Chyba miał prosto jazdę do Koniecpola zamiast w bok na CMK
No akurat było odwrotnie.
Tak jak pisze @jageer, droga była utwierdzona i na semaforze wyjazdowym (drogowskazowym na TSA) był podany sygnał sygnał S10, blokada liniowa na Chrzanów również była obsłużona poprawnie. Zresztą, na tym filmiku wszystko widać: [ Invalid YouTube link ]hy5Jg#t=46s (patrz sygnalizator powtarzający)
Zaczynijmy od tego jakim prawem dyżurny w Chrzanowie chciał brać pociąg, który przez jego stację rozkładowo nie jedzie. Po drugie to co jest na filmiku to TSB, a nie TSA.
Tak jak @jageer napisał, dyżurna najprawdopodobniej podała wyjazd (tam jest jednokierunkowa blokada, czyli TSB ma cały czas pozwolenie) a dopiero później zadzwoniła (dyżurny z Chrzanowa zapewne nie zerknął do SWDRa). Poza tym ja dokładnie wiem, że to jest rejon TSB, czytaj ze zrozumieniem. Napisałem "drogowskazowy na TSA" tj. pełni funkcję drogowskazowego przy przebiegu na rejon TSA, a przy przebiegu na blokadę liniową na Chrzanów pełni funkcję wyjazdowego.