Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - maszyner

Strony: [1]
1
Bieżące kolejowe / Odp: ED73
« dnia: 12 Sierpnia 2019, 12:46:34 »
Wielki odkop!

Jednostka ED73-001, usprawniony i polepszony prototyp z serii EZT, po wielu latach oczekiwania na cud, została oficjalnie skreślona ze stanu, a na ostatnich dniach ZEZŁOMOWANA!


Obrazki umieszczamy na serwerze eu07.pl jako załącznik albo poprzez upload. Proszę poprawić.
Matek123

2
Bocznica / Odp: Train Driver 2
« dnia: 16 Maja 2017, 23:17:08 »
Pogorszenia ??? Widzisz Sam patryk farana od modeli powiedzial Ci czesciowo o co poszlo wiec jakies pole do popisu masz ;) Pozdrawiam //hulek

Rzecz jasna wypowiada się w temacie osoba, która najmniejszy wkład miała, a robi z siebie jakby była kimś wielkim. Gościu, daruj sobie, bo syfisz jak nie tu ,to gdzie indziej, siejesz niepotrzebny ferment a sam masz najmniejsze pojęcie... Nie wiem w ogóle w jakim celu się udzielasz i za kogo się wypowiadasz ,ale wszystko co mówisz jest po prostu wierutnym kłamstwem. Dziękuję EOT, bo psujesz opinię.

3
Bieżące Symulatorowe / Odp: Modele MaSzynowe w TD2.
« dnia: 24 Lutego 2016, 18:27:43 »
Broń Maszynisto, skądże. Chodzi mi głównie o toporność między jednym a drugim, co nie oznacza od razu, że się nie da. Po prostu brakuje tej prostoty. Maszynę cenię za profesjonalizm i dokładność, ale nie za prostotę w tworzeniu do niej dodatków. Właśnie ten problem nigdy nie przemawiał za mną, aby próbować coś do niej stworzyć.

4
Bieżące Symulatorowe / Odp: Modele MaSzynowe w TD2.
« dnia: 24 Lutego 2016, 17:19:30 »
No i te spiny całkiem nie są potrzebne. Trochę powagi użytkownicy.

Tak na marginesie ( bo sam się udzielam w środowisku TD2 ), próbowałem swego czasu coś wyskrobać do Maszyny. Niestety moje chęci to jedno, a umiejętności to drugie ,bo choćbym nie wiem jak się starał wpakowanie modelu to karkołomna robota nawet dla nowicjusza. Train Driver oferuje mi większą prostotę w tej sprawie, bowiem wystarczy stworzyć, zmapować, dać teksturkę i wio o nic nie pytaj, o nic się nie czepiaj. To właśnie staż Maszyny na arenie growej, jego skomplikowanie i dostęp dla, że tak powiem obadanych w temacie pozwala jeszcze na poszerzanie grona dodatków. Stąd już od dłuższego czasu zastój w tej kategorii. TD wiadomo i nie raz już poruszone to było - korzysta z gotowego silnika, a jedynie co to trzeba zaprogramować chociażby fizykę dla takiej lokomotywy. Samo Unity jest luźno kompatybilne z formatami plików i mówię tutaj o tych najbardziej znanych. Maszyna? Odpada, własny format, który się uzyskuje jak dobrze widziałem z 3DS Maxa, a jak wiadomo nie dla każdego jest ta apka. Łatwiejszy Blender, aleeee nie każdy preferuję najnowszą wersję, nie w każdym zadziała eksporter/importer ( wiem bo próbowałem ).

Tak samo z płatnościami - nikt nikomu nie narzucał wydawania kasy, opcja ta była i jest wyłącznie dla chętnych, którzy dostrzegają potencjał w symulatorze i pragną jego rozwoju. Wielokrotnie były jęki, że serwer ma za małą pojemność. "Chcecie większy? Proszę bardzo, ale to kosztuje." I ludzie rzucili chętnie grosiwem. No i jest spokój. Poniekąd to społeczność utrzymuje projekt przy życiu. Graczy też, bo to dzięki tym co wpłacili, Ci którzy jeszcze tego nie zrobili bądź nie chcą, mogą korzystać z tego projektu za darmo.

5
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 10 Grudnia 2015, 10:28:04 »
Dla zainteresowanych. Wyszła nowa aktualizacja opatrzona już numerkami 0.8.0f, która to dostarcza nam nowe możliwości prowadzenia symulacji.

Z tych bardziej ciekawych spraw można wyróżnić:
- manualne rozłączanie i łączenie wagonów. Nie chodzi tu już o domyślne odpięcie loka od całego składu, tylko możliwość wypięcia nawet konkretnych pudełek. Opcja ta jest dostępna dla maszynisty i dyżurnego (!),
- aby jednak tradycji stało się zadość, możemy wyjść z lokomotywy klawiszem F11. Nie, nie polatamy po mapie a jedynie możemy się po niej przejść/przebiec,
- zostały dodane nowe pojazdy w tym siódemka w malowaniu Intercity, wagony ICC oraz Bipki w nowych malowaniach. Opcja ta jest oznaczona jako PREMIUM, po więcej szczegółów zapraszam do odpowiedniego tematu na forum,
- nowiutki podkład torowy, bardziej szczegółowy ( jednak jest wciąż dostępna starsza opcja dla osób posiadających słabszy komputer - w tym również zaimplementowana w ustawieniach graficznych ),
- zwrotnice ręczne, które można skonfigurować póki co jedynie z poziomu notatnika
- wiele nowych obiektów dodanych do edytora
- a także sporo innych smaczków :)

Zapraszamy do gry.

6
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 28 Października 2015, 11:56:36 »
Właściwie dzięki jednemu użytkownikowi, który kiedyś pokazał prostego screena z symka na silniku Unity ( kurczę, myślałem, że to nowa MaSzyna ), zagłębiłem się dokładniej w temacik. Dodatkowo pociągnąłem z innego forum około 30 osób ( część została, część grała tylko jak była fama na to ). Zresztą ten symek miał mieć zastosowanie także na Androida, stąd takie, a nie inne modele, obiekty i odgórnie grafika. No właśnie, może i ona nie jest jakaś ekstra-super, ale wiadomo - projekt we wczesnej fazie no i ogólnie brak jako tako bajeranckich modeli z Maszynki - choćby i podstawowych.  Jakby nie patrzeć to tu jest problem - wiele osób, w tym i ja jesteśmy w stanie nawet powyciągać te modele, ale co z tego skoro nie można ich dorzucić z powodów licencyjnych. Z drugiej strony, do umieszczenia modeli jest wymagana ingerencja głównego programisty, gdyż jak ktoś już powiedział wszystko musi zostać od razu skompilowane z Unity. Symulator ma swoje plusy i minusy - to prawda. Jednak niepodważalnym faktem, który góruje nad Maszyną jest rozgrywka wieloosobowa, czy to w postaci dyspozytora czy maszynisty. Na dziś niektórzy bardziej zaawansowani użytkownicy tworzą scenerie stacji, które mogą się naprawdę rozciągać na spore odległości, dzięki edytorowi który może nie dorównuje temu z TRSa, ale na pewno jest łatwiejszy do ogarnięcia niż ten Maszynowy. Produkt można polecić, głównie dla zapaleńców, gdyż to właśnie tam odwzorowuje się realia PKP.

Prawda jest taka, że tego produktu nie można uznać za konkurencyjny z prostych przyczyn. Czy to TD, czy Maszynie czegoś brakuje...

7
Bocznica / Odp: Wagony Regioekspres 161a/162a/163a - instalacja
« dnia: 27 Lipca 2015, 23:14:40 »
Witki opadają. Powtarzam po raz kolejny drzwi nie są zrobione tak jak w EZT i wpis w fiz wagonów nic nie zmieni.

W fiz wagonów nie, ale w fiz lokomotywy, która ciągnie skład już tak :)
http://i.imgur.com/uAmpfjS.png
Podziękować koledze tor424, który rozwiązał tą prostą zagadkę :D
Oczywiście nie do każdego loka się nada, bo np. BR285 ma pod Shift+< i Shift+> załączane ekrany

Reg. zakazy 10, obowiązki 2, 16.
Zapoznaj się z Regulaminem. Bocznica.
Benek

8
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie w Szczekocinach
« dnia: 04 Marca 2012, 11:00:29 »

9
Na warsztacie / Odp: WMB-10
« dnia: 02 Października 2010, 10:20:32 »
Dać do tego pulpit, szyby i być może ładnie to wyglądało. A kabinę do sterowania osobno.

10
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 02 Września 2010, 20:22:53 »
Dla umilenia jazdy - krzyżóweczka :)

11
Tabor / Odp: Skład elektryczny EW58 - problem z załadowaniem.
« dnia: 28 Kwietnia 2010, 18:51:26 »
Dziękuję serdecznie Kacu i tym którzy pomogli, wywalenie pasażerów pomogło, symulator wraz z modelem się uruchamia. Pozdrawiam :)

12
Tabor / Odp: Skład elektryczny EW58 - problem z załadowaniem.
« dnia: 28 Kwietnia 2010, 18:40:07 »
Kacu: Niestety, prawda jest taka, że od kiedy ściągnąłem wersję unofficial  (przed PC)  to zmieniałem wpisy ręcznie. Po prostu jestem przyzwyczajony, ale i zdziwiony gdyż zawsze działało.

Mihau_PCC: Proszę bardzo wpis zmieniony i wygląda tak:
trainset rozklad start 0 0
//$o Tor doświadczalny
node 800 0 EW58-005-sa dynamic PKP\EW58_V1 ew58-005-sa.dds EW58-SA 0 headdriver 55 20 Passengers enddynamic
node 800 0 EW58-005-d dynamic PKP\EW58_V1 ew58-005-d.dds EW58-D 0 connected 55 20 Passengers enddynamic
node 800 0 EW58-005-sb dynamic PKP\EW58_V1 ew58-005-sb.dds EW58-SB 0 connected 0 20 Passengers enddynamic
endtrainset

I problem nadal występuje. Ale spróbuję tą metodą startera jak poszukam i się nauczę.
A właśnie : czy duża literka V we wpisie ma jakieś znaczenie i wpływ na symka?

13
Tabor / Skład elektryczny EW58 - problem z załadowaniem.
« dnia: 27 Kwietnia 2010, 20:16:27 »
Mam problem ze składem elektrycznym EW58v_1.
Otóż w czasie ładowania wyskakuje mi ten błąd:
"Parameters mismatch: dynamic object ew58-005-sa from pkp/ew58v_1/ew58-sa

Popatrzyłem w errorach. Owszem znalazłem tego typu błąd oraz instrukcję jak to naprawić. Wkleiłem podaną linijkę:

Load: MaxLoad=52 LoadQ=pieces LoadAccepted=pantstate LoadSpeed=1 UnLoadSpeed=0.1

do plików chk. Niestety problem nadal występuje. Chciałem sprawdzić skład na Torze Doświadczalnym. Posiadam PC2009 + exe 917kb. Może mi ktoś pomóc rozwiązać ten problem? Jeżeli mogłem o czymś zapomnieć proszę poinformować. Pozdrawiam.

14
Bocznica / Odp: ČD 163
« dnia: 16 Września 2009, 21:58:12 »
No szkoda ,że to AI. I źle ,że nie ma w Maszynie rozruchu impulsowego. A loczek ładny chociaż każdy by chciał czymś takim zagranicznym pojeździć. :)

Szkoda czy nie jedziemy z nią na bocznicę. Post nie wnosi nic do wątku.

Krzysiek626

15
No to moja kolej...Żary (woj.lubuskie)

Lokomotywy elektryczne i EZT : brak :P

Lokomotywy spalinowe i szynobusy:

- ST43
- SM42
- SU46

- SA105-101
- SA105-102
- SA133
- SA134 (rejon dolnośląski)

16
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 17 Kwietnia 2009, 22:02:11 »
Pewno poślizgu dostała :P
To sceneria SDR czy mi się zdaje?

17
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 06 Kwietnia 2009, 16:14:07 »
To trochę wygląda jakby ten samotny Eaos skakał nad peronem :P

18
Bocznica / Wydzielone z "Tekstury ET22 by adsim i EU07-033"
« dnia: 13 Marca 2009, 21:18:51 »
Świetna tekstura. Naprawdę włożyłeś dobry kawał roboty w to.

Wydzielam.
Akvin

19
Bocznica / Odp: Najlepsze screeny
« dnia: 22 Lutego 2009, 15:51:39 »
Ryflaki i czterdziestka. Hmmm , trochę to dziwnie wygląda. Ale screen dobry

20
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 10 Lutego 2009, 21:20:39 »
Wiem Piotrek tylko takk dla żartu mówię. Zresztą jestem młody, więc nie zawsze wiem co gdzie jest.

21
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 10 Lutego 2009, 16:01:20 »
Heh dobre :D Ósemka w wersji mega silnik jakby patrząc od boku.

22
Bocznica / Odp: Wydzielone z lini61...
« dnia: 30 Stycznia 2009, 17:39:49 »
No, no nieźle. Widać że kolejna porządna sceneria się szykuje. Brawo!

23
Bocznica / Wydzielone z Najlepsze screeny
« dnia: 14 Grudnia 2008, 19:03:50 »
Dzisiejsza służba na trasie Alakowice - Bałyk Miasto (Lokomotywa ET42):





I taki mały ROTFL...w eventach coś siada (dziwne od paru dni tak mam) :( :


Ms2 na bocznice
/Żuk

24
Tabor / Odp: EP07 - kabina
« dnia: 13 Grudnia 2008, 17:24:47 »
Rozumiem. Dzięki za odpowiedź.



Zamykam.

REWIZOR

25
Tabor / Odp: EP07 - kabina
« dnia: 13 Grudnia 2008, 17:06:52 »
Mi chodzi o tą kabinę (http://pl.youtube.com/watch?v=AbAPIwBrLFw). Tamta już mam.

26
Tabor / EP07 - kabina
« dnia: 13 Grudnia 2008, 16:55:45 »
Jestem nowym użytkownikiem forum. Z maszyną jestem od prawie roku i dużo się nauczyłem.Nieraz widziałem EP07-xxx na YOU TUBE  z nową kabiną. Przeszukałem dodatki do EP07 jednak są tylko teksturki. Czy mógłby mi ktoś wskazać gdzie znajdę tą kabinę (filmik EP07-xxxx wjazd do Karpic). Z góry dziękuję za pomoc.

Strony: [1]