Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - mikson

Strony: [1]
1
Oficjalne stanowisko osób, które odeszły z projektu Train Driver 2.
Poniższy dokument stanowi oficjalne stanowisko, jeżeli nie został w żaden sposób edytowany i zmieniany.

Ze względu na brak ugody na nieutrudnione przekazanie baz danych oraz wymaganych plików na ponowne uruchomienie symulatora, ze strony dwójki głównych administratorów, @kamads oraz @uetam, byliśmy zmuszeni opuścić projekt. Chęć przejęcia projektu była podyktowana wielokrotnymi słowami kierowanymi w naszym kierunku, mówiące o wypaleniu przez @uetama w roli administratorskiej oraz braku pomysłu na dalszy rozwój.

Jednocześnie, odchodząc z projektu, pragniemy poinformować, że wszystkie stworzone przez nas modele, programy użytkowe i serwisy, nie mogą być wykorzystywane w projekcie Train Driver 2 lub ew. kolejnych rozłamów, bez zgody autorów wyżej wymienionych elementów. Informujemy również, że logo, nazwa i cały symulator nie jest nigdzie prawnie zarejestrowany, a jego status nie widnieje w urzędzie patentowym, KRS czy  w CEIDG – bazie podmiotów gospodarczych, a pieniądze wpływające z Supportera nie były rozliczane z Urzędem Skarbowym. Stąd znak TrainDriver2 © nie jest wiążący. Osoby opuszczające projekt nie były związane żadną prawną umową z symulatorem, stąd wszelkie prawa do utworów tych osób, należą do ich właścicieli. Wykorzystanie ich ponownie w celu uruchomienia symulatora, będzie wiązało się z konsekwencjami prawnymi.

@mikson, @matek9292, @helikon nie zezwalają na korzystanie:
- System Skarg,
- wszelkie regulaminy (forum i symulatora),
- SWDR – System Wspomagania Dyżurnego Ruchu,

@Jeżyk nie zezwala na wykorzystywanie, modyfikowanie tekstur i modeli jego autorstwa.
@Pitek nie zezwala na wykorzystywanie, modyfikowanie tekstur i modeli jego autorstwa
@MrDyrektor żąda wycofania wszystkich commitów, nie kopiowania oraz plagiatowania rozwiązań przedstawionych w jego kodzie.

@mikson zezwala na dalsze wykorzystanie stworzonego przez niego Launchera dla symulatora Train Driver 2, ale nie zrzeka się praw autorskich do niego.

Aby ułatwić Wam pracę przy przygotowaniu nowej wersji symulatora, poniżej lista modeli autora @Pitek, które niezwłocznie mają opuścić edytor oraz kabiny lokomotyw przy wydaniu kolejnej wersji symulatora:
https://drive.google.com/open?id=1TesfYmSLW31ErEwa7kqlTwIyVuQeSXdzQ-IFvaO65cg
1. bridge_river_Siechnice.max
2. bridge_road_Siechnice_01.fbx
3. most_nasyp_Siechnice.fbx
4. greenhouse.max
5. building_old_zebice.fbx / building_old_zebice.max
6. electrolux_factory.FBX
7. garages.max
8. gate_ZTNK.FBX
9. heating_plant_olawa.FBX
10. siechnice_elektrocieplownia_01.FBX
11. siechnice_silos_01.FBX
12. traction substation Lizawice.FBX
13. grzybek.FBX
14. NEF-30.FBX
15. przelacznik_pakietowy.FBX
16. przelacznik_roznicowy.FBX
17. przyciski_EU07.FBX
18. lizawice_budynek_stacyjny.max
19. siechnice1.FBX
20. station_polish_village_21.FBX (Święta Katarzyna)
21. warehouse_Olawa.FBX
22. bombardier_container.FBX
23. bombardier_container_small.FBX
24. coal.FBX
25. coal2.FBX
26. electric_box.FBX
27. electric_box_v2.FBX
28. komputer.max
29. playing_field.FBX
30. warehouse_siechnice.FBX
31. platform_gorzow_wlkp_01.FBX
32. platform_gorzow_wlkp_02.FBX
33. platform_gorzow_wlkp_03.FBX
34. platform_new_thin.max
35. platform_new_two_sides.max
36. platforms_Olawa.FBX
37. lpn_v1.max
38. slup_nn.FBX
39. slup_wysokiego_napiecia.FBX
40. barrier_left1.FBX / barrier_right2.FBX
41. betonowa_bariera.FBX
42. guardbarrier.FBX
43. krawężnik.fbx
44. studzienka.fbx
45. tabliczki_przewody_na_wysokosci.FBX
46. znak_G_4.FBX
47. fence_cement_01.FBX
48. fence_wire_01.FBX
49. noise_screen.FBX
50. plot_ZNTK.FBX
51. drogowcy_olawa.max
52. nastawnia_Siechnice.max
53. nastawnia_tomaszów_mazowiecki.FBX
54. Pawlowice_nastawnia.max / Pawlowice_signal_box.max
55. signalbox_sw_katarzyna.FBX
56. we1.FBX i pochodne wskaźników WE
57. Railway Crossing - type Miroslaw (own lenght).FBX / Railway Crossing - type Miroslaw.FBX
58. bin.FBX
59. building_old_pawlowice.max
60. lamp_station.max
61. seats.FBX
62. stairs_concrete_01.max
63. station_cover.FBX
64. station_cover_olawa_1.FBX
65. time_table_station.FBX
66. time_table_wall.FBX
67. uwaga_pociag.max
68. wiata_olawa_collapse.max
69. wiata_stacja_swieta_katarzyna_single.FBX
70. lighting_tower.FBX
71. transmission _tower.fbx
72. eon.max

Proszę o scalenie do wątku z Train Driver 2 i zamknięcie go, aby uniknąć zbędnych komentarzy. Z góry dziekuję.

2
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 16 Maja 2017, 20:02:36 »
Nie neguję tego, że jest dużo ludzi na rynku ogarniających programowanie. Ale widać to po MaSzynie, że mało ludzi się kwapi do tego. Życzę jak najlepiej TD2, ale na chwilę obecną duże grono ludzi zauważywszy owy konflikt na forum się zniechęciło. Rozumiem jak był by szum o jedną dwie osoby, ale jak widać więcej ludzi działający na rzecz TD2 zrezygnowało i pociągnęło za sobą większą ilość aktywnych użytkowników. Koniec off topu, temat raczej w inny dział powinien zejść albo na tamtejsze forum.

3
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 16 Maja 2017, 19:40:17 »
^^ Niestety moja osoba w obecnej sytuacji wspierać projektu Train Driver 2 już nie będzie. Projekty, które wstawiliśmy z Piotrem (Pitek) będą wciąż w TD2, bo "kto daje i odbiera, ten się w piekle poniewiera". Natomiast pozostałe projekty, które właśnie miały na dniach być wrzucone na repo i opublikowane w najnowszej paczce nie będą już publikowane. Niestety, jak ktoś robi sobie swoje podwórko na forum i kasuje nie pasujące mu wpisy hurtowo to niestety nie widzę sensu takowej współpracy. Odeszły jedne z ważniejszych osób w tym projekcie, tak więc rozwoju dalszego i przyszłości w TD2 nie widzę.

Pozdrawiam.

Strony: [1]