Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - vB

Strony: [1]
1
Trasy / Odp: Problem z misją Linia61_towarowy2
« dnia: 01 Lutego 2013, 02:33:18 »
Czy koniecznie trzeba było odgrzewać temat sprzed 2 lat? Przecież jest temat do zgłaszania błędów i problemów w najnowszej wersji MaSzyny.
Odpowiedź brzmi "nie". Mogłem jak najbardziej założyć nowy pt. "Problem z misją Linia61_towarowy2" (albo coś w tym guście, w końcu jest to problem/nieścisłość) i zaraz znalazłby się ktoś, komu przeszkadzałoby dublowanie ("Czy koniecznie trzeba było dodawać temat? Przecież jest temat do zgłaszania błędów i problemów w tej trasie."). Zanim więc otworzyłem dziób (klawiaturę) zadałem sobie trud sprawdzenia, czy ktoś na to przy tej misji nie wpadł wcześniej (również w poprzedniej paczce jest ta niezgodność, tylko tam wystarczy wykonać punkt 1.), ale jak widać nie dogodzisz wszystkim.

2
Trasy / Odp: Problem z misją Linia61_towarowy2
« dnia: 31 Stycznia 2013, 17:44:25 »
Witajcie.

Skoro jest już wątek, to nie będę zaczynał nowego, skoro zwie się "Problem z misją". W najnowszej paczce MaSzyna_01_13 dla tej misji jest podany rozkład, który nijak się nie ma do realiów misyjnych: rozkład od 15:15, misja od 10:30. Do skorygowania potrzeba dwóch zmian:
  • W pliku \scenery\linia61_towarowy2.scn dodać linijkę time 15:14 06:29 22:34 endtime zaraz po opisie trasy
  • Zmodyfikować \scenery\linia61\l61_towarowy2_events.inc w linijce (druga od góry) node -1 0 nazwa eventlauncher 0 0 0 -1 none 1030 zdarzenie_poczatkowe none  end na node -1 0 nazwa eventlauncher 0 0 0 -1 none 1514 zdarzenie_poczatkowe none  end
Ameryki na pewno nie odkryłem, ale w jedynce jest pogrubiony czas rozpoczęcia misji a w dwójce czas rozpoczęcia wydarzeń związanych z misją. Udało mi się przejechać do końca ze spóźnieniem tylko 1 minuta, ale zgodne z przepisami to to nie było ;)

Pozdrawiam -
vB

3
Na warsztacie / Odp: Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)
« dnia: 20 Stycznia 2013, 14:30:43 »
Pozwolę sobie wtrącić o sposobie uruchamiania z ręcznymi modyfikacjami pliku eu07.ini, bo przerabiałem to miesiącami, zanim doczekałem się wyboru rozdzielczości 2560x1600 (za co serdecznie dziękuję :) ).
Najpierw w rainsted wybieramy co trzeba i na co mamy ochotę, później klikamy "uruchom symulator" a dopiero jak wyświetla się okno "informacje startowe" modyfikujemy eu07.ini, zapisujemy i uruchamiamy symulator.
U mnie działało i miałem rozdzielczość 2560x1600.

4
Na warsztacie / Odp: Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)
« dnia: 14 Czerwca 2012, 16:31:37 »
Tak też mam zaznaczone, ale wtedy ścina mi do 1920x1200 - różnica jest widoczna. Status monitora również pokazuje taką rozdzielczość.

5
Na warsztacie / Odp: Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)
« dnia: 14 Czerwca 2012, 15:20:29 »
Jako że to mój pierwszy post na forum to witam wszystkich serdecznie.

Proszę o uwzględnienie w kolejnej aktualizacji "rainsted.exe" możliwości dodania w zakładce "ustawienia" w sekcji "rozdzielczość ekranu" rozdziałek dla snobów/grafików ;) (jestem tym pierwszym), czyli 2560x1600. Każdorazowa zmiana skutkuje zmniejszeniem rozdzielczości i koniecznością ręcznej interwencji w "eu07.ini". Wiem, że to duperela a nie błąd, ale miło byłoby, gdyby rozdzielczość pod większe monitory znalazła się na liście :)

Pozdrawiam -
vB

Strony: [1]