Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - jaskiniowy

Strony: [1]
1
Pomoc doraźna / Odp: Znikający lok i rozrywanie się składu
« dnia: 02 Czerwca 2010, 22:14:51 »
Dzięki bardzo - semafor działa jak chciałem.

Pzdr

2
Pomoc doraźna / Odp: Znikający lok i rozrywanie się składu
« dnia: 02 Czerwca 2010, 21:59:12 »
I o to chodziło - postawiłem go 7 m od początku i teraz zamiast loka zniknął problem :)
Wielkie dzięki za pomoc.

A jeszcze przy okazji: jaki wpis trzeba dać, żeby semafor SS4zcpb-zI podał sygnał S10 + zielony pas?

3
Pomoc doraźna / Odp: Znikający lok i rozrywanie się składu
« dnia: 02 Czerwca 2010, 21:48:06 »
Skład modyfikowałem i ustawiłem go 77 m od początku toru. Ale zaraz, teraz skojarzyłem - 7 pierwszych torów ma długość po 50 m każdy, a skład stoi na 4 z kolei i w odległości właśnie 77 m od jego (tego 4 toru) początku. Czy to o to chodzi, że tor ma dł. 50 m, a skład jest 77 m od jego początku?

4
Pomoc doraźna / Znikający lok i rozrywanie się składu
« dnia: 02 Czerwca 2010, 20:14:53 »
Witam !!

Jaka może być przyczyna tego, że na początku jazdy w widoku z zewnątrz cały skład jest OK, a podczas jazdy - po pewnym czasie - w widoku z zewnątrz nie ma loka, tylko widać same wagony? Z kabiny jest OK, choć nie do końca, bo jak lok "zniknie", to wówczas w kabinie nie słychac dźwięków, np. pracy silnika. Podczas ruszania, np. po zatrzymaniu się na przystanku, część wagonów jedzie dalej (z niewidoczną lokomotywą), a część, np. 2, 3 ostatnie się odczepiają i zostają w stacji...

Pzdr

5
Pomoc w tworzeniu / Odp: Semafory - białe głowice
« dnia: 19 Maja 2010, 14:49:14 »
Bardzo dziękuję Ci za pomoc. Po tym zabiegu semafory powróciły do "normy" :)

Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.

6
Pomoc w tworzeniu / Semafory - białe głowice
« dnia: 19 Maja 2010, 14:31:54 »
Witam !!

Zainstalowałem paczkę z semaforami i zrobiły mi się białe głowice. Jest tam napisane, aby zmienić rozdzielczość z 40xx X xxx (przepraszam, nie pamiętam dokładnie parametrów) na 2048 X 512. Jak to zrobić? (Jak dokonać zmiany?) Gdy otworzyłem ten plik (glowice.bmp) w paintcie i zmieniłem rozmiar z tych czterech tysięcy na 2048..., to mi obcięło pół obrazu, zamiast go zmiejszyć. Doczytałem, że paint tak robi, że obcina obraz. Więc potrzebuję innego narzędzia do tego zabiegu. Powiedzcie jakiego?

Pzdr.

7
Pomoc w tworzeniu / Odp: Wykolejanie się taboru
« dnia: 17 Maja 2010, 20:32:28 »
Panowie, już wszystko jest OK. Tabor mi sie wywalał, ponieważ kładłem w jET tory o promieniu 1200 m, a on w notatniku - jak później zauważyłem - "pisał" promień 300 zamiast 1200. Gdy poprawiłem te 300 na 1200, tabor trzyma się toru elegancko :)

Dzięki Wam, Koledzy za udzieloną pomoc. Cieszę się, że tu zawsze można na kogoś liczyć. Na fachową radę i szybką odpowiedź.

Pzdr.

8
Pomoc w tworzeniu / Odp: Wykolejanie się taboru
« dnia: 17 Maja 2010, 19:39:34 »
Więc to tylko kwestia przechyłki? A parametr velocity też musi być ustawiony, czy niekoniecznie?

9
Pomoc w tworzeniu / Odp: Wykolejanie się taboru
« dnia: 17 Maja 2010, 19:31:53 »
Zrobiłem trasę w jET, nie wiem, czy on automatycznie daje przechyłkę?
Miałem parametr toru velocity ustawiony na 160 i też się wykolejał.

10
Pomoc w tworzeniu / Wykolejanie się taboru
« dnia: 17 Maja 2010, 19:18:35 »
Witam !!

Być może gdzieś było, tyle juz tego przejrzałem i nic nie znalazłem. Jeśli tak, to przepraszam.
Chodzi mi o to, że w stworzonej przez siebie trasie na łukach r=1200 m przy ok. 115 km/h wykoleja mi się tabor (EN57, EP09). Co zrobić, żeby nie było wykolejeń?

11
Bocznica / Odp: GLUT32.DLL
« dnia: 22 Stycznia 2009, 01:43:44 »
Dobra, dzieki za "pomoc". Zwrocilem sie z prosba, bo po to jest forum - tak mi sie wydawalo. Widze jednak, ze nie mozna tu znalezc konkretnej odpowiedzi za konkretne pytanie. Zamiast dac prosta odpowiedz na proste pytanie, kazecie mi szukac tej odpowiedzi po innych watkach. Zamiast dac prosta odpowiedz na proste pytanie tracicie swoj i moj czas odsylajac mnie do innych wiadomosci i tak trwa nasza dyskusja. A to jest bezsens. Bo zamiast pisac dziwne odpowiedz w sensie "jasnie pan nie moze sobie poszukac", trzeba bylo napisac jedna odpowiedz, a konkretna, ktora rozwiazalaby moj problem. Ale tu widac panuja inne porzadki i ludzie ktorzy lubia wdawac sie w niepotrzebne dyskusje, marnujac czas. Wiec nie bede marnowac Waszego czasu i nie chce, zebyscie mnie postrzegali za lesera, ktoremu nic sie nie chce. Chcialem tylko rady, jesli to za duzo dla Was, to przepraszam. Ja to widze tak: pytanie - konkretna odpowiedz. Jednak spostrzeglem, ze tu jest to niemozliwe. Byc moze sprawia Wam to przyjemnosc. Pokazujecie, ze jestescie gora, bo juz wszystko wiecie na temat symulatora, ale sa ludzie na swiecie, ktorzy nie urodzili sie omnibusami i potrzebuja prostej pomocy. Przykro to, ze na forum (poniekad) kolejowym, kolejarz nie chce udzielic rady kolejarzowi. No chyba ze rozmawialem tylko z MK, a nie z kolejarzami, to by w czesci choc tlumaczylo Wasze zachowanie. Pozdrawiam i spokojnej nocki. Jacek.

Proszę stonować swoje wypowiedzi, nie zauważyłem aby ktoś Ciebie atakował. Jeżeli byłaby taka okoliczność to niezależnie od rangi wyciągnąłbym konsekwencję. Twoim postem raczej nie znajdziesz zwolenników do pomocy, ocenę zachowań userów pozwól, że pozostawisz administracji. Nikt Ciebie nie zaatakował, wręcz przeciwnie ja osobiście zaraz w Twoim pierwszym poście wkleiłem Tobie linka, userzy ukierunkowali a resztę wystarczyło przeczytać gdyż rzeczywiście jest rozwiązanie Twojego problemu. Twierdzisz: zadaję pytanie wy na tacy podajecie mi rozwiązanie, niestety tak dobrze nie ma. Na Twój problem musisz spojrzeć z drugiej strony jesteś na forum (obojętnie jakim) i widzisz jak setny raz ktoś z nowych userów zadaje to samo pytanie nie czytając wcześniej wątków na forum. Twoje pytanie nie było stricte kolejowe, raczej techniczne a oczekujesz wyjaśnienia wyłącznie od kolejarzy, pouczasz a sam poniżasz w swoim poście MK.

REWIZOR

12
Bocznica / Odp: GLUT32.DLL
« dnia: 21 Stycznia 2009, 23:25:44 »
Bardzo przepraszam, ze zawracam glowe moze blahymi sprawami, ale dla mnie to wazne. Nie wiem po kiego siedziales, ale nie pisz, ze "ja siedziałem i wypisywałem Ci błędy jakie mogą wyskoczyć?". Mi nic nie wypisywales, ja poprosilem o pomoc we wtorek o 22:43 i dostalem tylko dwie odpowiedzi: jedna z linkiem do gluta i druga od monczan_sp32 z linkiem tez do gluta. Wiec nie pisz, ze cos mi wypisywales. Byc moze pisales to kiedys i komus innemu. ja potrzebuje konkretnej rady, a nie chce czytac opieprzu. Dziekuje i pzdr, Jaca.

13
Uruchamianie Symulatora / Odp: GLUT32.DLL
« dnia: 21 Stycznia 2009, 17:18:27 »
No dzięki, pobrałem tego gluta z załącznika,ale - gdzie mam go rozpakować? Czy do katalogu z "siódemką", czy do katalogu windows\system...? Rozpakowałem go do katalogu z EU07, ale tam wyczytałem, że to ma byc w systemie? To jak to ma być?
Teraz, gdy odpalam grę, obojętnie jaką misję pojawia się komunikat : "wystąpił problem z aplikacją EU07.exe i zostanie ona zamknięta".

14
Uruchamianie Symulatora / GLUT32.DLL
« dnia: 20 Stycznia 2009, 22:43:57 »
Witam, zamieniłem pojazd eu07 na ed72 w scenerii SDR18, ale przy uruchamianiu tego składu pojawia mi się taki komunikat: "Uruchomienie tej aplikacji nie powiodło się, ponieważ nie znaleziono GLUT32.DLL. Ponowne zainstalowanie aplikacji może naprawic ten problem". O co chodzi z tym "glutem"?

http://www.xmission.com/~nate/glut.html

Strony: [1]