1
Na warsztacie / Odp: Natywny build MacOS
« dnia: 14 Grudnia 2021, 17:47:38 »
Z kompilacją nie ma jakichś większych problemów.
Używałem proponowanej przez ciebie flagi. Wziąłem w całości to co jest w definicji pipelien'a:
Niestety nadal przy uruchomieniu mam Bad init: failed to create glfw window.
Podebugowałbym, może coś by się wyjaśniło ale potrzebuję wsparcia przy konfiguracji projektu.
Używałem proponowanej przez ciebie flagi. Wziąłem w całości to co jest w definicji pipelien'a:
Kod: [Zaznacz]
cmake .. -DCMAKE_BUILD_TYPE=Release -DCMAKE_OSX_ARCHITECTURES=x86_64 -DCMAKE_TOOLCHAIN_FILE=/tmp/vcpkg/scripts/buildsystems/vcpkg.cmake -DVCPKG_TARGET_TRIPLET=x64-osx -DWITH_ZMQ=OFF -DWITH_OPENVR=OFF -DWITH_UART=OFF -DUSE_IMGUI_GL3=OFF -DUSE_LTO=ON
źródło: https://github.com/eu07/maszyna/blob/master/azure-pipelines.ymlNiestety nadal przy uruchomieniu mam Bad init: failed to create glfw window.
Podebugowałbym, może coś by się wyjaśniło ale potrzebuję wsparcia przy konfiguracji projektu.