121
Bieżące Symulatorowe / Programatory oświetlenia w starym taborze.
« dnia: 01 Marca 2016, 16:07:42 »
W istniejącym taborze trzeba ustawić programatory świateł. Na pewno tyczy się to EP09, 303eb i pewnie czegoś jeszcze. Zerknijcie po kabinach co współcześniejszych pojazdów.
Co jest wymagane:
1. Deklaracja animacji w mmd:
2. Wpis w fiz:
Flagi bitowe dla poszczególnych lamp opisałem tutaj: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,27419.0.html
Przykładowo z Dragona. U góry zgaszony, po trzy pozycje w lewo i w prawo bez możliwości pełnego obrotu.
Do roboty. Dołóż swoją cegiełkę do symulatora. Testować działanie można na exe z serii 474asynch lub nowszych gdy powstaną. :)
Co jest wymagane:
1. Deklaracja animacji w mmd:
Kod: [Zaznacz]
lights_sw: (submodel) rot (kąt obrotu na pozycję jako ułamek obrotu jednostkowego) (offset na pozycji 0) (prędkość animacji)
Zazwyczaj ten przełącznik już jest podpięty jako któreś ze świateł, więc wystarczy mu zmienić animację bez ingerencji w model 3d.2. Wpis w fiz:
Kod: [Zaznacz]
LightsList: Size=(rozmiar tabelki) Wrap=(yes/no czy po dojściu do ostatniej pozycji przekręca się na pierwszą) Default=(pozycja początkowa)
(suma bitowa świateł przedniego czoła) (suma bitowa świateł tylnego czoła)
...
endL
Flagi bitowe dla poszczególnych lamp opisałem tutaj: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,27419.0.html
Przykładowo z Dragona. U góry zgaszony, po trzy pozycje w lewo i w prawo bez możliwości pełnego obrotu.
Kod: [Zaznacz]
LightsList: Size=7 Wrap=no Default=4
16 16 //Tb1
21 34 //Pc1
22 34 //Pc2
0 0 //zgaszone
34 34 //Pc5
17 34 //A1
38 34 //Pc6
endL
Do roboty. Dołóż swoją cegiełkę do symulatora. Testować działanie można na exe z serii 474asynch lub nowszych gdy powstaną. :)