Chyba zrezygnuje z tego diffuse.
Przerobiłem sobie wszystkie scn, żeby dla zimy było prawidłowo, a myślałem, iż dla lata nie będzie to miało negatywnych skutków.
Co mnie się nie podoba:
Lato:
a)Trawa jest dosyć jasna, w dzień wygląda jak tuż po deszczu
b)W nocy jest za jasna
c)Tylko przez to, iż trawa jest jaśniesza, u mie jest spadek FPS o 1-3.
W sytuacji, gdzie dla mnie każda klatka się liczy, to zrezygnowałem z tego
Co mnie się podoba:
b)zmiana zima/lato i na zime jest podłoże takie jakie być powinno, czyli śnieżnobiałe.
Ra, Ty tam masz wiele genialnych pomysłów, dopomóż :), może coś Ci wpadnie do głowy.
Ja myślałem, ale to wywróci całe scn do góry nogami, aby tam gdzie jest triangle, nie wpisywać od razu w scm, tylko poprzez inc, w którym byłoby dużo parametrów i m.in. ten diffuse, żeby w prosty sposób przekazać ten prametr. Jakoś musiałby być nadrzędny inc nad tym, aby w nim przypisać jeden raz zima/lato. Następnie, ten nadrzędny inc przekazywałby do pozostałych inc parametr diffuse.
Nie wiem, czy miałoby to rację bytu, raczej nie, za dużo pieprzenia się.
A może coś w exe? :), np., aby dla zimy dla niektórych trinagle, robił diffuse 255 :), a parametr byłby w eu07.ini