Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JarekP

Strony: [1]
1
Tabor kolejowy / Odp: EP07-424 (ex. EU07-424)
« dnia: 23 Grudnia 2014, 17:49:36 »
Bo pierwszą główną już przeszła, wysokie numery nie miały tyle szczęścia i teraz grzeją krzaki.

EU07-005 w 2003 przeszła drugą główną w ZNTK Nowy Sącz. Natomiast ostatnie przeprowadzane NG EU07/EP07 (pomijając budynie) miały miejsce w 2005 roku. Więc dokładnie tak jak piszesz, które egzemplarze się wtedy załapały, jeszcze sporo pojeżdżą, natomiast te, które nie, po wyjeżdżeniu kilometrów po naprawach 1R6, R6, R7 idą w krzaki.

2
Tabor kolejowy / Odp: EP07-424 (ex. EU07-424)
« dnia: 21 Grudnia 2014, 13:25:08 »
Co ciekawe, planowo ogromnie dużo do P5 (Naprawy Głównej) ma także najstarsza obecnie czynna siódemka, czyli EU07-005, która obecnie ma zaledwie 2R2.

3
Jako, że mój poprzedni post był pisany trochę na szybko, postanowiłem w sposób jak najbardziej przejrzysty przedstawić o co mi chodzi. Tamten post proszę usunąć.
A więc, jako przeciętnemu użytkownikowi, brakuje mi:
1. Szarej kabiny EU07 (typ 4E) w wersji z nowymi fotelami i klimą;
2. Kilku siódemek IC z teksturą, która odzwierciedlała by stan na rok 2014, bo w tej chwili w symulatorze takich lokomotyw jest tylko 2 sztuki - EP07-332 oraz 1051. Nie ma żadnej aktualnej EU07 (częściowo za taką można uznać by EU07-443, ale ta lokomotywa aktualnie przechodzi NR i wyjedzie już z numerem EVN);
3. Chociaż dwie tekstury EP09, które wyglądały by w miarę aktualnie - malowanie IC. W symulatorze nie ma żadnej tekstury EP09 odpowiadającej aktualnemu stanowi (035 skasowana po katastrofie pod Szczekocinami).
4. Zmodernizowanej kabiny lokomotywy EP09 (104 Ec).
5. Wagonów z unijnej modernizacji, takich jak kursują np. w TLK Kossak, czy TLK Ślązak.

4
Osobiście, jako przeciętnemu użytkownikowi, brakuje mi nieco szarej kabiny EU07 (typ 4E) w wersji z nowymi fotelami i klimą oraz kilku siódemek IC oraz szczególnie EP09, które wyglądały by w miarę aktualnie. 

5
Tabor kolejowy / Odp: SU45 - teraźniejszość
« dnia: 19 Kwietnia 2014, 19:39:30 »
NA PEWNO nie pójdą na żyletki.
Skąd masz taką pewność?

Bo wtedy nie było by czym obsługiwać pociągów TLK San i TLK Solina na odcinku Rzeszów - Lublin (przez Kolbuszową, Kraśnik). Tutaj stonki i inne tego typu wynalazki się nie sprawdzą, ponieważ na odcinku Rzeszów - Ocice linia jest dostosowana do prędkości 120 km/h i PKP IC wymaga do obsługi trakcyjnej lokomotyw zdolnych osiągnąć ową prędkość (na stronie IC jest dokument pdf z taką informacją). Ponadto wyżej wymienione pociągi raczej na pewno jeszcze chwilę będą jeździć tą trasą. Przynajmniej do zakończenia modernizacji linii Rzeszów - Kraków. Poza tym nowe lokomotywy z PESY nie są przewidziane do obsługi wyżej wymienionego odcinka. 

6
Tabor kolejowy / Odp: SU45 - teraźniejszość
« dnia: 16 Kwietnia 2014, 20:06:16 »
Jedyna czynna SU45 to 246, 213 czeka na naprawę. Reszta SU46 (prócz 54) ponoć również czeka na naprawę (główną lub rewizyjną), lecz najprawdopodobniej pójdą na żyletki. SU46-41 przyjechała jako wzmocnienie, zgadza się.

Wszystkie lubelskie SU46, tj. 017, 031, 041, 054, z wyjątkiem 053 (w której tłok wyszedł bokiem z silnika) jeżdżą regularnie z TLK San i TLK Solina na odcinku Rzeszów - Lublin i NA PEWNO nie pójdą na żyletki. SU45-220 oraz 250 ma status OG, natomiast 228 skierowana jest do zapasu długotrwałego. 246 jako jedyna jeszcze jeździ.

Strony: [1]