Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Stele

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 28
151
Dlaczego chcesz to składać w rainstedzie? Uruchamiając rainsted bez odpowiednich preparacji już uszkodziłeś sobie grupowanie członów w textures.txt. Spradzałem i obecna wersja już nie kasuje pojazdów z listy, ale dalej nieco miesza. Fajny edytor i narzędzie debugowe, ale jako starter to jest kilka lat wstecz. Na coś jest zazipowany i w wątku publikacyjnym wielką czcionką napisane ostrzeżenie. Nowe wozy w dodatku mają includowane mmdki i fizyki, czego rainsted pewnie nie przeczyta i uzna taki wóz za uszkodzony, nie pozwalając się w nim odpalić.

152
Pomoc doraźna / MaSzyna 21.04 - problemy
« dnia: 03 Maja 2021, 14:09:29 »
Wątek założony w celu zgłaszania nieprawidłowości zaobserwowanych w MaSzynie w wydaniu 21.04.

Proszę pamiętać o:
  • dokładnym opisie problemu (jaką lokomotywę uruchamiasz, na jakiej scenerii, co się dzieje);
  • w przypadku crashy i błędów graficznych, informacji o konfiguracji sprzętowej (procesor, pamięć karta graficzna i wersja sterowników do niej – szczególnie ta informacja jest cenna);
  • pliku log.txt, umieszczonym jako załącznik do wiadomości; znajduje się on w katalogu głównym symulatora; Jeśli błąd dotyczy nie podania jakiegoś sygnału lub utknięcia AI na szlaku, należy ustawić kamerę w/obok takiego pojazdu i wcisnąć F12 po czym rozwinąć zakładkę AI oraz scan table.
  • w przypadku crashy pliku .dmp; jeżeli się nie wygenerował poinformować o tym
  • w przypadku podmiany składów, pliku $sceneria.scn, umieszczonym jako załącznik do wiadomości; znajduje się on w folderze scenery;
  • ewentualnie screenie obrazującym problem (przypominamy o Regulaminowym umieszczaniu screenów); Na screenie powinny być wyświetlone informacje diagnostyczne, czyli stan błędnie zachowującego się pojazdu, lub współrzędne miejsca z błędnie umieszczonymi obiektami.
Wiadomości raportujące błędy, a będące nieprzydatne do ich lokalizacji/usunięcia, będą przenoszone na bocznicę.

Prosimy nie zgłaszać w wątku problemów wynikających z nieprawidłowej instalacji paczki, bądź własnych w niej modyfikacji!
Rainsted nie jest wspierany w chwili wydania. Miesza grupowanie członów w textures.txt. Proszę nie używać go jako startera.

Przed napisaniem wiadomości prosimy przeczytać plik informacyjny readme.html i poszukać w nim rozwiązania swojego problemu.


Ewidentne braki w funkcjonowaniu pojazdów, oskryptowaniu scenerii, o których jesteś przekonany, że nie leżą po twojej stronie klawiatury, proszę zgłaszać bezpośrednio w BUGTRACKERZE PACZKI CAŁOŚCIOWEJ. Tu mają dużą szansę zaginąć.


Poprawki:
l053_wieczór: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,33450.msg542724.html#msg542724

153
Pomoc doraźna / Odp: Grafika Intel
« dnia: 02 Maja 2021, 14:25:42 »
Coś za coś. To układy do renderowania pasjansa, a nie amatorszczyzny w openGLu.

154
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.09 - problemy
« dnia: 28 Kwietnia 2021, 22:50:32 »
Ktoś ustawił koło jako półprzezroczyste, przez co sortowanie głupiało. Matek poprawił.

155
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 27 Kwietnia 2021, 11:49:43 »
Kolega Balaclava jest zatrudniony jako grafik, a nie PR i umowa zobowiązuje go do zachowania tajemnicy służbowej. ;)

156
Bocznica / Odp: DODATKI
« dnia: 26 Kwietnia 2021, 20:36:22 »
Mhm od trzydziestu postów jest kop w dupę i wyzerowanie licznika za takie podejście do życia. Test dodatków ma taki próg wejścia. Są tam rzeczy społeczności w trakcie akceptacji, przed wgraniem na repozytorium projektu. Celem działu nie jest nachapać się ile wlezie, tylko znaleźć błędy i pomóc autorom je poprawić.

157
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 23 Kwietnia 2021, 13:58:48 »
Bocznik to nie to. W boczniku wylazło zaszamanienie tempomatu jako bocznika.

158
Pomoc doraźna / Odp: EP09 Wywala gre
« dnia: 20 Kwietnia 2021, 15:52:36 »
Nie wiem. Naruszenie pamięci wystąpiło w sterowniku grafiki, a nie kodzie maszyny. Zwykła spychologia. :P

159
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 19 Kwietnia 2021, 20:58:36 »
Pany. a gdzie logi z ET42 na manualu co nie dostaje rozkładu?

160
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Nauka tworzenia modeli
« dnia: 19 Kwietnia 2021, 14:00:57 »
Ale ja nie robiłem niczego ogólniemodelarskiego. Raczej specyficzne rzeczy do maszyny. Pryncypia pracy wszędzie są takie same. Interfejs i działanie się trochę różnią, ale w jakim programie byś nie robił, finalnie ma powstać to samo w końcu. Znajdź sobie dowolnego guru, którego przyjemnie się słucha. Żaden raczej strasznych głupot nie opowiada.

161
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Nauka tworzenia modeli
« dnia: 18 Kwietnia 2021, 23:24:43 »
Potwierdzam. Nie polecam. ;) Swoich guru nie mam. Uczyłem się na 3ds maksie, więc wiem co z czym się powinno dać, jedynie metodę muszę niekiedy znaleźć.

162
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem z instalacją
« dnia: 18 Kwietnia 2021, 00:18:04 »
Za pomocą dowolnego klienta bittorrent pobierasz http://stuff.eu07.pl/MaSzyna2009.zip.torrent
Pobierasz http://stuff.eu07.pl/2009HF.zip
Za pomocą 7zipa wypakowujesz MaSzyna2009.zip Powstał folder instalacji symulatora.
Za pomocą 7zipa wypakowujesz 2009HF.zip bezpośrednio do powyższego folderu.
Poniższe kroki dla systemu 64bit. Dla 32 bit zmieniasz x64 na x86.
W folderze instalacji symulatora znajdziesz bin_x64.zip. Wypakowujesz go bezpośrednio.
Z folderu instalacji symulatora kasujesz pliki:
\dynamic\pkp\bhp_v1\bhp-a.e3d"
\dynamic\pkp\bhp_v1\bhp-b.e3d"
\dynamic\pkp\bhp_v1\bhp-cd.e3d"
\dynamic\pkp\bhp_v1\bhp-skos-a.e3d"
\dynamic\pkp\bhp_v1\bhp-skos-b.e3d"
Pobierasz i instalujesz https://download.microsoft.com/download/d/2/4/d242c3fb-da5a-4542-ad66-f9661d0a8d19/vcredist_x64.exe (https://download.microsoft.com/download/1/1/1/1116b75a-9ec3-481a-a3c8-1777b5381140/vcredist_x86.exe)
https://download.microsoft.com/download/9/3/F/93FCF1E7-E6A4-478B-96E7-D4B285925B00/vc_redist.x64.exe
https://aka.ms/vs/15/release/vc_redist.x64.exe
https://milek7.pl/.stuff/eu07exe/ucrt64.7z

163
Trasy / Odp: Bałtyk - wyrzucanie do pulpitu
« dnia: 17 Kwietnia 2021, 15:39:01 »
Problem tam był raczej z jakimś autem za blisko skrzyżowania, to główny nic nie da. Auta są w osobnym jak pamiętam.

164
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 12 Kwietnia 2021, 23:39:27 »
Dziękuję. Oszczędza to dwa kliknięcia na sesję, co przełoży się na żywotność mojego nadgarstka i myszy. :P
Menu kontekstowe scenariusza (przeładuj/otwórz lokalizację) jest dostępne też dla kategorii scenerii. Otwarcie lokalizacji nie robi nic w tym przypadku, ale przeładowanie narusza pamięć.

165
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 04 Kwietnia 2021, 00:59:32 »
To chcesz to ogarniać? W wątku testowym masz starą listę chętnych. Zacząłbym od napisania do każdego czy dalej jest chętny, wykreślenia tych, co nie odpowiedzą i aktualizacji.

166
Tabor kolejowy / Odp: Tkt48 - konwertowanie z Train Simulator 2010.
« dnia: 03 Kwietnia 2021, 12:29:06 »
Od dekady jest skonwertowany model testowy jakiejś ciuffy z mstsa chyba. Nawet był publicznie udostępniany w momencie jak wyszły emitery dymu.
Trzeba:
1. Programisty cpp, który okodzi model kotła i silnika parowego.
2. Programisty cpp, który dostosuje system animacji napędu zaproponowany przez Ra dawno temu do obecnego kodu, lub napisze własny.
Od 20 lat, żaden zainteresowany się nie znalazł. Sam model ciuchci, to najmniejsza przeszkoda.

167
Pomoc doraźna / Odp: Czy można pobrać instalkę na innym komputerze?
« dnia: 01 Kwietnia 2021, 18:20:20 »
Maszyna nic nie dopisuje do rejestru, więc możesz spakować to co zainstaluje w zipa i przenieść na inny komputer. Pamiętaj o wymaganiach bibliotek MSVC_2008, MSVC_2015, MSVC_2017 i UCRT, które instalator dociąga w przypadku braku w systemie.

168
Produkujesz się, by się nauczyć i mieć frajdę z własnej skórki. Czyż nie?

169
Publikacje / Po złej stronie torów
« dnia: 01 Kwietnia 2021, 00:46:16 »


Modyfikacja scenerii Stary Jawor inspirowana pamiętną misją z GTA:SA. Chłopaki z Grove Street występują w scenariuszach osobowy2, retro i zdawka.
https://eu07.pl/userfiles/23180/WrongSideOfTheTracks.7z

Podziękowania dla @matek123 za usadzenie BS'a i @dzordz za testy. :)

170
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 28 Marca 2021, 22:39:50 »
No i bardzo dobrze, że nie chce. O to walczyłem. Chcesz szamanić, to sobie zestaw w notatniku i uruchom z wiersza.

171
Pomoc doraźna / Odp: Pojazdy asynchroniczne
« dnia: 28 Marca 2021, 21:11:06 »
Przez obecność komputera pokładowego prawdopodobnie. Porównaj taką sm42 i 6dg. Ten sam typ napędu a jedna z komputerem.

172
Pomoc doraźna / Odp: Edytowanie plików E3d w notatniku
« dnia: 28 Marca 2021, 19:10:51 »
Tu możesz sobie pobrać źródełka w t3d. https://wiki.eu07.pl/websvn/listing.php?repname=pctga Ale coś takiego, jak wykulanie koła w notatniku, to godziny geometrii analitycznej. Nawet jak jesteś mistrzem excela, to prędzej się nauczysz podstaw blendera by to zrobić w programie do tego przeznaczonym.

173
Jest w silnikowych ED72 wpisane. W rozrządczych nie. Odwrotnie. W rozrządczych było, w silnikowych nie. Czy mover to łyka dla napędu czy dla sterującego, to nie wiem.

174
Na warsztacie / Odp: Całkowo Rebulid
« dnia: 20 Marca 2021, 20:59:10 »
Pliki proszę nazywać małymi znakami.
Poważny błąd składniowy. Przecinek nie jest symbolem dziesiętnym, tylko separatorem. Przecież to powinno wyleźć na oko przy drzewach.
Odniesienia do tekstur znaków drogowych niepoprawne.
W plikach node model są trzy latarnie wygaszone na stałe. To świadome. I sporo tam umieszczonych ma ince.
krzak.inc to też placeholder dla edytora. Do podmiany na tree small z adekwatnymi parametrami rozmiaru.

175
Pomoc doraźna / Odp: Całkowo p-m-t - kiedy się zatrzymać
« dnia: 13 Marca 2021, 20:25:51 »
xD Pani mówi "i można do tyłu za semaforem" albo i nie, bo spisujący napisy zapisał jako "I można do tyłu, za semaforek." W każdym razie jest to właśnie dźwięk sygnalizujący punkt zmiany kierunku.

176
Bieżące kolejowe / Odp: Polski tabor w BeamNG.drive
« dnia: 13 Marca 2021, 16:43:20 »
Pan Masło jest świadom swojego czynu. Beamng.com jest poinformowane o zaistniałej sytuacji. Próby nawiązania kontaktu z Sigmanem celem uzyskania zgody na użycie mesha i tekstur podjęte. Krzykami i groźbami nic więcej się nie osiągnie. Zamykam wątek. Jak ktoś będzie chciał wydać dalsze oświadczenia, albo Beamng podejmie jakieś kroki, lub Sigman się odezwie, proszę o PW.

Mod został już zdjęty z BeamNG do czasu wyjaśnienia kwestii praw autorskich Sigmana.

177
Pomoc doraźna / Odp: l053_calkowo-sluzba-tlk-1 - S1 na wieki
« dnia: 10 Marca 2021, 12:44:14 »
Tylko skład tlk jest do jazdy. To stary scenariusz i skład gracza nie ma oskryptowania dla autopilota, więc spawnowanie się w dekoracji zablokuje całość. Reszta powinna być ukryta w starterach. Zaraz je pochowam, by nikogo nie myliły.
Ok. Wina jest w różnicy obsługi przez Rainsted i starter Szczawika. Tamten ukrywał wszystkie składy dodawane w osobnych plikach. Do jazdy były tylko te z głównego scn. Nowy ukrywa tylko na podstawie tagów opisu i pokazał te wszystkie durnostojki.

179
Pomoc doraźna / Odp: Przycinanie się maszyny w obrębie stacji
« dnia: 26 Lutego 2021, 14:10:59 »
Masz tam checkboxa vsync. Jest już odznaczony.

180
Na warsztacie / Odp: Częstochowski Węzeł Kolejowy i Linia 61
« dnia: 24 Lutego 2021, 23:44:05 »
Jak tam dłubiesz to nie zlitowałbyś się nad szopą? Ra to oteksturował z nieobrobionego zdjęcia lotniczego i ta tekstura nie jest wgrana do pctga, więc domek straszy magentą. Pomazaniec z palca byłby dużo ładniejszy.

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 28