Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Bartosz Dworniczek

Strony: [1]
1
Bieżące Symulatorowe / Odp: Ścina gry po skonfigurowaniu COM'a
« dnia: 15 Października 2017, 17:44:24 »
Tylko raz wyskoczyła następująca linijka w debugu.



Przeczuwam, że to dobrze i ogólna komunikacja działa.

Załadowałem plik HEX do Arduino, jednak jak mogę sprawdzić na jaki pin jaka informacja będzie wysyłana?

2
Bieżące Symulatorowe / Odp: Ścina gry po skonfigurowaniu COM'a
« dnia: 15 Października 2017, 17:35:28 »
Tak, dodałem ten kod do eu07.ini zmieniając odpowiedni slot COM dla mojego Arduino. Brak oddzewu w konsoli, że COM zainicjalizowany.





3
Bieżące Symulatorowe / Odp: Ścina gry po skonfigurowaniu COM'a
« dnia: 15 Października 2017, 17:27:36 »
Jasne, mój błąd, nie wiem dlaczego to przeoczyłem.

Jednak po odpaleniu symulatora z tego nowego EXE++ nie initializuje mi COM'a z Arduino. W przypadku odpalenia ze standardowego EXE działa.

4
Bieżące Symulatorowe / Odp: Ścina gry po skonfigurowaniu COM'a
« dnia: 15 Października 2017, 17:18:24 »
Póki co nie wgrałem żadnego kodu do Arduino, na samym początku wolałem rozwiązać sam problem z zacinaniem się gry. Czy sam kod w Arduino może wpływać na to, czy symek się przytnie czy nie?

//EDIT

Po odpaleniu nowego EXE następujący error. Nie mogę znaleźć tego DLL nigdzie na Internecie.


5
Bieżące Symulatorowe / Ścina gry po skonfigurowaniu COM'a
« dnia: 15 Października 2017, 12:24:01 »
Cześć. Mam Arduino i próbuję go skonfigurować pod EU07. W INI mam zapisane Arduino na COM3, w konsoli jak widać też konfiguruje: https://i.imgur.com/3FhdkVW.png I nagle słychać hamulec uderzeniowy, wszystko łubudubu w loku i laguje symka na wieczność. Jakieś rozwiązania?
Pozdrawiam!

Post piszemy poziomo. Obrazki umieszczamy na serwerze EU07.pl
Matek123

6
To to ja wiem, jednak i tak nie mam pojęcia czy akurat na tej stacji mam się zatrzymać.

7
Nie rozpoczynając nowego wątka - niektóre scenerie nie posiadają rozkładu jazdy z kilometrażem, skąd mam wiedzieć gdzie się zatrzymać w takim przypadku?

  Dodano: 03 Listopada 2016, 18:50:06
//blad z zwierzyniec_posp sprawdze niebawem.

  Dodano: 03 Listopada 2016, 21:00:39
Okej, odpowiedź leżała w złym pliku odpowiedzialnym za zwrotnice. Wgrywałem inny aby pobawić się na TD. Już git. A co do tego drugiego pytania to dalej szukam odpowiedzi : >

8
Bieżące Symulatorowe / PRAWDOPODOBNY błąd w scenerii zwierzyniec_posp
« dnia: 03 Listopada 2016, 15:06:36 »
Witam.

Grając scenerię zwierzyniec_posp musimy początkowo wykonać manewry do składu pasażerskiego. Wszystko fajnie, czekam na białe światło - jadę, po chwili jednak lokomotywa nie kieruje się na tor ze składem tylko jedzie dalej, zwrotnice są ustawione prosto, na torze na który kieruje się lokomotywa po chwili zaczyna brakować trakcji i lokomotywa nie może pracować.

To mój błąd, czy może gry?

9
Bieżące Symulatorowe / Odp: Linia 061 - to tak ma być?
« dnia: 29 Października 2016, 18:34:50 »
Też chciałem to napisać, trasa z potencjałem ale ta prędkość...

10
Bieżące Symulatorowe / Odp: Prędkość haslera pod wyświetlacz LCD
« dnia: 27 Października 2016, 08:29:18 »
Ogólnie fajnie by było jakby została dodana Alfa takiego modułu open-source (open source tego modułu, nie maszyny) w postaci pliku cpp w folderze gry. Wtedy moglibyśmy sobie modyfikować ten plik wedle uznania, byleby były tam już zapisane nazwy zmiennych odpowiadających za poszczególne doiody, i ten plik dodać do rendera aby wczytywal się co klatke i done.

11
Bieżące Symulatorowe / Odp: Prędkość haslera pod wyświetlacz LCD
« dnia: 26 Października 2016, 18:08:46 »
Hm, przepraszam Cię, ale nigdzie nie mogę znaleźć takiego .exe. Mógłbyś mi podrzucić? Byłbym wdzięczny.

12
Bieżące Symulatorowe / Odp: Prędkość haslera pod wyświetlacz LCD
« dnia: 26 Października 2016, 10:21:05 »
Czyli obecne exe nie korzystają z tego modułu?


13
Bieżące Symulatorowe / Odp: Prędkość haslera pod wyświetlacz LCD
« dnia: 25 Października 2016, 20:38:34 »
No dobra, będę walczył. Programuję w .LUA, ruszałem też C#, mam nadzieję, że pójdzie szybko, szczególnie, że lubię robić takie rzeczy :D.

  Dodano: 25 Października 2016, 20:41:56
Jeszcze jedno - wiadomo, że jak mam ten wyświetlacz LCD to muszę go zaincludować do pliku mwdevice.cpp, jak jednak sprawić, aby ten plik cały czas chodził i nieustannie przesyłał dane do mojego wyświetlacza? Wyjściem jest aktualizowanie prędkości co np. sekundę w programie, to to jest wyjście. Jednak pozostaje jeszcze jedno - jak uruchomić ten plik mwdevice.cpp, aby prawidłowo odczytywał prędkość z Haslera?

14
Bieżące Symulatorowe / Odp: Prędkość haslera pod wyświetlacz LCD
« dnia: 25 Października 2016, 20:26:34 »
Hm, czyli na dobrą sprawę tym modułem jestem w stanie zrobić nawet lampki SHP bez użycia PoKeys, prawda?

15
Bieżące Symulatorowe / Odp: Prędkość haslera pod wyświetlacz LCD
« dnia: 25 Października 2016, 19:54:28 »
Dobra, tylko teraz jak pobrać wartość prędkości z MaSzyny?

16
Bieżące Symulatorowe / Odp: Prędkość haslera pod wyświetlacz LCD
« dnia: 24 Października 2016, 07:37:18 »
Mógłbyś to trochę rozjaśnić? Co to jest ten klocek? Znam tylko podstawy.

17
Bieżące Symulatorowe / Prędkość haslera pod wyświetlacz LCD
« dnia: 23 Października 2016, 23:45:20 »
Cześć!

Czy jest jakakolwiek możliwość, aby pod zwykły wyświetlacz LCD takiego typu:

Grafikę wrzuciłem do załącznika wiadomości. | @macius5991

Podłączyć prędkość z haslera? Wykluczam PoKeys, gdyż jest za drogi. Mam na myśli jakiś zwykły osobny kabel USB, który pobierałby dane z Haslera i wyświetlał na LCD.

Pozdrawiam.

Strony: [1]