Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - macias11

Strony: [1]
1
Trasy / Dziwny komunikat przy starcie
« dnia: 31 Grudnia 2007, 18:42:07 »
Otóż dotychczas miałem maszynę, wszystko grało. Ściągnąłem trasę Zwierzyniec, zainstalowałem i od teraz nie mogę uruchomić żadnej scenerii, ponieważ w trakcie ładowania wyświetla się komunikat "Abnormal program termination", następnie po tym symek się zamyka. Próbował reinstall zrobić, ale nadal to samo.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu problemu.

Pozdrawiam.

2
Poszukuję, chcę zrobić / Kilka ważnych szczegółów
« dnia: 10 Sierpnia 2006, 21:00:55 »
Czy podejmie się ktoś takich prac przy EN57:
(służę pomocą)

- Możliwość załączenia Rozrządu - bez tego nie można włączyć WSa, sprężarki itd...

- Poprawienie tarczy na Haslerze - czerwona kreska powinna znajdować się na prędkości 110 km/h, a nie na 100 km/h.

- Wskaźnik Amperomierza Silników Trakcyjnych - prąd jaki pokazuje ten wskaźnik powinien być dwa razy większy (dobry prąd pokazuje ten wskaźnik na lokomotywach)

- Bardzo rzadko działa nadmiarowy - jest to częste przy wysokim prądzie (problem ten opisuje powyżej)

- Pozycje nastawnika kierunkowego - pozycje nastawnika kierunkowego to:

0 - pozycja znajduje się na środku - na tą pozycję trzeba zrobić nastawnik aby odblokować nadmiarowego.
Wyłączony - pozycja na prawo od zero. Sama nazwa wskazuje jej działanie.
1 (Tył) pozycja znajduje się na prawo od pozycji wyłączony. Umożliwia jazdę w tył.
1 (przód) pozycja znajduje się na lewo od 0. Umożliwia jazdę w przód.
2 (przód) umożliwia jazdę w przód - prosto mówiąć lepsze przyspieszenie :)

Pozatym, gdy wrzucimy pozycję z wyłączonego na 0 przód lub 1 tył zadziała SHP które trzeba skasować.

Również brak samego nastawnika można zauważyć. Jeśli ktoś się podejmie zrobienia takiego nastawnika może liczyć na moje fotki nastawnika w każdej pozycji.

Ostatnim problemem jest: Gdy nastawnik kierunkowy jest na pozycji 1 lub 2 pali się kontrolka napięcie na nastawniku hamulcowym (pierwsza u góry z prawej)

Jeśli ktoś się podejmnie takiej pracy służę pomocą.

Pozdrawiam

Maciek :)

3
Poszukuję, chcę zrobić / Odp.
« dnia: 06 Sierpnia 2006, 20:30:51 »
Ja osobiście wolałbym np. 14WE też Warszawskie. Z miłą chęcią bym poprowadził. Dysponuje zdjęciami 14WE (Pociąg Papieski) Są tu: http://www.skm.go.pl

4
Poszukuję, chcę zrobić / ODP
« dnia: 21 Lipca 2006, 10:57:59 »
Może jak już macie zamiar zrobić wyświetlacz to od razu zmienić troszkę kabinę? Może coś na styl EN57 2000 series? Fotki macie na www.transportszynowy.prv.pl

5
Poszukuję, chcę zrobić / Kilka pomysłów
« dnia: 18 Lipca 2006, 20:33:37 »
Jestem nowy, więc jeżeli powtórzyłem temat to przepraszam.

Mój pomysł jest taki:

Przed każdym odjazdem rewident z maszynistą robią próbę hamulce. W MaSzynie mogło być to samo. Przez radio rewident mówiłby zahamuj, wuluzuj, hamulce w porządku itd. :)

Drugi pomysł to taki żeby w EN57 włączać rozrząd, ponieważ bez tego żaden kibelek nie ruszy.

Trzeci pomysł to dzwięk przy hamowaniu kibla jeśli EN57/EN71 hamuje elektropneumatycznie wydaje dźwięk podobny do stukania.

A ostatnia uwaga dotyczy zmieniania pozycji nastawnika kierunkowego również w EZT. Jeżeli ustawiamy kierunek działa CA/SHP (dźwięk taki jak przy niewyłączeniu CA/SHP).

Tego mi brakuje oraz samego nastawnika kierunkowego. Jeżeli ktoś pracuje albo podjąłby się takiej pracy chętnie pomogę. Mogę również udostępnić fotki nastawnika kierunkowego.

Mój numer gadu-gadu: 6553238

Strony: [1]