Aktualnie do zrobienia zostało:
- kilka różnych wariantów z serii B10bmnouz
- zrobić modyfikacje wózków oraz kilka dodatkowych skórek
- wszystko przetestować i wprowadzić kilka bugfixów
- (opcjonalnie) wykorzystać to co już jest i zrobić kilka knajp po NG w NS
W ostatnim punkcie samo wnętrze będzie ograniczało się tylko do przedsionków, korytarza i głównej sali z kilku powodów.
1) kuchnia czy zaplecze socjalne i tak nie jest widoczne z zewnątrz
2) nie ma na to materiałów
3) a poza tym to nikogo nie interesuje
Dzisiaj skończyłem większość z zaplanowanych wagonów standardu Z produkcji niemieckiej. Teraz zajmę się poprawkami gotowych już tekstur, potem poprawię wózek i dorobię kilka różnych skórek. Na koniec przygotuję 2 albo 3 tekstury knajpy B89 z podtypu 3 z Nowego Sącza.
Wersja 3a z wyświetlaczem w gumowej uszczelce
http://www.wgk.cal.pl/data/media/661/61_51_88-70_188-7_WRmnouz_2.jpgjaki wersja 3b bez uszczelki w wyświetlaczu
http://www.wgk.cal.pl/data/media/661/DSC05974.jpgW ramach podsumowania mamy:
- 1x wagon 1 klasy z przedziałami menedżerskimi Z2ABCMg-FPS
- 3x wagon 1 klasy Z2A-FPS
- 1x wagon 1 klasy Z2A NS
- 1x wagon 2 klasy XB-FPS
- 3x wagon 2 klasy z przedziałem dla osób niepełnosprawnych XBN-FPS
- 4x wagon 2 klasy z Z2B NS
- 2x wagon 2 klasy z 4 osobowym przedziałem z przewijakiem Z2B NS
- 1x wagon 2 klasy 170A z etapu II
- 1x wagon restauracyjny B89 NS podtyp 3
W zależności od dostarczenia materiałów pojawi się od 1 do 5 dodatkowym tekstur dla brakujących podtypów i wariantów ;)
W ramach odkiszania dokończyłem model wagonu 622Za. Według danych z pliku zacząłem go robić gdzieś w październiku. Teraz tylko wymaga zmapowania, pokrojenia, zlodowania, a potem zrobienia tekstur i ładunków.
Tak przy okazji powstaje najdłuższy Eaos w Polsce, wszystko już działa, więc teraz została kwestia zmapowania modelu.