Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Tobiasz

Strony: 1 [2] 3 4 5
31
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Lutego 2020, 20:18:17 »
A spróbuj może tych ustawień.

32
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 04 Lutego 2020, 23:58:03 »
No ja mam ograniczenie 65 FPS w RivaTunerze i ścina.

Odnośnie twojego problemu mogę dodać tyle że miałem również ten sam problem ale zastosowałem taki trik że ustawiłem sobie zakres FPS (u mnie wartość 75) w panelu nvidia i problem znikł.

33
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 18 Grudnia 2019, 14:40:03 »
Chodzi mi o obracanie kamery poprzez ruch myszą. Ścinki również występują przy samej jeździe. No spróbuję ale odczułem różnice przy wydajności na starszych sterownikach niż na nowszych. W najnowszych sterownikach nvidia pozbyła się opcji "maksymalna liczba wstępnie renderowanych klatek" i zastąpiła opcją "opóźnienia" (wył, wł oraz ultra) i właśnie na nowych sterownikach jest masakra.

34
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 18 Grudnia 2019, 14:11:50 »
Właśnie vsync jest załączony. Chodzi mi o poruszanie myszką np. w prawo oraz w lewo obserwuje efekt szarpania. Nie chodzi mi o to szarpanie podczas wyłączonego vsync tylko takie dość widoczne ścinki.

35
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 18 Grudnia 2019, 09:13:35 »
Na karcie Nvidia GTX 1060 6GB oraz najnowszych sterownikach pojawiły się dziwne szarpania obrazu. Obecnie posiadam sterowniki 430.64 i na nich ten efekt się nie pojawia. Podejrzewam że to wina braku opcji "maksymalna liczba wstępnie renderowanych klatek" i stąd ten efekt szarpania. Czy można to jakoś zniwelować na najnowszych sterownikach?
Jeszcze zauważyłem przy latarniach że występują poświaty w kształcie czworokąta to efekt zamierzony?

36
Bocznica / Oferuje pomoc
« dnia: 14 Sierpnia 2019, 15:51:58 »
Witam jestem chętny do pomocy min. Wykonaniu nagrań jeśli ktoś potrzebuje, znam się na obsłudze programu gimp itd.

37
Tabor / Odp: Błąd w EN57-3001 ra
« dnia: 23 Stycznia 2019, 16:10:28 »
Potwierdzam, u mnie też brakuje stopni w członie Ra.

38
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 19.01 - problemy
« dnia: 21 Stycznia 2019, 12:25:35 »
Czy tak powinien wyglądać pantograf w EN57 AKŁ?

39
 EP07-1002 z pociągiem pośpiesznym.

40
Bocznica / Odp: Patch 17.06
« dnia: 29 Czerwca 2017, 12:21:49 »
W szarej kabinie to się dzieje oraz w EP09 zmodernizowanej kabinie znika pedał piasecznicy pod podłogę.
Maksymalna waga obrazka to 250kB. Prosiłem na bugtrackera z kabinami. @Stele

41
Poranny EN57 na stacji w Lublińcu.

42
Kabina ET22-233 w zimowym klimacie.

43
Bieżące Symulatorowe / Odp: Chabówka 2016 (20 sierpnia)
« dnia: 19 Sierpnia 2016, 15:21:26 »
Można wiedzieć o której godzinie ekipa z forum będzie na miejscu?

44
Bieżące Symulatorowe / Odp: Chabówka 2016 (20 sierpnia)
« dnia: 18 Sierpnia 2016, 22:05:09 »
Może się pojawię. ;)

45
Na warsztacie / Odp: Tekstury lokomotyw i nie tylko.
« dnia: 16 Lipca 2016, 22:03:49 »
Udało mi się dokonać kilku poprawek wizualnych przynajmniej mam taką nadzieję.

46
Na warsztacie / Odp: Tekstury lokomotyw i nie tylko.
« dnia: 16 Lipca 2016, 21:57:00 »
Dzięki za wyjaśnienie. Nasuwa mi się jedno nurtujące pytanie jak ze zdjęć uzyskać teksturę wózka? Jest to dość skomplikowane?

47
Na warsztacie / Odp: Tekstury lokomotyw i nie tylko.
« dnia: 16 Lipca 2016, 20:53:26 »
Ogólnie zastanawiam się czy pod reflektorami musi być cień? Jeżeli tak to w jaki sposób go uzyskać stempel i czarny kolor? Pracuję W Photoshop C6.

48
Na warsztacie / Odp: Tekstury lokomotyw i nie tylko.
« dnia: 16 Lipca 2016, 15:54:58 »
Dziękuje za drobne rady z pewnością przykuje do nich uwagę. Może coś z poprawek wrzucę wieczorem jeżeli czas pozwoli.

  Dodano: 16 Lipca 2016, 18:45:59
A to co zaznaczyłeś "PiterCC" to coś nie tak w łączeniu?

49
Na warsztacie / Odp: Tekstury lokomotyw i nie tylko.
« dnia: 16 Lipca 2016, 14:39:09 »
Dobrze, ale już to przecież zrobiłem. Spróbowałem z innej lokomotywy i jest ten sam efekt.

50
Na warsztacie / Odp: Tekstury lokomotyw i nie tylko.
« dnia: 16 Lipca 2016, 14:06:59 »
No to wszystko wyjaśnione. Ktoś coś jeszcze nie tak dostrzega? I mam małe pytanie, jaki fragment w pliku tekstury odpowiada za kolor pod szybami? Chodzi mi o to wcięcie.

51
Na warsztacie / Odp: Tekstury lokomotyw i nie tylko.
« dnia: 16 Lipca 2016, 13:42:11 »
Rozumiem ale co jest z nimi nie tak? Mógłbyś bardziej wyjaśnić?

52
Na warsztacie / Odp: Tekstury lokomotyw i nie tylko.
« dnia: 16 Lipca 2016, 13:28:22 »
Proszę bardzo.

53
Na warsztacie / Tekstury lokomotyw i nie tylko.
« dnia: 16 Lipca 2016, 12:03:04 »
Cześć, tutaj będę zamieszczał postępy z prac nad teksturami do Maszyny EU07. Na sam początek wykonana przeze mnie tekstura EU07-540 spółki PKP IC.




54
Pomoc doraźna / Tworzenie tekstury wózków do lokomotywy.
« dnia: 13 Lipca 2016, 23:44:01 »
Tak jak w temacie mam z tym problem. Więc jak zrobić nową teksturę na wózki w moim przypadku od EU07.

55
Inne niekolejowe / Odp: Nvidia GeForce Experience
« dnia: 09 Lipca 2016, 21:24:50 »
A klikasz w shadowplay i włącz?

56
Inne niekolejowe / Odp: Nvidia GeForce Experience
« dnia: 09 Lipca 2016, 15:42:19 »
Takie coś jak na screenie powinno być.

57
Inne niekolejowe / Odp: Nvidia GeForce Experience
« dnia: 09 Lipca 2016, 14:14:54 »
Pod monitorem w ustawieniach powinieneś mieć włącz przechwytywanie pulpitu.

58
Inne niekolejowe / Odp: Nvidia GeForce Experience
« dnia: 09 Lipca 2016, 11:14:59 »
Nie działa ponieważ musisz włączyć opcję (Nagrywaj pulpit).

59
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 04 Czerwca 2016, 19:58:47 »
Traxx Lotosu przemierza przez nieznane mu dotąd szlaki.

&feature=youtu.be

60
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 20 Marca 2016, 12:38:28 »
Chętnie przygarnę tą siódemkę, na pewno coś z tego wyjdzie więc rezerwuję.

Strony: 1 [2] 3 4 5