Autor Wątek:  Wydzielone z: Konkurencja LeoExpress szansą dla PKP Intercity?  (Przeczytany 1130 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline RoboBatman

  • Wiadomości: 1634
    • Zobacz profil
    • Wykaz Taboru Kolejowego na Tekstury
  • Otrzymane polubienia: 544
Cytuj
niemniej ruch towarowy rządzi się trochę innymi prawami - niewiele jest pociągów które faktycznie jeżdżą wg rozkładu jazdy który skonstruowano. Zazwyczaj przed, albo po planie...

To w takim razie czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jedną rzecz: dlaczego jest tak niekiedy (np u mnie w Staszowie), że najwięcej pociągów towarowych przejeżdża w nocy (od 23 do 6 rano) a nie za dnia? Chodzi tutaj o to, że jest tańszy prąd w nocy czy o to, że najpierw pierwszeństwo mają osobówki a później towarowe czy to, że mieszkańcy w nocy śpią i nie słyszą hałasu jadącego składu czy o co innego? Z góry dziękuje za odpowiedz.

A co to ma do LeoExpress?
Bocznica.
Rozi
« Ostatnia zmiana: 29 Kwietnia 2013, 08:24:04 wysłana przez Rozi »

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2481
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1095
Odp: Konkurencja LeoExpress szansą dla PKP Intercity?
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Kwietnia 2013, 23:37:31 »
W nocy masz bardziej swobodny ruch na szlakach, ponieważ nie ma dużego natężenia ruchu pociągów osobowych niż za dnia. I to jest głównym czynnikiem iż większość towarów jeździ w nocy.