- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Publikacje => Wątek zaczęty przez: Krzysiek626 w 01 Lutego 2007, 22:12:20

Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 01 Lutego 2007, 22:12:20
Sceneria nazywa się Quark2007
są następujące misje:
1. Pociąg osobowy ze Skwarek - Wlk Kac - Dejawy - Koniewice.
W koniewicach podczepiamy inny skład wagonów i wracamy do Skwarek jako expres.
2. Pociąg osobowy, Wlk Kac - Koniewice zaczynamy na żeberku. EU07-503
3. Pociąg osobowy Skwarki - Koniewice prowadzony przez SU45
4. Pociąg osobowy Koniewice - Skwarki prowadzony przez SU45 po przybyciu do Skwarek odczepiamy wagony, czekamy na ms2 i jedziemy na żeberko po stojące tam Bipy i wracamy do Koniewic.
5. Pociąg osobowy Koniewice - Wlk Kac EU07-399
6. Pociąg brutto Koniewice - WLK Kac ET41
7. Pociąg brutto WLK Kac -Dejawy zmiana składu. Po manewrach powrót do Wlk. Kaca - Skwarki ET22-804

Teraz najważniejsze.
Autorem eventów jest kolega Mati_An który po raz kolejny wykazał chęć współpracy i doradztwa.
Autorem trakcji do dolnej części sceneri Qurka jestem ja czyli krzysiek 626
Ja też przeprowadziłem testy i zmęczyłem trudy złożenia tego w paczkę.
Co do paczki, Materiały otrzymane od kolegi Mati_Ana przystosowałem do Paczki Defiler / Mariusz (Tabor), Sceneria została przetestowana na exe 664kb i u mnie nie wykazywała błędów. Pomimo wszelkich starań nie mogę wykluczyć błędów czy braków.
Źle byłoby, gdybym nie wspomniał autorów pierwotnej wersji Quarka za co im dziękuję.

Paczka się spóźniła z przyczyn obiektywnych.
Paczka jest na serwerku:
http://mamut.mysza.eu.org/~krzysiek626/quark_2007.rar

życzę miłej jazdy.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: wagonPKP w 01 Lutego 2007, 23:48:33
witam sciagnolem paczuszke i wyskakuje mi takie cos:

Loading - texture: dynamic\pkp\su45\su45-147.bmp
OK
Cannot find sound horn2-st44-start.wav
Cannot find sound horn2-st44.wav
Cannot find sound horn2-st44-stop.wav


cos brakuje ale nie bardzo wiem co!
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: pozdze w 02 Lutego 2007, 01:06:06
Brakuja wypisane pliki .wav w folderze SOUNDS .

Ja mam takie pytanko z kolej :w QuarkMC2007 jest misja z tego co zrozumialem w ktorej prowadzimy SU45 !!! To SU45 jest z kabina od kiedy? Albo inaczej gdzie mozna takie cos zassac??
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 02 Lutego 2007, 08:38:19
Brakujące dźwięki są tu:
http://www.sendspace.com/file/rg2e4l
Należy skopiować do folderu sounds.
@MKaczy zrobił kabinę do SU45, ale widocznie przespałeś temat. Był w dziale test i to nie jest żart.
Folder z suką jest w paczce ze scenerią choć o dźwiękach zapomniałem.
wpis do dynamic.dat taki:

301D
SU45
1

pisać ręcznie nie kopiować.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Byk-209 w 02 Lutego 2007, 11:43:45
Mam prosbe... bo symek wyrzuca na ładowaniu quarka brak eventow:
"392_s2f" i "342_s2f" jakby ktos mogl cos pomoc. Z gory bede wdzieczny
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: youBy w 02 Lutego 2007, 11:46:37
było omawiana w temacie niżej, w pliky SBL3Y.inc nalezy dodać eventevent (p1)_s2f multiple 2 none (p1)_sem_ligh0 (p1)_sem_ligh2 (p1)_sem_info_vmax endeventnajlepiej wstawić pod (p1)_s2
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 02 Lutego 2007, 13:09:44
Cytat: "Byk-209"
Mam prosbe... bo symek wyrzuca na ładowaniu quarka brak eventow:
"392_s2f" i "342_s2f" jakby ktos mogl cos pomoc. Z gory bede wdzieczny


W paczce, w katalagu scenery jest SSd6zpzpb-zl.inc
Trzeba go skopiować do katalogu scenery z symkiem, Inaczej nie będzie semka wyjazdowego w Dejawach w kierunku Wlk. Kaca.

Jeszcze coś, do dolnej dwutorowej trasy Quarka w raz z elektryfikacją doczekaliśmy się sbl. SBL zawdzięczamy koledze Mati_An który zechciał poświęcić czas na zrealizowanie celu za co dziękuję mu bardzo.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: RooteK w 02 Lutego 2007, 15:33:19
1.  Ja mam na tej wersji quarka problemy takie że lokomotywa bawi mi się w "nurka podtorowego" i "lotnika nadsieciotrakcyjnego". W poprzedniej (oryginalnej) wersji quarka tego problemu nie miałem.
2.  Czy będą podjęte prace aby urozmaićić teren wokół pozostałych torów? bo w misji z EU07-428(coś koło tego numeru) w Skawrkach(czy to ta stacja?) w okół stacji było kilka drzewek ale dalej na szlaku i w dejawach to ubogo w roślinność, i zaś się tak pusto jedzie :)
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 02 Lutego 2007, 20:25:16
Cytat: "glowawojtas0"
1.  Ja mam na tej wersji quarka problemy takie że lokomotywa bawi mi się w "nurka podtorowego" i "lotnika nadsieciotrakcyjnego". W poprzedniej (oryginalnej) wersji quarka tego problemu nie miałem.
2.  Czy będą podjęte prace aby urozmaićić teren wokół pozostałych torów? bo w misji z EU07-428(coś koło tego numeru) w Skawrkach(czy to ta stacja?) w okół stacji było kilka drzewek ale dalej na szlaku i w dejawach to ubogo w roślinność, i zaś się tak pusto jedzie :)


1 To zależy od kompa i exeka.
2 Ja nic nie będę robił. Po za tym przy zadawaniu pytania nie chciało ci się zapisać numeru loka i nazwę stacji, więc mnie się już nie chce nic robić.
W tej scenerii nie ma loka o nr 428.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 04 Lutego 2007, 00:09:09
Witam.

CHodzi mi o pociąg Nazwa składu: PE1301
Prowadzimy EU07 (EU07-485)

ze skwarek przez Wk, dejawy do koniewic.

wracajac z koniewic majac przelot w WK za tym podmytym torem o malo co bym zderzył się czolowo z su45 jadacą luzakiem. To tak ma byc?
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Łukasz16 w 04 Lutego 2007, 01:17:37
Cytat: "glowawojtas0"
 Ja mam na tej wersji quarka problemy takie że lokomotywa bawi mi się w "nurka podtorowego" i "lotnika nadsieciotrakcyjnego"


Miałem ten sam problem na Linii 546 i w moim przypadku wystrczyło odznaczenie w opcjach "zapisywanie parametrów fizycznych do pilku". To powinno pomóc.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 04 Lutego 2007, 10:48:08
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\sm42-174.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\adu_160_tlk.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\bdu_160_tlk.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\wrbd_160_tlk.bmp
OK

A mój pomysłowy symek to wywala;/ Grzebałem we wpisach , ale nie wagonow tylko loków, bo mi troszke wywalało errorów. W czym jest błąd?
Po tym pisze ze przepraszam ale aplikacja EU07 bla bla będzie zamknięta i bla bla...
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 04 Lutego 2007, 15:25:05
Cytat: "EP08_015"
Witam.

CHodzi mi o pociąg Nazwa składu: PE1301
Prowadzimy EU07 (EU07-485)

ze skwarek przez Wk, dejawy do koniewic.

wracajac z koniewic majac przelot w WK za tym podmytym torem o malo co bym zderzył się czolowo z su45 jadacą luzakiem. To tak ma byc?

W czasie testów nie było problemu, Su45 wraca do WK i takiej kolizji nie miałem. Być może należy zrobić event dla semafora sbl ze światłem S1 od strony Skwarek i odwrotnie w przypadku zajęcia tego jednotorowego odcinka.

@Patrykos, traska przerabiana i testowana do paczki Defiler/Mariusz1970. Jeśli masz inną  lub inaczej skonfigurowaną paczkę to składy ( loki i wagony) musisz dopasować. Najlepiej przepisać składy z innej działającej Ci traski. Loki nie mogą się powtarzać. Przypomnę że wpaczce z traską umieściłem Su45 z kabiną zrobioną przez @MKaczego. Powyżej jest także link do dźwięków. Dźwięki horn.wav do SU45 są także na serwerku
http://mamut.mysza.eu.org/~krzysiek626
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 05 Lutego 2007, 14:22:49
Jak taki event zrobic i jaka nazwa jest dla tego semafora?
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 05 Lutego 2007, 19:07:47
Cytat: "EP08_015"
Jak taki event zrobic i jaka nazwa jest dla tego semafora?

Sprawa dotyczy semka sbl:
include;SBL3Y.inc;113;1612.48;0.0;-9009.94;-180.0;113;103;end
To jest semek dla SU.
SU jadąc od strony Skwarek mogłaby być zatrzymana na czas zajęcia lewego toru. Nikt jeszcze nie pisał takiego eventu i nie widzę sensu tego robić dla jednej pary pociągów.
Jadąc w stronę Skwarek numer semka sbl jest 132, więc nie powinno być trudności w jego lokalizacji w pliku scm.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: ROBO89 w 05 Lutego 2007, 22:38:01
Jak mi się ładuje sceneria z pliku quarkmce2007ET22.scn to wyskakuje
Abnormal program termination
Mam najnowszą paczkę itp.
Ostatnie linijki logu:
(...)
Loading - text model: models\mc/krakow-pawia18.t3d
Loading - texture: textures\mc/pawia18.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/3bok-staraceglatynk1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w8_10.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w8_9.bmp
OK
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 05 Lutego 2007, 23:50:44
Są dwie misje z ET22 czy ta druga się odpala?

Mój logLoading - texture: textures\pkp/w8_10.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w8_9.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_12.bmp
OK
Loading - text model: models\w27.t3d
Loading - texture: textures\pkp/transparent.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_10.bmp
OK
skwarki_2
normal
normal
Loading - texture: textures\c12.bmp

może to Ci pomoże, wygląda jakbyś nie miał W27.
Która najnowsza paczka? Ten termin nic nie mówi.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: ROBO89 w 06 Lutego 2007, 10:54:28
Cytat: "Krzysiek626"
Są dwie misje z ET22 czy ta druga się odpala?
(...)

Nie. W tym samym momencie wywala błąd.
Cytat: "Krzysiek626"
(...)
może to Ci pomoże, wygląda jakbyś nie miał W27.
Która najnowsza paczka? Ten termin nic nie mówi.

W27 mam model i tekstury też. A poza tym dziwne, żeby taki błąd wyskoczył jakbym nawet ich nie miał.
Mam 'paczkę całościową'
Kompiluje mi:
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
(...)

(wszystkie wcześniejsze scenerie mi chodzą)
PS.: Mam exe 674.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 06 Lutego 2007, 11:32:19
Pisałem że traska szykowana i testowana na paczkę Defiler/Mariusz1970 na exe664. Podstawienie exe664 za 674 nie powinno sprawić kłopotu a dowiesz się czy tu jest przyczyna.
Wskaźniki W27 pewnie masz, ale może nie w tym folderze co trzeba. Twój log urywa się właśnie w tym miejscu.
komunikaty typu
Abnormal program terminationdotyczą z reguły braku modeli t3d. Jeśli odpala się pozostała część Quarka 2007 to to na ten moment nie mam pomysłu co do przyczyny.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 06 Lutego 2007, 11:49:53
Przejechalem misje z zeberka:
-gdy wjechalem po ten sklad przyprowadzony przez lajke to na wyjazdowym mialem S2, potem zmienilo sie w S10.
-w Koniewicach nie dostalem sygnalu na wypchniecie skladu na postojowke (recznie sobie przebieg ustawilem) a przy torze obok na wyjazdowym MS2 swiecilo
-na tej ostatniej stacji (z fabryka czy co to tam jest) S1 na wjazdowy, po 10 min skapitulowalem.

I jeszcze taka sugesta - jako ze wjazd na kopalnie od strony WK jest taki koslawy moznaby tam jakas 20 polozyc. Ciekawiej i realniej by sie jezdzilo :)
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: ROBO89 w 06 Lutego 2007, 13:58:19
Cytat: "Krzysiek626"
(...) Podstawienie exe664 za 674 nie powinno sprawić kłopotu a dowiesz się czy tu jest przyczyna.

Nie. Sprawdziłem na exe664 i jest tak samo.
Cytat: "Krzysiek626"
Wskaźniki W27 pewnie masz, ale może nie w tym folderze co trzeba. (...)

Może masz rację. Jakbyś mógł, to napisz proszę gdzie co ma się znajdować co do tych wskaźników W27. (ewentualnie daj jakiś link do paczki z nimi w odpowiednich katalogach).
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 06 Lutego 2007, 15:13:30
Cytat: "ROBO89"
Cytat: "Krzysiek626"
(...) Podstawienie exe664 za 674 nie powinno sprawić kłopotu a dowiesz się czy tu jest przyczyna.

Nie. Sprawdziłem na exe664 i jest tak samo.
Cytat: "Krzysiek626"
Wskaźniki W27 pewnie masz, ale może nie w tym folderze co trzeba. (...)

Może masz rację. Jakbyś mógł, to napisz proszę gdzie co ma się znajdować co do tych wskaźników W27. (ewentualnie daj jakiś link do paczki z nimi w odpowiednich katalogach).


Podesłałem Ci kawałek mojego loga.Loading - texture: textures\pkp/w27_12.bmp
OK
Loading - text model: models\w27.t3d

Masz tu wypisane ścieżki do tekstury i modelu wskaźnika.
Jeśli masz w innym miejscu, to należy przekopiować .
@EU07-483
W pierwszym poście napisałem że z żeberka jedziemy do Koniewic, EU07-503 - nie napisałem że mamy wracać. Ta misja jest w starym Qarku
Ms2 na sąsiednim torze to event dla składu ze Skwarek. Co prawda jak już wracałeś po ustawieniu ręcznie przebiegu to nie dostałeś wjazdu na tą końcową stację, bo to nie ten skład tam ma wracać.
Wrócić można tylko w pierwszej misji.
Z tym ograniczeniem masz rację,  też o tym myślałem ale nie wiedziałem jak to zrobić. Prędzej tory bym wyprostował w notatniku:)
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: ROBO89 w 06 Lutego 2007, 15:49:09
Cytat: "Krzysiek626"
(...)
Podesłałem Ci kawałek mojego loga.Loading - texture: textures\pkp/w27_12.bmp
OK
Loading - text model: models\w27.t3d

Masz tu wypisane ścieżki do tekstury i modelu wskaźnika.
Jeśli masz w innym miejscu, to należy przekopiować .
(...)

Sprawdziłem i wszystko jest na swoim miejscu. (Dziwna sprawa)
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 07 Lutego 2007, 20:46:45
@Robo89 działa już link z paczką Quarka 2007, pobierz paczke jeszcze raz i podmień pliki, może jakiś błąd przy ściąganiu lub wypychaniu na serwer był.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Strzelec w 09 Lutego 2007, 17:01:48
ja mam problem z wskaznikiem W8 . Jest ale cały biały i niewidac na nim zadnego ogranoczenia. Poprostu trójkat jest biały. Niewiem moze brakuje mi textury ale jak patrzałem to mam.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: PEKAP w 09 Lutego 2007, 17:16:38
A może to jest poprostu bez liczby wskaźnik - wtedy prędkość obowiązująca to 20 km/h...
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 09 Lutego 2007, 17:30:41
Cytat: "Strzelec"
ja mam problem z wskaznikiem W8 . Jest ale cały biały i niewidac na nim zadnego ogranoczenia. Poprostu trójkat jest biały. Niewiem moze brakuje mi textury ale jak patrzałem to mam.

Brakuje Ci tekstury tabliczki wskaźnika z liczbą 10.
potrzebny plik to:
W8_10.bmp
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Grzegorz KK w 09 Lutego 2007, 18:06:53
Witam.
Już się do tego przywyczaiłem że co jakiś czas musi wywalic jakis błąd ;) a więc czy ktoś by mógł udostępnic  horn2 do st44. bynajmniej taki błąd  mi występuje.
Pozdrawiam.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 09 Lutego 2007, 18:17:35
Cytat: "grzegorz kk"
Witam.
Już się do tego przywyczaiłem że co jakiś czas musi wywalic jakis błąd ;) a więc czy ktoś by mógł udostępnic  horn2 do st44. bynajmniej taki błąd  mi występuje.
Pozdrawiam.


http://members.lycos.co.uk/andyeu2/horn2.zip
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Grzegorz KK w 09 Lutego 2007, 18:23:30
Cytat: "|andy|"

http://members.lycos.co.uk/andyeu2/horn2.zip[/quote]

Sciąga uszkodzone archiwum nie wiem dlaczego??.
Pozdrawiam.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 09 Lutego 2007, 18:26:55
Cytat: "grzegorz kk"
Sciąga uszkodzone archiwum nie wiem dlaczego??.
Pozdrawiam.


http://members.lycos.co.uk/andyeu2/horn/  a teraz?
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Grzegorz KK w 09 Lutego 2007, 18:30:18
Cytat: "|andy|"
Cytat: "grzegorz kk"
Sciąga uszkodzone archiwum nie wiem dlaczego??.
Pozdrawiam.


http://members.lycos.co.uk/andyeu2/horn/  a teraz?


Witam.
Działa należycie dzięki wielkie za pomoc.
Pozdrawiam.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 12 Lutego 2007, 14:12:52
Cytat: "Krzysiek626"
Wrócić można tylko w pierwszej misji.


No nie do konca - bo znowu nie dostalem wjazdu do tej koncowej stacji.

A przed jednotorowym musialem w nagle dawac bo na horyzoncie zobaczylem sylwetka SUki, ale naszczescie pojechala prosto i zatrzymala sie przed samym koncem toru.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 12 Lutego 2007, 14:33:06
Jakbyś próbował jeszcze raz to daj screena z tego miejsca co spotkałeś SU. Nawet jak jej nie będzie.  Screena z tej stacji też poproszę.
Myślę że chodzi o kolejność eventów. Ale to muszę sprawdzić.

Sprawdziłem, tak wygląda wjazd do Skwarek
(http://eu07.pl/imageshack.us/img483/skwarmr2.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img483/skwarmr2.jpg)
U mnie eventy działają jak należy. Ten kawałek gdzie jest urwisko jest nie do końca jak należy . Wygląda na to że wjazd na ten odcinek jednotorowy powinien być zabezpieczony.
Mogę poradzić jedynie że jeżeli SU nie miniemy wcześniej, to nie wjeżdżajmy na jednotorowyodcinek. Można jechać też na tyle szybko by przejechać odcinek z jednym torem wcześniej niż SU.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Eryś w 12 Lutego 2007, 20:51:57
Cytat: "EU07-483"
No nie do konca - bo znowu nie dostalem wjazdu do tej koncowej stacji.



Witam.
No u mnie też to samo. Czekałem ok 30 min i nic cały czas S1.
A jeśli chodzi o SU to bez problemów. Minąłem ją przed odcinkiem jednotorowym.

Pozdrawiam
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: uetam w 12 Lutego 2007, 21:28:13
Wszystko byloby elo gdyby nie to, ze po okolo 30 sek wywala mi symka...
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 13 Lutego 2007, 10:33:09
Cytat: "Mateu"
Wszystko byloby elo gdyby nie to, ze po okolo 30 sek wywala mi symka...

Wywalało mi na exe wyższych niż 664kb. Zależało to także od taboru który był wstawiony do scenerii. Miałem też problem z rozrywaniem składu brutta na strzępy między Wielkim Kacem a Skwarkami. Nie wszystkie modele wagonów dają się ustawić w Skwarkach przy peronie. Po odpaleniu tabor odbijał się od siebie jak piłeczki.
Nie mam pojęcia czemu jest S1 na wjazdowym do Skwarek. U mnie jest ok co widać na screenie powyżej.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 13 Lutego 2007, 16:00:27
Znowu przejechalem i znowu S1. Nawet sobie 10 minutowy pt zrobilem w WK i wyjechalem dopiero jak suka zjechala z jednotoru - jednakze i to nie pomoglo. Wjazd na stój i koniec.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 13 Lutego 2007, 18:00:19
483 no ja nie mam klopotu z s1 ale zawsze z suką na czolowke jade :(
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 13 Lutego 2007, 18:33:43
A nie możecie się wymienić doświadczeniami bardziej szczegółowymi na gg-dla prostoty komunikacji, jakie exe, jak jechaliście (prędkość, miejsce-godzina itp). Może są jakieś zależności czasowe.
Albo niech znajdzie się odważny i przeanalizuje eventy (będzie szukał dziury w całym). Jeżeli z logiki eventów wyjdzie, że SU wpada, lub jakieś tam s1, to będzie trzeba myśleć co tu zmienić, ale najpierw trzeba coś nie coś wiedzieć (zbierać dane). Inaczej będziecie się kręcić się ciągle wokół tego samego, że jednemu działa, drugiemu nie, lub czasami działa, czasami nie.
Przede wszystim max. ujednolicić dla testów warunki np. jeżeli wiadomo, że załóżmy na 664 jest ok., to testujecie na tym. Pożniej będzie czas na zmianę małymi kroczkami warunków testu.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Maniakus w 15 Lutego 2007, 16:17:15
A mi nie działa SU45. Wyskakuje "Player train init" a potem błąd. Zrobiłem wszystko co trzeba i nie działa. POMOCY
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Tomiexpress w 15 Lutego 2007, 16:21:20
Cytat: "Maniakus"
A mi nie działa SU45. Wyskakuje "Player train init" a potem błąd. Zrobiłem wszystko co trzeba i nie działa. POMOCY


jaki błąd? Nikt tu nie jest jasnowidzem, tym bardziej iż piszesz że wszystko zrobiłeś jak trzeba.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Maniakus w 15 Lutego 2007, 16:31:45
dodałem do dynamic.dat ten wpis
301D
SU45
1

Wpis do scenerii też sie zgadzał (symek oka wykrywał)
i tyle. I wyskakuje "Palyer train init failed"
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Tomiexpress w 15 Lutego 2007, 17:48:59
Cytat: "Maniakus"
dodałem do dynamic.exe ten wpis
301D
SU45
1
"


hmmmm.... o .exe to niesłyszałem, .dat to by pasował ;)
oczywiście pamiętałeś aby wpisać to recznie a nie metodą kiopiuj/wklej i zostawiłeś nad i pod linie wolna? I jeśli masz loka w katalogu dynamic/pkp/su45 to niewiem może wpis w scenerii?
mój wygląda tak : node -1 0 su45-147 dynamic PKP\su45 su45-147 301D 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

i działa bez zarzutu
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Maniakus w 15 Lutego 2007, 20:20:09
to dziwne bo robie wszystko według schematu i nadal nie działa. Wiem jak sie daje wpisy i wogóle bo takie loki jak ET42 i EP09 instalowały sie i wgrywały bez zarzutu. Aha mam zainstalowane wszystkie tak zwane "nowe.exe". Więc nie mam pojęcia czemu nie działa.

A malutkie dosłownie tyciutkie pytanie. Czy ona przypadkiem nie potrzebuje jakichś nowych dźwięków?? Bo to może być wina tego że nie mam do niej dzwięków.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Tomiexpress w 15 Lutego 2007, 21:41:21
ważne jest też abyś robiąc wpis w scenerii , odwołał sie do katalogu w którym znajduje sie lok.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 17 Lutego 2007, 14:39:27
Jak zmodyfikować event by ta suka nie wracała luzakiem do szopy? bo zawsze mam czolowke z nią kiedy wracam tlk do skwarek. To juz jest wnerwiajace. Pomoze mi ktos? Pozatym zauwazyłem że pruje rozjazd a to znaczy ze event nie zadziałał. Ja już jestem na tej mijance z podmytym torem i pruje pierwszy rozjazd. Tym czasem suka na sbl ma zielone i jedzie sobie spokojnie prosto na mnie. Wynika z tego że ja powinienem stać tak długo puki ta suka nie zjedzie z mijanki.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 17 Lutego 2007, 15:12:48
Z 626 rozmawialiśmy na temat zmiany kierunku jazdy dla SU (gdzie jest ten event) i dobrze się złożyło, bo:

node -1 0 none track normal 100.0 1.435 0.15 25.0 20 0 flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
1110.14 0.200012 -19108.8  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
1110.14 0.200012 -19008.8  0.0  //point 2
0
event2 LineInfo:Skwarki-Wielki_Kac
endtrack


zablokownie tego event2 LineInfo:Skwarki-Wielki_Kac

spowoduje, że SU nie będzie zmieniała kierunku jazdy i nie będzie jechała do WK, tylko dojedzie na koniec toru postojowego w Skwarkach.
Myślę Epek, że o to prosiłeś. Co do reszty Twoich pytań, to nie jestem w stanie pomóc, gdyż jeszcze nie uruchamiałem tej trasy. Najlepiej jakby wypowiedział nie na temat problemów z eventami twórca eventów czyli Mati_An (on najlepiej wie co, gdzie i jak i dlaczego i po co :)).
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 17 Lutego 2007, 15:30:23
Czyli wywalic całą składnie czy tylko // event2 itd...
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 17 Lutego 2007, 16:02:19
Samo:
event2 LineInfo:Skwarki-Wielki_Kac
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 17 Lutego 2007, 16:22:55
Przed tą linjkąevent2 LineInfo:Skwarki-Wielki_Kac
endtrack
postaw dwa ukośniki. //
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: uetam w 20 Lutego 2007, 14:00:35
I ogolnie w miejscu gdzie jest to zwezenie do jednego toru z powodu podmycia powinien byc prowizoryczny posterunek zapowiadawczy [ lub po prostu tarcze d1 z kazdej strony poprzedzone d0 zdejmowe na czas przejazdu pociagu] lub sbl powinna byc wylaczona jezeli dopuszczamy tylko 1 pociag na caly odcinek :)
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 20 Marca 2007, 22:21:18
(http://eu07.pl/imageshack.us/img64/drutav3.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img64/drutav3.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img164/dr2kh8.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img164/dr2kh8.jpg)
Znalazła się kasa na poprowadzenie dalszych prac elektryfikacyjnych w scenerii Quark 2007. Dojechał też pociąg energetyki, dotarły też zwoje potrzebnego drutu. Ponieważ prace odbywać się będą przy normalnym ruchu pociągów, także przy skąpej obsadzie wykonawców i skąpej bazie narzędziowej, niestety potrwają kilkanaście tygodni. Mam nadzieję że w wakacje na trasie Koniewice - Skwarki ( odcinek jednotorowy) pojedzie pierwszy pociąg elektryczny zastępując wysłużone lokomotywy spalinowe. Wiadomość ta może ucieszy fanów trakcji elektrycznej. Jedyne co może zepsuć ten pomysł jest to, że trzeba postawić ponad 1000 słupów trakcji i rozwiesić parę ton miedzi. To może niestety pozbawić tą scenerię paru fpsów. Screeny przedstawiają wyjazd z Koniewic z powieszoną nową trakcją.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: uetam w 21 Marca 2007, 06:49:05
A poprawisz to, o czym pisalem ?:)
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: P.J. w 22 Marca 2007, 19:54:57
Jak rozumie zostaną również poprawione wskaźniki W27 z tego nie prawidłowego ustawienia:

Skwarki-------------Wielki Kack-------------Dejway------------Koniewice
____12>_____<12______10>____<10____12>_____<12______

na to prawidłowe ustawienie (mozliwe dwa przypadki, ponieważ nie jest wiadoma mksym. prędkość w Wielkim Kacku i Dejawach, jaką by zyczył sobie autor):

gdy przejazd przez Wilki Kack i Dejawy po torach głównych z V=100km/h

Skwarki-------------Wielki Kack-------------Dejway------------Koniewice
___________10><12___________________12><10__________

lub
gdy przejazd przez Wilki Kack i Dejawy po torach głównych z V=120km/h

Skwarki------Wielki Kack-------------------------Dejway------------Koniewice
________________10><12_______12><10_____________________  

??????

Pozdrawiam.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 22 Marca 2007, 20:05:57
Nie pisałem, że poprawiam Quarka. Od siebie chcę dołożyć do trasy coś, co pewnie zrobię całkiem dobrze. Być może ten odcinek zasługuje na elektryfikację. Było kilka osób chętnych do postawienia kilku domków na polach tej trasy. Być może będzie ktoś chętny ( kto zrobi to lepiej niż ja i autor trasy) do poprawienia wskaźników?
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Żuk w 23 Marca 2007, 09:30:17
Jak będzie plik .max trasy to mogę sie tego podjąć poprawiając ustawienie wskaźników, dodanie brakujących, jak również dodanie więcej ograniczeń, i więcej przystanków coby było gdzie hamować. Później mam taki pomysł gdy trasa będzie po pełnej modernizacji moźna będzie zmieniać co jakiś czas ograniczenia czasowe, czy też wprowadzone czasowe zamienić na stałe.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 24 Marca 2007, 11:33:12
Ponieważ pojawiła się możliwość poprawienia wskaźników w27, to taka poprawka będzie udostępniona. Trwają też rozważania, co do propozycji @Mateu. Taka poprawiona sceneria Quark2007 powinna pojawić się przed 1 kwietnia. Jeśli chodzi o trakcję to jeszcze troszkę trzeba będzie poczekać. W tej chwili odwieść mnie od skończenia tego projektu może tylko kataklizm....
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Marcin Czapnik (Techniks) w 24 Marca 2007, 16:57:46
Kolego Żuk, pozwolę sobie na małą dygresję. Otóż poprawienie W27 to max kilkadziesiąt minut roboty... w Notatniku i na zwykłym scm-ie. Z nowymi obiektami sprawa jest podobna, potrzeba tylko nieco więcej czasu i cierpliwości. Mój komentarz odnośnie elektryfikacji dolnej trasy: jak dla mnie mija się to z celem. Koszmarnie długie, proste odcinki toru jak w Australii, połączone nielicznymi łukami nie staną się super trasą po powieszeniu drutu i dodaniu kilku domków. To moja prywatna opinia i nie zamierzam uczestniczyć w ewentualnej dyskusji odnoszącej się do mojego posta. Dziękuję.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Żuk w 24 Marca 2007, 17:04:36
Dodanie więcej przystanków i wstawienie kilku stacji węzłowych czy nic nie zmieni?
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 25 Marca 2007, 19:23:52
Taki obrazek po dzisiejszej pracy.
(http://eu07.pl/imageshack.us/img46/quarkrl2.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img46/quarkrl2.jpg)
Nie jest to australijski busz jak widać, ale Quark. Nie zmuszam nikogo do pobrania drutów do tej trasy. Obowiązuje dobrowolność, nikomu wciskać nie będę.
Dobra wiadomość, jak dotychczas nie spadł FPS.
CDN
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: REWIZOR w 25 Marca 2007, 20:20:32
Wow !!! Krzychu wyrazy uznania.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Grzegorz KK w 25 Marca 2007, 20:35:08
Cytat: "Krzysiek626"
Taki obrazek po dzisiejszej pracy.
(http://eu07.pl/imageshack.us/img46/quarkrl2.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img46/quarkrl2.jpg)
Nie jest to australijski busz jak widać, ale Quark. Nie zmuszam nikogo do pobrania drutów do tej trasy. Obowiązuje dobrowolność, nikomu wciskać nie będę.
Dobra wiadomość, jak dotychczas nie spadł FPS.
CDN


Naprawde świetna robota:). Oby więcej takich :).
Pozdrawiam.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 25 Marca 2007, 20:36:09
Cytat: "Krzysiek626"
Nie jest to australijski busz jak widać, ale Quark./quote]

Wystarczy sie obrocic i juz widzimy wspaniala pustynie, dajesz mało obiektywne screeny - jednakze gratuluje zapału i checi elektryfikowania tej niszowej linii.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 27 Marca 2007, 00:20:39
No niestety daje nieobiektywne screeny. Nie mogę przyznać, że robię trakcje do jakiejś g..... trasy. Jak bym mógł? Po za tym mam inne zdanie na ten temat. (Co najwyżej mogę przyznać że teren przypomina tundrę, w żadnym wypadku pustynię)
(http://img402.imageshack.us/img402/3766/quye7.th.jpg) (http://img402.imageshack.us/my.php?image=quye7.jpg)
Wykręcając kota ogonem, obróciłem się wokół siodemki i zobaczyłem taki widok. To zostało dziś zrobione, ale prace sie ślimaczyły ze względu na ogólny bałagan i awantury na pobliskiej bocznicy.
Dziękuje za słowa wsparcia. Nie spocznę póki nie skończę.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: queuedEU w 27 Marca 2007, 00:57:48
baaaardzo ladna hacjenda... ale jest jedno male...

otoz mysle, ze lepiej by to wygladalo, gdyby z trawy przejscie w tynk bylo plynne, czyli zabrudzenie od poziomu trawy do jakiejs wysokosci, a i oczywiscie ine na calosci rownomiernie...

Dodano po 11 minutach:

 hmmm....

(http://img215.imageshack.us/img215/5653/quye7ez7.th.jpg) (http://img215.imageshack.us/my.php?image=quye7ez7.jpg)
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: maciek_1988 w 27 Marca 2007, 19:25:38
Ja mam sentyment do quarka i uwazam pomysl za dobry reaktywowanie go. Czekam cierpliwie i zycze pwowodzenia.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: EP07-1057 w 29 Marca 2007, 10:08:38
A ja mam 2 takie błędy:
 Model: pkp/head5-gyryw.t3d Does not exist

oraz:

Scene parse error near node

Wybrałem do prowadzenia SU45-175

Czy ktoś może mi pomóć? mam exe 664 i wpisy do dynamic.dat ręcznie i wszystko zgodnie z instrukcją a błąd wywala bezwzględu na wybrany pojazd.
Plik head5-gyryw.t3d jest w folderze models/pkp więc nie wiem co jest nie tak

Zauważyłem że po zainstalowaniu quarkowo2007 mam problemy z różnymi modelami na innych trasach ktoś wie w czym jest problem?
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 29 Marca 2007, 14:57:45
Trasa Quark 2007 została oparta na zwykłym Quarku i dostosowana była do paczkie nieoficjalnej Defiler/Mariusz1970. Ta paczka jest tu:
http://mamut.mysza.eu.org/~krzysiek626/
W innym wątku pisałeś już o swoich kłopotach. Samodzielne złożenie paczki ze wszystkich tras jest bardzo trudne i jak napisał @Prof_Klos lepiej zaopatrzyć się w gotową .
Cytuj
pkp/head5-gyryw.t3d
Scene parse error near node

W pierwszym komunikacie prawdobodobnie jest inna ścieżka do pliku niż wymaga sceneria.
W drugi komunikat jest typowy dla braku modelu.
W katalogu głównym znajdziesz plik log.txt , sprawdź ścieżki dostępu brakujących modeli.
Uporządkowanie wszystkich modeli nie jest łatwe. Część modeli znajdujesię w kilku katalogach, część przy instalowaniu nowych scenerii nadpisuje pliki, często psując działające scenerie. Przed każdym doinstalowaniem tras, należy robić kopię zapasową już działającej paczki.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: EP07-1057 w 29 Marca 2007, 15:46:42
Chyba chodzi o ścieżki bo ręczna instalacja dodatków pomogła.Bo najpierw zainstalowałem paczke i chodziło potem wsadziłem jakis dodatek i się skończyło.Rozpakowywałem dodatek do folderu symulatora i to był mój błąd ale teraz wszystko działa Dzięki :)
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 01 Kwietnia 2007, 20:53:26
Dysponuje już poprawkami wskaźników w27 na trasie Quark. Ten plik miał się ukazać w połowie tygodnia, ale...... Po przemyśleniach doszedłem do wniosku że poprawki będą udostępnione razem z drutami powieszonymi na linii jednotorowej. W tej chwili skończone jest około 12km. Następne screeny będą, także z mniej atrakcyjnych miejsc trasy.
Autorem poprawek wskaźników w27 jest... , może później podam.
Edit 1/04/2007
Garść screenów:
(http://img474.imageshack.us/img474/8361/st1yp4.th.jpg) (http://img474.imageshack.us/my.php?image=st1yp4.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img474/st12op8.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img474/st12op8.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img507/st123zq5.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img507/st123zq5.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img507/st1234qn0.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img507/st1234qn0.jpg)
(http://eu07.pl/imageshack.us/img54/st12345cf9.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img54/st12345cf9.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img231/st123456jn5.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img231/st123456jn5.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img118/st1234567ns7.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img118/st1234567ns7.jpg)(http://img469.imageshack.us/img469/4324/cotodd8.th.jpg) (http://img469.imageshack.us/my.php?image=cotodd8.jpg)
W stepie szerokim......    A to ostatnie poznajecie? To ostatnie to nie moja robota i brak jeszcze trakcji, ale wszystko jest do Quarka i w swoim czasie będzie.

PS: Poczekajcie z tymi zachwytami, to nadal jest tylko stary Quark.
Przypominam że screeny robię nieobiektywne ( no bo jakie mają być? )
Wiele podziękowań należy oddać @YouBy za exe z dodatkiem nieba, bo dzięki temu screeny są zajefajne.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: 102N w 02 Kwietnia 2007, 15:59:01
Moja ocena tych screenów to...SUPER!Normalnie niekiedy patrząc na te screeny można nie poznać tego,że nadal to jest trasa Quarka!
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: DDRAGON w 07 Kwietnia 2007, 17:52:00
ja mam taki błąd
(http://img180.imageshack.us/img180/1351/eventqo0.th.jpg) (http://img180.imageshack.us/my.php?image=eventqo0.jpg)
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 07 Kwietnia 2007, 18:13:39
Grzebałeś w eventach,  źle wpisałeś ten kawałek: Dejawy_Kopalnia_e-s6. błąd jest w tej linijce w pliku scn.
event DejawyWjazd-awaria multiple 10 none Dejawy_Kopalnia_Sz2_sz Dejawy_zwr17- Dejawy_zwr11- Dejawy_Kopalnia_E_S10 Dejawy_Kopalnia_E_W24 Dejawy_zwr03- Dejawy_zwr02+ Dejawy_zwr01+ endevent
Tak wygląda prawidłowa linijka z eventem.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: DDRAGON w 07 Kwietnia 2007, 18:37:14
Cytat: "Krzysiek626"
Grzebałeś w eventach,  źle wpisałeś ten kawałek: Dejawy_Kopalnia_e-s6. błąd jest w tej linijce w pliku scn.
event DejawyWjazd-awaria multiple 10 none Dejawy_Kopalnia_Sz2_sz Dejawy_zwr17- Dejawy_zwr11- Dejawy_Kopalnia_E_S10 Dejawy_Kopalnia_E_W24 Dejawy_zwr03- Dejawy_zwr02+ Dejawy_zwr01+ endevent
Tak wygląda prawidłowa linijka z eventem.

nie wiem gdzie mam to zmienić i nie grzebałem
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 11 Kwietnia 2007, 22:35:01
Nie potrafię pomóc, nie wiem jaką masz paczkę i nie opisałeś właściwie swojego kłopotu. Ale w tym wątku: http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=4191&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= znajdziesz linki do nieoficjalnej paczki całościowej. Tam jest też Quark 2007 To wszystko razem prawidłowo instalowane działa bez problemu.
Powodzenia.

edit:
(http://eu07.pl/imageshack.us/img160/100vy7.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img160/100vy7.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img160/101ng6.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img160/101ng6.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img78/102kz2.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img78/102kz2.jpg)
Na ostatnim screenie widać dobudowaną trakcję na byłym podmytym, a teraz wyremontowanym odcinku trasy Wielki Kac - Skwarki
Dojechałem z drutami do następnej stacyjki, dziś jednak tylko trzy screeny. Powód? Nie wiele tu można pokazać. Teraz 2/3 dni przerwy z braku materiałów i nadwyrężenia wzroku. Pozostała łatwiejsza część trasy, więc prace po wznowieniu potoczą się szybko. Miłego czekania życzę zainteresowanym. Jeszcze coś, kopia zapasowa jest na dwóch dyskach, nawet jak któryś padnie.... no wiecie jak to bywa. Proszę o brak komentarzy, chyba że smęcę.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 11 Kwietnia 2007, 23:56:59
Moze warto zastapic spalinowki na elektryczne loki jak teraz mamy drut prawie wszedzie?
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 26 Kwietnia 2007, 12:40:42
Cytat: "bohunIC"
Moze warto zastapic spalinowki na elektryczne loki jak teraz mamy drut prawie wszedzie?

No teraz każdy może sobie wstawic do scenerii Quark co tylko dusza zapragnie.
20 marca inwestor podjął decyzję o elektryfikacji jednotorowego odcinka Koniewice - Skwarki. Pomimo bałaganu na bocznicy, trudności organizacyjnych ( brak czasu i gotówki ), prace ambitnie podjęto z zamiarem ukończenia na dzień 1 Maja, w robotnicze święto.
Z przyjemnością informuje, że pracę ukończono przed terminem ( jak za dawnych lat) a w dniu wczorajszym  trasę z Koniewic do Skwarek przejechał pierwszy, testowy kibelek EN57-800.
Trasa dla pasażerów udostępniona będzie 28/29 kwietnia.
Zostało jeszcze sprzątanie po ekipie, wysoka komisja po podpisaniu protokolu odbioru przekaże odcinek do eksploatacji.

PS: Wykonano również kilka prac modernizacyjnych postulowanych przez @Mateu, @P.J. a także innych. Zmieniono ustawienie niektórych wskaźników. Przebudowano podmyty odcinek toru na odcinku Wielki Kac - Skwarki. Zlikwidowano zwężenie.
Tyle wiadomości.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Interesant w 26 Kwietnia 2007, 14:13:15
Witam.

Dobrze, że podany został termin na 1 maja, a nie na 22 lipca ;)
Nie mogę się doczekać aby rozpocząć eksploatację zmodernizowanego odcinka.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 26 Kwietnia 2007, 14:44:49
@Interesant
Jak już jednak wspomniałeś to nie jest zły pomysł zrobić coś na 22lipca.
W Quarku można zrobić jeszcze wielkie rzeczy, np. zmodernizować tory i zwiększyc prędkość podróżowania.
Powiem więcej, są takie plany ale nie mogę zdradzić więcej bo nie będzie niespodzianki..
Paczka jest pod tym linkiem.
http://mamut.mysza.eu.org/~krzysiek626/QuarkPlus.rar
Tytuł: QuarPlus2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 27 Kwietnia 2007, 22:27:03
Więc jest, oto link:
http://mamut.mysza.eu.org/~krzysiek626/QuarkPlus.rar
QuarkPlus2007.scn działa na paczce Mariusz1970/Defiler.
paczkę całościową można pobrać stąd:
http://mamut.mysza.eu.org/~krzysiek626/EU07[1].part01.rar
http://mamut.mysza.eu.org/~krzysiek626/EU07[1].part02.rar
http://mamut.mysza.eu.org/~krzysiek626/EU07[1].part03.rar
http://mamut.mysza.eu.org/~krzysiek626/EU07[1].part04.rar
W paczce tej znajduje się oficjalne EXE664kb i na tym exe sceneria najlepiej działa.
do paczki należy doinstalować Quark2007. do pobrania stąd: http://mamut.mysza.eu.org/~krzysiek626/quark_2007.rar

QuarkPlus2007 został zmodyfikowany przez:
@Mati_An - eventy i naprawa torowiska w rejonie podmycia przez rzekę,
także zmiana wskaźników.
@Krzysiek626 -zrobiłem trakcję.
Kilku starych wyjadaczy (młodych wiekiem) pomagało mi znaleźć błędy.
Wszystkim serdecznie za pomoc dziękuję.
Kilka uwag:
Składy proszę wstawiać według uznania. Ja tego nie zrobiłem ponieważ każdy wstawia i tak co lubi.
Na początku pliku scn jest zaremowany wpis sky. Kto chce sobie odblokuje. Wraz z EXE @YouBy po odremowaniu wpisu SKY ukaże się piękne niebo.
Instalowanie scenerii nie nadpisuje poprzednich wersji Quarka.
Kto posiada wymagane paczki, może ściągać tylko QuarkPLus2007
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Damian92 w 28 Kwietnia 2007, 09:21:35
Witam. Wszystko sciągnąłem bez problemu, ale jak zwykle czegos mi brakuje. Uruchamiam EU07-485 i po chwili wyskakuje mi błąd:

http://img83.imageshack.us/my.php?image=bdcz2.jpg

i jak dam OK to wywala mi taki błąd:

http://img209.imageshack.us/my.php?image=bd2nw6.jpg

Czy ktos wie czego mi brakuje i jak mozna rozwiązac ten problem ?

Z gróry dziekuje.

Pozdrawiam
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: JONIN_EZT w 28 Kwietnia 2007, 11:47:48
To jest informacja że brakuje ci modelu head-rw.t3d

Gdzieś na forum było wspominane o tych brakujących modelach musiałbyś poszukac
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Damian92 w 28 Kwietnia 2007, 20:50:43
Aha, a czego to są modele ?
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 29 Kwietnia 2007, 20:44:05
Przedstawię teraz pewien scenariusz.
1. Wstawiamy w scenerii QuarkPlus2007 tekie składy:
Na miejscu SU 45 i wagonów w Skwarkach dajemy wpis jakiegoś ulubionego Kibelka.
Na miejscu SU 45 i wagonów w Koniewicach dajemy wpis ED72.
Usuwamy wagony IC stojące w Koniewicach.
2. Kibelkiem misja jest prosta, jedziemy zgodnie z przepisami ze Skwarek do Koniewic.
3. Misja z z ED72 jest.... brak mi słów:
Startujemy z Koniewic, jedziemy odcinkiem jednotorowym. Mijamy się z kibelkiem i po 50 km dojeżdżamy do Skwarek. W Skwarkach po wysadzeniu pasażerów podciągamy pod semafor na końcu peronu. Na sygnał ms2 jedziemy na tory postojowe. Na żeberku zmieniamy czoło ED72 klawiszami <home end> odpalamy EZT i jedziemy na peron w Skwarkach. Otwieramy drzwi , zabieramy pasażerów i jedziemy do Wielkiego Kaca. Zatrzymujemy się na każdym przystanku. W Wielkim Kacu czekamy na wolną drogę na semaforku. Jedziemy do Koniewic.
W ten sposób zatoczyliśmy pełne kółko. To jednak nie koniec misji.
Po dojechaniu do Koniewic, zmieniamy czoło (kabinę). Po otrzymaniu na semaforze wyjazdowym ms2 jedziemy na manewry. Wyjeżdżamy po za ostatnią zwrotnicę na szlak. Tam zatrzymujemy się za pierwszym karzełkiem, zmieniamy znów czoło, czekamy na ms2 i jedziemy z powrotem na stację. Otwieramy drzwi, i zmieniamy czoło. Czekamy na sygnał na semaforze i wracamy do Skwarek. Misja liczy razem 150 km.
Proszę zarezerwować sobie jakieś 3 godziny czasu. Życzę dobrej jazdy.
Misja sprawdzona i objechana na EXE 699kb @Youby z niebem.
Za napisanie eventów dziękuję @Mati_An, choć scenariusz napisany dla innego składu sprawił kłopoty, to teraz przydał się z nawiązką.
Na koniec dodam jeszcze raz, że to wszystko należy wykonać w QuarkPlus2007.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: darek71wrc w 05 Maja 2007, 14:35:32
Ja to mam taki problem , dojeżdżając do kopalni za towarowym staje pod słupem A i nic sie nie dzieje a powinienem po wjechaniu brutta ruszać w dalszą trase . Nie wiem co jest tego przyczyną chodź eventy są w porządku
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 05 Maja 2007, 20:12:54
Cytuj
Misja sprawdzona i objechana na EXE 699kb @Youby z niebem.

Jakiego używasz exe?
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 05 Maja 2007, 21:25:26
Cytat: "darek71wrc"
Ja to mam taki problem , dojeżdżając do kopalni za towarowym staje pod słupem A i nic sie nie dzieje a powinienem po wjechaniu brutta ruszać w dalszą trase . Nie wiem co jest tego przyczyną chodź eventy są w porządku


A u mnie w WK się skład rozrywa i pojeżdżone dalej... :(
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 05 Maja 2007, 21:37:39
Cytat: "Kozi"
Cytat: "darek71wrc"
Ja to mam taki problem , dojeżdżając do kopalni za towarowym staje pod słupem A i nic sie nie dzieje a powinienem po wjechaniu brutta ruszać w dalszą trase . Nie wiem co jest tego przyczyną chodź eventy są w porządku


A u mnie w WK się skład rozrywa i pojeżdżone dalej... :(

Akurat dwa posty naraz ...
Nie opisaliście jaka misja, jakie skład, jakie sterowniki do karty graficznej i jakie exe. Co ja mam w tym momencie odpowiedziec, skad ja mam wiedzieć jaki skład za jakim towarowym?
Powiem Wam że u mnie naprawdę jeździ się dobrze EXE699 od Youby z działu na warsztacie podane przez @MKaczego, inne exeki z niebem nie działają poprawnie.
Miałem robić przechyły, do tej trasy ale widzę że nie ma to większego sensu.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 05 Maja 2007, 22:20:43
Towarowy do Dejaw, exe yB z niebiem. Nie wiem co mają sterowniki do rozrywania składu zawsze w jednym i tym samym miejscu.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: REWIZOR w 05 Maja 2007, 23:09:27
Krzysiek626 napisał : Miałem robić przechyły, do tej trasy ale widzę że nie ma to większego sensu.

Jak to nie ma sensu ?!! Proszę się nie zniechęcać.

Hmm czyli Kozi mamy to samo z niebem. Sprawdziłem wszystkie misje u mnie działa wszystko prawidłowo.

Cytat: "Kozi"
Mi nie chodzi o niebo tylko o rozrywanie składu.


Może nie zrozumieliśmy się. U mnie wszystkie misje przebiegają prawidłowo.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 06 Maja 2007, 11:07:40
Mi nie chodzi o niebo tylko o rozrywanie składu.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 06 Maja 2007, 15:21:00
Cytat: "Kozi"
Mi nie chodzi o niebo tylko o rozrywanie składu.

To się nazywa zdarta płyta. Dużo narzekania - zero informacji.
Pytałem jasno i wyraźnie, jakie sterowniki i jakie exe z którego działu? Jaki system operacyjny i w którym miejscu jaki skład rozrywa. Te dane są potrzebne do wydania w tej sprawie opinii.  Nie wystarczy narzekać trzeba jeszcze pomóc losowi rozwiązać problem.
Do niedowiarków:
sterowniki i karta graficzna to podstawa do działania programu.
Do  niedowiarków:
Nie ma obowiązku używania exe z niebem. Szczególnie tych co nie są przeznaczone dla wszystkich bo nie mają wszystkich funkcji!
@REWIZOR PKP, a jest sens co kolwiek robić? Przecież Quark to podstawowa sceneria, nie powinno być z nią kłopotów. O podawaniu danych przy narzekaniu na błędy nigdy nie można się doprosić.
Sprawę przemyślę. Jeśli zrobię przechyły, to prawdopodobnie nie będą upublicznione na forum.  Co nie oznacza utajnienia, a zmianę podejścia do rozpowszechniania wykonanej pracy, efekty można obejrzeć w dziale screeny.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: nezah w 06 Maja 2007, 15:47:19
Cytat: "Krzysiek626"
(...) Jeśli zrobię przechyły, to prawdopodobnie nie będą upublicznione na forum.  Co nie oznacza utajnienia, a zmianę podejścia do rozpowszechniania wykonanej pracy, efekty można obejrzeć w dziale screeny.

I kolejna osoba schodzi do podziemia. Już chyba z 90 % osób, które potrafią coś zrobić i/lub zrobiły coś do symka przestaje publikować swoje prace, prawdopodobnie głównie przez głupie i bezsensowne pytania garstki forumowiczów.
Spokojnie możnaby  zamknąć to forum i stronę maszyny, gdyż i tak prawie wszystkie nowe dodatki są utajniane.
Użytkownicy maszyny to nie tylko ci zawracający głowę "pierdołami" dzieci neo, ale także ci normalni, radzący sobie z wieloma problemami i wdzięczni autorom dodatków za ich upublicznienie.
Szkoda, że właśnie w takim kierunku zmierza nasz symek.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 06 Maja 2007, 16:17:40
Nie schodzę do żadnego podziemia. Napisałem tak?
Jestem  w stanie każdemu pomóc i odpowiedzieć, mam sporo czasu na testy i pisanie postów. Tylko nie chcę tolerować narzekań ( patrz posty wyżej ) i błędów ortograficznych. Natomiast dodatki o ile takie będą , powinny być publikowane w paczkach całościowych po kompleksowych testach.
EOT bo zrobił się off_topic.

A ja dodam tylko że podanie istotnych informacji i dokładny opis problemu są obowiązkiem proszącego o pomoc.
Akvin

Post poprawiłem, widzisz Krecik jak się czyta wypociny na GG i na forum to potem właśnie sadzi się takie błędy. Przed wysłaniem czytam co napisałem, a teraz nie przeczytałem.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 06 Maja 2007, 17:06:59
Gdzie narzekałem? I gdzie  zrobiłem błędy? Ty jesteś taki idealny, że innym wytykasz?

Czy Ja sie jąkam czy co? Napisałem wyraźnie, że w Wielkim Kacu. Dotyczy całej stacji od zwrotnic koło wiaduktu aż za semafory wyjazdowe (za każdym razem w innym miejscu sie urywał ale zawsze na tym torze stacyjnym).

Exe z działu "Na Warsztacie".

Nadal nie wiem co mają sterowniki do rozrywania składu.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 06 Maja 2007, 17:25:36
Cytat: "Krzysiek626"
Tylko nie chcę tolerować (...) błędów ortograficznych.

Cytat: "Krzysiek626"
Nie shodzę do żadnego podziemia.

Tak tak, no no... Może inni zaczną u Ciebie także ich nie tolerować?
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: nezah w 06 Maja 2007, 17:33:55
Cytat: "Krzysiek626"
(...)Tylko nie chcę tolerować narzekań ( patrz posty wyżej ) (...)

@Krzysiek626, jeżeli to zdanie jest skierowane pod moim adresem, to całkiem niesłusznie, nie narzekam, wręcz przeciwnie jestem pełen podziwu dla tych, którzy robią coś do Maszyny i dzielą się tym bezinteresownie z innymi.
Co do publikowania dodatków, jeżeli ktoś nie potrafi zrozumieć, że np. sterowniki karty graficznej mają wpływ na prawidłowe działanie symulatora, to i publikacja dodatków w przetestowanych paczkach całościowych nic tu nie pomorze, a do czasu tej publikacji wielu forumowiczów będzie się chwalić tymi nieoficjalnymi dodatkami i powstanie zamieszanie, takie jakie mamy teraz w wielu wątkach.
Off topic
EOT
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 06 Maja 2007, 18:33:45
Ja dopowiem tylko tyle, że jak na razie exe 664 działa mimo wszystko najbardziej stabilnie. W exe 699 nastąpiło parę zmian, które powodują m.in., że AI nie radzi sobie z hamulcami, szczególnie jak domniemam przy długich składach, dlatego następuje rozrywanie składów. Dobrze, że koledzy testują i exe i trasę, a autor exe zapewne o tym wie i być może będzie robił coś w tym kierunku, gdyż może nie wszyscy są świadomi, ale grzebiąc w jakimś miejscu w źródłach MaSzyny pociąga to za sobą łańcuch zmian w jego działaniu i nie wszystko można i da się przewidzieć co do skutków jakieś zmiany.
Do testujących scenerię: najlepiej testować na exe 699, a jeżeli będzie coś na nim źle, to podmienić na 664 i zobaczyć wtedy. Każda próba powinna być parokrotna, poźniej dopiero powinno się ten problem opisać wraz z zastanymi sytuacjami przy próbach i jak najwięcej informacji np. jakie składy, jaki lok, jakie wszystko. Takie dopiero opisanie problemów może w znaczym stopniu pomóc w ich rozwiązaniu.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Helmutt w 07 Maja 2007, 07:13:24
Cytat: "Krzysiek626"
Cytat: "Kozi"
Mi nie chodzi o niebo tylko o rozrywanie składu.

Do  niedowiarków:
Nie ma obowiązku używania exe z niebem. Szczególnie tych co nie są przeznaczone dla wszystkich bo nie mają wszystkich funkcji!

Exe "z niebem" jest fajne, ale... jak na razie to chyba tylko do oglądania "nieba". Najważniejszym błędem jest wieszanie się syma, podczas jakichś manewrów z "dziewiątkami" i "piątkami". Podczepienie luźnej "09" do składu powoduje niemożność ruszenia i zawieszkę programu. Drugą jest rozrywanie składów, ale nie zdarza się to wg mnie częściej jak w exe "679".
Po prostu trzeba testować, testować i jeszcze raz testować na różnych exekach, zmieniac loki, składy itp aż będzie dobrze.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 07 Maja 2007, 14:10:50
Cytat: "darek71wrc"
Ja to mam taki problem , dojeżdżając do kopalni za towarowym staje pod słupem A i nic sie nie dzieje a powinienem po wjechaniu brutta ruszać w dalszą trase . Nie wiem co jest tego przyczyną chodź eventy są w porządku

Mając troszkę czasu, przeanalizowalem problem i zaryzykuję jego rozwiązanie.
Wsiadamy do siodemki stojącej przy szopie. Czekamy na sm42 aż wjedzie na stację ze składem wgonow. na semaforze dostajemy ms2 i dojeżdżamy na peron. Podczepiamy wagoniki i odczepiamy SM42. Byk z bruttem  już dawno pojechał w kierunku Dejawy Kopalnia. Dostajemy sygnał  i ruszamy za bruttem. Jest kilka możliwości :
1 Jedziemy za szybko, eventy nie są w stanie utworzyć nam drogi przejazdu przez Dejawy. Do prawidłowego wyzwolenia eventów trzeba zachować odstęp minimum 2 odcinków SBL między bruttem a naszym składem.
2 Brutto jedzie za wolno Czemu? Jeśli podmieniliśmy w pliku scn loka ET22-804z na inny i na dokładkę damy mu headdriver, to skład brutta będzie się wlókł przed nami jak flaki z olejem. Ta lokomotywa ET22 w Wielkim Kacu w  pliku scn musi być wpisana jako dumb.

Problem rozrywania składów i walenia w mur ( ale nie tylko ) można wyeliminować zmieniając sterowniki karty graficznej. Można też dobrać tabor który nie sprawia kłopotów. Lub zmienić exe. Tak jak wielokrotnie to było już zalecane.
@Kozi, powinieneś sprawdzić czy AI też rozrywa skład prowadząc brutto do Dejaw.  Jeśli nie to pora nauczyć się ruszac bruttem.
W tym przypadku może być też wina taboru i złego położenia torów.
Problem opisany został bardzo dawno temu, dotyczy łączenia torów końcami, początkami, a także początkiem i końcem.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 07 Maja 2007, 18:54:05
Krzysiek SI nie rozrywa. Bo mi chodzi o towarowy Dejawy- Skwarki. Jak wracam to skład mi sie w Wielkim Kacu rozrywa. I nie bedę dyskutował z Toba co umiem a co nie.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 07 Maja 2007, 20:06:59
Cytat: "Kozi"
Krzysiek SI nie rozrywa. Bo mi chodzi o towarowy Dejawy- Skwarki. Jak wracam to skład mi sie w Wielkim Kacu rozrywa. I nie bedę dyskutował z Toba co umiem a co nie.

Youby mi się pytał czy z nim pogadasz na ten temat. I to nie jest żart
Spokojnie Ci odpowiem że wracając tym bruttem można włączyć AI i zobaczyć jak się zachowa skład.

Post zmoderowano
Akvin
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 07 Maja 2007, 20:29:00
Tabor Lok ET42/ET22/ET41/40 zależy co mi sie chce. Wagony Falns-y. Exe 699kb yB
Stery: ATI 7-1 xp dd 40211
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 07 Maja 2007, 20:55:28
@Kozi, dostaniesz odpowiedź. Trzeba czasu na testy.
Post zmoderowano
Akvin
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: paton w 07 Maja 2007, 22:57:27
Damian daj mi na priv swój adres meilowy to ci wysle to czego ci brakuje . Pozdrawiam
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 08 Maja 2007, 06:54:39
@Damian dla Ciebie i dla tych którym wywalał taki komunikat:
Model: pkp/head2-rw.t3d Does not exist
Scene parse error near node

Należy pobrać ten oto plik. Należy go umieścić w katalogu EU07/models/pkp
http://www.sendspace.com/file/i2iqza

Zmoderowałem końcówkę tematu. Jednak Panowie... troszkę mniej nerwów przy pisaniu postów. Zupełnie niepotrzebne stwierdzenia padają w Waszych wypowiedziach... głównie określające negatywnie waszych współrozmówców. Trochę dyplomacji.
Akvin
Ja ze swej strony oświadczam że posty nie zawierające dokładnych danych na temat występujących błędów, będę ignorował. Każda prośba o przybliżenie warunków występujących błędów kończy się zgrzytaniem zębami.
Proszę też uprzejmie (zgodnie z regulaminem jest to obowiązek userów) o podawanie informacji czy dana odpowiedź problem rozwiązała. Potrzebne to jest choćby dla dalszego doskonalenia symulatora. Także dla utrzymania porządku jak sądzę, choć to nie jest dział pomocy.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 09 Maja 2007, 07:36:21
@kozi, poniżej przedstawiam screen z miejsca przejazdu składu brutta. Spora prędkość przejazdu przez stację, skład się nie rozrywa.
(http://eu07.pl/imageshack.us/img237/rozrywkahn6.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img237/rozrywkahn6.jpg)
Rozwiązania są aczkolwiek pewnie Ciebie nie zadowolą. Moja karta to Nvidia FX5700 sterowniki 5303 i win XP. exe @Youby, podane przez @MKaczego w dziale na warsztacie. Na tym mam ok.
W tak zwanym starym Quarku mam też dobrze.
U Ciebie zbiegło się kilka błędów i stąd rozrywanie składu.
1. Pomimo iż nie jesteś zwolennikiem teorii o wpływie sterowników karty graficznej na symulator to ja popróbowałbym zainstalować inne.
2. Do czasu definitywnego rozwiązania tego problemu, używać exe 664kb bez nieba.
3. Cierpliwie czekać na exe bardziej stabilne, lub przeróbkę Quarka.
4. Dobrać tabor i długość składu, który nie jest rozrywany.
Ponieważ udało mi się rozerwać skład to jeszcze raz o przyczynach:
W scenerii Quark podejrzewam błędy dotyczące położenia torów. Między innymi mam sam problemy ze zrobieniem prawidłowych przechyłek.

Jeszcze coś: Występujące rozrywanie składu nie jest spowodowane moimi przeróbkami Quarka. Występują również w starym nie przerobionym Quarku i Testowie.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 09 Maja 2007, 17:31:07
To pewnie wina toru. A powiedz mi Krzysiek czy przyspieszałeś w czasie przejazdu przez stację? Czy na luzie?
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 10 Maja 2007, 00:10:55
Na samej stacji dokładałem pozycję bocznika. Wykonywałem też ruchy kamerą do góry by uzyskać pożądany widok do screena. Tak czy inaczej trzeba dotrzeć do przyczyny problemu. Chociaż można go ominąć to jednak nadal spędza sen z powiek....0:25 już czwartek.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 10 Maja 2007, 17:15:33
No to skoro u ciebie nie rozrywa to musi byc cos u mnie. A jak mozna obejść?
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Helmutt w 11 Maja 2007, 08:06:30
Cytat: "Kozi"
No to skoro u ciebie nie rozrywa to musi byc cos u mnie. A jak mozna obejść?

Najpierw kombinuj ze składami, próbuj dawać inne wagony, może innego loka, zmieniaj długość składu  - w wielu przypadkach to działa.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 16 Maja 2007, 20:50:30
Krzysiek626 napisał:

Cytuj
1. Pomimo iż nie jesteś zwolennikiem teorii o wpływie sterowników karty graficznej na symulator to ja popróbowałbym zainstalować inne.
2. Do czasu definitywnego rozwiązania tego problemu, używać exe 664kb bez nieba.
3. Cierpliwie czekać na exe bardziej stabilne, lub przeróbkę Quarka.
4. Dobrać tabor i długość składu, który nie jest rozrywany.  

Na ten moment nie widzę innego wyjścia.


W związku z ukończeniem prac torowych w Quarku podaję link do trasy gdzie wszystkie łuki zostały pochylone.
Z przechyłami jeżdzimy na  Quarkmce Plus 2007.
Inne parametry jak eventy i składy zostały takie same.
Po sciągnięciu traski należy wypakować ją do katalogu z maszyną.
Wymagana jest kompletna paczka Quark2007
Na starym Quarku jeździmy bez przechyłów.
Odpowiadać będę na pytania związane tylko z brakiem plików w paczce.
a o to link:
http://mamut.mysza.eu.org/~krzysiek626/QuarkPlus.rar
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Grzywa w 12 Sierpnia 2007, 21:05:51
Sorry ze zawracam glowe ale mam maly problem. Chodzi o bład Event "Dejawy_Kopalnia_e-s6" does not exist ... kiedys wlasnie byl poruszany ten problem ale nic nie zostalo wyjasnione skonczylo sie na tym zeby sciagnac paczke calosciowa ta 4 czesciowa - akurat ta paczke mam sciagnieta z exe YouBy (ta co ma help pod F9), nalezalo zmienic jakis event na event DejawyWjazd-awaria multiple 10 none Dejawy_Kopalnia_Sz2_sz Dejawy_zwr17- Dejawy_zwr11- Dejawy_Kopalnia_E_S10 Dejawy_Kopalnia_E_W24 Dejawy_zwr03- Dejawy_zwr02+ Dejawy_zwr01+ endevent

tylko nie zostalo okreslone w jakim pliku ten event sie znajduje, szczerze to przeszukalem wszystko i nigdzie tego nie znalazlem wiec prosze o pomoc :( druga sprawa to plik o nazwie SSd6zpzpb-zl ktory trzeba bylo skopiowac z paczki do scenery (o ile dobrze zrozumialem) tyle ze tego pliku tez nigdzie nie ma ...

Bardzo prosze o pomoc
Z gory dziekuje
Pozdrawiam

EDIT
To jest exe 699 kb

EDIT2
Kurde, w ogole sorry za odgrzanie tematu, dopiero teraz spojrzałem na date ostatniego posta :-/
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 13 Sierpnia 2007, 09:48:45
event DejawyWjazd-awaria multiple 10 none Dejawy_Kopalnia_Sz2_sz Dejawy_zwr17- Dejawy_zwr11- Dejawy_Kopalnia_E_S10 Dejawy_Kopalnia_E_W24 Dejawy_zwr03- Dejawy_zwr02+ Dejawy_zwr01+ endevent
Tę linijkę należy skopiować do pliku  .scn z trasą. ten plik jest w katalaogu scenery i otwieramy go w notatniku. Po otwarciu należy znaleźć event:
event DejawyWjazd-awaria.......
i całą linię dotyczącą tego eventu zastąpić nową.

Inna sprawa to wpis semafora w evencie masz niepoprawny.
To jest niepoprwny wpis:
Dejawy_Kopalnia_E-S10
To jest poprawny wpis:
Dejawy_Kopalnia_E_S10
Te wpisy też znajdują się w pliku .scn
Kilkanaście postów wyżej opisałem tą poprawkę, i to jest rozwiązanie problemu. Niestety nie potrafię jaśniej wytłumaczyć jak te poprawki wprowadzić.
Tytuł: Quark2007
Wiadomość wysłana przez: Grzywa w 13 Sierpnia 2007, 19:38:36
dzieki wielkie, problem rozwiazany. teraz juz chyba pogram w quarka2007 w razie czego napisze co jeszcze nie gra/ czego brakuje

jeszcze raz wielkie dzieki
pozdrawiam serdecznie