Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - IC Forumowicz

Strony: 1 [2]
31
Pomoc w tworzeniu / Dźwięk silnika SM42 - Jak go dopasować?
« dnia: 15 Stycznia 2010, 15:48:54 »
Witam,
Chyba dobry dział wybrałem. Jeżeli nie, proszę o przestawienie do właściwego. Więc:
Mam problem odnośnie stworzenia dźwięku (przy pomocy programu "Audacity") SM42. A mianowicie: Gdy obetnę już dźwięk na taki jaki ma być, zapiszę i wstawię do katalogu "sounds" w symku, po odtworzeniu go w symulatorze dźwięk jest bardzo szybki i nie pasuje do realnych obrotów silnika. I teraz pytanie do was: Co zrobić, by dźwięk pasował i płynnie na jałowych obrotach "prykał"? Próbowałem zmieniać tempo i prędkość dźwięku ale nadal pozostawał niedopasowany. Z góry dzięki za pomoc.

Zamykam wątek, był ten temat dokładnie omówiony. Poszukaj na forum używając opcji "szukaj".
Krzysiek626

32
Tabor / Odp: Problem z przechodzniem do drugiej kabiny
« dnia: 13 Stycznia 2010, 15:54:47 »
Dobra. Doszedłem do centrum problemu :) Rzeczywiście to mój błąd. Nie było korytarz.t3d w folderze 4E. Jak wgrałem wszystko wróciło do normy. Dziękuje Wam za pomoc ;D Pozdrawiam.

Zamykam.
Krzysiek626

33
Tabor / Odp: Problem z przechodzniem do drugiej kabiny
« dnia: 12 Stycznia 2010, 15:43:32 »
Proszę, oto log:
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\zderzak_sm03.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\ugpps-1.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\1xxa\104a.t3d
Loading - texture: textures\tabor/dol.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xx.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/klocekham.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/none.bmp
Failed
Loading - texture: textures\tabor/pradnica.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\104a-2.bmp
OK
skj_sunset.t3d
init
Loading - text model: models\skj_sunset.t3d
Loading - texture: textures\ozonesky_sunset.bmp
OK
Ground init OK
Player train init: eu07-111
Loading - text model: dynamic\pkp\4e\4e_5]kabina_a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]blacha_zielona.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]podloga.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]duperele.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]amper_obwodka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]hamulce.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]pulpitgora_1.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]blacha_szara2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]listwa_3.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]pulpitgora_1.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]listwa_3.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]porecz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]piasek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]metal_podloga.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]blacha_szara.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]sufit.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]podstawa_nastawnik.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]podstawa_bocznik.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]bocznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]czarne.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]przel_obrotowe.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]radiotelnew.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]lampki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]lampki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]elementy_fotel.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]amper_obwodka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]wn_amp.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]wn_wolt.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]nn_wolt.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]nn_amp.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]pulpitgora_3.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]przyc_obw.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]przyc_cz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]przyc_ziel.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]pulpitgora_2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]pulpit_1a.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]przyc_ziel.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]przyc_cz.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]pulpitgora_2a.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]pulpitgora_1a.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]pulpitgora_4.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]mano_obrecz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]nadszafeczka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]szafka_podradiem.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]skora.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]pulpit_1.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]pulpit_2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]blachaa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]kierunkowy.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]klucz_kierunkowy.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]scianka_taka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]listwa_2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]listwa_4.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]oslona_czesc.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]blacha_szara2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]rt9.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]blachaa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]grzejniki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]hebel.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]czerwone.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]lampa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]blacha_zielona.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]shp_off.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]shp_on.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]czuwak_off.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]czuwak_on.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]kapsel.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]nastawnik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]szyba.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]szyba_n.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]szyba_nl.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]szyba_s.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]blacha_nadszafa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]uziemieniewn_2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]drzwi_szafa_wn.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]pudlo_shp.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]patyki_2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]postojowy_tablica.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]patyki_1.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]blacha_nadmasz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]drzwi_maszynownia.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]buczek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]reczny.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]oslona.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]rt9_tarcza.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]wskpr.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]wskzeg.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]zawias.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]listwa_drzwi_4.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]klamka_drzwi.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]listwa_drzwi_1.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]listwa_drzwi_3.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]listwa_drzwi_2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]listwa_drzwi_5.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]blacha_drzwi.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]czajnik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]przel_obrotowy.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]piasek2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]pudlo_ca.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]jp_jc.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]zasadniczy_obudowa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]kran_zasadniczy.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]kran_zasadniczy_1.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]mano_obrecz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]mano_cylinder.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]mano_przewod.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]mano_obrecz2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]mano_zbiornik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]pudlo_ca.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_2]duperele.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]kubek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]gazeta.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]wn_wolt_p.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]wn_amp_p.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]nn_wolt_p.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_5]nn_amp_p.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]mano_cylinder_p.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]mano_przewod_p.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]mano_zbiornik_p.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]rt9_tarcza_p.tga
OK
Player train init OK
Loading - texture: textures\smuga.tga
OK

34
Tabor / Odp: Problem z przechodzniem do drugiej kabiny
« dnia: 11 Stycznia 2010, 17:59:53 »
Cytuj
Najprawdopodobniej nie masz modelu korytarza do EU07.Ściągnij sobie jakąś inną siódemke.

Spróbuję w ten sposób jak mówisz. Tylko że ja jeżdżę Eu07 4E tą produkcji @Huntera.. Mam wszystkie paczki z tą lokomotywą. Pokombinuje zobaczę. Może uda mi się naprawić. Dzięki za poradę ;)

35
Tabor / Odp: Problem z przechodzniem do drugiej kabiny
« dnia: 11 Stycznia 2010, 17:03:54 »
Jeżdżę na Eu07 (4E). Log kończy się na słowach: Player train init OK... Krewetkowo chodzi dobrze dopóki nie nacisnę "END"

36
Tabor / Problem z przechodzniem do drugiej kabiny
« dnia: 11 Stycznia 2010, 16:40:39 »
Witam,
Mam taki problem, gdy wcisnę raz przycisk "End" (czyli przejście do drugiej kabiny) symulator nagle się sypie. Dzieje się to zawsze na Krewetkowie. Nie jest to wina lokomotywy bo zrobiłem chyba trzy razy reinstall lokomotywy.. Wie ktoś co tu jest grane? Z góry dzięki i pozdrawiam.

37
Symulator / Odp: Do czego służy?
« dnia: 10 Stycznia 2010, 21:34:07 »
Przycisk intro? A gdzie on się dokładnie znajduje? W exe symulatora, czy w starterze "Ra"?

38
Bocznica / Odp: XXXXXXX
« dnia: 09 Listopada 2009, 14:23:44 »
Napisałem wiadomość do autorów. Zakończmy tą sprawę i usuńcie te dźwięki z forum. Nie chce mieć kłopotów.


   « Dodano: 09 Listopada 2009, 14:37:27 »
zglaszam watek do usuniecia. A dzwieki z komputera usunalem.


Bocznica.

REWIZOR

39
Bocznica / Odp: XXXXXXX
« dnia: 09 Listopada 2009, 13:51:47 »
Nie ma takiej opcji żebym pogadał z autorem dźwięków. Nie mam namiaru na niego. Możesz usunąć wątek. Nie miałem w ogóle pojęcia że te dźwięki są "pod ochroną autorską".


   « Dodano: 09 Listopada 2009, 14:05:29 »
Dobra. Niech moderator albo administrator usuną ten wątek.

40
Bocznica / Odp: XXXXXXX
« dnia: 09 Listopada 2009, 13:47:35 »
http://www.bkd.trainsim.pl/ <-- to chyba to

41
Bocznica / Odp: XXXXXXX
« dnia: 09 Listopada 2009, 13:43:51 »
Te dźwięki znalazłem luzem w google. Jeżeli coś nie tak z prawem autorskim to proszę usuń tą paczkę jak najszybciej. Nie mam zamiaru mieć problemów prawnych.

42
Bocznica / Odp: XXXXXXX
« dnia: 09 Listopada 2009, 13:38:13 »
No a @RooteK, jaka jest twoja opinia na temat tych dźwięków?

43
Bocznica / XXXXXXX
« dnia: 09 Listopada 2009, 13:24:20 »
Minimalny czas testów do dnia 2009-11-16 13:24.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-11-23 13:24.

UWAGA: Niektóre dźwięki wymagają podmiany w pliku MMD lokomotywy (hornSM42_trwa.wav, hornSM42_start.wav, hornSM42_trwa.wav, SU4x_zap?on.wav, su4x_gasi.wav, su4x_HORN_TRWA.wav, su4x_HORN_STOP.wav, su4x_HORN_START.wav)

Plik o rozmiarze 1894707 bajtów:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

   Date      Time    Attr         Size   Compressed  Name
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
2006-03-03 15:58:18 ....A       197802       109874  Sounds by IC Forumowicz/brake-scr.wav
2009-11-08 18:13:18 ....A        13390        11184  Sounds by IC Forumowicz/hornSM42_koniec.wav
2009-11-08 18:11:53 ....A         3974         3441  Sounds by IC Forumowicz/hornSM42_start.wav
2009-11-08 18:12:32 ....A        32584        28952  Sounds by IC Forumowicz/hornSM42_trwa.wav
2008-10-07 19:35:08 ....A        26560        13488  Sounds by IC Forumowicz/Nastawnik.wav
2009-11-08 16:14:27 ....A       169952        89446  Sounds by IC Forumowicz/s-compressor-start.wav
2009-11-08 16:14:53 ....A       105580        60204  Sounds by IC Forumowicz/s-compressor-stop.wav
2009-11-08 16:14:40 ....A       910160       487209  Sounds by IC Forumowicz/s-compressor.wav
2009-11-08 20:39:49 ....A           90           90  Readme.txt
2009-11-08 21:29:29 ....A       294924       238249  dieselmotor_su4x.wav
2009-11-09 10:05:28 ....A        11352        11232  su4x_HORN_START.wav
2009-11-09 10:06:52 ....A        10168         9848  su4x_HORN_STOP.wav
2009-11-09 10:06:20 ....A        59684        58370  su4x_HORN_TRWA.wav
2009-11-08 21:45:12 ....A       448104       271524  SU4x_zap?on.wav
2009-11-09 13:02:33 ....A       860568       500514  su4x_gasi.wav
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
                               3144892      1893625  15 files, 1 folders

Cytat: Readme.txt
Wszystkie dźwięki wykonał IC Forumowicz.
Specjalnie do MaSzyny.
COPYRIGHT: IC FORUMOWICZ

Wiadomość wygenerowana automatycznie

44
Bocznica / Dźwięk kompresora by IC Forumowicz
« dnia: 08 Listopada 2009, 16:27:03 »
Witam,
Oto moja pierwsza paczka z dźwiękami znalezionymi, przerobionymi i dostosowanymi do MaSzyny. Jest to dźwięk kompresora.
LINK:

Przeczytaj regulamin forum i regulamin dotyczący publikacji paczek. Bocznica.
Krzysiek626

45
Bocznica / Odp: Problemy z najnowszym EN57 @PEKAPa
« dnia: 02 Listopada 2009, 10:10:27 »
Ja z kolei mam problem gdy wyłączam obwód główny w EN57. Nagle cały symulator się sypie i musze włączaś scenerie od nowa...  Miałby ktoś na to sposób?

Bocznica.
Krzysiek626

46
Bocznica / Wydzielone z: Materiały filmowe na dźwięki do MaSzyny
« dnia: 01 Listopada 2009, 20:49:34 »
A miałbyś może materiał filmowy z rozruchem silnika oraz wyłączaniem silnika? Chciałbym wykonać dźwięki do SM42, bo jeszcze nie miałem takiej okazji ;)

Takie pytanie mógłbyś za pomocą PW zadać.
Bocznica.
ZiomalCl

47
Robiąc swoją scenerie myślę, żeby wykonać ją z precyzją. By chodziła bez zarzutu. Czy to oferuje 3dsMax i podobne programy?

48
Bocznica / Wydzielone z: Linia nr 91 - Kraków Bieżanów - Bochnia
« dnia: 01 Listopada 2009, 11:27:30 »
Patrząc na screeny, linia 91 ładnie się prezentuje :). Widać, że autorowi zależy na tej scenerii. Dobra robota.

Nie pisz postów wyrażających tylko Twoje poparcie jakiegoś pomysłu lub czyjegokolwiek dzieła. Jeśli nie masz nic więcej konkretnego do powiedzenia - nic nie pisz.
Bocznica
/ Żuk

49
Scenerię tworzę w programie "JET"

50
Trasy / Jak wstawić semafory wysokie bądź niskie do swojej scenerii?
« dnia: 31 Października 2009, 22:19:09 »
Witam,
Od niedawna zacząłem robić swoją scenerie. Jak na razie dobre mi idzie. Ale jest pewien problem: Nie wiem, jak wstawić semafor do scenerii. Jak to wykonać? Proszę o dobre "rozwiązanie" problemu.
Pozdrawiam, IC Forumowicz

Nie ten dział, przenoszę.
Na przyszłość zapoznaj się z Regulaminem.
ZiomalCl

Strony: 1 [2]