1
Bieżące Symulatorowe / Odp: Pytanie do dewelopera
« dnia: 14 Grudnia 2024, 17:40:59 »
Używanie krzywych Béziera dla kolei nie jest dobrym pomysłem, ale rozumiem, że przepisanie wszystkiego na obecnym etapie gry będzie dość trudne.
Kiedyś robiłem grę 2D o tramwajach (nie skończyłem), miałem jeden wózek prowadzący, który poruszałem koleją, a położenie pozostałych wózków obliczałem względem pierwszego. Ale w 2D jest to o wiele łatwiejsze. Również moja kolej była doubly linked list (C#), więc wyszukiwanie było szybkie i tanie.
Następnie robiłem prototyp w 3D na UE5, w przybliżeniu to samo, ale obliczałem pozycję pozostałych wózków za pomocą wyszukiwania binarnego. Ale był już problem, że w łukach wózek przesuwał się w bok.
Kiedyś robiłem grę 2D o tramwajach (nie skończyłem), miałem jeden wózek prowadzący, który poruszałem koleją, a położenie pozostałych wózków obliczałem względem pierwszego. Ale w 2D jest to o wiele łatwiejsze. Również moja kolej była doubly linked list (C#), więc wyszukiwanie było szybkie i tanie.
Następnie robiłem prototyp w 3D na UE5, w przybliżeniu to samo, ale obliczałem pozycję pozostałych wózków za pomocą wyszukiwania binarnego. Ale był już problem, że w łukach wózek przesuwał się w bok.