Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - maciek_1988

Strony: 1 2 3 [4]
91
Bieżące kolejowe / [Film] Naprawa cystern kolejowycz - część 2
« dnia: 18 Listopada 2005, 21:06:37 »
Cytat: "wasyl"
Witam!!!
Sprubujcie przepuścić to w VD i naprawić usdzkodzenia ( o ile takie istnieją). Jak nie pomoże to polecam zainstalowanie mplayera.

 Zadam może pytanie jak lamus a mianowicie co to jest VD ;)?

92
Bieżące kolejowe / [Film] Naprawa cystern kolejowycz - część 2
« dnia: 13 Listopada 2005, 19:19:43 »
Cześć. Ja mam mały problem na dodatek troche smieszny zwiazany z filmem. O ile czesc 1 chodzila mi calkiem fajnie to druga juz nieco gorzej :/ A mianowicie jest taki problem w filmie- na poczatku jest tylko glos a pozniej gdy glos juz sie konczy dopiero idzie film ale juz bez glosu. Czy brak mi jakiegos kodeka mam ffdshow divixy itp. Moze mi ktos cos poradzic?

93
Ja mam pytanie do Speeda: w jakim progsie robiles ten instalator? Mi rowniez sie on bardzo podoba :] Mile bylby widziany w paczce calosciowej.

94
Pomoc doraźna / Eu07 a Radek x200
« dnia: 18 Sierpnia 2005, 00:44:46 »
Z geforcami tez roznie bywa mam 6800GT i najnowsze stery DHzeropoint 0.76.44 i w ogole MaSzyna mi nie trybi -wywala mi wszystkie pojazdy z gry mimo ze wpisy sa dobre. Na wczesniejszych sterach wszystko gralo wspaniale a teraz stypa :/

95
Bieżące kolejowe / Nowe gagary LHS-u
« dnia: 20 Marca 2005, 12:15:37 »
Pewnej rzeczy nie rozumiem skoro pkp sie wycofuje z gagarow bo sa nie oplacalne to po co je modernizuja?

96
Na warsztacie / Kabina do SM42
« dnia: 15 Marca 2005, 13:00:39 »
To byla taka sceneria testowa i to chyba nie ma wiekszego znaczenia. Oczywiscie ze korzystalem z 6D.mmd a nie z sm42ddumb w starcie tez mi sie esemka pokazuje bo ja wpisalem do dynamic. Mimo to zrobilem sobie plik bat i odpalalem z niego stonke ale efek koncowy ten sam. Moze wstawisz tutaj wszystkie pliki ktore nalezy sciagnac bo sie troche pogubilem- sciagnalem paczke kabiny i potem plik 6D.mmd nowszy i kabina.t3d nowsza i nadpisalem je w katalogu dynamic\pkp\sm42. Dziwna sprawa :/ .Pozdrawiam.

97
Na warsztacie / Kabina do SM42
« dnia: 15 Marca 2005, 11:41:01 »
Mi niestety cos stonka nie dzierzy a oto log:
Program usage: EU07 [-s sceneryfilepath] [-v vehiclename]
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 160704v01
Renderer:
GeForce FX 5200/AGP/SSE/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGl Version::
1.4.0
Supported Extensions:
GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters GL_ARB_shadow GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_HP_occlusion_test GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_clamp GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragment_program GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_expand_normal GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NVX_ycrcb GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Ground init OK
Player train init: sm42-174
Player train not exist!

98
Na warsztacie / Nowa trasa...okręg Lublin...
« dnia: 24 Lutego 2005, 15:45:31 »
Dobra przestancie juz z ta akcja bo temat jest juz nieaktualny- Bart ma juz nowego PC wiec juz nie potrzeba zadnej kasy.

99
Pomoc w tworzeniu / ED72-006
« dnia: 10 Października 2004, 22:50:48 »
MOdel elegancki :D

100
Tabor / En 57 - hamulce i sprezarka
« dnia: 06 Października 2004, 18:02:20 »
ZTCW to bug w grze. Ale jest jakas tam wersja ktora tego nie ma tylko nie pamietam ktora :/

101
Na warsztacie / lokomotywa sm31
« dnia: 06 Października 2004, 16:31:16 »
Lol mi rowniez sie bardzo podoba!

102
Tabor / En 57 - hamulce i sprezarka
« dnia: 03 Października 2004, 12:26:25 »
Heheheh hejnal i ortografia. Przypatrz sie a zobaczysz wiecej bledow w jego poscie. Nie wiem jak tak mozna. Proponuje ci hejnalnajpierw pisanie w wordzie a dopiero potem wklejenie textu na forum.

103
Bocznica / ET42
« dnia: 28 Września 2004, 20:57:55 »
Po co nowy topic czlowieku??

104
Poszukuję, chcę zrobić / TRASA POZNAŃ-KLUCZBORK
« dnia: 18 Września 2004, 22:59:36 »
Szczerze mowiac ja sam sie nigdy z tym zjawiskiem ine spotkalem. :)

105
Poszukuję, chcę zrobić / Pomoc F1
« dnia: 31 Sierpnia 2004, 00:21:04 »
Cytat: "Maciek-34120"
Ktos z administratorow chyba stworzyl obrakowa instrukcje obslugi EU07 tylko nie pamietam gdzie to jest i kto to zrobil (wybaczcie)


Ta instrukcje zrobil Iwan. Jest naprawde dobrze zrobiona. Sam sie na niej uczylem jezdzic w maszynie :>

106
Poszukuję, chcę zrobić / Pomoc F1
« dnia: 16 Sierpnia 2004, 13:41:33 »
Pos klawiszem F1 jest juz funkcja- pokazuje fps i inne rzeczy dotyczace symulatora jak chocby jego www i forum. A zreszta help juz jest pod plikiem textowym razem z symkiem wiec nie ma chyba potrzeby "wstawiania" go pod jakis klawisz w maszynie. Wiec drukowac....

107
Tabor kolejowy / Odgromniki
« dnia: 13 Sierpnia 2004, 14:45:08 »
Hejnal jest mi ciebie zal.... Co ty w ogole wypisujesz tory uziemione?? Hahaha a to dobre. A poza tym zakupilbys sobie slownik ortograficzny....

108
Publikacje / EU07-046
« dnia: 24 Lipca 2004, 13:00:51 »
Wiesz co bart powiem krotko jestes genialny :) a twoje modele i textury sa po prostu mistrzowskie... Tyle ode mnie :)

109
Bieżące kolejowe / Wzruszyło mnie SN61
« dnia: 08 Lipca 2004, 20:15:29 »
No to ja na ochotnika do grafiki 3d.... tylko szkice i wio do roboty:D

110
Jasne ale propozycja.... Chyba nie do odrzucenia hahahaha

111
Publikacje / Wagony Bdmnu InterCity
« dnia: 04 Lipca 2004, 19:01:12 »
zycze ci wolnego czasu i powodzenia :P

112
Uruchamianie Symulatora / problem z nowym patchem
« dnia: 27 Czerwca 2004, 19:10:38 »
Wielkie dzieki ET22_RULZ chociaz jeden dobry chlopaczyna na forum :P

113
Uruchamianie Symulatora / problem z nowym patchem
« dnia: 24 Czerwca 2004, 23:41:58 »
Czy moglby mi ktos w koncu pomoc??? Naprawde bylbym bardzo wdzieczny......

114
Uruchamianie Symulatora / problem z nowym patchem
« dnia: 24 Czerwca 2004, 18:33:58 »
A ja mam inny problem- jaka linijke trzeba wstawic do scenerii zeby odpalic te czeskie tabory z najnowszego patcha?? Bardzo prosze o rade.

115
Publikacje / Wagony Bdmnu InterCity
« dnia: 13 Czerwca 2004, 19:39:46 »
Mi sie wagony podobaja. Moze tylko troche trzeba poprawic :D

116
Pomoc w tworzeniu / Nazwy dla stacji...
« dnia: 22 Kwietnia 2004, 19:12:43 »
Hej wszystki nazwy stacji: Baranów, Czerwony Gaj, Kewałsowo, Zełwaginy, Woźnicowo

Strony: 1 2 3 [4]