Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - stefan

Strony: [1]
1
Tabor kolejowy / Re: class 83
« dnia: 10 Listopada 2003, 22:34:01 »
Przygładam sie toczacej tu dyskusji i dochodze do wnoisku iz za bardzo ulega ona rozproszeniu w mniej istotnych szczegółach, skoncentrowanych na aspektach eksploatacyjnych lokomotyw serii eu07; natomiast mija uwaga jest skierowana bardziej na tematyke roznic w  konstrukcji pomiedzy eu06/07 a pierwowzorem class 83.  przykładowo - jaki był zakres zmian w budowie silników, sterewania nimi itp itd. Uwazam za bardzo enigmatyczne i nic nie mowiace stwierdzenie " odsyłam do literatury przełomu" , rozumiem ze powinien sie tu pojawic odnosnik ale byc moze gdzies zaginał. z gory serdecznie dziekuje

2
Tabor kolejowy / Re: class 83
« dnia: 06 Listopada 2003, 21:19:59 »
Chodzi mi głównie o sposób unowocześniania konstrukcji lokomotywy, oraz to jak się to ma do współczesnych tym modernizacjom czasach. Czy zmiany konstrukcji były fabryczne, czy też może podczas napraw?
  Za odpowiedzi z góry dziękuje.

3
Tabor kolejowy / Re: class 83
« dnia: 06 Listopada 2003, 20:43:20 »
Lecz mi chodzi o konkrety mianowicie jakie są to różnice?

4
Tabor kolejowy / Re: class 83
« dnia: 06 Listopada 2003, 18:00:32 »
Nie jestem pewien ale prędkość konstrukcyjna EU07 wynosi 125km/h, a według moich obliczeń (mogłem się oczywiście pomylić) 125km/h to 100mp/h. Prosze o sprawdzenie moich obliczeń!!!!!!

5
Tabor kolejowy / class 83
« dnia: 06 Listopada 2003, 16:06:15 »
Witam!
Czy ktos moze mi strescic podstawowe róznice pomiedzy lokomotywą angielska class 83 a "polskimi' maszynami EU06/07? Z tego co sie orientuje to polscy konstruktorzy nie dodali nic istotnego w porównaniu z pierwowzorem, poza kosmetyka pudła lokomotywy.(duze reflektory, inne zaluzje i 'ozdobne" listwy)
Z gory dziekuje za wyczerpujace odpowiedzi

Strony: [1]