Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kocureq

Strony: [1]
1
Uruchamianie Symulatora / Odp: Uruchamianie symulatora - problem
« dnia: 04 Sierpnia 2011, 15:10:38 »
Quark - czekam i nic się niestety nie dzieje.
Sawi - OpenGL Version:2.1.8787
A teraz bardzo głupie pytanie: jak zrobić screen shoot'a to wiem, a co potem z nim?

2
Uruchamianie Symulatora / Odp: Uruchamianie symulatora - problem
« dnia: 03 Sierpnia 2011, 21:47:15 »
Sawi - problem nie występuje tylko w wersji z 2004 roku i starszych. Nowsze nie działają.
Quark - poczekam. Miejmy nadzieję, że to coś da.

REWIZOR

3
Uruchamianie Symulatora / Odp: Uruchamianie symulatora - problem
« dnia: 03 Sierpnia 2011, 19:17:26 »
Witaj. Wyskakuje komunikat, że program przestał działać. Jest tam tylko opcja "zakończ zadanie".

Pozdrawiam,
Łukasz.

REWIZOR

4
Uruchamianie Symulatora / Uruchamianie symulatora - problem
« dnia: 03 Sierpnia 2011, 16:31:56 »
Witam. Mam pewien problem  z  uruchamianiem symulatora. Ściagnąłem PC 2010, wybieram jakąś mapę, skład. Wciskam przysick uruchom symulator. Po chwili następuje łądowanie, ale do czasu... Wyswietla sie komunikat "Program MaSzyna EU07-424 przestał działać".  Na kazdej mapie jest to samo.
Mój sprzęt:
System operacyjny: Windows 7
Procesor: Pentium(R) Dual-Core CPU E6300 @2,80 GHz 2,80 GHz
Pamięć RAM: 3,00 GB
Karta graficzna: ATI Radeon HD 4600 Series
Sterowniki: OpenGL Version:2.1.8787
Uruchamiamy symulator:

Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 2011-05-09, release 1.3.130.162.
Online documentation and additional files on http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
ATI Radeon HD 4600 Series
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.1.8787
Supported extensions:
GL_AMDX_vertex_shader_tessellator GL_AMD_draw_buffers_blend GL_AMD_performance_monitor GL_AMD_texture_texture4 GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_snorm GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_meminfo GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_buffer GL_EXT_copy_texture GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_snorm GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_transform_feedback GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_primitive_restart GL_NV_texgen_reflection GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
Ra: The VBO is found, but Display Lists are selected.
Max texture size: 8192
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_BLEND);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,darkLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Display Lists font used.
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK

Po tym pliku wyświetlany jest komunikat, że program przestaje działać.
Z góry dziękuję za wszelaką pomoc.

5
Bocznica / Koniec ładowania.
« dnia: 20 Czerwca 2011, 21:48:10 »
Witam. Mam problem z uruchomieniem. Na jakiejkolwiek trasie, gdy wczytuje, przestaje się ładować po plikach:
Font init
Font init OK
Sound init
textures\logo.bmp
OK

Po tym przestaje ładować i wyswietla sie komunikat że program MaSzyna EU07-424 przestał działać. Proszę o pomoc.

Zamykam. Brak podstawowych danych, zerknąłem na Twoje posty, zero prawidłowych. Albo się dostosujesz do zasad albo nie będziesz mógł pisać na forum. Nawet status uciszony nie pomógł. Nie wiem czy mam rację ale po analizie postów wnioskuję, że robisz to celowo. Jeżeli nie to ogarnij się proszę i napisz jeszcze raz tym razem prawidłowo.

REWIZOR

6
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Problemy z Paczką Całościową 2010
« dnia: 20 Czerwca 2011, 21:35:36 »
Witam. Mam problem z PC 2010. Otóż gdy włączam jakąkolwiek scenerie, ładowanie zatrzymuje sie w tym oto miejscu: Font init OK. Dalej nie chce wczytywać. Proszę o pomoc. Dziękuję.


"W niniejszym wątku prosimy o zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości zaobserwowanych w trakcie używania PC2010. Prosimy pamiętać o:
  • dokładnym opisie problemu (jaką lokomotywę uruchamiasz, na jakiej scenerii, co się dzieje);
  • informacji o konfiguracji sprzętowej (procesor, pamięć karta graficzna i wersja sterowników do niej – szczególnie ta informacja jest cenna);
  • pliku log.txt, umieszczonym jako załącznik do wiadomości; znajduje się on w katalogu głównym symulatora; UWAGA! Należy sprawdzić, czy w starterze Rainsted zaznaczona jest opcja Zapisywanie przebiegu symulacji w "log.txt"; znajdziesz ją w zakładce "Ustawienia"; log musi być z uruchomienia, w którym wystąpił błąd (nie generuj pliku log na innej, działającej scenerii, i w przypadku korzystania z innego taboru, tylko po to, żeby był);
  • pliku $.scn, umieszczonym jako załącznik do wiadomości; znajduje się on w folderze scenery;
  • ewentualnie screenie obrazującym problem (przypominamy o regulaminowym umieszczaniu screenów).
Wiadomości raportujące błędy, a będące nieprzydatne do ich lokalizacji/usunięcia, będą przenoszone na bocznicę.

Przed napisaniem posta prosimy przeczytać plik informacyjny readme.html i poszukać w nim rozwiązania swojego problemu."

Post nie spełnia powyższych wymagań. Bocznica.
libertyn89

7
Bocznica / Problem z ....
« dnia: 25 Sierpnia 2010, 15:24:55 »
Z większoscia ludzi. Jeśli przeszkadzaja wam posty które były wczesniej to po co znowu je czytać. Jesteście (w części) popierdzieleni. I chce aby odrazu za ten post usunąć moje konto. Dziekuję, pozdrawiam

Oczywiści, że usuniemy, nie potrzebne są nam śmieci na forum.
/ Żuk

 

8
Bocznica / Problem z uruchomieniem
« dnia: 24 Sierpnia 2010, 13:54:14 »
Witam. Ściagnąłem najnowszą paczkę i rozpakowałem ja do folderu. Naciskam "EU07",  symulator ładuje az do "Font init OK". Potem wyskakuje mi okienko, ze symulator przestał działać. Co zrobić?
Z góry dziękuję za pomoc.

Nie ten dział, lenistwo w celu uzyskania jak najszybszej pomocy. Ściągnąłeś, zainstalowałeś, nie chce działać więc szybko napisałeś gdzie popadnie nie zważając na regulamin.
Innych upraszam o nie odpisywanie w wątkach, które są w niewłaściwych działach. Zmusimy takie przypadki jak ten i wiele innych do myślenia.
Bocznica za lenistwo.
/ Żuk

Strony: [1]