Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Mihau

Strony: 1 2 [3] 4 5
61
Bocznica / Odp: Jaką masz wersję OpenGL?
« dnia: 23 Stycznia 2011, 22:45:16 »
Na forum ponad 2300 zarejestrowanych użytkowników a w ankiecie niecała setka głosów... Załóżmy że 1000 użytkowników nie loguje się wcale to gdzie reszta? Tak ciężko sprawdzić jaką mamy wersje wcisnąć głos w ankiecie i pomóc?

62
Bocznica / Odp: Symulator tramwaju
« dnia: 16 Stycznia 2011, 08:23:39 »
No to ciekawe jak szukałeś... Najnowsza wersja to 0.62b, jest na stronie ATSa, 0.45 jest już bardzo przestarzała.
I wyskoczył jak Filip z konopi nie czytając całego wątku...

Bocznica.
ZiomalCl

63
Bieżące kolejowe / Zderzenie pociągów w Brzegu Dolnym
« dnia: 31 Sierpnia 2010, 10:19:03 »

65
Bocznica / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 22 Sierpnia 2010, 13:07:42 »
Bardzo ładnie nagrane aż szkoda gadać.

Nie ma też o czym pisać. Bocznica.
Krzysiek626

66
Bieżące kolejowe / Jaki jest Twój stosunek do budowy KDP w Polsce?
« dnia: 10 Sierpnia 2010, 08:25:43 »
Tak jak w temacie.
Jaki jest Twój stosunek do budowy KDP w Polsce? Czy Twoim zdaniem to dobry pomysł? Czy może jednak warto by doprowadzić do porządku inne linie w Polsce dostosować je do 160-200km/h (lub nawet 250km/h) a potem dopiero myśleć o KDP*?
Jakie jest Wasze zdanie?




*-Koleje Dużych Prędkości.

67
Poszukuję, chcę zrobić / Oświetlenie wagonów Bdhinu
« dnia: 25 Lipca 2010, 14:54:46 »
Nie wiem czy dobry dział, jak nie to proszę przenieść do odpowiedniego.
Już przed wydaniem PC2009 następnie przed wydaniem SP1 sygnalizowałem że oświetlenie wagonów Bdhinu przez "symkowe słońce" jest błędne. Screen poniżej. 

68
Pomoc w tworzeniu / Perony w Turowie na linii 053
« dnia: 13 Czerwca 2010, 21:42:33 »
Cześć!
Więc tak we wszystkich misjach na linii 053 oprócz misji brutto_pospieszny w Turowie mamy krótkie perony nr 2 i 3 czyli te środkowe, natomiast w misji brutto_pospieszny owe perony są dwa razy dłuższe dzięki czemu mieści się tam około 16-17 wagonów.
I tu moje pytanie jak wydłużyć owe perony w pozostałych misjach? Chodzi mi tylko o perony reszty infrastruktury nie chce przestawiać(wiat, semaforów, itp).

69
Bieżące kolejowe / Wypadek dla bezpieczeństwa TVN Turbo
« dnia: 13 Czerwca 2010, 11:54:55 »
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz TVN TURBO zrealizowały 7 czerwca 2010 r. materiał filmowy o bezpieczeństwie na przejazdach kolejowo – drogowych. To kolejny element kampanii społecznej Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj się i żyj!”.

Symulacja wypadku na skrzyżowaniu linii kolejowej i drogi w szczegółach pokazuje tragedię, spowodowaną lekceważeniem zasad ruchu drogowego. Specjalistyczny sprzęt, kamery umieszczone w samochodzie oraz na lokomotywie i kilkudziesięcioosobowa ekipa w szczegółach rejestrowały wydarzenie.

Materiał filmowy wykorzystany zostanie w programie „Jazda Polska”. Chcemy kierowcom zwrócić uwagę na sprawy bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo – drogowych. Często ich nieuwaga powoduje tragiczne skutki – mówi Piotr Dziemdziela z TVN TURBO.

Program uzupełnią wypowiedzi m.in. Prezesa PKP PLK S.A.,  przedstawicieli SOK, policji, ratowników medycznych i strażaków.

W ramach kampanii społecznej Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj się i żyj!”, edukujemy w różny sposób. Było już kilkadziesiąt wydarzeń medialnych w całej Polsce. Działa "Kolejowy Teatr Objazdowy", są spotkania na przejazdach kolejowo – drogowych, w szkołach, uczelniach i szkołach nauki jazdy. – mówi koordynator kampanii z PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Katarzyna Wierżajtys.

O bezpiecznej jeździe przez przejazd i skutkach nieostrożności w Programie Jazda Polska TVN TURBO w niedziele 20 i 27 czerwca o godz. 10.30.

Mirosław Siemieniec
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

70
Bocznica / Odp: U-Bahn Berlin - zapowiedzi
« dnia: 07 Maja 2010, 21:04:53 »
Wolisz facetów? Z tym chyba może być problem.

...
ZiomalCl

71
Bocznica / Będzie strajk generalny?
« dnia: 02 Maja 2010, 12:52:50 »
Cytuj
"KKZZ zwraca się do wszystkich kolejowych Związków Zawodowych o wspólne podjęcie działań w obronie tego, co pozostało jeszcze po polskich kolejach, w obronie miejsc pracy i bytu naszych rodzin poprzez wspólne ogłoszenie dnia strajku generalnego na całej sieci PKP" - czytamy w piśmie Konfederacji Kolejowych Związków Zawodowych, wystosowanym do premiera Donalda Tuska w związku z ostatnimi wydarzeniami na kolei w Polse.

Całość listu otwartego:

Warszawa, dnia 29.04.2010 r.

Pan
Donald Tusk
Premier Rządu RP


W związku z niepodjęciem rzeczywistych działań mających na celu rozwiązanie problemów dotyczących kolejowych przewozów pasażerskich, a także narastaniem działań bezpośrednio uderzających w podstawy funkcjonowania Spoółek kolejowych przejawiających się między innymi w:

1. Braku dialogu i działań zmierzających do rozwiązania problemów Przewozów Regionalnych po usamorządowieniu pomimo uzgodnień na szczeblu Ministra Michała Boni, Ministra Cezarego Grabarczyka, z udziałem samorządów, Zarządów Spółek kolejowych i Związków Zawodowych w styczniu tego roku doprowadzając w istocie Społkę zatrudniającą 15 tys. pracowników na skraj bankructwa.

2. Nasilających się działaniach zmierzających do zmian w ustawie o restrukturyzacji, komercjalizacji i prywatyzacji" Przedsiębiorstwa Państwowego PKP" prowadzących do możliwości ogłoszenia upadłości Spółek powołanych na mocy tej ustawy, bez stworzenia warunków równej konkurencji na polskim rynku przewozowym, stwarzając tym samym realne podstawy upadku polskich kolejowych firm przewozowych poddawanych nierównej konkurencji na zliberalizowanym rynku.

3. Działaniach prowadzących do prywatyzacji Spółki PKP CARGO i PKP Intercity celem pozyskania środków na spłatę zadłużenia PKP S.A. zamiast środków na podniesienie konkurencyjności tych firm.

4. Bezprecedensowej decyzji Zarządu Spółki PLK S.A. o ograniczeniu pracy przewozowej Spółek Przewozy Regionalne i PKP Intercity godzącej bezpośrednio w podróżnych. Decyzja uzasadniana brakiem płatności za dostęp do infrastruktury przez tych przewoźników nie znajduje uzasadnienia w ograniczeniu kosztów Spółki PLK, w której zdecydowanie największą pozycję kosztów są koszty stałe. Istnieją inne prawne możliwości windykacji należności a ten obrany przez Zarząd PKP PLK S.A. sposób działania świadczy o politycznych a nie ekonomicznych podstawach takiej decyzji;

5. Realizowaniu polityki właściciela i Zarządcy Infrastruktury zawieszania i zamykania czynnych linii kolejowych a także doprowadzanie do katastrofalnego stanu wielu linii kolejowych, braku wykorzystania środków unijnych na infrastrukturę przy jednoczesnym przeznaczaniu środków z funduszu kolejowego na spłatę długów PKP S.A zamiast na inwestycje w infrastrukturę prowadzące w konsekwencji do destrukcji i paraliżu polskiego transportu kolejowego.

Konfederacja Kolejowych Związków Zawodowych kategorycznie sprzeciwia się działaniom graniczącym z sabotażem na żywym organizmie polskich kolei i ich pracownikach.

Brak natychmiastowej reakcji ze strony Rządu RP mającej na celu powstrzymanie decyzji i działań destrukcyjnych dla polskich spółek kolejowych spowoduje podjęcie przez KKZZ bezterminowego strajku generalnego na obszarze sieci PKP.

KKZZ zwraca się do wszystkich kolejowych Związków Zawodowych o wspólne podjęcie działań w obronie tego, co pozostało jeszcze po polskich kolejach, w obronie miejsc pracy i bytu naszych rodzin poprzez wspólne ogłoszenie dnia strajku generalnego na całej sieci PKP. Jednocześnie apelujemy do społeczeństwa polskiego o wyrozumiałość i wsparcie naszych działań sprzeciwiających się sabotażowi jaki dokonywany jest na polskich kolejach.

Chaos, którego jesteście świadkami przez ostatni rok nie jest winą szeregowych pracowników kolejowych, którzy sumiennie i odpowiedzialnie wykonują swoją pracę, lecz jest konsekwencją przemyślanych działań destrukcyjnych prowadzących do likwidacji polskiej kolei na wzór likwidacji polskich stoczni i innych działów polskiej gospodarki.

 


Jacek Droździel
wiceprzewodniczący Konfederacja Kolejowych Związków Zawodowych

Aleksander Motyka
wiceprzewodniczący Kolejowych Związków Zawodywch

Leszek Miętek
przewodniczący Konfederacji Kolejowych Związków Zawodowych


Do wiadomości:
Pan Bronisław Komorowski Marszałek Sejmu RP
Pan Cezary Grabarczyk Minister Infrastruktury
Pan Andrzej Wach Prezes PKP S.A.
Centrale Związków Zawodowych działające w Grupie PKP
Moim zdaniem czas najwyższy na strajk.

Można było podać tylko link do tej wiadomości. Poza tym nasze forum nie jest od decydownia czy ktoś ma strajkować. Bocznica.
Krzysiek626

72
Podstawowe dane techniczne SM48 – 15D

    * Układ osi: Co’Co’
    * Długość: 16 970 mm
    * Szerokość: 3 180 mm
    * Wysokość: 4 490 mm
    * Rodzaj przekładni: Elektryczna AC-DC
    * Silniki trakcyjne: ED118A
    * Moc silnika trakcyjnego: 212 kW
    * Prędkość maksymalna: 100 km/h
    * System hamulca: Tablica pneumatyczna IPSz Tabor
    * Silnik spalinowy: CAT 3512 C
    * Moc znamionowa: 1480 [kW]
    * Układ cylindrów: V12
    * Prędkość obrotowa silnika: 1800 obr./min
    * Zużycie paliwa: 201 g/kWh
    * Emisja spalin: UIC IIIa
    * Prądnica główna: Prądnica synchroniczna Ghp 500L4 (moc: 1400 kW)
    * Prądnica pomocnicza: Prądnica przemienna 3x400 V (moc: 63 kVA)
    * System sterowania: Elektroniczny sterownik lokomotywy z diagnostyką pokładową
    * Rodzaj sprężarki: Śrubowa SK30
    * Napędy pomocnicze: Elektryczne silniki asynchroniczne
Zdjęcia i więcej o tej lokomotywie: http://www.rynek-kolejowy.pl/15696/SM48__15D_Zmodernizowana_lokomotywa_spalinowa_z_Newagu.htm

73
Bieżące kolejowe / Modernizacja lokomotywy serii EP07
« dnia: 23 Kwietnia 2010, 10:33:31 »
Strona PKP Intercity obok informacji o wyleasingowaniu 5 eurosprinterów ES64 F4 podaje informacje o planach modernizacji lokomotywy serii EP07:
Cytuj
Spółka podjęła także decyzję o modernizacji lokomotywy serii EP07. Oprócz naprawy głównej, będzie ona wyposażana w silniki asynchroniczne i dostosowywana do jazdy z prędkością 140 km/h. Pierwsza z tak zmodernizowanych maszyn, powinna pojawić się na naszych torach w III kwartale tego roku i stanowić będzie egzemplarz testowy, tak znaczącego zakresu modernizacji.

Zapowiada się ciekawie.

74
Bieżące kolejowe / Zmiana cennika PKP IC od 26 kwietnia
« dnia: 22 Kwietnia 2010, 12:39:48 »
Od 26 kwietnia zmienia się cennik PKP Intercity. Najważniejsze zmiany to:
- obniżenie dopłaty do pociągu EIC z 25 do 12 zł,
- obniżenie dopłaty do pociągu EC z 18 do 12 zł,
- obniżenie dopłaty do pociągu Ex z 15 do 3 zł,
- podwyższenie ceny za bilety wg taryfy ekspresowej o 13 zł,
- zmiana ulgi dla przejazdów grupowych z 50% na 30%, a w zamian od opłaty za bilet grupowy będą przysługiwały zniżki ustawowe (37%, 78%, 95%),
- likwidacja ulgi 50% przy zakupie miejscówek do biletu weekendowego,
- wybrane pociągi EIC (m.in. Artus, Słupia) będą miały obniżoną dopłatę w wysokości 3 zł,
- wybrane pociągi EC (m.in. Polonia) będą miały obniżoną dopłatę, ceny nie pamiętam (chyba 12 zł),
To chyba najważniejsze. Generalnie ogólny koszt przejazdu EIC i Ex bez zmian, ale na plus jest to, że w przypadku, gdy podróżnemu ucieknie dany pociąg, znacznie mniej dopłaci on do następnego (np. na EIC 12 zamiast 25 zł). Zyskają posiadacze wszystkich ulg handlowych i ustawowych - zapłacą nieco taniej ze względu na większą podstawę do ulgi (przykładowo uczniowie i studenci zamiast płacić za bilet 63 zł + 25 zł = 88zł, zapłacą 71,19 + 12 = 83,19 - kalkulacja do biletu normalnego za 100 zł). W weekendowym cena dopłat praktycznie bez zmian, przy grupach też zyskają np. studenci - realnie dostają wtedy 55,9% zniżki (37% zniżki ustawowej od zniżki 30% grupowej), zamiast dotychczasowych 50%.

75
Bocznica / Odp: Sposób na zahamowane wagony
« dnia: 18 Kwietnia 2010, 14:23:13 »
Ja to już wiedziałem jak ty jeszcze waliłeś w pieluchy.

Nie chce mi się powtarzać => http://eu07.pl/forum/index.php/topic,15070.msg158865.html#msg158865

REWIZOR

 Kolejny zbędny post oraz zbędny komentarz. Ignorowanie uwag administracji.

REWIZOR

76
Inne niekolejowe / Wasza praca/szkoła
« dnia: 04 Kwietnia 2010, 18:22:07 »
Wiem, wiem, kolejny temat typu nabijanie postów, ale zżera mnie ciekawość gdzie nasi forumowi koledzy uczą się, pracują. Piszcie gdzie obecnie pracujecie, uczycie się.


W sumie jak administracji ten temat się nie spodoba to możemy z nim na bocznice ale co on w sumie przeszkadza:)

77
Rainsted / Rainsted-kilka błędów
« dnia: 03 Kwietnia 2010, 11:02:16 »
Od jakiegoś czasu zauważyłem że Rainsted zmienia składy w oryginalnych plikach scn usuwając z wpisu "...v1"  mówię tu o wszystkich plikach scn linii 053 czasami wywala abnormala, czasami nie wyświetla składów, To akurat dzieje się na wszystkich trasach. W plikach scn nic nie zmienialem bo składy ustawiam sobie przez program. Wersja programu: 1.0.94.6822

78
Bocznica / Wydzielone z : Pulpit EN57
« dnia: 01 Kwietnia 2010, 22:57:00 »
No Co Ty NiE PoWiEsZ??????? NaPrAwDeeeee?

Zwolnij, na ostatnie 10 Twoich postów, 5 nie powinno znaleźć się na forum.
REWIZOR

79
Bocznica / Wydzielone z: Szkoły kolejowe
« dnia: 16 Marca 2010, 16:23:57 »
Te 3 to za mało. Trzeba mieć magistra rehabilitowanego żeby dostać się na maszyniste.

Żarty, to nie w tym wątku. Bocznica.
ZiomalCl

80
Bieżące kolejowe / Koniec InterRegio?
« dnia: 26 Lutego 2010, 12:51:34 »

81
Jak podają na IC forum na końcu dawnego Ustronia z Kołobrzegu do Krakowa jedzie wpięty helmut "na zimno". Takie zestawienie składu jest dozwolone? Zdaje mi się że helmut powinien być wpięty zaraz za czynną lokomotywą.

82
Pomoc doraźna / Tekstury dds
« dnia: 16 Lutego 2010, 10:48:09 »
Cześć.
Otóż mam zrobioną teksturę w formacie bmp. Następnie w gimpie obracam ją w pionie. Teksturę obróconą zapisuję jako xxx.dds rgb jedno warstwowa. Uruchamiam symka i biały wagon. 

83
Bocznica / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« dnia: 31 Stycznia 2010, 09:07:28 »
W wagonie Bdhinu brak cienia oraz oświetlenie jest nie teges. Zbyt ciemny bok w porównaniu do innych wagonów. Screen w załączniku. Jakość tekstury również pozostawia wiele do życzenia. Mam jeszcze zdjęcia na teksture Bdhinu_160-2 jak ktoś chętny poprawić jakośc mogę wysłać.

Był czas na testy w dziale bugs. Co znaczy nie teges, po za tym że jest źle? Bocznica.
Krzysiek626

84
Bocznica / Odp: Czy można napisać skargę?
« dnia: 30 Stycznia 2010, 17:03:28 »
Do Pana Boga.

Daruj sobie. Temat jest jak najbardziej poważny. Bocznica.
ZiomalCl

85
Bieżące kolejowe / Zima sparaliżowała kolej
« dnia: 10 Stycznia 2010, 12:20:10 »

http://wiadomosci.onet.pl/2699,2108420,totalny_chaos_na_kolei_niewiadoma_ilosc_pociagow_utknela,wydarzenie_lokalne.html

http://www.tvn24.pl/-1,1637374,0,1,zima-sparalizowala-kolej,wiadomosc.html
Jak widać dobrze się nie dzieje. Wczoraj u mnie(Susz) między 20 a 24 nie przejechał żaden pociąg. Po przerwie puszczono towarowy który utknął w zaspie tuż za Suszem w kierunku Iławy w km 231.100. Do godz 24 nie widziałem ani Norwida, ani Monciaka.

86
Bieżące kolejowe / UTK: Jazda ED74 w trakcji wielokrotnej zabroniona
« dnia: 06 Stycznia 2010, 09:05:07 »
Jak dowiedział się Rynek Kolejowy, w dniu 5 stycznia, prezes Urzędu Transportu Kolejowego wydał decyzję, na mocy której w trybie natychmiastowym, zabronił eksploatacji w trakcji wielokrotnej składów ED74 (Bydgostia), kursujących na codzień w relacji Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna.

Decyzja została podjęta po otrzymaniu informacji o rozpięciu się sprzęgu automatycznego, bez efektu samoczynnego hamowania składów ED74-005 i ED74-012, eksploatowanych w trakcji podwójnej.

"Wznowienie eksploatacji w trakcji wielokrotnej pojazdów ED74, może nastąpić po wyjaśnieniu okoliczności i przyczyn zaistnienia wyżej wymienionych zdarzeń i przedstawieniu dokumentów świadczących o ich wyeliminowaniu" - czytamy w piśmie prezesa UTK skierowanym m.in. do prezesa PKP Intercity Krzysztofa Celińskiego.

W związku z tą sprawą, pismo do prezesa PKP Intercity skierowali także przedstawiciele Związku Zawodowego Maszynistów w Polsce. Ich zdaniem, opisana powyżej sytuacja, czyli "samoczynne rozpinanie sprzęgów w składach ED74, może wynikać m.in. na skutek uszkodzeń mechanicznych, powodowanych przez używanie do przeciągania składów, lokomotywy SM42 z niewłaściwym pół sprzęgiem, innym niż na ED74. Pół sprzęg zawieszony na SM42, oprócz tego, że jest innego typu, to na dodatek jest zawieszony na wysokości około 20 cm poniżej niż powinien być umieszczony".

Żródło: http://www.rynek-kolejowy.pl/
Poniżej zamieszczam także pismo UTK oraz ZZM oba w formacie pdf.

87
Bieżące kolejowe / Aktualności kolejowe
« dnia: 05 Stycznia 2010, 08:48:20 »
Postanowiłem utworzyć nowy temat w którym będzie można umieszczać aktualne wydarzenia związane z koleją. Po co za każdym razem zakładać nowy wątek. Może się wydawać że może robić się bałagan ale każde z nowych wydarzeń będzie miało przyporządkowany swój numer i jeśli ktoś będzie miał do powiedzenia na dany temat w swoim pości wpisuje odpowiednią cyfrę. Wiadomości umieszczamy wg poniższego wzoru czyli temat pogrubiony, reszta informacji kursywą, natomiast na samym dole link do źródła. I tak pierwszy temat:
1.
DB wkrótce wjedzie do Polski
Od 1 stycznia 2010 r. otworzył się polski rynek pasażerskich przewozów kolejowych na trasach międzynarodowych. Na efekty nie trzeba było długo czekać. Jak informuje "Dziennik Gazeta Prawna", do Urzędu Transportu Kolejowego wpłynął wniosek o przyznanie licencji na przewóz osób dla Deutsche Bahn.

Niemiecki przewoźnik, który działa już w Polsce na rynku przewozów towarowych, chce zarabiać u nas również na wożeniu pasażerów. Polskie przedstawicielstwo nie chciało potwierdzić tej informacji. - Jesteśmy w trakcie porządkowania struktur przedsiębiorstwa po ubiegłorocznych zmianach własnościowych - powiedziała nam tylko Katarzyna Marciniak, dyrektor generalny DB w Polsce. Chodzi o przejęcie prywatnej spółki PCC Rail działającej na rynku towarowym i firm powiązanych z nią kapitałowo, które posiadają także licencję na przewozy pasażerskie - czytamy w "DGP".

Na początku niemiecki przewoźnik prawdopodobnie zawalczy o klienta biznesowego. W związku z tym najpierw uruchomione zostaną połączenia z Warszawy do Gdyni, Katowic, Krakowa i Poznania. Według Adriana Furgalskiego z Zespołu Doradców Gospodarczych TOR, DB uruchomi pierwsze pociągi już w drugiej połowie 2010 roku.

Zdaniem rzecznika PKP Intercity Pawła Neya, nie będzie wojny cenowej na rynku: - Zachodni konkurenci będą stopniowo wchodzili na polski rynek. Prędzej będziemy konkurowali ze sobą jakością usług, komfortem przejazdu i dostępnością systemów sprzedaży biletów - powiedział. Z kolei Przewozy Regionalne twierdzą, że możliwe będzie nawet nawiązanie współpracy. - Nie chcemy walczyć z konkurencją, tylko z nią współpracować. Tak stało się już w przypadku Arrivy PCC i Kolei Dolnośląskich, z którymi wzajemnie honorujemy sobie bilety - powiedział Piotr Olszewski z Przewozów Regionalnych.

Jak informuje "DGP", zanim jednak Niemcy uruchomią pierwsze pociągi, pracownicy UTK muszą potwierdzić, czy spółka jest w stanie świadczyć usługi pasażerskie, tzn. czy posiada dostęp do odpowiedniego taboru, spełnia warunki bezpieczeństwa i finansowe. Z naszych informacji wynika, że urzędnikom nie podoba się niski kapitał zakładowy DB  Polska w wysokości 50 tys. zł. Adrian Furgalski ostrzega przed rzucaniem Niemcom kłód pod nogi przez mocno kojarzony z PKP Urząd Transportu Kolejowego. - Za DB stoi potężny europejski rząd. Po pierwszym uchybieniu będziemy mieli na głowie Komisję Europejską za ograniczanie konkurencji - mówi.

http://www.rynek-kolejowy.pl/13929/13929_DB_wkrotce_wjedzie_do_Polski.htm
Proponował bym przykleić temat.

88
Bocznica / ...
« dnia: 04 Stycznia 2010, 14:35:38 »
**

89
Bocznica / Wydzielone z: Seria ET22 2000
« dnia: 29 Grudnia 2009, 14:17:46 »
Za siedzeniem maszynisty, znajduje się szafa z elektroniką sterującą (zamykana fajną roletą antywłamaniową, taką jak na oknach się stosuje ;] ), prawdopodobnie z tego względu zlikwidowali drzwi po stronie mechanika.
Zlikwidowali drzwi żeby nikt się nie włamał xD

Bocznica.
ZiomalCl

90
Bocznica / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 26 Grudnia 2009, 10:45:06 »
W tych filmikach i spotach powinna być krew, dużo krwi wtedy to trafia do człowieka. Uważam że PLK powinna zrobić spot w stylu tego poniżej.
****************************************************
Uwaga! Film nie odpowiedni dla osób poniżej 18 roku życia!

Uszkodziłem link, jak ktoś ma ochotę wyszukiwać i oglądać takie krwiste niech robi to sam. To forum nie jest od takich rzeczy. Zapis że film jest nieodpowiedni dla osób poniżej 18 lat tego nie zmieni. Bocznica.
Krzysiek626

Strony: 1 2 [3] 4 5