można zmienić, bawiąc się kolorami. Najważniejsze by tekstura była dobrze spasowana i jednolita. Ale to jest moje zdanie.
FLOYD

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: test-Bdnu.zip
« Odpowiedź #4 dnia: 01 Grudnia 2008, 22:38:21 »
Zdjęcia były robione jak się domyślam o zachodzie słońca,

Jakoś chwilę przed 8 rano ;)

Offline FLOYD

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: test-Bdnu.zip
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Grudnia 2008, 19:59:21 »
Przyczepilbym sie do kolorkow wagonu - troche za duzo magnety i czerwonego.

Troszkę usunąłem czerwonego i rozjaśniłem ją co widać na załączonym screenie. Po lewo jest stara tekstura.


Poza tym wypadało by wprowadzić jakieś ujednolicenie nazw wagonów, bo obecnie nie ma żadnego standardu jak widzę. Ale nic mi nie przychodzi sensownego do głowy.
FLOYD

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: test-Bdnu.zip
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Grudnia 2008, 20:27:40 »
Może numer?
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline FLOYD

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
test-Bdnu_1.zip
« Odpowiedź #7 dnia: 02 Grudnia 2008, 20:30:09 »
Minimalny czas testów do dnia 2008-12-09 20:30.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2008-12-16 20:30.

Plik http://eu07.pl/userfiles/138/test-Bdnu_1.zip

   Date      Time    Attr         Size   Compressed  Name
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
2008-12-02 19:45:44 ....A      6291512      4012829  1xxa/Bdnu.bmp
2008-12-01 21:23:08 ....A          266          211  1xxa/Info.txt
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
                               6291778      4013040  2 files, 1 folders

Cytat: 1xxa/Info.txt
Wagon osobowy Bdnu - 515120-71090-7 (Białystok)

Autor tekstury: FLOYD
Autor zdjęć:    |andy|

Teksturę należy umieścić w katalogu "dynamic/PKP/1xxa"

Wpis do scenerii:

node -1 0 515120-71090-7 dynamic PKP\1xxa bdnu.bmp 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic



Wiadomość wygenerowana automatycznie

---------------------------------

Tu poprawione
FLOYD

Offline FLOYD

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: test-Bdnu.zip
« Odpowiedź #8 dnia: 02 Grudnia 2008, 20:34:41 »
Tylko numer 515120-71090-7.bmp, czy Bdnu515120-71090-7.bmp? Według mnie troszkę za długie, przynajmniej nazwa i numer. Może nazwa i jakaś część numeru, taka która się raczej nie powtórzy w innym wagonie tego typu. Z lokomotywami jest jasna sprawa np. "201E-w-245.tga"
FLOYD

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: test-Bdnu.zip
« Odpowiedź #9 dnia: 02 Grudnia 2008, 21:05:01 »
Proponujęli po prostu numer i wszystko będzie jasne i czytelne. Nie ma co się bawić w kombinacje. Można też dać nazwę fabryczną i kolejny numer produkcyjny, ale czyż sens to ma? Nie sądzę, iż każdemu będzie się chciało się patrzeć na tabliczkę znamionową, nie mówiąc o szukaniu takowej.


Proponujęli <= proszę o podanie źródła.

Dziękuję.
REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 03 Grudnia 2008, 22:05:59 wysłana przez REWIZOR »
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline FLOYD

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: test-Bdnu.zip
« Odpowiedź #10 dnia: 02 Grudnia 2008, 21:18:26 »
Z jednej strony masz rację, tylko dla osób które robią wpisy w swoich sceneriach, łatwiej by było znaleźć właściwy typ wagonu (1,2 klasa, wars, sypialny) nie tylko po numerze. Sam numer dużo nie mówi, ale tak myślę że można tylko pierwszą literę typu i numer czyli B515120-71090-7.bmp z myślnikami lub bez dla 1 klasy AXXXXXX-XXXXX-X.bmp, dla restauracyjnego  WXXXXXX-XXXXX-X.bmp i tak dalej. Warto by było ujednolicić nazewnictwo tekstur bo później w katalogu robi się lekki bajzel. Ale to tylko jest moja propozycja żeby coś z tym zrobić.
FLOYD

Offline FLOYD

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
test-Bdnu_2.zip
« Odpowiedź #11 dnia: 03 Grudnia 2008, 21:04:07 »
Minimalny czas testów do dnia 2008-12-10 21:04.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2008-12-17 21:04.

Plik http://eu07.pl/userfiles/138/test-Bdnu_2.zip

   Date      Time    Attr         Size   Compressed  Name
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
2008-12-03 20:29:26 ....A      6291512      4052480  1xxa/Bdnu_090-7.bmp
2008-12-03 20:49:36 ....A          272          213  1xxa/Info.txt
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
                               6291784      4052693  2 files, 1 folders

Cytat: 1xxa/Info.txt
Wagon osobowy Bdnu - 515120-71090-7 (Białystok)

Autor tekstury: FLOYD
Autor zdjęć:    |andy|

Teksturę należy umieścić w katalogu "dynamic/PKP/1xxa"

Wpis do scenerii:

node -1 0 515120-71090-7 dynamic PKP\1xxa Bdnu_090-7.bmp 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic



Wiadomość wygenerowana automatycznie


-----------------------------------------------------------------------------

Po konsultacjach z z |andy|'ym autorem zdjęć stwierdziliśmy że najlpesza będzie wersja pośrednia, a także nazwa pliku Bdnu_090-7.bmp, czyli typ wagonu, numer seryjny i suma kontrolna. Myślę że to już jest wersja finalna tej tekstury.


« Ostatnia zmiana: 03 Grudnia 2008, 21:09:27 wysłana przez FLOYD »
FLOYD