Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Gneisenau

Strony: 1 2 [3]
61
Poszukuję, chcę zrobić / widok z zewnątrz
« dnia: 17 Marca 2004, 20:02:53 »
Nie wiem czy była już o tym mową ale najwyżej się powtórzę :P
Otóż mam taką propozycje by dodać możliwość widoku spoza kabiny, tak by mozna bylo zobaczyc calego loka, ale nie w trybie debugmode.
Chciałbym np. pooglądac światła, popodziwiać podnoszące się patyki, ale nie w trybie debugmode bo to psuje całą zabawę ( nie ma shp itp)
Może można by dodac taką opcję w ustawieniach konfiguracyjnych eu07 ??

62
Tabor kolejowy / Trakscja elektryczna a FPS
« dnia: 16 Marca 2004, 18:54:01 »
Ja też mam grafikę gf4 i mam 12-14 w koniewicach. nie wiem Etek dlaczego masz tylko 4 :(

63
Bieżące Symulatorowe / Nebula a modele 3d
« dnia: 14 Marca 2004, 18:56:24 »
To, że przed chwilą spytałem się, i czekam na odpowiedź. A co do samych praw autorskich, to nie rozumiem po co wyważać dawno otwarte drzwi. Zgodnie z regułami obowiązują one tylko wtedy, gdy chcemy wykorzystać je do celów komercyjnych. Autorzy maszyny potrzebowali by zgody na użycie cudzych modeli , jedynie w przypadku gdyby pobierali za eu-07 opłatę. A takiej defacto nie ma. Konkluzją tego może być stwierdzenie, że nie potrzeba zgody autorów, ale z uprzejmości można zapytać ;)

64
Bieżące Symulatorowe / Nebula a modele 3d
« dnia: 14 Marca 2004, 16:41:48 »
juz byla o tym mowa ;) Ale wciąż myślę że to dobry pomysł ;)

65
Na warsztacie / Pantografy jednak przed nebulą
« dnia: 14 Marca 2004, 12:54:54 »
nio niestety u mnie również, ledwo co suka odczepi wagony i symek pada :(

66
Na warsztacie / Pantografy jednak przed nebulą
« dnia: 14 Marca 2004, 08:55:33 »
Świetna robota z tymi patykami. Szkoda tylko że teraz mam w koniewicach 10 fps :(

67
Na warsztacie / kiedy aktualizacja
« dnia: 09 Marca 2004, 16:57:31 »
Mam taki program (power strip) i gdy dwukrotnie klikne na ikonkę start to przez 10 s jest wyświetlane tj faq, w tym przypadku instruckja, i informacja by za bardzo karty nie podkręcić, a następnie uruchomiany jest program.To też jest posób;)

68
Poszukuję, chcę zrobić / Zegarek
« dnia: 29 Lutego 2004, 22:07:35 »
Stokrotne dzięki. I jeszce jedno, wiesz może jak ustawić na auto-maszynistę bo jak naciskam shift +2 (czyli @) to nic się nie dzieje

69
Poszukuję, chcę zrobić / Zegarek
« dnia: 29 Lutego 2004, 21:50:06 »
Dobra. Spokojnie. Jakim haslerze?

70
Poszukuję, chcę zrobić / Zegarek
« dnia: 29 Lutego 2004, 21:30:16 »
Myślę, że warto byłoby wprowadzić (jeśli nie do tej werski to do nebuli) no jak to co?? Zegarek. Mamy rozkad jazdy. Zawsze chcąc pograć sobie w symka muszę przestawiać swoj zegarek (to sie nazywa wczuwanie w akcje:P) a można by chyba dodać coś takiego do gry bez większego problemu, który odmierzałby czas w świecie symka.

71
Poszukuję, chcę zrobić / Nowa Idea?
« dnia: 29 Lutego 2004, 21:13:55 »
To może by poszperać w zagranicznych i polskich stronach. Na pewno coś by się znalazło. Jeśli nie polski tabor to może jakiś rosyjski, fajnie byłoby poprowadzić taką machine, tylko trochę nie realnie, bo inny rozstaw osi.

72
Poszukuję, chcę zrobić / Nowa Idea?
« dnia: 29 Lutego 2004, 20:27:09 »
Miałem na myśli tabor zrobiony przez miłośników gry, a jest tego duzzooo. Ale skoro konwersja jest nie możliwa, to i tak nie ma znaczenia :(

73
Poszukuję, chcę zrobić / Nowa Idea?
« dnia: 29 Lutego 2004, 18:41:31 »
Witam. Od początku mojego kontaktu z symulatorem EU-07 dręczyło mnie jedno pytanie. Otóż jak wiadomo istanieje na rynku symulator pociągów train simulator. Fanie tejże gry zrobili do niego masę dodatków, od nowych pociągów po wagony. Zastanawiam się, czy nie można by ich w jakiś sposób wykorzystać np biorąc model 3d, kabinę, lub tekstury. Może jestem w błędzie, ale wydaje mi się, że byłoby to o wiele łatwiejsze, anieżeli budowa od podstaw nowych modeli, kabin itp. Proszę niech ktoś odpisze, czy można to zastosować, czy też istenieje jakaś duża przeszkoda nie do pokonania.

Strony: 1 2 [3]