Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - wojciech

Strony: [1] 2 3
1
Bocznica / Niemożność popełnienia składu
« dnia: 10 Grudnia 2013, 17:57:06 »
Witam mam problem, po hamowaniu nagłym Num0 i obracaniu kranem we wszystkie strony skład pozostaje zahamowany i nie mogę z tym nic zrobic.Jest tak na każdej trasie w każdym składzie.  Czy ktoś zna ten problem i wie jak go rozwiązać? Pozdrawiam Wojciech.

Reg. zakazy 10, obowiązki 17.
Benek

2
Pomoc doraźna / Odp: EXE 390 nie uruchamia się
« dnia: 08 Grudnia 2012, 14:23:41 »
Dziękuje za pomoc wszystko dziala. Osobiscie bardziej podoba mi się nastawa 0,05 .:)

3
Pomoc doraźna / Odp: EXE 390 nie uruchamia się
« dnia: 08 Grudnia 2012, 13:36:22 »
Gdzie znajuduje się parametr brakestep? Mimo najszczerszych chęci nie mogę znaleźć.

4
Pomoc doraźna / Odp: EXE 390 nie uruchamia się
« dnia: 07 Grudnia 2012, 21:41:49 »
Po zainstalowaniu sp1 symulator uruchamia się na exe 390 i działa stabilnie, jednak sterowanie kranem hamulca wygląda jak w poprzednim exe, wbrew temu co znalazłem w informacjach dotyczących wprowadzonych zmian w stosunku do poprzednich wersji.

5
Pomoc doraźna / Odp: EXE 390 nie uruchamia się
« dnia: 05 Grudnia 2012, 20:15:56 »
Przy próbie uruchomienia baltyku było tak samo oto log:
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 2012-11-13, release 1.8.696.390.
Online documentation and additional files on http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, Ra, hunter and others
Renderer:
ATI Mobility Radeon HD 4650
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
3.3.11631 Compatibility Profile Context
Supported extensions:
GL_AMDX_debug_output GL_AMDX_vertex_shader_tessellator GL_AMD_conservative_depth GL_AMD_debug_output GL_AMD_depth_clamp_separate GL_AMD_draw_buffers_blend GL_AMD_name_gen_delete GL_AMD_performance_monitor GL_AMD_pinned_memory GL_AMD_sample_positions GL_AMD_seamless_cubemap_per_texture GL_AMD_shader_stencil_export GL_AMD_texture_cube_map_array GL_AMD_texture_texture4 GL_AMD_vertex_shader_tessellator GL_ARB_ES2_compatibility GL_ARB_base_instance GL_ARB_blend_func_extended GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage GL_ARB_conservative_depth GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_clamp GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_buffers_blend GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_explicit_attrib_location GL_ARB_fragment_coord_conventions GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_geometry_shader4 GL_ARB_get_program_binary GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_imaging GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_internalformat_query GL_ARB_map_buffer_alignment GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_occlusion_query2 GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_provoking_vertex GL_ARB_sample_shading GL_ARB_sampler_objects GL_ARB_seamless_cube_map GL_ARB_separate_shader_objects GL_ARB_shader_bit_encoding GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_precision GL_ARB_shader_stencil_export GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shading_language_420pack GL_ARB_shading_language_packing GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_sync GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32 GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_cube_map_array GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_gather GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_multisample GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_query_lod GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_rgb10_a2ui GL_ARB_texture_snorm GL_ARB_texture_storage GL_ARB_timer_query GL_ARB_transform_feedback2 GL_ARB_transform_feedback3 GL_ARB_transform_feedback_instanced GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_uniform_buffer_object GL_ARB_vertex_array_bgra GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev GL_ARB_viewport_array GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_meminfo GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_buffer GL_EXT_copy_texture GL_EXT_direct_state_access GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4 GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_histogram GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_snorm GL_EXT_texture_storage GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_timer_query GL_EXT_transform_feedback GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_copy_image GL_NV_explicit_multisample GL_NV_float_buffer GL_NV_half_float GL_NV_primitive_restart GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_barrier GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
Ra: The VBO is found, but Display Lists are selected.
DDS texture format is supported.
Max texture size: 8192
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_BLEND);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,darkLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Display Lists font used.
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Loading scenery from $.scn
Scenery sky definition
cgskj_sunset083.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition

Reg. Obowiązki: 11. podpunkt 2
Rozi


6
Pomoc doraźna / EXE 390 nie uruchamia się
« dnia: 05 Grudnia 2012, 17:32:33 »
Na exe, które oryginalnie jest w paczce 2011 symulator działa doskonale, natomiast podczas wyboru nowego exe uruchamia się screen startowy i nic dalej się nie dzieje, oto log
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 2012-11-13, release 1.8.696.390.
Online documentation and additional files on http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, Ra, hunter and others
Renderer:
ATI Mobility Radeon HD 4650
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
3.3.11631 Compatibility Profile Context
Supported extensions:
GL_AMDX_debug_output GL_AMDX_vertex_shader_tessellator GL_AMD_conservative_depth GL_AMD_debug_output GL_AMD_depth_clamp_separate GL_AMD_draw_buffers_blend GL_AMD_name_gen_delete GL_AMD_performance_monitor GL_AMD_pinned_memory GL_AMD_sample_positions GL_AMD_seamless_cubemap_per_texture GL_AMD_shader_stencil_export GL_AMD_texture_cube_map_array GL_AMD_texture_texture4 GL_AMD_vertex_shader_tessellator GL_ARB_ES2_compatibility GL_ARB_base_instance GL_ARB_blend_func_extended GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage GL_ARB_conservative_depth GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_clamp GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_buffers_blend GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_explicit_attrib_location GL_ARB_fragment_coord_conventions GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_geometry_shader4 GL_ARB_get_program_binary GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_imaging GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_internalformat_query GL_ARB_map_buffer_alignment GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_occlusion_query2 GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_provoking_vertex GL_ARB_sample_shading GL_ARB_sampler_objects GL_ARB_seamless_cube_map GL_ARB_separate_shader_objects GL_ARB_shader_bit_encoding GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_precision GL_ARB_shader_stencil_export GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shading_language_420pack GL_ARB_shading_language_packing GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_sync GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32 GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_cube_map_array GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_gather GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_multisample GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_query_lod GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_rgb10_a2ui GL_ARB_texture_snorm GL_ARB_texture_storage GL_ARB_timer_query GL_ARB_transform_feedback2 GL_ARB_transform_feedback3 GL_ARB_transform_feedback_instanced GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_uniform_buffer_object GL_ARB_vertex_array_bgra GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev GL_ARB_viewport_array GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_meminfo GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_buffer GL_EXT_copy_texture GL_EXT_direct_state_access GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4 GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_histogram GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_snorm GL_EXT_texture_storage GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_timer_query GL_EXT_transform_feedback GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_copy_image GL_NV_explicit_multisample GL_NV_float_buffer GL_NV_half_float GL_NV_primitive_restart GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_barrier GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
Ra: The VBO is found, but Display Lists are selected.
DDS texture format is supported.
Max texture size: 8192
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_BLEND);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,darkLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Display Lists font used.
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Loading scenery from $.scn
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.dds
Loading - texture: textures\tpbps-new2.dds

jeśli ktoś zna rozwiązenie tego problemu, to prosze o pomoc bo płynna regulacja kranu hamulca jest moim odwiecznym marzeniem. Pozdrawiam:)

Słowotok, brakuje znaków interpunkcyjnych. Zdanie się rozpoczyna z dużej litery. Przed znakami interpunkcyjnymi nie stawia się spacji. Fragmenty kodu wstawia się za pomocą funkcji code.
Proszę zastosować się do tych wytycznych oraz poprawić posta.
Rozi

7
Bieżące Symulatorowe / Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« dnia: 19 Września 2012, 21:35:28 »
Moja propozycja może nie być wykonywalna na obecnym silniku graficznym tj. wykonanie widoku w technologii 3d sbs czyli obraz obok obrazu dla jednego i drugiego oka. Niektóre telewizory/karty graficzne są wyposażone w sterownik zmieniający taki obraz na 3d częstotliwościowe i w okularach filtrujących klatkę na zmianę dla prawego i lewego oka tworzą się oba obrazy w lewym i prawym a efekt jest rewelacyjny. Kolejna propozycja tyczy się pewnego błędu w sceneriach jaki zauważyłem ,mianowicie brakuje słupów odporowych w liniach wysokiego napięcia ,wszystkie są podwieszane. Pozdrawiam

8
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2011
« dnia: 16 Maja 2012, 12:37:01 »
Pomogło zainstalowanie sterownika ze strony producenta , poprzedni był z jakiejś przypadkowej strony.:)

9
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2011
« dnia: 16 Maja 2012, 11:54:20 »
Witam , oto opis mojego problemu.
Po włączeniu Rainsted wybraniu jakiejkolwiek trasy/składu/trybu pełnoekranowego a także w oknie / dowolnej rozdzielczośći , symulator sekundę po pojawieniu się okna z uruchamianiem wyświetla komunikat "Program Maszyna Eu.... przestał działać , system windows może wyszukać rozwiazanie dla tego problemu w trybie online" i moge wyszukać rozwiązanie co nic nie daje i zamknąć program co też mnie nie satysfakcjonuje. W opisie problemu wykonanym przez system jest
Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:   APPCRASH
  Nazwa aplikacji:   eu07.exe
  Wersja aplikacji:   1.7.530.325
  Sygnatura czasowa aplikacji:   00000000
  Nazwa modułu z błędem:   StackHash_52cc
  Wersja modułu z błędem:   0.0.0.0
  Sygnatura czasowa modułu z błędem:   00000000
  Kod wyjątku:   c0000005
  Przesunięcie wyjątku:   00000000
  Wersja systemu operacyjnego:   6.1.7600.2.0.0.256.48
  Identyfikator ustawień regionalnych:   1045
  Dodatkowe informacje 1:   52cc
  Dodatkowe informacje 2:   52cc8a53bb98dc1fb87609e944f2c97c
  Dodatkowe informacje 3:   c01a
  Dodatkowe informacje 4:   c01a77803784d0a15af5d2fd34c893dd

Mój system to windows 7 pro 32 bitowy
Zamieszczam konfiguracje sprzętową i wersje sterowników z Everesta i log z maszyny . Myśle że może to być popularny problem na tym systemie . Pozdrawiam serdecznie Wojciech.

10
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 18 Kwietnia 2011, 17:35:06 »
Paintowa/infanviewa przerobka kabiny kibla :)

11
Tabor kolejowy / Odp: Uruchamianie EN57
« dnia: 23 Grudnia 2010, 12:39:00 »
Bardzo dobry opis szkoda, że symulator nie daje tylu możliwości zwłaszcza że na niektórych trasach na odjazd czeka sie 10 minut.:D

12
Tabor kolejowy / Uruchamianie EN57
« dnia: 20 Grudnia 2010, 21:19:18 »
Mam pytanie czy procedura uruchamiania EN57 jest taka jak w exe kursa czy trzeba coś jeszcze po drodze robić. Do czego służy hebelek odblokowanie sprężarki? oraz co sie stanie jak podczas jazdy na szeregowym i włączonych oporach rozruchowych dam szybko na ostatnią pozycje bocznika czy wywali nadmiarowy czy będzie przyspieszał jak w symulatorze? pozdawiam wojciech:D

13
Tabor / Odp: Opóźnienie styczników w EN57pekapa
« dnia: 13 Grudnia 2010, 09:56:11 »
U MKaczego jest to 0.0 w członach rozrządczych i 3,9 w silnikowym i jak przekopiowalem te wartosci do Pekapa nic to nie dało.
Właśnie odkryłem że wina leży w nowym EXE (tym co wyszlo po dizelpaku) i chyba w tym z dizelpaka też był ten błąd. Na exe Kursa styczniki załączają sie jak należy po czasie jaki jest wpisany w IniCDelay w członie silnikowym.

14
Tabor / Odp: Opóźnienie styczników w EN57pekapa
« dnia: 12 Grudnia 2010, 17:48:29 »
Ustawilem na 3.5 i efekt jest taki ze po zmianie na pozycje przetok z pozycji 0 sklad rusza odrazu. Jeżeli po ruszeniu dam spowrotem na 0 i znowu na przetok robiąc to w czasie poniżej 3.5 sekundy styczniki załączą sie po czasie.

15
Tabor / Odp: Opóźnienie styczników w EN57pekapa
« dnia: 12 Grudnia 2010, 16:19:25 »
Zmieniłem we wszystkich trzech członach i skład rusza odrazu ;(

16
Tabor / Opóźnienie styczników w EN57pekapa
« dnia: 11 Grudnia 2010, 14:09:36 »
Jak tego dokonać bo rusza jakby wał kułakowy był połączony z nastawnikiem . Chcę aby skład ruszał po sekundzie od nadania przetoku. W EN57 Mkaczego to działa ale jak kopiuje fragment dotyczący nastawnika z chk Mkaczego to nie dziala. Pozdrawiam Wojciech

17
Bocznica / Mała aktywność forum w nowym roku
« dnia: 23 Kwietnia 2010, 19:26:32 »
Mam pytanie cóż to sie stało że od 4 miesięcy nie została wydana żadna paczka, a na forum nie ma prawie żadnych nowych tematów jedynie ktoś raz na tydzień coś napisze? Jakieś pół roku temu forum tętniło życiem,  czyżby rozwijanie projektu MaSzyna EU07 miało się ku końcowi? Pozdrawiam Wojciech:)

18
Bocznica / Brak textur w zwierzyńcu
« dnia: 04 Czerwca 2009, 14:39:08 »
Witam w pewnym momencie wysypuje mi sie program na trasie "zwierzyniec". Najprawdopodobniej jest to spowodowane brakiem niniejszych plików.
sceneryW7.inc
texturesmclok4.bmp
texturesoofoof-asphaltstrip-new1.bmp01.BMP
texturesoofRoof-RedTiles-aged2.tga01.BMP
Zwracam się więc z prośbą do społeczności forum o udostępnienie mi ich. Uprzedzam żę korzystałem z opcji szukaj i choć byla mowa o tych plikach na forum aktywnego linku sie nie doszukałem.  Pozdrawiam Wojciech.


 Wymazanie uwag moderatora! Zakaz pisania na przemyślenie swoich zachowań i przestudiowaniu zasad tutaj obowiązujących.
/ Żuk

19
Tabor / Odp: Problem z dźwiękiem lxd2
« dnia: 01 Lutego 2009, 13:40:52 »
Ok dzięki problem jest już rozwiązany:)



Zamykam.
REWIZOR

20
Tabor / Problem z dźwiękiem lxd2
« dnia: 01 Lutego 2009, 11:54:20 »
Brakuje mi dźwięków
Cannot find sound motor-lxd2.wav
Cannot find sound ignition-lxd2.wav

W publikacji lxd2 żaden link nie działał pzdr wojciech.

21
Bocznica / Dwór ziemiański
« dnia: 21 Listopada 2008, 19:50:16 »
Mam nadzieje , że wybrałem stosowny dział forum , gdyż dwór ziemiański z koleją ani z symkiem nie wiele ma wspólnego. Mianowicie moje pytanie brzmi następująco : Nie ostało się komuś coś na kompie na temat dworu ziemiańskiego po jego ustnej maturze z polskiego pzdr Wojciech:D

Nie ostało. Na bocznice.

Andrzej.

22
Tabor / Odp: Problem z ciśnieniem w zbiorniku głównym
« dnia: 25 Września 2008, 20:15:45 »
Miałem ten sam problem w zwierzyńcu i najlepszym rozwiązaniem jest po podpięciu skladu paroma kliknięciami ins (dla pewności) nacisnąć jeden raz del . U mnie to pomogło pzdr.

23
Skoro wynaleziono dla symka w miarę realistyczne światło(czoło loka,światła na peronach) to czemu by nie zrobić oświetlenia kabin (nie przyrządów tylko całej kainy ) oraz przedziałów w ew58 i ew60.:)

24
Trasy / Odp: Brak textur na trasie zwierzyniec.
« dnia: 03 Września 2008, 18:30:52 »
Paczke mam z ftp'a czy czegos tam @krzyśka626 (pozdrawiam:D) i z aktualizacją shp. Kiedys mi zwierzyniec bez żadnych problemow chodzil i przestał mniej więcej właśnie po dodaniu aktualizacji z shp. Dzieje się to przy słupku 72(dwa pod siódemką) kiedy stoje przed takim bilbordem z niebieskimi ludźmi a w oddali po lewej stoi en57-800.

26
Trasy / Odp: Brak textur na trasie zwierzyniec.
« dnia: 03 Września 2008, 16:39:31 »
Jedynym komunikatem było ,że aplikacja zostanie zamknięta.

27
Trasy / Brak textur na trasie zwierzyniec.
« dnia: 03 Września 2008, 15:55:17 »
Gdzieś w połowie trasy wywala mi cały program najprawdopodobniej z powodu braku poniższych textur:
Loading - texture: textures\mc/blok4.bmp
Loading - texture: textures\roof/roof-asphaltstrip-new1.bmp01
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged2.tga01
Loading - texture: dynamic\pkp\shimmns\#sprzeg.tga
Loading - texture: textures\tabor/none.bmp
Z góry dzięki pzdr wojciech.:)

28
Bocznica / Wydzielone z "Przerobiona Kabina EU07"
« dnia: 02 Września 2008, 17:43:33 »
Dzięki przyciski są elo:)

Ja też jestem elo i wyśle Ci warna- domyśl się za który punkt regulaminu.
/ Żuk


29
Publikacje / Odp: Przerobiona Kabina EU07
« dnia: 01 Września 2008, 22:13:59 »
Po zainstalowaniu przeróbki nie mam textur przycisków zielonych jak i czerwonych przed zainstalowaniem przeróbki przyciski były a teraz są białe pzdr wojciech:)

REWIZOR

30
Tabor / Odp: Ruszanie en57
« dnia: 31 Sierpnia 2008, 23:43:32 »
Ok wielkie dzięki zamierzony efekt zostal osiągnięty , ale dalo by rade zrobić tak żeby jazda na oporach zapalala się również z opóźnieniem (równo z szarpnięciem). Proszę mi wybaczyć jeśli jestem nazbyt upierdliwy:D pzdr.

Strony: [1] 2 3