- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: Kolej_Tymek w 01 Września 2021, 20:10:00
-
Witam
Dzisiaj chciałem zrobić St44 (M62Ko). Ponieważ chciałbym już w tym miesiącu wypuścić na testy. Ale nie wiem jak zmienić reflektory z kubłów na zezy lub pomalować obudowy z zielonego na niebieski.
I jak to zrobić aby działało.
Pozdrawiam
-
Raczej nie ma szans, że w tym tygodniu wypuścisz na testy - do modernizacji M62, czyli M62Ko, nie ma modelu (potrzeba domodelować nowe części na dachu i z boku pudła), ani fizyki (w środku pracuje inny silnik), ani dźwięków, ani kabiny (chociaż w tej się dużo nie zmieniło). Słowem - nie ma praktycznie niczego, oprócz pudła starego M62. Zachęcam jednak do zrobienia sklejki, którą może w przyszłości się uda wykorzystać na model M62Ko (jeśli takowy powstanie).
-
Nawet nie chodzi o samą Ko tylko o teksturę Cargo
Bo jak robię to wychodzą zielone
Wolałbym jak by były też zezy działające
-
Wczytać model. Zobaczyć, czy reflektory są zespawane z czymś innym, czy są osobnym elementem. Wygładzić mesh zawierający reflektory, uszkodzony przy imporcie. Wymodelować nowe reflektory. Zmapować je, wstawić na układzie w wolne miejsce/miejsce starych. Wyeksportować edytowane siatki. Poskładać do kupy z resztą nieedytowanych siatek (import t3d jest stratny, więc należy edytować tylko co konieczne, a nie eksportować cały pojazd). Pomalować jak tam chcesz. Stworzyć nowe pliki konfiguracyjne dla tego typu lokomotywy, zapinając jej nowy model.
Pewnie obecne reflektory są mapowane z jakiegoś kawałka czoła, gdzie wchodzi zielony pas. Model st44 to wiekowa kupa jest co by nie mówić.
-
M62Ko jest w planach po wydaniu nowego modelu poczciwego ST44.
-
Czyli mniej więcej na kiedy?
-
Czyli na święte nigdy. Nie czekaj na innych, bo osiwiejesz. Licz na siebie. :)
-
A pytanie mniej więcej który to pasek odpowiada za kolor reflektorów? Jakiś z tekstury lokomotywy czy trzeba pobrać osobny plik?
-
Prostokąt pod lewym czołem. Są rozwinięte na okrętkę ładnie, ale strasznie rozciągnięte po Y/U.