Autor Wątek:  Brak textur na trasie zwierzyniec.  (Przeczytany 3462 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline wojciech

  • Wiadomości: 64
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Brak textur na trasie zwierzyniec.
« dnia: 03 Września 2008, 15:55:17 »
Gdzieś w połowie trasy wywala mi cały program najprawdopodobniej z powodu braku poniższych textur:
Loading - texture: textures\mc/blok4.bmp
Loading - texture: textures\roof/roof-asphaltstrip-new1.bmp01
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged2.tga01
Loading - texture: dynamic\pkp\shimmns\#sprzeg.tga
Loading - texture: textures\tabor/none.bmp
Z góry dzięki pzdr wojciech.:)

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Brak textur na trasie zwierzyniec.
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Września 2008, 16:24:20 »
Te tekstury nie są powodem wyłączania się symulatora. W dodatku nie podałeś nam komunikatu, który wystąpił.

Offline wojciech

  • Wiadomości: 64
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Brak textur na trasie zwierzyniec.
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Września 2008, 16:39:31 »
Jedynym komunikatem było ,że aplikacja zostanie zamknięta.

Offline Gagarek

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 127
  • JESTEM TROLEM
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Brak textur na trasie zwierzyniec.
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Września 2008, 17:04:46 »
Prosimy o cały log.txt, inaczej nikt nie będzie umiał Ci pomóc :P

Pozdrawiam

Offline wojciech

  • Wiadomości: 64
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Brak textur na trasie zwierzyniec.
« Odpowiedź #4 dnia: 03 Września 2008, 17:18:37 »

Offline Gagarek

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 127
  • JESTEM TROLEM
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Brak textur na trasie zwierzyniec.
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Września 2008, 18:03:10 »
Sprzęg Shimmns'a Loading - texture: dynamic\pkp\shimmns\#sprzeg.tga
Failed
Kolejne błędy (tuż przed ładowaniem loka): Loading - texture: dynamic\pkp\lgjs\load_ctl_2x.bmp
Failed
Loading - text model: dynamic\pkp\lgjs\lgjs_container.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\lgjs\load_dsmxantar.bmp
Failed

A dalej masz Eventy... Czyli fakt, wywala Ci gdzieś na trasie. Kilka pytanek: która misja i który kilometr linii to jest? Jak jedziesz, to są słupki hektometryczne, więc widać. Powiedz, gdzie, to się przejadę i sprawdzę, co dzieje się u mnie ;) Aha, jeszcze jedno: skąd posiadasz tą trasę? Ja mam i tą z paczki @Krzyśka626 i przerobioną przez @Pixela (SHP).


PS. Tym postem niewiele pomogłem, może ktoś z bardziej doświadczonych MaSzynowców Ci odpowie ;)

Offline wojciech

  • Wiadomości: 64
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Brak textur na trasie zwierzyniec.
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Września 2008, 18:30:52 »
Paczke mam z ftp'a czy czegos tam @krzyśka626 (pozdrawiam:D) i z aktualizacją shp. Kiedys mi zwierzyniec bez żadnych problemow chodzil i przestał mniej więcej właśnie po dodaniu aktualizacji z shp. Dzieje się to przy słupku 72(dwa pod siódemką) kiedy stoje przed takim bilbordem z niebieskimi ludźmi a w oddali po lewej stoi en57-800.