Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - wedkarz

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Odp: Natywny build MacOS
« dnia: 14 Grudnia 2021, 17:47:38 »
Z kompilacją nie ma jakichś większych problemów.
Używałem proponowanej przez ciebie flagi. Wziąłem w całości to co jest w definicji pipelien'a:

cmake .. -DCMAKE_BUILD_TYPE=Release -DCMAKE_OSX_ARCHITECTURES=x86_64 -DCMAKE_TOOLCHAIN_FILE=/tmp/vcpkg/scripts/buildsystems/vcpkg.cmake -DVCPKG_TARGET_TRIPLET=x64-osx -DWITH_ZMQ=OFF -DWITH_OPENVR=OFF -DWITH_UART=OFF -DUSE_IMGUI_GL3=OFF -DUSE_LTO=ON
źródło: https://github.com/eu07/maszyna/blob/master/azure-pipelines.yml

Niestety nadal przy uruchomieniu mam Bad init: failed to create glfw window.
Podebugowałbym, może coś by się wyjaśniło ale potrzebuję wsparcia przy konfiguracji projektu.

2
Na warsztacie / Odp: Natywny build MacOS
« dnia: 14 Grudnia 2021, 08:58:45 »
Byłbyś w stanie jakoś pomóc w uruchomieniu na maku?
Udało mi się skompilować (korzystając z definicji w pipeline'ach azurowych).
Pozostałe pliki ściągnąłem z torrenta (nie widzę innej opcji do ściągnięcia zasobów a plik exe z instalką nie za bardzo zadziała maku).
Przy uruchomieniu jest jednak problem: Bad init: failed to create glfw window
Oczywiście OpenGL na maku to problem:

OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
OpenGL renderer string: AMD Radeon Pro 560X OpenGL Engine
OpenGL version string: 2.1 ATI-4.6.20

Jest szansa, żeby to działało?
Druga kwestia, jak ustawić środowisko, żeby dało się debugować aplikację?

Strony: [1]