Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - user333

Strony: [1]
1
Tabor / Odp: Problem z Kabiną ST44 by piotrek0804
« dnia: 05 Grudnia 2009, 18:29:40 »
@piotrek0804, dlaczego Twoja paczka nie zawiera mmd? Oryginalne kabiny ST44 mają przycisk czuwaka nazwany w t3d 'czuw'. Taki jest też wpis w mmd w symulatorze:
security_reset_bt: czuw mov -0.005 0 0.2                //przycisk zbijajacy SHP/czuwak
Twoja kabina nie ma takiego obiektu.
Dzięki za pomoc. Pomogło dodanie tego kodu. Temat można zamknąć :)
Pozdrawiam :)
 Pobieranie oraz  rozpowszechnianie dzieł, które nie zostały oficjalnie i publicznie udostępnione przez autora jest surowo zabronione i karane będzie permanentnym banem na forum. Dodatki znajdujące się w działach forum o ograniczonym dostępie są przeznaczone jedynie dla osób mających dostęp do tych działów.

REWIZOR

2
Tabor / Odp: Problem z Kabiną ST44 by piotrek0804
« dnia: 05 Grudnia 2009, 17:26:53 »
A jak inne przyciski wciskasz, to jest ok?
Tak wszystkie inne są ok.
Ale już widzę, że grzebałeś wcześniej z mmd. Oryginalne z paczki ma inną zawartość, w dodatku nigdzie nie ma takiego dźwięku, jak st44switch.wav.
Akurat te dźwięki są zrobione przeze mnie i chodzą bez problemów. Problem powstał gdy ściągnąłem tą kabinę, wcześniej ST44 chodził bez problemów.
Pozdrawiam :)

3
Tabor / Odp: Problem z Kabiną ST44 by piotrek0804
« dnia: 05 Grudnia 2009, 16:47:45 »
Masz dzwiek st44switch.wav?
Tak mam.
PS. Mógłbyś po kropkach, przecinkach i innych znakach interpunkcyjnych między zdaniami stawiać odstępy? Czy to za trudne?
Sorka :)
Pozdrawiam :)

4
Tabor / Odp: Problem z Kabiną ST44 by piotrek0804
« dnia: 05 Grudnia 2009, 16:33:11 »
//model pojazdu i definicje podmodeli:

models: st44-o.t3d
////models: ST44lhs.t3d
//ruchome czesci (animations)
//krecace sie kola (o srednicy jak w *.chk)
animwheelprefix: wheel0
//smoke: 0.0 4.5 -1.5
endmodels

sounds:
// dzwiek stukotu kol: odleglosc polowicznego zaniku, rozmieszczenie kol i ich dzwieki
//wheel_clatter: 70 -9.4 wheel-heavy.wav -5.6 wheel-heavy.wav 6.5 wheel-medium.wav 9.0 wheel-medium.wav end
//wheel_clatter: 100 -6.4 wheel-heavy.wav -4.3 wheel-heavy.wav -2.2 wheel-heavy.wav 2.2 wheel-heavy.wav 4.3 wheel-heavy.wav 6.4 wheel-heavy.wav
wheel_clatter: 160 -6.4 3k.wav -4.3 3k.wav -2.2 3k.wav 2.2 3k.wav 4.3 3k.wav 6.4 3k.wav end
// wycie silnika: dzwiek, odl. pol. zaniku,
// mnozniki i offsety amplitudy AM AA i czestotliwosci FM FA
engine: dieselmotor_st44.wav 350.0 0.2 1.0  0.1 0.4     //AM zalezne od napelnienia
//engine: dieselmotor_st44.wav 350.0  0.2 1.6  0.06 0.2    //normalized: AM/(PWR+nmax) 
// zgrzyt hamulca - plik, odleglosc polowicznego zaniku,
// sila hamowania klocka od ktorej sie zaczyna, offset amplitudy.
brake: brake-scr.wav 100.0 5000.0 -1.0
// dzwiek przy wykolejeniu:
derail: derail.wav 200
//dzwieki sklejane z trzech: nazwy dzwiekow oraz odleglosc zaniku
//trabka nisko i wysokotonowa
horn1: !horn-st44-start.wav !horn-st44.wav !horn-st44-stop.wav 500
//horn1: horn2-ST44-start.wav horn2-ST44.wav horn2-ST44-stop.wav 500
horn2: !horn-st44-start-3.wav !horn-st44-3.wav !horn-st44-stop-3.wav 200
turbo: turbo-m.wav turbo-m.wav turbo-m.wav 25
//sprezarka:
obrecze: !obrecze.wav 100
curve: curve.wav 100
compressor: st44_compressor-start.wav,st44_compressor.wav,st44_compressor-stop.wav 100
converter: silnik-st44-pocz.wav,silnik-st44.wav,silence1.wav 100
endsounds

internaldata:
//to jest sekcja odnoszaca sie do wnetrza pojazdu w ktorym jestesmy (odpowiednik dawnego pliku internal.mmd)

// dzwieki:
ctrl: nastawnikst44.wav
buzzer: bzyczek.wav
tachoclock: hasler.wav
switch: st44switch.wav
relay: pss.wav //relay.wav
pneumaticrelay: pneumaticrelay.wav
couplerattach: couplerattach.wav
couplerdetach: couplerdetach.wav

//ignition: ignition-sn61.wav


// parametry dla modulowanych dzwiekow slyszalnych tylko wewnatrz: nazwa, AM, AA, FM, FA
brakesound: brake.wav 1.0 0.4 0.2 0.9    //normalized: AM/MBF, FM/Vmax
slipperysound: brake-slipp.wav 2.0 0.2  //normalized: AM/Vmax
airsound: hiss.wav 1000.0 -0.1  //unnormalized
runningnoise: runningnoise.wav 1.0 0.0 1.0 0.2     //normalized: AM/Vmax, FM/Vmax

//engageslippery: runningnoisesn61.wav 1.0 0.7 0.5 0.8     //normalized: FM/nmax

//bujanie kamery:
//          SpringK, Dampf, X,  Y,  Z, Max, Roll, Pitch
mechspring: 100      0.02 0.2 0.2 0.03 0.15  0.02   0.01
//mechspring: 0      0.0 0.0 0.0 0.0 0.0  0.0   0.0
// wyzerowac 3,4,5 parametr aby nie trzeslo
// wyzerowac ostatnie dwa parametry aby kamera sie nie kiwala

cab1definition:   //rozmiary kabiny po ktorej mozna chodzic
-1.55 1.9 6.4 1.55 1.7 7.2
driver1pos:
-0.7 2.7 7.0
cab1model: ST44_kabina_a1.t3d //nazwa modelu kabiny A

cab2definition:
-1.55 1.9 -7.2 1.55 1.7 6.4
driver2pos:
0.7 2.7 -7.0
//nazwa modelu kabiny B
cab2model: ST44_kabina_b1.t3d


// parametry dla regulatorow (controllers):
mainctrl: stery rot -0.05 0.0 -0.05           // parametry dla nastawnikow:
dirkey: Cylinder41 rot -0.1 0.01 0.15                  // klucz kierunku
brakectrl: zasadniczy rot -0.05 0.0 -0.1          // parametry dla kranow hamulcow
localbrake: pomocniczy rot -0.05 0.0 0.3
ignitionkey: klucz rot 0.2 0.01 0.15                  // klucz rozrusznika
horn_bt: horn rot -0.04 0 0.1

//przelaczniki (switches):
//przyciski monostabilne:
main_off_bt: stop01 mov -0.05 0 0.2                  //przycisk wylaczajacy (w EU07 wyl szybki czerwony)
main_on_bt:  start01  mov -0.05 0 0.2                  //przycisk wlaczajacy (w EU07 wyl szybki zielony)
security_reset_bt: Przycisk-czuwak mov -0.005 0 0.2                //przycisk zbijajacy SHP/czuwak
//releaser_bt: Przycisk-odluzniacz mov -0.005 0 0.25                 //przycisk odluzniacza
antislip_bt: piasek mov -0.05 0 0.2                 //przycisk antyposlizgowy
// parametry dla wskaznikow (measurement devices):
tachometer: wskpr rot 0.0044583084 0.0 0  //parametry dla wskazowki predkosciomierza

Hvoltage: wsk19 rot -0.0003 0 0.4

HVcurrent1: wsk20 rot -0.000098 0 0.4

//Hvoltage: wsk11 rot 0.0003 0 0.4

//HVcurrent1: wsk12 rot 0.000098 0 0.4
//HVcurrent: wsk14 rot -0.000098 0 0.4
//HVcurrent1: wsk07 rot -0.000098 0 0.4

//enrot1m: obrot rot 0.03 0 0.3         // nazwa, rodzaj ruchu, przelicznik, offset, lepkosc

//enrot2m: Obr_silnik2Knob rot -0.029 0 0.3 
//enrot3m: Obr_silnik3Knob rot -0.029 0 0.3 // dla max 3 wagonow w trakcji ukrotnionej
//engageratio: SprzegloKnob rot -0.41 0 0.4
//maingearstatus: SkrzyniaKnob rot -0.4 0 0.5
brakepress: cyl rot 0.65 0 0
pipepress: Przgl rot 0.75 0 0
compressor: ZbGl rot 0.75 0 0.2
clock: analog  //na razie tylko taki moze byc

//lampki (indicators):

i-security_aware: czuwak
i-security_cabsignal: shp

//i-slippery: poslizg
//i-contactors: styczn
//i-conv_ovld: nadm_przetw
//i-diff_relay: przek_rozn
//i-motor_ovld: nadm_siln
//i-mainbreaker: wyl_szybk
//i-vent_ovld: nadm_went
//i-comp_ovld: nadm_spr
//i-resistors: opory
//i-highcurrent: wys_rozr
//i-security_aware: czuwak
//i-security_cabsignal: shp
//i-universal3: lighthasler

//korytarz (corridor)
cab0definition:
-1.1 1.5 -1.5 -1.4 1.0 -2.7
driver0pos:
0.0 3.0 1.0
//nazwa modelu korytarza
cab0model: korytarz.t3d
//na koncu zeby nie szukal nieistniejacych regulatorow i lampek!

Dziwne bo mi nic o dźwiękach nie wybija.Wszystkie mi chodzą.
Pozdrawiam :)

5
Tabor / Odp: Problem z Kabiną ST44 by piotrek0804
« dnia: 05 Grudnia 2009, 15:00:51 »
Wyłaczyleś w opcjach "Debugmode" ?
Debugmode cały czas wyłączony.
Pozdrawiam :)

6
Tabor / Problem z Kabiną ST44 by piotrek0804
« dnia: 05 Grudnia 2009, 08:58:14 »
Witam!
Mam pewien problem.Ściągnąłem przeróbkę kabiny ST44 od @piotrka0804.Wszystko ładnie chodzi do czasu jak nacisnę przycisk czuwaka i wtedy wywala symulator do windowsa.
Tutaj jest log:
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
ATI Radeon HD 4350
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.1.8870
Supported Extensions:
GL_AMDX_vertex_shader_tessellator GL_AMD_draw_buffers_blend GL_AMD_performance_monitor GL_AMD_texture_texture4 GL_AMD_vertex_shader_tessellator GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_geometry_shader4 GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_snorm GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_uniform_buffer_object GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_meminfo GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_buffer GL_EXT_copy_texture GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4 GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_snorm GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_transform_feedback GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_explicit_multisample GL_NV_primitive_restart GL_NV_texgen_reflection GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery camera definition
Scenery sky definition
cgskj_blueclear008.t3d
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\wzl.bmp
OK
Loading - text model: models\wza.t3d
Loading - texture: textures\metal/metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - texture: textures\wzp.bmp
OK
Loading - texture: textures\grassdarkgreen2.tga
OK
Loading - texture: textures\plateplatform1.bmp
OK
Loading - texture: textures\plateplatform1_side.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged2.tga
OK
Loading - text model: models\bud/r-zarytestacja.t3d
Loading - texture: textures\bud/r-zaryte.tga
OK
Loading - texture: textures\wall/wallbricksbrown_a.tga
OK
Loading - texture: textures\wood/woodlightbrown2_planks.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/tel2i-dachowy.tga
OK
Loading - texture: textures\sign/cb-zawiadowca.tga
OK
Loading - texture: textures\sign/cb-poczekalnia.tga
OK
Loading - texture: textures\tabl/a.bmp
OK
Loading - text model: models\sem/glowice/s4izcpb_dd.t3d
Loading - texture: textures\sem/glowice.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: textures\sem/#pkplight_lenses.tga
OK
Loading - texture: textures\sem/bialy.tga
OK
Loading - texture: textures\sem/pomaranczowy.tga
OK
Loading - texture: textures\sem/zielony.tga
OK
Loading - texture: textures\sem/czerwony.tga
OK
Loading - texture: textures\sem/slupy.bmp
OK
Loading - text model: models\sem/slupy/s4ibl.t3d
Loading - texture: textures\sem/slupy.tga
OK
Loading - text model: models\sem/drabinki/d4i.t3d
Loading - texture: textures\tabl/b.bmp
OK
Loading - text model: models\sem/glowice/to2izp_dd.t3d
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: models\sem/slupy/tosptmibg.t3d
Loading - text model: models\sem/drabinki/d2i.t3d
Loading - text model: models\sem/wskazniki/w1new_d.t3d
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki2.bmp
OK
Loading - text model: models\sem/glowice/s5izpcpb_dd.t3d
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: models\sem/slupy/s5ibg.t3d
Loading - text model: models\sem/drabinki/d5i.t3d
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - text model: dynamic\pkp\st44_new\st44.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\endsignal.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\telezka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\klocekham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\cienm62.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\st44-1081.tga
OK
cgskj_blueclear008.t3d
init
Loading - text model: models\cgskj_blueclear008.t3d
Loading - texture: textures\sky\sky_blueclear008.bmp
OK
Ground init OK
Player train init: st44-1081
Loading - text model: dynamic\pkp\st44_new\st44_kabina_a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\podloga.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\sciana.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\eu07sufit.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\hamrecz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\blat.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\przgl.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\nastawnikpodstcompletemap.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\manowskz.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\cyl.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\zbgl.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\przelacznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\lampka_on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\lampka_off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\tacho120.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\pulpit.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\haslerdodatki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\wskpr.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\wskzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\nastawnik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\oerlikon.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\radio.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\listwa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\plakietki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\dodatki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\szyba.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\krzeslo.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\przyc_cz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\wskazniki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\okno.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\lampka_onv2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\lampka_offv2.bmp
OK
Player train init OK
Loading - texture: textures\smuga.tga
OK
EVENT ADDED TO QUEUE:
start4w
W czym może być problem?
Używam exe z dizelpacka.
Pozdrawiam :)

PS. nic przy niej nie grzebałem jak ściągnąłem tak jest.

7
Bocznica / Odp: TEM2U według Sigmana
« dnia: 17 Listopada 2009, 15:05:13 »
Witam!
Kabina wspaniała.Mam pytanie:
Czy będzie też w przyszłości robiony model TEM2 z kabiną starszej wersji?
Pozdrawiam :)

8
Pomoc doraźna / Odp: Obrót modelu o 90 stopni
« dnia: 28 Października 2009, 00:12:45 »
Ale poziomo w bok czy poziomo wprzód? ;)
Poziomo w przód :)
Spróbuje twoim sposobem
Pozdrawiam :)


   &laquo; Dodano: 28 Października 2009, 00:44:00 &raquo;
Zamień ze sobą miejscami elementy
A B * *
C D * *
* * * *
* * * *
na
B A * *
-D C * *
* * * *
* * * *
bądź
B A * *
D -C * *
* * * *
* * * *
Nie pamiętam dokładnie, a przeliczać mi się w tej chwili nie chce :D
Dzięki wielkie.Pomogło.

Pozdrawiam :)

Zamykam.
Krzysiek626

9
Pomoc doraźna / Obrót modelu o 90 stopni
« dnia: 28 Października 2009, 00:01:42 »
Witam!
Czy wie ktoś jak obrócić model za pomocą notatnika o 90 stopni?
Tak aby model który stoi pionowo stał poziomo.
Dokładnie który wpis w Transform za to odpowiada?
Pozdrawiam :)

10
Screeny / Odp: z lini61, lecz nie tylko...
« dnia: 10 Sierpnia 2009, 08:19:48 »
Cytuj
Częstochowa - Tarnów, zapewne przez Kraków Główny - wypasik trasa :D
Nie Tarnów tylko Tarnowskie Góry ;)
Pozdrawiam :)

11
Trasy / Odp: Problem z trasą Bałtyk
« dnia: 08 Sierpnia 2009, 17:25:26 »
Witam
Może pokaż lepiej na początku log z uruchamiania trasy
Pozdrawiam :)

12
Trasy / Odp: Problem w Kżyrzowa2
« dnia: 08 Sierpnia 2009, 13:21:50 »
Witam!
Spróbuj zmienić ten ET22 Stary na ten z 201E Packu
Kiedyś miałem to samo :)
Pozdrawiam :)

13
Bieżące kolejowe / Odp: ED72-002 w malowaniu InterREGIO !?
« dnia: 07 Sierpnia 2009, 11:28:11 »
Witam!
Cytuj
Ostatnio natknąłem się na nowe malowanie InterREGIO:

http://inforail.pl/text.php?id=26196

Co o tym sądzicie, jak dla mnie głupio to wygląda...

Nie tylko ED72 pomalowali.
Zdjęcie (w załączniku) ze strony www.pr.pkp.pl

Pozdrawiam :)

14
Pomoc doraźna / Odp: Problem z robieniem zrzutów ekranu
« dnia: 04 Sierpnia 2009, 11:01:43 »
Cytuj
Dziękuję działa! Zastanawia mnie tylko dlaczego nie da się robić na pełnym ekranie? I dlaczego na innych programach również się nie da?

Tu jest temat o problemie robienia zrzutów na Viście:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,11873.0.html
Zobacz może to ci pomoże :)

Pozdrawiam :)

15
Pomoc doraźna / Odp: Problem z robieniem zrzutów ekranu
« dnia: 04 Sierpnia 2009, 10:50:00 »
Witaj!
A próbowałeś już robić zrzuty na wyłączonej opcji "pełny ekran"?
Ja tak robię bo na Viście są problemy z tym.
Pozdrawiam :)

16
Cytuj
Mi sie tak często zdarza, ale to jest jakieś radio...mi na przykład Radio Zet w ten sposób ''odbiera''.
No u mnie właśnie te rozmowy często słychać.Co jakiś czas tak mam :)

Pozdrawiam :)

17
To niewiem,wszystko miałem wyłączone a tu nagle jakieś rozmowy słychać.Te Rozmowy było cicho słychać i trochę przerywało.

Pozdrawiam :)

18
Witajcie!

Czy jest to możliwe żeby rozmowy z radiotelefonu było słychać w zwykłych głośnikach od komputera?
Bo właśnie mi się to zdarzyło jakieś 15 minut temu.Dodam jeszcze że mieszkam jakieś 300-500m od torów.

Pozdrawiam :)

19
Bocznica / Odp: Najlepsze screeny
« dnia: 29 Marca 2009, 18:20:47 »
Cytuj
Ile zostalo jeszcze pracy przy lini061 i kiedy biedzie mozna ja podziwiac na swoich komputerach?
I przy okazji jak tam prace nad Dizelpackiem 2?

Pozdrawiam :)

20
Bocznica / Odp: Tekstury by user333
« dnia: 10 Listopada 2008, 08:38:51 »
No wiem sorka następnym razem się postaram ;)

Pozdrawiam :)
 Z niecierpliwością oczekuję na kontakt PW.

REWIZOR

21
Bocznica / Odp: Tekstury by user333
« dnia: 09 Listopada 2008, 20:51:34 »
Przepraszam za jakość tekstur gdyż to moje pierwsze tekstury.Postaram się je poprawić.

Pozdrawiam :)

22
Bocznica / Tekstury by user333
« dnia: 09 Listopada 2008, 20:22:33 »
Witam!

Przedstawiam wam dwie tekstury lokomotyw ET40
Screeny:
ET40-15:
http://img230.imageshack.us/my.php?image=screenjpg43vv8.jpg
ET40-52:
http://img84.imageshack.us/my.php?image=screenjpg40kb9.jpg
Paczka:
http://eu07.pl/userfiles/4207/ET40-15_52.rar

Zdjęcia w realu na których bazowałem:
ET40-15:
http://www.et40.freehost.pl/ET40/foto/gal6_01.jpg
ET40-52:
http://www.et40.freehost.pl/ET40/foto/0052_2.jpg

Proszę o opinie na temat tekstur.

Pozdrawiam :)

Niestety to jeszcze nie ten poziom wykonania.
Bocznica.
Akvin

23
Bocznica / SU46
« dnia: 15 Sierpnia 2007, 17:34:25 »
Witam!
Czy jest już dostępna Kabina SU46

Widzę, że przypadek z ET40 niczego Cię nie nauczył. Temat w złym dziale, brak pytajnika na końcu zdania, a także mało konkretny temat. Czyli tradycyjnie ostrzeżenie.
Profeta

24
Bocznica / Kabina ET21
« dnia: 15 Sierpnia 2007, 17:33:19 »
Witam!
Czy jest już dostępna Kabina ET21

Tutaj dam Ci ostatnią szansę, bo za trzecie ostrzeżenie byłbyś zbanowany. Dlatego tutaj ostrzeżenia nie dostaniesz, a wykroczenia popełniłeś takie jak w dwóch poprzednich tematach: "ET40" i "SU46".
Profeta

25
Bocznica / ET40
« dnia: 13 Sierpnia 2007, 12:53:05 »
witam czy ma ktoś kabine ET40

Brak znaków interpunkcyjnych. Rozpoczęcie zdania od małej litery. Zły dział forum na tego typu pytanie. Gdybyś użył szukajki to znalazłbyś szybko odpowiedź. Reasumując - ostrzeżenie i bocznica.
Profeta

Strony: [1]