Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - InterCityExpress

Strony: [1]
1
Tabor kolejowy / Re: Polskie Spalinówki i nie tylko.
« dnia: 02 Sierpnia 2003, 02:26:45 »
Witam serdecznie,

Jestem jeszcze wprawdzie zarowno swiezo upieczonym (i zarazem bardzo szczesliwym :-) )posiadaczem symulatora, jak i uczestnikiem tego forum na jego temat. Niemniej jednak chcialbym dodac cos z mojej strony w zwiazku z powyzszym zagadnieniem. Nie bardzo wiem jakie bylo dokladnie poczatkowe zalozenie przy tworzeniu smul. EU07. Jesli jednak mial on na celu tylko realnie odzwierciedlic sposob sterowania i co wazniejsze  fizycznego zachowania tego elektrowozu (na wzor symulatorow jednego typu samolotu) to wydaje mi sie, ze na chwile obecna  tworcy ( ktorym przy okazji jeszcze raz gratuluje tak udanego projektu) sami poczuli "apetyt" (ktory jak wiemy rosnie w miare jedzenia...) na nieco wiecej, tworzac dodatkowe loki z mozliwoscia ich sterowania. Wiec trudno sie dziwic, potencjalnym wolnym nabywcom, ze widzac juz na chwile obecna takie rozwiazanie, staraja sie zasugerowac umieszczenie swoich ulubionych maszyn, klasyfikujac tego symka jako alternatywny produkt do MSTS :-) I tu powstaje powazny konflikt zalozen pomiedzy tworcami i uzytkownikami tego symulatora: czy isc dalej w kierunku rozbudowy taboru i infrastruktury pozostawiajac ten sam stopien trudnosci sterowania nim. Czy skupic sie raczej , jak sugeruje kolega PJC, na dopracowaniu szczegolow funkcjonowania jednej tylko maszyny do tego stopnia, ze stanie sie ten symulator bez mala ze szkoleniowym, a tym samym zrozumialym dla bardzo okrojonej grupy osob z fachowa wiedza, nie zas dla potencjalnych pasjonatow kolejnictwa i symul. kolejowych. Jako, ze wielu z nowych nabywcow ma juz dzisiaj przy "tylko" 30%-towym poziomie realnosci tego symka pewne problemy z jego uruchomieniem :-)

Pragne na koniec dodac z punktu uzytkownika, ze sam rowniez chetnie bym widzial w tymze symulatorze  jakas zgrabna SU 45 zdolna by zasiasc za jej sterownikiem :-)Nie majac jednakze w tej kwestii zadnego wplywu na dalszy rozwoj tego projektu pozostaje mi tylko cierpliwie czekac na decyzje.


Pozdrawiam wszystkich "symulantow" :-)

2
Trasy / Re: ET22 osobowym?
« dnia: 01 Sierpnia 2003, 03:53:21 »
Witam serdecznie,

ja z kolei wracajac ET22 juz z pelnymi weglarkami zostalem skierowany na tor gdzie utknal chyba na dobre EU07 z pietrusami. Nie sadze by powinien sie on w momencie mojego wjazdu na ten tor rowniez tam znajdowac...:-) Co ciekawsze, semafor wjazdowy (nie pamietam dokladnie jaki tam stoi) ale na pewno nie mialem S1 tylko mozliwosc wjazdu.
Drugi ciekawy przypadek mialem przy misji EU07-536. Otoz na pierwszym przejezdzie zaraz po opuszczeniu stacji (uwazalem sie za posp. wiec "dalem" do 120 km/h :-) ) ukazal mi sie w pelnej krasie autosan stojacy dokladnie na samym srodku przejazdu. Udalo mi sie wychamowac jakies 50 m przed nim i......nie powiem zebym sie nie spocil! Wyobrazilem sobie bowiem, ze gdyby to byla prawda....jak dobrze ze to tylko symulator!

P.S. Gratulacje dla Tomka-Mechanika za stworzenie bardzo sympatycznej i ciekawej strony na temat kolei. Co do Twojej wyprawy ET22 to powiem tylko jedno....jest czego pozazdroscic! Sam bym chetnie przegonil w realu to cacko 120 km/h majac te swiadomosc ze to JA ja prowadze! :-) Tak sie sklada ze jest to moja ulubiona lokomotywa,a nawet w niej nie bylem :( Trzeba to bedzie kiedys nadrobic,choc na chwile obecna bedzie to raczej trudne :-) Moze kiedys....

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zagorzalych fanow drog zelaznych :_)

Strony: [1]