⇕
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona Główna Forum
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Pomoc w tworzeniu
»
Kanał alpha
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony:
1
[
2
]
Do dołu
Autor
Wątek: Kanał alpha (Przeczytany 18671 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
ABu
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 515
Otrzymane polubienia: 49
Kanał alpha
«
Odpowiedź #30 dnia:
14 Września 2004, 22:55:34 »
Zerknę, ale nie obiecuję, że z tego coś będzie. Zresztą, przez najbliższych kilka dni mogę być zupełnie nie do życia (wkrótce mam wizyte u dentysty...).
Pozdrawiam
ABu
Zapisane
ABu
Marcin_EU
Gość
Kanał alpha
«
Odpowiedź #31 dnia:
14 Września 2004, 23:49:44 »
Powinno wystarczyc wrzucenie wszystkich modeli z alpha do std::multimap ktore nam samo jak nalezy posortuje :)
Teoretycznie powinno sie sortowac po submodelach aby z wnetrzami nie bylo problemow ale to byloby juz skomplikowane a poza tym w symku nic nie powinno byc zrobione porzadnie bo to przeciez ma odzwierciedlac PKP ;)
Zapisane
Bart
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 415
Otrzymane polubienia: 0
Kanał alpha
«
Odpowiedź #32 dnia:
15 Września 2004, 16:51:34 »
Przez przezroczyste szyby nie widać tylko tego co jest w alpha. Pamiętam że w Mechaniku 0.97c nie było tekstur TGA. Były BMP ale okna hal i lasy były przezroczyste. Jakby zdefiniować w BMP kolor "różowy" jako niewidzlany to może mógłby zastąpić TGA? Da się coś takiego wprowadzić?
Zapisane
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa
Pit
Wiadomości: 372
Otrzymane polubienia: 0
Kanał alpha
«
Odpowiedź #33 dnia:
15 Września 2004, 18:58:11 »
Ale co wtedy z półprzeźroczystością ? ;)
Zapisane
Reaktywacja ?
Bart
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 415
Otrzymane polubienia: 0
Kanał alpha
«
Odpowiedź #34 dnia:
15 Września 2004, 21:34:28 »
Cytat: "Pit"
Ale co wtedy z półprzeźroczystością ? ;)
Mam nadzieje że jedno nie wyklucza drugiego. Wtedy okna zostaną półprzezroczyste, a cała reszta byłaby w BMP z niewidzialnym różem.
Mnie najbardziej zastanawia dlaczego przez półprzezroczyste szyby nie widać samych przewodów :| przecież to tylko linie...
Zapisane
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa
Ural
Wiadomości: 47
Otrzymane polubienia: 0
Kanał alpha
«
Odpowiedź #35 dnia:
04 Lipca 2005, 10:32:56 »
Ja tam jak coś z przezroczystośią próbowałem robić, to mi wyszedł półprzezroczysty Jelczostar.
Zapisane
KAINE
Wiadomości: 113
Otrzymane polubienia: 0
Kanał alpha
«
Odpowiedź #36 dnia:
05 Sierpnia 2005, 19:39:59 »
Jesli chodzi o szyby to nie lepiej poprostu w 3ds, zrobic przezroczysty kwadrat i wsawic go jako szybe
Zapisane
Drukuj
Strony:
1
[
2
]
Do góry
« poprzedni
następny »
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Pomoc w tworzeniu
»
Kanał alpha