Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Alex149

Strony: [1]
1
Bocznica / Odp: Praca w CTL Logistics
« dnia: 03 Marca 2010, 10:47:32 »
PTK Zabrze to już DB. I właśnie myślę, żeby stąd odejść, chociaż żal tych wszystkich lat. "Ten okręt jeszcze płynie, ale kra nad nim zamarza"

Post nie na temat. Bocznica.
Krzysiek626

2
Bieżące kolejowe / Odp: Praca w CTL Logistics
« dnia: 03 Marca 2010, 09:37:41 »
Dzięki za pomoc, ale byłbym ostrożny z tym "wyścigiem" ku lepszemu. To ogłoszenie widnieje na ich stronie dobre parę miesięcy, także o czymś to musi świadczyć. U mnie w DB mało jest osób mówiących o chęci przejścia do CTLki, ja należę do zdecydowanej mniejszości. Piszesz o zapleczu socjalnym, a z tego co się dowiedziałem takowe zaplecze tam praktycznie nie istnieje (brak wczasów pod gruszą, jubilatów itp). To nie jest prosta decyzja, dlatego zacząłem ten wątek na forum, żeby dowiedzieć się czegoś więcej. Pozdrawiam

3
Bieżące kolejowe / Praca w CTL Logistics
« dnia: 02 Marca 2010, 21:48:33 »
Witam. Panowie, poszukuję pilnie kontaktu do kogoś kto pracuje w CTL. Noszę się z zamiarem przejścia z DB do innego przewoźnika (stawiam właśnie na CTL) i chciałbym się dowiedzieć czegoś bardziej szczegółowo na temat pracy maszynisty. Chodzi mi tu głównie o kwestię dojazdu do pracy, gdyż podobno nie ma tam samochodów służbowych tak jak w DB. Niestety myślę, że za jakiś czas (obym się mylił) nie będzie już innej alternatywy. DB przejmuje pomału wszystko. Jestem maszynistą spalinowo elektrycznym i wiem, że w CTLu są przyjęcia do pracy, tylko martwi mnie ten czas dojazdu do lokomotywy. Proszę o kontakt. Pozdrawiam

4
Bieżące kolejowe / PTKiGK S.A
« dnia: 14 Czerwca 2007, 17:56:34 »
Witam po długiej nieobecności. Dzięki panowie, ale na rady to troszkę za późno. Właśnie kończę kurs pomocnika maszynisty w zabrzańskim PTKu. Myślę, że w moim przypadku zmiana pracy była dobrym posunięciem. Nie wiem o których prywaciarzach piszecie, ale w Zabrzu wcale nie jest źle. Jeździ się w trybie 12to godzinnym (oczywiście czasem trzeba poświęcić troszkę więcej czasu). Generalnie zasada jest taka, że jak ktoś chce jeździć, to może być w trasie cały miesiąc. Jak ktoś chce być więcej w domu, to "wyprowadza" składy i jeżdzi tylko i wyłącznie na terenie Śląska.Co innego w firmie CTL. Tam podobno trzeba być dyspozycyjnym całą dobę, z resztą mój znajomy, który tam pracował stwierdził, że CTL oznacza Centrum Tułaczki Ludzi. A co do bycia gościem w domu, to naprawdę chciałbym tego uniknąć, bo stawiam na pierwszym miejscu Żonę i córeczkę. Pozdrawiam

5
Bieżące kolejowe / PTKiGK S.A
« dnia: 05 Stycznia 2007, 20:47:26 »
Tak sobie przeglądam wasze wypowiedzi i w sumie nie wiem co napisać. Z jednej strony faktycznie facet w okularach nie powinien być dyskryminowany i może w ogóle nie ustępować komuś bez żadnej wady wzroku. Tylko, że mam znajomego, który niby widzi normalnie, ale na "prawie jazdy" ma krauzulę, że nie może wykonywać zawodu kierowcy, bo zlewają mu się podstawowe kolory (np. sygnalizacji). Także wydaje mi się, że nie chodzi tu o krótko albo dalekowzroczność tylko właśnie o widzenie ostrości kolorów. Taka sytuacja na torach może powodować zagrożenie. Z resztą na drodze też, także znowu  jesteśmy w punkcie wyjścia.

6
Bieżące kolejowe / PTKiGK S.A
« dnia: 04 Stycznia 2007, 21:50:12 »
Dzięki Panowie. Myślę, że najważniejsze jest zdobycie uprawnień (choć może wcale nie będzie łatwo). Co do zdjęć na tex, napewno możecie na mnie liczyć. Pozdrawiam

7
Bieżące kolejowe / PTKiGK S.A
« dnia: 30 Grudnia 2006, 13:27:26 »
Muszę się pochwalić, że zostałem przyjęty do PTKiGK. Zaczynam 10 stycznia w warsztacie (celem przystosowania warsztatowego, czy jakoś tak). W każdym razie po 3 miesiącach mam być oddelegowany na kurs pomocnika maszynisty. I chyba wszystko zaczyna się układać. Chociaż muszę przyznać, że dużo ryzykuję, bo rzucam pracę, z którą byłem związany 7 lat. Ale myślę, że najważniejsze to wykonywać swoją pracę z satysfakcją i móc się w niej spełnić. Dosiego Roku!

8
Bieżące kolejowe / PTKiGK S.A
« dnia: 27 Grudnia 2006, 16:49:26 »
Pytam, bo podobno można się u nich przyjąć do pracy i zrobić uprawnienia. Z tego co wiem, to bardzo dynamicznie rozwijająca się firma.To chyba jedyny sposób na dzień dzisiejszy, żeby związać się z branżą.

9
Bieżące kolejowe / PTKiGK S.A
« dnia: 22 Grudnia 2006, 22:02:37 »
Chciałem się dowiedzieć co sądzicie o tej firmie. Pracuje któryś z forumowiczów u "prywaciarza"?

10
Publikacje / EU07...
« dnia: 01 Grudnia 2006, 18:24:58 »
Dzięki! Jak zwykle niezła robota. Nareszcie się doczekałem

11
Pomoc w tworzeniu / tabor z trs 2004
« dnia: 09 Listopada 2006, 09:50:54 »
Jedno krótkie pytanko. Czy jest możliwość wykorzystania w symku taboru z trs 2004?

12
Bocznica / Prośba (naiwne?)
« dnia: 13 Października 2006, 11:18:07 »
Witam. Marzę o modelu siódemki kolegi Barta. Śledząc posty na ten temat doszedłem do wniosku, że posiada ją dosyć szeroka liczba forumowiczów. Może znajdzie się ktoś, kto ją udostępni (np. na pw). Byłbym niezmiernie wdzięczny. Wiecie jak to jest - nowa kabina en57, et22, epo5 a brakuje właśnie siódemki. Po przejechaniu się lokiem z "normalną" kabiną w tych starszych jedzie się conajmniej dziwnie. Z góry dziękuję.

13
Publikacje / Szyby: EN57
« dnia: 29 Września 2006, 15:54:07 »
Bardzo fajna rzecz. Mogę złożyć zamówienie na wycieraczki do EU07??

14
Publikacje / Kolejna pierdółka do ET22
« dnia: 28 Września 2006, 19:12:14 »
POwiedzcie proszę, czy są także wycieraczki do np. EU07?. Ewentualnie jakim programikiem można edytować pliki t3d. Pozdrawiam

15
Publikacje / Kolejna pierdółka do ET22
« dnia: 28 Września 2006, 17:35:44 »
Według mnie bardzo fajna rzecz. Chciałbym to samo (chodzi głównie o wycieraczki) np. do EU07. Widziałem na filmiku z Całkowa ekstra model ale to chyba z SPT. Chyba,że się mylę...............

16
Pomoc doraźna / Nowe exe.
« dnia: 21 Lipca 2006, 17:01:12 »
Ja też nic z tego nie wiem. MAm Geforca 2 mx440 (64Mb) i średnio co 2 dni muszę zmieniać sterowniki. Raz chodzi na 53.03, potem przestaje i działają 43.45. Muszę zaznaczyć, że za każdym razem symek się uruchamia a problemy zaczynają się po kilku minutach jazdy. Nie wiem o co tu chodzi.

Strony: [1]