« Odpowiedź #8 dnia: 27 Grudnia 2009, 22:53:55 »
Ja twardo stawiam na kibla. Dość często mam okazję jechać w kabinie i jestem przekonany do niego.
A co ma jazda w kabinie do rachunku ekonomicznego? Są trasy gdzie nawet wyprawienie szynobusu jest stosunkowo drogie gdy podliczy się przychody ze sprzedaży biletów, a co dopiero EZT
... Z resztą EN57/ED72 nie pojadą tam gdzie nie ma trakcji elektrycznej, co już je dyskwalifikuje z wielu tras. Nie można porównywać EZT do szynobusów bez podania konkretnego przykładu.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76