Autor Wątek:  Kanał alpha  (Przeczytany 18671 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ABu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 515
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 49
Kanał alpha
« Odpowiedź #30 dnia: 14 Września 2004, 22:55:34 »
Zerknę, ale nie obiecuję, że z tego coś będzie. Zresztą, przez najbliższych kilka dni mogę być zupełnie nie do życia (wkrótce mam wizyte u dentysty...).

Pozdrawiam
ABu
ABu

Marcin_EU

  • Gość
Kanał alpha
« Odpowiedź #31 dnia: 14 Września 2004, 23:49:44 »
Powinno wystarczyc wrzucenie wszystkich modeli z alpha do std::multimap ktore nam samo jak nalezy posortuje :)
Teoretycznie powinno sie sortowac po submodelach aby z wnetrzami nie bylo problemow ale to byloby juz skomplikowane a poza tym w symku nic nie powinno byc zrobione porzadnie bo to przeciez ma odzwierciedlac PKP ;)

Offline Bart

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 415
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kanał alpha
« Odpowiedź #32 dnia: 15 Września 2004, 16:51:34 »
Przez przezroczyste szyby nie widać tylko tego co jest w alpha. Pamiętam że w Mechaniku 0.97c nie było tekstur TGA. Były BMP ale okna hal i lasy były przezroczyste. Jakby zdefiniować w BMP kolor "różowy" jako niewidzlany to może mógłby zastąpić TGA? Da się coś takiego wprowadzić?
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa

Offline Pit

  • Wiadomości: 372
    • Zobacz profil
    • http://www.pit.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Kanał alpha
« Odpowiedź #33 dnia: 15 Września 2004, 18:58:11 »
Ale co wtedy z półprzeźroczystością ? ;)
Reaktywacja ?

Offline Bart

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 415
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kanał alpha
« Odpowiedź #34 dnia: 15 Września 2004, 21:34:28 »
Cytat: "Pit"
Ale co wtedy z półprzeźroczystością ? ;)


Mam nadzieje że jedno nie wyklucza drugiego. Wtedy okna zostaną półprzezroczyste, a cała reszta byłaby w BMP z niewidzialnym różem.
Mnie najbardziej zastanawia dlaczego przez półprzezroczyste szyby nie widać samych przewodów :| przecież to tylko linie...
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa

Offline Ural

  • Wiadomości: 47
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kanał alpha
« Odpowiedź #35 dnia: 04 Lipca 2005, 10:32:56 »
Ja tam jak coś z przezroczystośią próbowałem robić, to mi wyszedł półprzezroczysty Jelczostar.

Offline KAINE

  • Wiadomości: 113
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kanał alpha
« Odpowiedź #36 dnia: 05 Sierpnia 2005, 19:39:59 »
Jesli chodzi o szyby to nie lepiej poprostu w 3ds, zrobic przezroczysty kwadrat i wsawic go jako szybe