Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Necronomicron

Strony: [1]
1
Bieżące Symulatorowe / Odp: Pytanie do dewelopera
« dnia: 14 Grudnia 2024, 17:40:59 »
Używanie krzywych Béziera dla kolei nie jest dobrym pomysłem, ale rozumiem, że przepisanie wszystkiego na obecnym etapie gry będzie dość trudne.
Kiedyś robiłem grę 2D o tramwajach (nie skończyłem), miałem jeden wózek prowadzący, który poruszałem koleją, a położenie pozostałych wózków obliczałem względem pierwszego. Ale w 2D jest to o wiele łatwiejsze. Również moja kolej była doubly linked list (C#), więc wyszukiwanie było szybkie i tanie.
Następnie robiłem prototyp w 3D na UE5, w przybliżeniu to samo, ale obliczałem pozycję pozostałych wózków za pomocą wyszukiwania binarnego. Ale był już problem, że w łukach wózek przesuwał się w bok.

2
Bieżące Symulatorowe / Pytanie do dewelopera
« dnia: 12 Grudnia 2024, 16:15:33 »
Cześć!
Mam pytanie do dewelopera.
Która część kodu jest odpowiedzialna za pozycjonowanie wózka na szynach i za pozycjonowanie wagonu w całości?
Dziękuję!

Strony: [1]