Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - W212

Strony: [1]
1
Bocznica / Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« dnia: 28 Listopada 2014, 19:30:47 »
Ja mysle, ze trzeba zrobic dochodzenie w tej sprawie. Mozliwe, ze zepsul sie mechanizm zwrotnicowy. Ciekawe, kto jest winny? Zginelo 30 osob... 58 rannych.

Reg. zakazy 12.
Spam. Bocznica.
Benek

2
Na warsztacie / Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« dnia: 27 Lipca 2014, 15:54:25 »
Panowie!!!

Witam, Przepraszam że przerywam tę dyskusję ale chciałbym na jednym się skoncentrować. Może zaraz 1000 osób na mnie huknie i powie że skoro się nie udzielam to żebym siedział cicho, ale też jestem graczem i fanem tej gry i również chciałbym żeby była fajna. A co do konkretów to mam na myśli to, że koledzy kilka postów wcześniej zasugerowali żeby dział BT lepiej przyglądnął się trasom gry. Myślę że nie ma sensu dalsze wypisywanie w tym temacie co jest zepsute a co nie działa lub tak jak ktoś tutaj wyskoczył i krzyczy "uaaaa bo to i to nie działa...". Bezsens!!! Uważam tak jak kolega EP08_015 że dział BT powinien rozpatrywać każdą trasę z osobna. Wielu graczy jest takich jak ja - czyli takich którzy nie umieją programować w grze lub robić tekstur ale są po prostu zwykłymi ludźmi którzy grają, a trzeba zrozumieć że to właśnie Ci co najmniej wiedzą potrafią najwięcej wskazać. Dla profesjonalnego programisty pewne rzeczy są oczywiste i dlatego nie o wszystkim pamięta - stąd też "jak coś się zwija to coś się rozwija". Oni mają za dużo roboty "na raz". Tak jak EP08 stwierdził trzeba otworzyć temat. Ja jeżeli mógłbym dodać propozycje to otworzyłbym cały dział "Bugów" i stworzyłbym tematy o nazwie tras. Tam znajdowałyby się konkretne problemy konkretnych tras i w taki sposób będzie porządek... a nie jeden "eeee bo całkowo leży... a drugi... nie mogę włączyć czegoś tam, trzeci... bo scenariusz nie idzie dalej a klikam..." - sorry ale to jest debilizm. Tak samo proponuję aby ludzie którzy zgłaszają się do testowania tras zajmowali się jedną trasą, to samo tyczy się programistów. Zróbmy jedno a dobrze, potem drugie itd. I paczki całościowe w takim wydaniu w jakim chcieliby wszyscy to też rzecz niemożliwa. Ja proponowałbym konkretne scenariusze jako wydania całościowe. Wtedy wiadomo że dany scenariusz jest ok a inny nie i że należy się spodziewać krzaków. Mam nadzieję że kilka osób to poprze. Każdy chce dobrze ale nie możemy się przekrzykiwać. I róbmy po kolei... Ruszasz ze stacji... jest bug... wyłącz gre i zgłoś to. Jak się dalej nie da jechać to trzeba poczekać aż się to poprawi. I tutaj też kwestia tyczy się nie tylko pantografów ale i infrastruktury ... .

3
Wydział zamówień / Odp: LOKALIZACJA KRAKOW
« dnia: 01 Listopada 2013, 20:28:57 »
Witam,

Dzieki za linki. Przepraszam ze trochę wam roboty dodaje proszac o linki lub inne pomoce. Forum jest naprawdę duże, wy znacie je dobrze, dlatego tez proszę bo tak jest szybciej. Ja się na pewno zrewanzuje, jakbym nie chciał to bym nie pisal, a na pusto nie pisze, bo mam zamiar cos dolozyc od siebie - zawiedzeni nie będziecie. Co do nazwy tematu, przepraszam. Nie wiem, taka już mam manie ze lubie jak jest cos uporządkowane, a litery drukowane sa dla mnie najlepsze, najbliższe technice. Ok. Nie ma problemu, będę zwracal uwagę. Przepraszam. Teraz zblizaja się swieta i mam trochę prywatnych spraw na glowie, ale postaram się cos wrzucić w najbliższym czasie.

Dziekuje!

4
Wydział zamówień / Lokalizacja Krakow
« dnia: 01 Listopada 2013, 17:59:53 »
Witam,

Jestem w stanie zaoferowac fotografie linii kolejowych Krakowa. Oferte skladam do Tworcow. Jednoczesnie pytanie, czy ktos chcialby zajac sie tworzeniem lokalizacji Krakow? Moze na poczatek Krakow Plaszow? Jestem w stanie pomoc. Pytanie, jak robic tekstury? Sam w wolnej chwili moglbym cos zrobic, budynki? Tylko kwestia jak. Prosze o link. Mozna by zrobic rozne lokalizacje Krakowa... swoja droga, w grze dworzec na wielu stacjach przypomina ten stary krakowski, albo sie myle?

No coz, oferte skladam. Moge zrobic zdjecia potrzebne ze stacji, rowniez dzwieki.

Krakow Glowny
Krakow Plaszow
Krakow Bonarka
Krakow Mydlniki
Krakow Lotnisko Balice
Krakow Lagiewniki - az do Zakopianki
Krakow Towarowy
Krakow - wyjazd na Warszawe

Pozdrawiam,
Grzegorz

5
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: PUPLIT LOKOMOTYWY
« dnia: 01 Listopada 2013, 16:30:20 »
Witam,

Dziekuje za sprostowanie oraz za linki. W najblizszej wolnej chwili sie z nimi zapoznam. Z tworcami gry chetnie podejme wspolprace. Elektronika daje duzo mozliwosci. Przepraszam za jezyk, staram sie, bo znam go dobrze, ale jeszcze sa pewnie niedociagniecia. Moj ojczysty jest troche inny, podobny. No coz, jak na mieszanca chyba niezle?

Co do polskich znakow. Chcialbym cos wyjasnic i nie chcialbym zeby odebrano mnie jak gbura. Uzywam laptopa z Windows 8. W moim laptopie polskie znaki uzyskuje sie wylacznie poprzez nacisniecie LCTRL + LALT + ZNAK. Wyobrazacie sobie? Jak zrobic ć? Sprobujcie, latwo? Nie.  Ł zrobic jest latwiej bo lewa reka operuje CTRL i ALT, natomiast prawa jest wolna. Ale ą, ę, ć, ś, ź, ż jest uciazliwe i ciezkie. Jezeli jest to az tak dla Was uciazliwe, to postaram sie to zmienic, bo nie chce nikogo obrazic, ale uwazam ze na czytelnosc to raczej nie ma wiekszego wplywu, wszyscy jestesmy ludzmi i umiemy rozrozniac. No coz, postaram dostosowac sie. Ale nie jest to umyslnie.

A co do akapitow, uczono mnie ze to one zachowuja czytelnosc, no ale coz, z tym tez sobie poradzimy.

Pozdrawiam,
Grzegorz

6
Poszukuję, chcę zrobić / Pulpit Lokomotywy
« dnia: 01 Listopada 2013, 10:08:17 »
Witam,

Od wczoraj jestem na tym forum, ale gra interesuje się od dawna. Prywatnie zajmuje się elektronika i bardzo interesuje mnie wykonanie ewentualnych zestawow pulpitow. Widzialem PoKeys gdzies tutaj na forum i w internecie. Pomysl w sumie niezły. Ja natomiast chciałbym sprobowac wykonać pulpit do lokomotywy ale na potrzeby tej gry. Oznacza to, ze nie mam zamiaru w pełni odzwierciedlać wszystkiego tak jak to jest w prawdziwym pojeździe (no bo nie ma nikt w domu tyle miejsca). Ale pomyślmy, jeżeli zrobić to w formie klawiatury na USB, mysle ze miałoby to jak najbardziej sens. Na upartego można i te woltomierze zrobić.
Ktos zapyta, a ile to będzie kosztowalo? Dobre pytanie, ale z góry mowie ze nie wiem bo na razie ten projekt poki co ma ledwie 7 linijek na forum. Ale wiem jedno - bo pracuje z elektronika i wiem ze się czasem lubi cos zepsuc. Rozdzielajac klawiaturę na moduly można stworzyć takie cos z modulow i np. podzielić na kilka sekcji:
a) modul sterowania - nastawniki, krany hamulcowe w postaci potencjometrów obrotowych (cos na wzor pokeys)
b) przelaczniki wspomagające sterowanie (kompresor, przetwornica, przekaźnik nadmiarowy, odblokowanie go itp.)
c) modul woltomierzy oraz predkosciomierz - tutaj wykorzystano by po prostu dane z gry, a tarczki wykonano by z papieru celem dopasowania skali
d) inne urządzenia - również przelaczniki (oświetlenie, ogrzewanie)
e) przyciski dot. maszynowni, spinania wagonow
f) u góry np. tracycyjne przyciski klawiatury odpowiadające za widoki kamer, sterowanie gameplay
Calosc proponowałbym umiescic w stacji dokującej. Tym sposobem, jeżeli zapotrzebowanie byłoby wysokie, a koszt jednego modulu wynosilby np. 30-40 zl to calosc daloby się zlozyc do 300zl bez obawy ze jak cos się zepsuje to trzeba kupic calosc. Elementy bylyby po prostu wpinane.
Wiadomo, zaraz się ktoś znajdzie i powie, zrob a my ocenimy. Ale kwestia nie w tym. Potrzebowalbym się dowiedzieć kilku rzeczy:
a) od tworcow gry - czy symulator na chwile obecna jest w pełni rozwinięty co się tyczy sterowania, czy tez przewiduje się inne funkcje? na pulpicie lokomotywy wszystko zdaje się dzialac. Chodzi o to, żeby z czasem nie okazało się, ze cos będzie dodane a klawiatura okaze się z pewnych przyczyn nieuzyteczna, a trzeba będzie stworzyć nowa.
b) od tworcow gry - tutaj w momencie wykonywania elementow musiałaby być scisla wspolpraca żeby klawiatura mogla tez odbierać sygnaly z gry (na informatyce się nie znam na tyle zebym był w stanie to spasować, wiec musielibyśmy wspolpracowac)
c) od uzytkownikow - ewentualne pomysły co i jak wykonać. jak rozlozyc na klawiaturze, w którym miejscu co? wiadomo ze z grubsza tak jak jest to na pulpicie lokomotywy, ale czasami przesuniecie czegos 2-3 cm w bok zmienia wiele (dot. opracowania projektu)
I ostatnie pytanie, co wogole sadzicie o czyms takim? PoKeys - powie ktoś jest czyms identycznym. Ok. Ale tutaj chodzi o zachowanie miejsca i funkcjonalności. Zestawy do symulatorow samochodow wyścigowych sa dalekie od samochodu, a jednak ich prostota sprawia ze maja swoja magie. Tak samo, mysle i tutaj, nie ma potrzeby ladowania do pokoju całego pulpitu z lokomotywy - pomijając kwestie miejsca, sa jeszcze kwestie możliwości - nie każdy ma możliwość zdobyc takie cos.
Pozdrawiam,
Grzegorz

  Nie musisz pisać, że jesteś nowy, widzimy to. Poza tym, nie zwalnia Cię to z przestrzegania regulaminu. Zdecyduj, czy piszesz z polskimi znakami, czy bez i nie przesadzaj z dzieleniem wiadomości na tyle akapitów, bo to wcale nie poprawia jej czytelności. Proszę poprawić.
adsim

7
Uruchamianie Symulatora / Windows 8.1 - Problemy z uruchamianiem
« dnia: 31 Października 2013, 22:36:13 »
Witam,

Jestem nowy na forum. Bardzo lubie grac w Maszyne EU07-424, możliwe ze nawet pomoge jeżeli będę tylko mogl. Niestety, na chwile obecna sam potrzebuje pomocy. Granie do wczoraj było możliwe. Wykonalem aktualizacje do Windows 8.1 no i niestety po pracy już nie mogę sobie pograc w ulubiona gre. Podczas ladowania dowolnej scenerii, nawet toru testowego wyskakuje blad iż praca programu jest przerwana. Przesledzilem wszystkie tematy z podobnym problemem. Zmiania ustawien VBO, Multisamplingu, rozdzielczości, trybu ekranowego nic nie daje.

Mój komputer to:

SAMSUNG 5 SERIES 530U4C
Intel Core i3
4GB RAM
Windows 8.1
Grafika Intel Graphics HD 4000
Dźwięk Realtek (nie znam modelu) - Podstawowy

Podkreslam, iż do aktualizacji gra dzialala normalnie. Nie było najmniejszych problemów. Bardzo chciałbym dalej grac w gre. Aktualizacja paczki najnowsza. Probowalem pobierac gre z oficjalnej strony. Bez skutku. Ponieważ jestem nowy tutaj, gre tez znam raczej od strony gracza a nie tworcy, to jeżeli mam pomoc, musze wiedzieć jakie pliki sa dla was istotne i co mam wykonać i w jakiej kolejności.

Tryby zgodności z WinXP oraz Windows 7 a nawet Windows 8 (bo teraz w 8.1 i to jest dostępne) nic nie daja. Uruchamianie z trybu administratora tez nic nie daje. Probowalem podgladnac okienko DOSa. Za każdym razem program zatrzymuje się na innej linijce (dla każdej lokalizacji inaczej).

Pozrawiam,
Grzegorz


***UPDATE***

Rainsted mam w wersji: 1.1.106.9766


***UPDATE2***

Sorry ze tak dopisuje, ale szukam w internecie przyczyny. Okazuje się na stronie intela, ze wielu ludzi ma podobne problemy z roznymi grami. Dzieje się tak z powodu sterownika karty graficznej, bo Panowie z Intel nie zdazyli dokładnie przetestować sterownikow do Win8.1. Żeby było smieszniej, to co zrobili nie instaluje się.


***UPDATE3***

No i był taki wegier - Dupas Bladas. Niestety. Sterowniki jakos zainstalowałem, ale gra nadal nie uruchamia się. Co robic?




***UPDATE4 - ROZWIAZANIE***

Witam Ponownie,

No coz. Niestety, nie chciałbym wyjść na idiote, bo sam zaczalem tego posta i sam go koncze (?), ale mam rozwiązanie - może ktoś będzie miał podobny problem to się komus przyda. Otoz, przy instalacji Windows 8.1 ze spisu programów zniknelo Microsoft Visual C++ 2008. Pozostala jedynie wersja 2012. Jak? Nie pytajcie mnie, taki zastałem stan faktyczny. Zainstalowalem Microsoft Visual C++ 2008 no i gra działa. Kwestia najwidoczniej nie lezala po stronie sterownikow karty graficznej, no ale za to mam teraz i sterowniki jak trzeba i dzialajaca gre.

Pozdrawiam!

Do zobaczenia w dziale rozwoju gry!

Strony: [1]