Witam,
tak się zastanawiałem czemu by nie przeportować Maszyny na darmowy i o wiele lepszy silnik?
Programiści napisali od nowa własny silnik (chwała im za to), ale jest on strasznie ograniczony i zbuggowany.
Czemu nie użyjecie silnika typu UDK, Unity czy Source?
Jeżeli wszystko jest wymodelowane w Maxie to import tego na nowy silnik nie będzie stanowić większego problemu.
Przykład na UDK:
Przykład Unity:
http://forum.unity3d.com/threads/45739-Train-along-track-need-to-calculate-perpendicular-directionPrzykład Source:
https://developer.valvesoftware.com/wiki/TrainsZa jednym zamachem macie większe możliwości kontroli i rozbudowy, międzynarodowy support, multiplayer(!), realistyczne oświetlenie, darmowe biblioteki gotowych modeli i tekstur i jeszcze więcej.
Wtedy ci którzy nie używają Maxa też mogliby dorzucać od siebie cegiełki bez utraty jakości czy siatki.